Mitől jó a céges weboldal?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bemutatjuk Önnek SlidePlayer.hu oldalt
Advertisements

Keresőrendszerek.
Marketingkommunikáció és PR
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
okostelefon alkalmazások a turizmusban
bemutatása július 23. Kiss József IT igazgató.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Bemutatkozás Mádi Gábor BME – 3. év villamosmérnök (Bsc) MobilNetPályázat I. – BME I. helyezés – mywalk.
Web2 a mobilon: mégis, kinek az érdeke? Méhes Krisztián Neo-Play Entertainment Kft.
Szinkronizált multiplatform élmények
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
Facebook.com/KBCEquitas | twitter.com/KBCEquitas | Kihagyhatatlan lehetőségek a vagyongyarapításban László Zoltán Marketing Manager,
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
Keresőmarketing stratégiák
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Marketingkommunikáció az interneten
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
A jó webáruház fejlesztési igényei
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Az internetes kereskedelem (B2B, B2C) sajátosságai
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Totális Internetes Jelenlét – Az online kommunikáció átalakulása
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
IT mentor Digitális írástudás.
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
Minőség menedzsment 6.előadás
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Internet, Böngészők, Elektronikus levelezés
A StoreWizard webáruház bemutatása
Hasznos mobilos alkalmazások Mobilos alkalmazások általában Példa ELTE tanrend Készítette: Kozma Réka.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Nyíregyháza, április 02. A kapcsolatok hálójában.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Debrecen szeptember 17. Hogyan kerüljük el a nemfizetés kockázatát? Piac & Profit.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Online foglalási rendszerek hatása a hazai turisztikai szolgáltatókra Dunder Krisztián Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusmarketingben Turizmus.
Online könyvmarketing Változó trendek, változó vásárlói igények április 15.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
PR az interneten.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Online vásárlás.
Legyen megtalálható vállalkozásom az interneten!
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

Mitől jó a céges weboldal? Dén Mátyás András, Opinion Leaders Kft.

„Szeretnék egy weboldalt a cégemnek”

I. Weboldal, de milyen? Portálok Corporate weboldalak Hírsite-ok, tematikus portálok Corporate weboldalak Céges oldalak E-commerce oldalak Webshopok, online áruházak, árösszehasonlítók Aggregátor, linkgyűjtő oldalak Hírkereső, Hírstart, Startlap, stb. Blogok Internetes „naplók”, személyes hangvételű írások gyűjteménye Közösségi portálok A közönség aktivitásaiból „élő” oldalak, a rendszeres tartalmat az olvasók biztosítják egymásnak, a site csak egy platform erre

I. Weboldal, de milyen? Portálok Corporate weboldalak Hírsite-ok, tematikus portálok Corporate weboldalak Céges oldalak E-commerce oldalak Webshopok, online áruházak, árösszehasonlítók Aggregátor, linkgyűjtő oldalak Hírkereső, Hírstart, Startlap, stb. Blogok Internetes „naplók”, személyes hangvételű írások gyűjteménye Közösségi portálok A közönség aktivitásaiból „élő” oldalak, a rendszeres tartalmat az olvasók biztosítják egymásnak, a site csak egy platform erre

I. Weboldal, de milyen? Portálok Corporate weboldalak Hírsite-ok, tematikus portálok Corporate weboldalak Céges oldalak E-commerce oldalak Webshopok, online áruházak, árösszehasonlítók Aggregátor, linkgyűjtő oldalak Hírkereső, Hírstart, Startlap, stb. Blogok Internetes „naplók”, személyes hangvételű írások gyűjteménye Közösségi portálok A közönség aktivitásaiból „élő” oldalak, a rendszeres tartalmat az olvasók biztosítják egymásnak, a site csak egy platform erre

I. Weboldal, de milyen? Portálok Corporate weboldalak Hírsite-ok, tematikus portálok Corporate weboldalak Céges oldalak E-commerce oldalak Webshopok, online áruházak, árösszehasonlítók Aggregátor, linkgyűjtő oldalak Hírkereső, Hírstart, Startlap, stb. Blogok Internetes „naplók”, személyes hangvételű írások gyűjteménye Közösségi portálok A közönség aktivitásaiból „élő” oldalak, a rendszeres tartalmat az olvasók biztosítják egymásnak, a site csak egy platform erre

II. Relációk Corporate oldal Portál + e-commerce (webshop) (pr és marketing aktivitás) + blog Aggregátor, linkgyűjtők (linképítés) Közösségi portálok (közösségi marketing)

III. A céges weboldal funkciói Első jó benyomás keltése (látvány) Referenciák (megerősítés) Információk a cégről (átláthatóság) Vásárlás ösztönzés (konverzió)

III./1.Első benyomás Átláthatóság Színek és tipográfia ízléses és konzekvens használata Tevékenységhez kapcsolódó igényes képanyag Jól strukturált menüszerkezet (max 8 menüpont, max 2+1 szinten)

III./1.Első benyomás (rossz)

III./1.Első benyomás (jó)

III./2-5.Tartalom Információk a cégről (Rólunk) Termékek, szolgátatások Referenciák Elérhetőségek + és?

IV. Webshop (e-commerce) Jól felépített termékstruktúra Termék attribútumok teljeskörű rendelkeésre bocsátása Több kép Termékleírások Helyettesítő, kiegészítő és kapcsolódó termékek Pontos készletinformációk Egyszerű vásárlási lehetőség, kártyás fizetés Szállítási feltételek, garancia

V. Blog (v. céges hírek) Nagy felelősség, ha elkezdtük, csinálni kell -> erőforrás biztosítása! Sok esetben az egyetlen változó tartalom a site-on -> rólunk kialakult képhez hozzájárul Referenciák és/ vagy szakmai vélemények, írások NE öncélú, vagy mások érdekeit sértő irományok tárháza legyen

VI. Keresőoptimalizálás TECHNOLÓGIA + TARTALOM Valamennyi tartalom, amit a site-ra felrakunk, frissítünk segít minket a keresőtalálatok minőségének javításában Termékinformációk, terméklisták, referenciák teljeskörűsége ezért is fontos

VII. Link marketing Releváns lap.hu oldalakon való ingyenes megjelenés Partnercégek site-jain való keresztlinkelések Szakmai, egyéb tömörítő szervezetek oldalain való megjelenés

VIII. Közösségi marketing Működő közösségi platform: Facebook Céges oldal létrehozása, design elemekkel és plusz menüpontokkal való Címlista gyűjtés: Mi az indián neved? Mit akarunk ezzel elérni? Vevőkkel való kapcsolat építése = közvetlen kapcsolat Speciális kedvezmények a like-olóknak Ügyfélszolgálat Ha elkezdtük, akkor nincs visszaút -> erőforrás biztosítása

IX. Marketing és PR Egy vállalatméret felett: Portálokon való klasszikus hirdetési formák: lead, teljesítmény-alapú hirdetések preferálása Klasszikus PR aktivitások Stratégia kell: célok definiálása, a lehetőségek optimális kombinációja

Minden eszközön ott kell lenni

Kijelző „típusok” A kijelző vonzza a szemet és a mutatóujjat

Kompatibilitás VS egyed megjelenés A céges weboldalnak valamennyi kijelző típuson elérhetőnek kell lennie Ehhez szükséges: Flash technológia mellőzése, helyette html5 preferálása Programozási és webergonómiai jártasság

Epic fail 1. Azonnali információra van szükségem, mobiltelefonon, ez jön elő a Google keresés találataira való kattintás után:

Epic fail 2. A céges számítógépen keresve egy ilyen weboldalt kapok:

Más kijelző, más médiafogyasztási szokás Számítógép, laptop: „hagyományos” funkciók, munka, információszerzés Mobiltelefon (okostelefon): promt információszerzés Táblagép (tablet): entertainment, konzumista szemlélet TV (okos tévé, smart tv): szórakoztatás

Céges weboldal megjelenésének optimalizálása A széles körű kompatibilitással rendelkező weboldal főleg technológiai kérdés, az egyedi tabletre, mobilra, tévére optimalizált céges weboldalak nice-to-have.

Kérdések, mielőtt belevágunk Hány nyelvű weboldalt szeretnénk? (tartalom) Milyen funkciókat szolgáljon ki a weboldal? (pl. értékesítés – webshop) Mutasson 5 oldalt, ami tetszik! (vizuális inspirációk felmérése)

A sikeres weboldal mércéje Valamennyi weboldal látogatottságát, látogatottsági összetételét, forgalmi forrásainak összetételét mérjük, melynek alapján nem a látogatottság a siker, hanem a weboldal céljainak teljesítése: Vizuálisan azonosulni tudunk-e az oldallal? Konverzió mérés – értékesítés támogatás Konkurensek előtti Google megjelenések (új ügyfél)

Köszönöm a figyelmet!