A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Weblap szerkesztés HTML oldal felépítése Nyitó tag Záró tag Nyitó tag Záró tag oldalfej tözs.
Facebook az osztályban Cseh Gabriella Budapest 2013 Szeptember 27.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Facebook riport Piato Bútor Facebook november – 2013 június.
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
4 négyzetes kérdés Készen vagy? B A
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Webshop Tuning - Szép Roland Mi az a Webshop Tuning?
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Készítette: Szabó Zénó
Tűrések, illesztések Áll: 34 diából.
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
6. Előadás Merevítő rendszerek típusok, szerepük a tervezésben
Kevés az Ügyfél ?. 1.a legtöbb KKV-nek van weboldala 2.Időt és pénzt költenek a látogatókra Tény.
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Mindent a rajongótáborról… Klausz Melinda közösségi média specialista kozossegi-media.com kozossegimedia.cafeblog.hu.
Vonatok ütközése Tárnok, március 14. Rózsa János
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Festményei 2 Michelangelo Buonarroti Zene: Gregorian Amazing Grace N.3
Digitális világ – interaktív táblán
Matematikai alapok és valószínűségszámítás
szakmérnök hallgatók számára
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
2008. Április 8. Előadó: Schneider Henrik Online alkalmazások e-üzleti használhatósága a PC-s szoftverek kiváltásával.
Készítette: Gocsál Ákos, Gocsál Klára, Fehér Péter 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Internet az oktatásban – taneszközök.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
ÉRDEKEGYEZTETÉS ÉRDEKKÉPVISELET
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
20).7-es szint Rákóczi 2. sz. barlang előtt
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Kapcsolataim a neten. Bemutatkozás a virtuális világban – magunkról a Facebook-on.
Hányszor csodálkozunk azon, amikor halljuk, hogy mások már 100%-ot teljesítenek! Thema: 100%-os teljesítmény És hányszor halljuk, hogy több, mint 100%-ot.
1 Gyorsul a gazdaság növekedése. 2 Nő a beruházás.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
A Facebook marketing trendjei
REMARKETING STRATÉGIÁK
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
Honlap készítés és az ehhez szükséges informatikai alapismeretek A világháló jelentősége a KKV-k piachoz jutásában Forgács István (X-Meditor Kft.) Tel.:
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
4 mód, ahogyan felhasználhatod a videót az online marketingedben
Ezek a stratégia elemek sorban
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc 06-20-298-07-15 szilard@marketingarc.hu www.facebook.com/marketingarc www.marketingarc.hu (Hamarosan!)

A Titok…

Cél Célcsoport

Mire használhatjuk a céges Facebook oldalunkat? Leginkább B2C és nem B2B kommunikációra Márkaépítés (Branding) Célcsoportjaink megismerése Egyszerűbb ügyfélszolgálat lehetősége Válságkezelés Új potenciális ügyfelek és vásárlók találhatnak ránk

Hogyan lehet egyre több rajongónk? Minőségi tartalmat adunk! Honlapon jól látható helyen fel kell hívni a figyelmet a Facebook oldalunkra Minden más egyéb céges kommunikációnkban (offline is) fel kell hívni a vásárlóink/fogyasztóink figyelmét a FB oldalunkra Vírusként terjedő alkalmazásokkal (kvíz, egyéb játékkal) Facebook hirdetés: CPC: kattintás után fizet a hirdető CPM: megjelenések száma után fizet a hirdető

Párbeszéd! Miképp?

Bizalom

Facebook oldal szabályzat, házirend Érdemes készíteni egy házirendet, amely egy külön fül lehet a Facebook oldalon. Jegyzetben is elkészíthetjük. A Facebook oldalunk szabályait fektethetjük le, mit szabad és mit nem. Ez azért is jó, mert kritikus kommunikációs helyzetekben tudunk rá hivatkozni. Troll kezeléshez elengedhetetlen!

Hányszor és mikor posztoljunk? Ideális esetben egy nap akár háromszor is, de csak akkor, ha tényleg tudunk tartalmat adni. Minimum heti két poszt legyen a tapasztalataim szerint. Természetesen média oldalaknál ez sokkal több is lehet. Ha a rajongók megszoknak egy bizonyos poszt számot, attól kevesebbet ne posztoljunk! Reggel menjen ki az első poszt munka kezdete előtt, aztán pedig ebédidőben, utána pedig a késő délutáni órákban a munkaidő lejárta körül.

Hogyan posztoljunk? Posztjaink között teljen el legalább két-három óra, különben a posztok egymást kioltják . Használjuk ki a Timeline nyújtotta lehetőségeket! Használjunk időzített posztokat! Ha egy poszttal túl kevés reakciót váltottunk ki, akkor újra posztoljuk ki azt a bejegyzést, ha kell egy kicsit fogalmazzuk át. Vegyesen posztoljunk képet, szöveget és videót. Mindenképpen írjunk valami kommentet a képekhez és a videókhoz is. Ne írjunk litániát! Kérdezzük a rajongóinkat!

Használjunk  -kat! Több felmérés bizonyította már, hogyha smiley-kat használunk egy bejegyzésen belül akkor több interakció érkezik a rajongóktól az adott posztra.

Használjunk # hashtageket!

Használjunk # hashtageket!

Használjunk linkrövidítőt!

Vigyázzunk, hogy kitől osztunk meg!

Linkekkel vigyázzunk!

Vonjuk be a cég életébe a rajongókat! Kérjük ki a véleményüket!

LIKE vs SHARE

LIKE vs SHARE

Idézetek

Töltsd ki az üres részt! Mi jut eszedbe? Írd le!

Ne csak szöveg!

Minőségi tartalom!

Ezt nagyon ne!

Ezt se!

Mit ne csináljunk a céges FB kommunikációnkban?! Ne tegyük tele a falat direkt marketing üzenetekkel! Ne legyünk túl érzékenyek, viseljük jól a kritikát! Ne hagyjuk az alpári hangnemet! Ne politizáljunk! Kerüljük a lájkvásárlást!

Összefoglalás Ne féljünk a Facebook-tól! Vágjunk bele! Facebook-ra fel! Ha nem boldogulunk, kérjük szakember segítségét! Content is the king! Context is the queen! Értékes, minőségi tartalmat adjunk! Bizalomépítés! Fontos, hogy bizalmat adjunk, és akkor bizalmat kapunk!

Kérem, készítsék elő okostelefonjaikat, és vagy a QR kód segítségével, vagy az alábbi online felületeken lépjenek velem kapcsolatba! facebook.com/marketingarc linkedin.com/in/marketingarc pinterest.com/szilibacsi/ instagram.com/marketingarc google.com/+SzilárdHéjj

Köszönöm a figyelmüket! Ha Marketing, akkor