Áttérés az Office 365 szolgáltatásra Microsoft Online Services Áttérés a BPOS rendszerről az Office 365 használatára meglévő BPOS-ügyfelek esetén
BPOS Az Office 365 a meglévő szolgáltatás továbbfejlesztése 2 Office 365 A Microsoft Online Services üzleti értéke Emberek | Technológia | Költségek | Folyamat Nincs szükség kiszolgálófrissítésre Nincs szükség adatáttelepítésre Napi 24 órás műszaki támogatás Előrelátható költségek Megszokott felhasználói élmény A Microsoft Online Services üzleti értéke Emberek | Technológia | Költségek | Folyamat Nincs szükség kiszolgálófrissítésre Nincs szükség adatáttelepítésre Napi 24 órás műszaki támogatás Előrelátható költségek Megszokott felhasználói élmény Új funkciók és ajánlatok + SZOLGÁLTATÁS
Szerepkörök és felelősségek az áttérés során Microsoft Ügyfelek figyelmének felhívása Ütemezés ajánlása Információk és útmutatás A Microsoft adatközpontjaiban végzett módosítások Zavartalan forgalom Az összes adat áttelepítése Ügyfél Válaszadás az ajánlott ütemezésre Végfelhasználók képzése és kommunikáció Az eszközök és a végfelhasználók számítógépére telepített szoftverek frissítése, amennyiben szükséges Választható: ADFS-szerepkör, Exchange Server 2010 CAS-szerepkör bevezetése 3
Megjelenés és ütemterv Beta negyedév GA (forgalomba hozatal) 2011 Próbaverziók GA + Lehetséges az áttérés GA ++ Áttérés vége 4 Az áttérés előtti 12 hónap
A változások által érintett főbb területek Új funkciókÚj ajánlatok A SharePoint Online Deskless Worker elavul Áttérés a Live Meeting rendszerről a Lync szolgáltatásra Új rendszerkövetelménye k Megújult felhasználói élmény a portálokon A portálok és az Outlook Web Access URL-címei megváltoznak Szolgáltatás-összekötő (Nincs bejelentkezési alkalmazás) Választható: Összevont identitás Választható: Kibővített párhuzamos tárolás 5
Főbb változások a rendszerkövetelményekben 6 Az Office 2003 nem támogatottAz Internet Explorer 6 nem támogatott Az Office Communicator 2007 R2 nem támogatottA BPOS Bejelentkezési alkalmazás elavultOnline szolgáltatás-összekötő szükséges
Az „Office” rendszer ismertetése 7 SzolgáltatásÜgyfél Teljes funkcionalitású ügyfél Böngészőalapú kiegészítő ügyfél Office Web Apps Az Office böngészőalapú kiegészítője olvasáshoz/szerkesztéshez Office Pro Plus Office-előfizetés – nem tartalmazza minden Office 365 csomag.
Office 365, Office-ügyfélprogram és böngészőalapú kiegészítő Frissítés Office 2010 vagy Office 2007 SP2 szoftverre. Az Outlook 2003 nem támogatott semmilyen protokollon keresztül. VAGY az Outlook Web App (az Exchange Online összetevője) használata böngészőben. Vegye figyelembe a böngészőre vonatkozó követelményeket. Exchange Online Olvasás/szerkesztés az Office Web Apps (az Office böngészőalapú kiegészítője) használatával A szerkesztéshez Office 2010 vagy 2007 SP2 dokumentumok szükségesek Nem minden csomag (termékváltozat) biztosítja az Office Web Apps szerkesztési képességét A SharePoint Online tartalmazza az olvasási képességet Megfelelő böngésző szükséges Olvasás/szerkesztés a Teljes funkcionalitású Office-ügyfél használatával A dokumentumnak és az Office-ügyfélnek 2010 vagy 2007 SP2 verziójúnak kell lennie SharePoint Online 8
Identitás 9 Microsoft online azonosító adatok (jelenleg) Különálló online hitelesítő adatok Bejelentkezés minden egyes munkamenetbe Egyszeri bejelentkezés (SSO) Összevont identitás használatával Bejelentkezés vállalati hitelesítő adatokkal Helyszínen bevezetett ADFS 2.0 kiszolgálói szerepkört igényel
Árazás / licencelés / ajánlatok Minden aktív előfizetés átállításra kerülNincs változás az árban és a fiókok állapotában Minden BPOS-termékváltozathoz tartozik egyenértékű Office 365-csomag (termékváltozat) Az ügyfelek az áttérést követően választhatnak más ajánlatot isA SharePoint Online Deskless Worker termékváltozat megszűnik 10
Áttérési folyamat: Fázisok TervezésElőkészítésPróbaÁttérés (48 óra) (hétvégén)Konfigurálás 11
Kommunikáció és ütemezés Visszajelzés küldése (2011 eleje) Webes űrlap ben Ütemezés ajánlása Felügyeleti konzol Ajánlat elfogadása vagy módosítás kérése Felügyeleti konzol 12
Információforrások 13