TAMOP-4.1.2-08/2/A/KMR-2009- 0048 INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Kontaktor légrés-ellenerő diagram magyarázata Animáció indítása.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Advertisements

TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Kvázistacioner ívkarakterisztika Animáció indítása.
A program a „Tudáshasznosulást, tudástranszfert segítő eszköz-, és feltételrendszer kialakítása, fejlesztése a Műegyetemen” (TÁMOP /1/KMR )
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Megszakítók szintetikus próbái Animáció indítása.
Szimmetrikus 3f mennyiségek ábrázolása hatékonyan
Szívműködés élettana.
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
Vigh György: Webes alkalmazások akadálymentesítése Kaposvár, oldal.
Kapcsolókészülékek Potyka Bálint.
Összefoglalás Fizika 7. o.
Kereslet és kínálat alakulása
GÉPIPARI AUTOMATIZÁLÁS II.
Molnár András bemutatja.
HA5ABE*Connect Bt. & Troll-Info Bt. Minden jog fenntartva
Matematika II. 1. előadás Geodézia szakmérnöki szak 2012/2013. tanév/
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
Kérdések a Regionális Szolgáltató és Kutatóközpont létesítése kapcsán Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje:
Algoritmusok Az algoritmus fogalma:
Prezentációkészítés Microsoft PowerPoint.
Makroökonómia I.2006/2007. tanév, 2. félév 8. előadás 1/11 DátumTémakörElőadó február 6.Bevezetés – A makroökonómia tudománya Fenyővári Zsolt február 13.A.
Táblázatkezelés a MS Excel segítségével
IKT eszközök az oktatásban, digitális pedagógia
OPERÁCIÓKUTATÁS Kalmár János, 2012 Tartalom A nulla-egy LP megoldása Hátizsák feladat.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Üresen járó transzformátor bekapcsolása Animáció indítása.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Üregkisülés kialakulása Animáció indítása.
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ 3f tekercsrendszer táplálás- változásainak hatása Animáció indítása.
Esemény- és állapotvezérelt védelmi működés
TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Teljes feszültségválasz módszere Animáció indítása.
Változó képlethez változó kép
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Munkapont - Szabályozás
LEFÚVATÓ SZELEP TERVRAJZA
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) NCA-ÖNSZ-08-C-0070 A Társadalmi Megújulás Operatív Programról: a HEFOP.
TÁMOP /1-2F Analitika gyakorlat 12. évfolyam Vegyipari termékek hatóanyag- tartalmának meghatározása Fogarasi József 2009.
A jegyzetírás. Magyar szólások és közmondások könyvének használata
Kapcsolók, kontaktorok és motorvédő-kapcsolók
Grafika a multimédiában Szabó Zénó
Védjük meg a környezetünket, hogy ilyen maradjon!
Web-grafika II (SVG) 7. gyakorlat Kereszty Gábor.
Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe
Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe
Propedeutika WOLFGANG KEMP Műalkotás és néző: a befogadásesztétikai megközelítés prezentációs anyag TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika.
NORBERT SCHNEIDER Művészet és társadalom prezentációs anyag Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
HORST BREDEKAMP Képi médiumok prezentációs anyag Propedeutika / Bevezetés a művészettörténetbe TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
HERMANN BAUER Forma, stílus, struktúra prezentációs anyag Propedeutika TÁMOP /2/A/KMR – Propedeutika alprojekt1.
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
Az orvosi biotechnológiai mesterképzés megfeleltetése az Európai Unió új társadalmi kihívásainak a Pécsi Tudományegyetemen és a Debreceni Egyetemen Azonosító.
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
Készítette: Turócziné Kiscsatári Nóra
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
1 Gyorsul a gazdaság növekedése. 2 Nő a beruházás.
Készítette: Szabó Elza 2012 május Mivel szerzői jogvédelem alatt nem áll, ezért bárki, bármikor felhasználhatja! Szeretettel!
RUGALMAS ERŐ Milyen anyagokat nevezünk ru- galmas anyagnak?
Tóth testvérek adatai az ÖFR-ben Nyilvántartás – Gyermek (Megyei)
Objektum orientált programozás
Erőmérés, erő-ellenerő
Szeitz János A prezentáció indítása és lejátszása.
PLC PROGRAMOZÁS Gyakorlat
A POLISZOK KIALAKULÁSA
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
Spárta államszervezete
GONDOLATOLVASHOW.
Villamos kötések,érintkezők, kapcsolók
Előadás másolata:

TAMOP /2/A/KMR INTERAKTÍV ANIMÁCIÓ Kontaktor légrés-ellenerő diagram magyarázata Animáció indítása

 ABCD E Válasszon egy légrés-értéket, vagy indítson el egy folyamatos animációt!

Vissza az elejére! Főérintkezők zárva, az elektromágnes erejének a legnagyobb rugóerőt kell leküzdenie (főérintkező rugói és kikapcsoló rugók). A segédérintkezőket a segédérintkező-egységek belső rugói rögzítik, amelyek rugóerejét az elektromágnesnek nem kell leküzdenie.

Vissza az elejére! Főérintkezők zárva, az elektromágnes erejének a  =0 értékhez tartozónál kisebb rugóerőt kell leküzdenie (főérintkező rugói és kikapcs. rugók). A segédérintkezőket a segédérintkező-egységek belső rugói rögzítik, amelyek rugóerejét az elektromágnesnek még nem kell leküzdenie.

Vissza az elejére! Főérintkezők nyitva, a főérintkező rugók elengednek. Az elektromágnes erejének a kikapcsoló rugók aktuális erejét kell legyőznie, amellyel szemben a segédérintkezők rugóereje is megjelenik.

Vissza az elejére! Az elektromágnes erejének a kikapcsoló rugók aktuális erejét kell legyőznie (növekvő légréssel csökken), amellyel szemben a segédérintkezők rugóereje is megjelenik. (Ennek abszolút értéke növekvő légréssel nő).

Vissza az elejére! Nyitott állapot

Vissza az elejére! Animáció újra!