Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Urbán Zoltán Online Szolgáltatások Értékesítési Manager

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Urbán Zoltán Online Szolgáltatások Értékesítési Manager"— Előadás másolata:

1 Urbán Zoltán Online Szolgáltatások Értékesítési Manager
Office 365 áttekintés Urbán Zoltán Online Szolgáltatások Értékesítési Manager

2 Napirend - Office 365 technikai nap
9:00-9:45 Office 365 áttekintés + CRM Online 9:45-10:45 Vásárlástól a bevezetésig LiveID kiválasztása, Partner of Record Saját domain Felhasználók adminisztrálása Jelszavak Office 365 Connector 10:45-11:00 Szünet 11:00-12:00 Exchange Online és Lync Online beállítása és használata Felhasználó aktiválása, licenszek Outlook konfigurálás, OWA Csoportok adminisztrálása (ECP) Megosztott mailboxok Meglévő levelezés migrálása (Exchange-ről vagy POP3-on keresztül) Directory szinkronizáció és hibrid megoldások, MX rekord átállítása Lync beállítása, user experience, távoli (otthoni) elérés Federációs lehetőségek (MSN, Office 365 felhasználók) LiveID viselkedése (MSN messenger > Lync client átállás)

3 Napirend - Office 365 technikai nap
12:00-12:45 Ebéd :45 A Sharepoint Online konfigurációja Nyilvános website Belső portál Dokumentumkezelés Listák kezelése és használata Office kliens használata, Sharepoint Workspace Közös névjegyalbum és Outlook szinkronizáció Workflow-k 14:00-14:15 Office 365 esettanulmány 14:15-14:45 Windows Intune kitekintés Szoftver leltár Hardver leltár Windows update Remote taskbar Szoftver terítés 14:45-15:00 Kérdések és válaszok

4 <Conference/Group Name>
4/4/2017 Mire van igény? Kulcs alkalmazások Alkalmazások %-a a felhőből szolgáltatva Web konferencia 48% Web Conferencing 2009 2012 10% 20% 30% 40% 50% HR and Workforce Management Collaborative Software SCM /Office and Personal Productivity Software Security Software Content Management/ Document Management Business Intelligence Industry-specific Application B2B/B2C Services CRM Accounting Utilities/ Software/ERP Együttműködés 46% Tartalom/dokumentum kezelés 39% Üzenetküldés 35% The cloud offers ways for partners to address opportunities to address key workloads in demand. CRM 37% ERP 26% IPED: Can You See Through The Clouds? The Evolution of Technology Delivery, March 2010 © 2011 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

5 Kisvállalati ügyfél visszajelzések
1800 KKV ügyfél döntéshozói megkérdezése alapján KKV Ügyféligény Microsoft Online szolgáltatások értékei Biztonság 99.9% rendelkezésre állás 7*24 ügyféltámogatás Több rétegű adatbiztonság Világszintű üzemeltetési környezet biztosítva Cash Flow Alacsony és előre jelezhető költségek Egyszerű árazás: felhasználó alapon, havonta Akkor és annyit vesz csak, amire szüksége van Gyorsabb bevezetés Ismerős és kompatibilis Mindig a legújabb technológia Nincs szükség szerver oldali upgrade-kre, patch-ekre Működjön Megnövelt mobilitás és hatékonyság Gyors fel/le skálázhatóság Az IT a magasabb szintű feladatokra fókuszálhasson Gyorsaság

6 Felhő szolgáltatások széles választéka
<Conference/Group Name> 4/4/2017 Felhő szolgáltatások széles választéka MICROSOFT FELHŐ SZOLGÁLTATÁS HATÉKONYSÁG KOMMUNIKÁCIÓ EGYÜTTMŰKÖDÉS ÜZLETI ALKALMAZÁS DESKTOP MGMT IDENTITÁS KEZELÉS ADATBÁZIS PLATFORM Microsoft offers a broad array of cloud-based solutions to meet the needs of businesses, including advertising, communications ( , telephony, meetings), collaboration (document storage, sharing, workflow), business applications (CRM, business productivity), storage, management and infrastructure services. Last year, Microsoft renamed its collection of communication, collaboration, and CRM applications into an offering called Microsoft Office 365. This includes Office, Office Web Apps, Lync Online, Exchange Online, SharePoint Online, and Microsoft Dynamics CRM Online. These sets of cloud services complement a full and rich set of on-premises software. This creates an opportunity to add cloud functionality to existing software or to provide services that allow customers to move between cloud and on-premises systems as best suits their needs. MICROSOFT SZOFTVER A Microsoft és Partnerei publikus, privát és hibrid felhő megoldásokkal is adhatnak választ az ügyfelek igényeire. © 2011 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

7 WPC2010_Value 4/4/2017 A hatékonyság jövője Választási lehetőség az ügyfelek számára A leghatékonyabb munka élménye a PC-n, a telefonon és a böngészőben. Online Saját üzemeltetés Egységes kommunikáció Üzleti intelligencia Tartalom- kezelés Csoportmunka Keresés

8 A Microsoft Office 365 A LEGHITELESEBB KOMMUNIKÁCIÓS ÉS CSOPORTMUNKA TERMÉKEK LEGÚJABB, FELHŐ VERZIÓINAK EGYÜTTESE AZ OFFICE LEGÚJABB VERZIÓJÁVAL KOMBINÁLVA, BÁRMELY MÉRETŰ VÁLLALKOZÁS SZÁMÁRA. 

9 Microsoft Office 365 értékek
AZ ÜZLETI HATÉKONYSÁGOT SEGÍTŐ FELHŐ SZOLGÁLTATÁSOK ELÉRHETŐSÉGE MINDEN MÉRETŰ CÉG SZÁMÁRA, AMIVEL IDŐT, PÉNZT ÉS ÉRTÉKES EMBERI ERŐFORRÁSOKAT TAKARÍTHATNAK MEG. LEGJOBB HATÉKONYSÁGI ÉLMÉNY Együtt dolgozni, profi módon ELÉRÉS BÁRHONNAN* Feladatmegoldás több eszközről is ISMERŐS ESZKÖZÖK Dolgozzon a már ismert szoftverekkel BIZTONSÁGOS ÉS MEGBÍZHATÓ 99,9% garantált SLA IT KONTROL ÉS HATÉKONYSÁG Az irányítás az ügyfél kezében marad Komponensei: * Mobil eszközökről való elérés függ a mobil szolgáltató hálózatától és az adatforgalom előfizetés meglététől ** A „biztonságos kapcsolódás” nem garantálja a 100%-os kapcsolati biztonságot

10 Az Office 365 szolgáltatásai
Rugalmas előfizetés felhasználónkénti licenceléssel A teljes Office élmény az Office 365 szolgáltatásokkal integrálva Egyszerűsített beállítás a szolgáltatások integrálásához Mindig a legfrissebb Office változat, az Office Web Apps-t is ideértve A megszokott Office felhasználói élmény Fontos dokumentumok, következtetések és státuszok megosztása a munkatársakkal A csapat tagjainak informálása és a fontos projektek megfelelő kezelése Fontos dokumentumok és személyek megtalálása könnyen Mindig képben lehet a legfrissebb vállalati információkról és hírekről 10 GB tárterület előfizetésenként MB felhasználónként 25 GB-os postafiók Outlook és Outlook Web App Prémium antivírus/antispam (Forefront) Megosztott naptárak, névjegyek és feladatok Mobil elérés a legtöbb mobileszközre, mint pl. BlackBerry, iPhone, Nokia, Windows Phone archiválás és jogi megfelelőségi képességek Azonnali üzenetküldés és jelenlét-érzékelés PC-to-PC hang és videó hívások Egykattintásos kommunikáció Outlook-ból, SharePoint-ból és más Office alkalmazásokból Online megbeszélések PC-audio, videókonferencia és képernyőmegosztás segítségével Egykattintásos megbeszélés létrehozás és csatlakozás Outlook-ban Naptár integráció az Outlook-kal és az Exchange-el Office Professional Plus Features: With Microsoft® Office Professional Plus, you get the latest version of the Office applications, seamlessly connected and delivered with cloud services, so you can access your documents, , and calendars from virtually any device. Office Professional Plus includes the new Office Web Apps, online companions to Word, Excel, PowerPoint, and OneNote, which let you review and make light edits to documents directly from a browser. Collaborate with control and confidence with co-authoring Leverage the power of business and social networking right within Outlook with the Outlook Social Connector Master your inbox and calendar with Conversation View and other advanced management tools in Outlook The flexible pay-as-you-go, per-user licensing of Office Professional Plus provides your organization with purchasing flexibility, and robust management and deployment tools give you the IT control to adapt to evolving business needs. Instantly share slideshows, across town or around the world with PowerPoint Broadcast Slide Show SharePoint Online Work from virtually any place and any device with the Office Web Apps 1 Quickly work with hundreds of millions of rows of data in Excel. Transform enormous quantities of data into meaningful information Create presentations that are as brilliant to watch as they are easy to create with new video and photo editing tools in PowerPoint Microsoft® SharePoint Online brings together the familiar SharePoint Server technology now delivered as an online service making the power of the cloud work for your business. SharePoint Online provides a central place where people can create sites to connect colleagues, partners and customers. Business units or workgroups can create team sites to share documents, task lists, and schedules to keep everyone in sync Create project sites using SharePoint Online to automatically track documents, monitor project tasks, and milestones Designed to work with the Microsoft Office applications individuals having been using for decades Access to a personal site for individuals to store documents, share interests and quickly access their content from anywhere Build vibrant and engaged communities inside and outside your organization Create sites to communicate business priorities and information to the entire organization Platform Features Financially-backed, guaranteed 99.9% uptime Service Level Agreement Social Networking capabilities such as activity feeds, blogs and wikis to help build community Create sites to manage and share information securely with partners and customers Today in Microsoft Online Services, users have an Online services identity that is separate from their domain login and password. A sign in application runs in the system tray of each user’s machine, which stores their Online password, so they don’t have to type it in every time. It’s a workable solution that achieves a single-sign-like experience. Single Sign-On When the 2010 server products come to Microsoft Online, you will be able to use Active Directory Federation Services, an enterprise-class tool for federating your Active Directory with Microsoft Services. Your employees will be able to access services with their domain credentials, the same way they access the on-premises applications they use today, and there will no longer be a need for a sign-in tool. With ADFS you can also customize the login page used for authenticating OWA users (the same page is used for other federated web-based applications) Overall benefit for end users is improved productivity User benefits: Let’s look closer at how ADFS 2.0 (also known by its code name, “Geneva”) works. Geneva is a web download for Windows Server To enable federation with Online Services, you first set up a Windows 2008 server and install ADFS as a server role. Then you use a “Federate with Online” tool/wizard to set up a trust between on-premises AD and Online Services. Once that is in place, when users accesses Exchange Online, they are redirected to the local Geneva server for authentication first, and then an SAML token is passed to the cloud service to log the user in. Passwords are not synchronized to the cloud, or stored there. Overall benefit for IT is better manageability and lower TCO Administrator benefits: Common experience across Online Services (Sharepoint Online, OC Online, etc.) in Wave 14 No usability issues with remembering two identities and passwords – lower confusion and frustration Low touch, easy to set up and manage – no change to AD code or alteration of enterprise deployment of AD is required Enterprises retain security control over user accounts and password expiry Passwords are not synchronized to the cloud. Microsoft never sees credentials or password Since it is a server-side solution, they don’t have to spend time deploying and maintaining a client-side application Other benefits: Decreased helpdesk calls from end users forgetting their passwords With ADFS, you can deploy multifactor authentication. This includes soft certificate and smartcard authentication out of the box (not RSA or Swivel). You can customize the login page for Exchange Online and your other federated Web applications (keep in mind it’s the same page as used for all federated web apps, not just OWA. Richer Admin Interfaces The way to manage your Exchange Online environment today is using the Microsoft Online Administration Center (MOAC). The web-based interface is easy to use but currently it is fairly limited in terms of administrative power. Exchange 2010 gives you a much richer set of tools to manage and customize your Exchange Online environment. Remote PowerShell: With Exchange 2010, the robust scripting capabilities of PowerShell now extend to the data center, allowing you to manage their hosted environment across the Internet. Exchange Management Console: For managing an on-premises Exchange Server installation, the tool of choice for administrators has long been the Exchange Management Console. In Exchange 2010, you can use the robust capabilities of this familiar tool to manage your cross-premises Exchange environment. Microsoft Online Admin Center: Exchange 2010 includes a number of new native web-based management features, which are collectively referred to as the Exchange Control Panel, which enhance the capabilities of the Microsoft Online Admin Center. Simplified UI Let’s take a closer look at each of these management tools. The introduction of these management capabilities means that you can move your environment to cloud without giving up control. You can offload task while retaining control over essential management features. You can let the Microsoft datacenter staff manage servers, hardware, and storage but still retain control over settings and configuration, and rolling out features that are visible to your organization. For the Standard offering, we will be providing a new user experience. Today, we have four different portals depending on the usage needs. In H2 2010, we will be consolidating the subscription, administration and end user portal into one. We will have role based access capabilities that will only allow users to access and see the features that they have rights too. Another significant improvement tied to the previous slide is we will be removing the need to have a sign-in client for users of ADFS or non-ADFS. End users will be able to managed their Online password (non-ADFS users) directly with the portal. Ensure that users working with Office clients to have best possible experience. We will be provide customer a service connector that automatically updates the PC with the correct patches to ensure that Office works well with Online. This is only required when working with Office clients. Web scenarios do not require the Service Connector. Here are some of the other key UI design goals: Consolidate Separate Experiences One site, one navigation system across the entire lifecycle of learn/try/buy/manage Getting setup is done through one site, end to end One login, one identity across all experiences Shared look & feel for all workloads within the platform Getting Started with Online Is Easy Users don’t require a Live ID to sign-up and setup, instead reserve a namespace and login ID for themselves Users set their own initial password for their trial Initial Sign-up process is simplified and very lightweight Your prescribed setup tasks are based on your answers to a “set-up assessment” Updated Information Architecture Revised organization of top-level elements, MOCP/Marketing/MOAC are now all represented at the top level Flatter navigation scheme (2 levels instead of 3) Improved page types: Standardized, toolbar-style grids with filtering Full-page wizards & property sheets for simpler layouts and localization options Extensible, Consistent Workload Marketing & Management Experience Workloads can create consistent Service Cataloging pages in our catalog Consistent Deep-link pages for each service organized in a common way Consistent Header link within workloads to return to the central management console Operating System Requirements New platform requirements XP SP3 with RPC over HTTP patch XP Home and Media Center edition only for managed identity deployment Mac OS X 10.4 (Tiger), 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard) Windows 7 Vista SP2 Office Client Requirements Office 2007 SP2 and above Investigating support for Outlook 2003 with Exchange Online Service Connector with .NET 2.0 or later (highly recommended) Office 2008 for Mac and Entourage 2008 Web Services Edition Investigating support for Office 2003 with SharePoint Online Browser Requirements Mac Messenger 9 New Office Communicator Client Firefox 3.x Internet Explorer 7 for Vista users Internet Explorer 8 is required for XP Safari 4.x Kontroll és hatékonyság Egységes felhasználói felület a vásárlásra és adminisztrációra | Single sign-on a saját Active Directory-val | 99,9% pénzügyileg garantált SLA | 24x7 IT támogatás | Alapértelmezett geo-redundancia a regionális adatközpontokban

11 Online ajánlatok minden szegmens számára
Windows Live + Office Home and Business Egyének, otthoni felhasználók Személyes használatra Ingyenes Office 365 for Small Businesses + Office előfizetés Kisvállalatok Céges használatra Nincs dedikált IT Alacsony havidíj Hangsúly az egyszerűségen Közösségi/partner támogatás Office 365 for Enterprises Office előfizetéssel Bármilyen méretű cég Belső IT vagy IT partner Az IT képességek széles tárháza Különböző felhasználók 7x24 telefonos támogatás One of the questions that I get asked often from customers, partners and from members in the field is “How do our productivity offers span customer segments”? So this slide is designed to explain our productivity strategy across the various segments. Now it starts on the left-hand side with our consumer or personal experience. And what we’ve done there is taken our Office web applications and made them part of Windows Live and when combined with Office Home & Business, we have created a great productivity experience for that individual and consumer. Now this experience is for personal use and it’s ad funded and available at very low cost and it really helps bring the power of Office to the individual consumer. Now as we move to the right, Office 365 for Small Businesses is a new offer that today, is not in market. And when combined with Office Subscription, we have created a very powerful solution for that small business that needs to get more out of their employees. Office 365 for small business has been specifically designed for organizations that do not have an internal IT department or access to IT through a partner. We’ve priced the offer aggressively and focused on simplicity. And I will go into more detail later in regards to the features and capabilities of Office 365 for Small Businesses. Finally, we will spend the majority of our time on Office 365 for Enterprises. This offer is really for any size of organization… from an advanced small business like a hedge fund or a law firm, to a midmarket, corporate or EPG account. This offer assumes that there is internal IT or IT that is delivered from a partner. This is a fully featured offer with a complete set of communication, collaboration and productivity workloads and we have a range of offers by user type that allows customers to tailor the solution to their individual needs. Lastly, one of the big distinctions between Office 365 for Small Businesses and Office 365 for Enterprise is 24x7 phone support which allows the IT department to connect directly to Microsoft’s support center. Office 365 for Enterprise is a fantastic service for customers who are looking to tune their solution to meet their needs and it comes with the piece of mind that their IT department can contact Microsoft directly and have their support needs met day or night.

12 Office 365 P1 - a kisvállalatok és a profik számára
Tartalmazza… 1-25 felhasználó (max 50 engedélyezett) IT nem szükséges Könnyű kipróbálni Egyszerű használni Microsoft Office-al együttműködik Pénzügyileg garantált 99,9% rendelkezésre állás Közösségi támogatás KULCS KÉPESSÉGEK Exchange , Naptár, Kontaktok és személyes archiválás 25 GB Mailbox ActiveSync Mobilkészülékek támogatása SharePoint Team Sites 1 Office Web Apps Egyszerű publikus weboldal 2 Online Access adatbázisok Lync kliens Online találkozók 3 Desktop megosztás Több résztvevős IM és IP alapú hívás Ön- és közösségi támogatás Office 365 P1 5,25€/hó 1 Egy site gyűjtemény, max 50 authentikált külső felhasználó havonta 2 Kész minták alapján, saját domain név alatti opcióval. 3 Online találkozók max résztvevő száma 50 fő

13 Microsoft Office 365 E család (Enterprise) Felhasználói szegmentálás: a megfelelő funkciót a megfelelő felhasználónak Kiosk dolgozó Infomunkás Alacsony árú ajánlat azon dolgozók számára, akiknek ma nincs kommunikációs és csoportmunka megoldás biztosítva Gazdag funkcionalitású ajánlat azoknak, akik számára teljes kommunikációs és csoportmunka megoldást akarnak biztosítani Felhasználói szegmens: K család 500 MB mailbox Nincs SharePoint tárhely allokáció Outlook Web Access (teljes OWA) POP támogatás Levelezés, naptár, kontaktok Anti-Virus / Anti-Spam Keresési lehetőség a Sharepoint oldalakon Office Web Apps Felhasználói szegmens: E család 25GB mailbox 500MB SharePoint tárhely Teljes kliens csatlakoztathatóság (MAPI/IMAP) Mobil elérés Lync (valós idejű kommunikáció) Több Exchange & SharePoint képesség Office Professional Plus Telephelyi szerverek elérésének joga Lényegi különbségek

14 Microsoft Office 365 E család
Komponensek Csomagok Hang integráció Office 365 E4 25,50€/hó Tartalmazza: Exchange Plan 2 SharePoint Plan 2 Lync Plan 2 Office ProPlus Office Web Apps Lync Plus (Voice) Office Pro Plus Office 365 E3 22,75€/hó Tartalmazza: Exchange Plan 2 SharePoint Plan 2 Lync Plan 2 Office ProPlus Office Web Apps Hangposta és fejlett archiválási képességek Access/Excel/ Visio Services (Formok) Office Web Apps Office 365 E2 14,25€/hó Tartalmazza: Exchange Plan 1 SharePoint Plan 1 Lync Plan 2 Office Web Apps , naptár, AV/AS, személyes archiválás Office 365 E1* 9€/hó Tartalmazza: Exchange Plan 1 SharePoint Plan 1 Lync Plan 2 Együttműködési portál Web konferencia IM és jelenlét érzékelés További opciók: SP Online Storage (1GB) Extranet (PAL) Blackberry Support (BES) Részletek: Plan 2 tartalmazza a Plan 1 szolgáltatásokat Office Web Apps előfeltétele a SharePoint Online A hang integráció telephelyi szervereket igényel Javasolt végfelhasználói árak *a jelenlegi BPOS szolgáltatásoknak megfelelő csomag

15 Microsoft Office 365 K család
Tipikus Kiosk dolgozó: 5-10% vagy kevesebbet tölt a PC előtt Közösen használja a PC-t más dolgozókkal Nem volt céges -je korábban Példák: gyártásban részt vevők, retail eladók, szervizesek, ügynökök A K csomagok különböző igényekre: Microsoft Office 365 K1: elsődleges ajánlat ennek a szegmensnek A legtöbb kiosk dolgozói igényt lefedi, ahol céges és portál elérést akarnak biztosítani Office dokumentumok megtekintéséhez elegendő lehet Microsoft Office 365 K2: Azoknak készült, akik egyszerű adatbevitelt is végeznek Az Office Web Apps-et tartalmazza, amivel alapvető szerkesztési funkciókat is kapnak Komponensek Csomagok Office Web Apps Microsoft Office 365 K2 9€/hó Tartalmazza: Exchange Kiosk SharePoint Kiosk Office Web Apps SharePoint Online Kiosk Külön nem előfizethető Microsoft Office 365 K1 3,57€/hó Tartalmazza: Exchange Kiosk SharePoint Kiosk Exchange Online Kiosk 1,79€

16 IT kontroll és hatékonyság
7*24 IT telefonos támogatás vagy elektronikus hibajegy nyitás Szolgáltatási állapot portál naprakész rendelkezésre állási adatokkal, RSS feed-ben is Egyszerűsített menedzsment egy admin központon keresztül, szerepkör alapú eléréssel Távoli PowerShell napi rutinfeladatok script-eléséhez és nyers adatok kinyeréséhez a riportokhoz IT-barát frissítési eljárások

17 Nagyvállalati szintű biztonság és megbízhatóság
Prémium antispam és antivírus védelem több motorral Az ügyféladatok geo-redundáns adatközpontok között replikáltak Kockázat alapú, többdimenziós adat- és üzemeltetési folyamat védelem Auditált minősítések ISO 27001, SAS 70 Type I, FERPA, HIPPA, FISMA, EU Safe Harbor Seal Pénzügyileg is garantált 99,9%-os rendelkezésre állás (Service Level Agreement) Federal Information Security Management Act of 2002 Pasted from < Family Educational Rights and Privacy Act (FERPA) Pasted from < International Safe Harbor Privacy Principles Pasted from < EU Safe Harbor is a streamlined process for US companies to comply with the EU Directive 95/46/EC on the protection of personal data.

18 Teljes birtoklás költsége, a legjobb érv

19 Office 365 Marketplace Megjelenéskor: online útmutató a Pinpoint platformra építve: Office 365 ügyfelek kereshetnek az Office 365-re szakosodott partnerek között Partnerek/megoldások a Microsoft támogatásával Ügyfél vélemények Keresési/szűrési képességek Microsoft partnerek saját terméküket és szolgáltatásukat hirdethetik Ügyfél érdeklődések A legjobb partnerek hirdetése Látogatottsági adatok Microsoft a helyi partnerek támogatása Lokalizált oldalak Partnerek nevezése és jóváhagyása, javasolt partnerek Hosszabb távon: piactér az Office 365-tel integrált alkalmazások könnyű vásárlására

20 Office 365 ajánlatok Office 365 Open Value ajánlat (ügyfél)
Az ajánlat lehetőséget ad az Office 365 bevezetésére kedvezményes áron, az OV(S) szerződés megújítási időszaka előtt Figyelembe veszi a meglévő SA-t a Core CAL Suite és Office licencekre Kedvezményes ár az Office 365 Enterprise csomagjaira A csökkentett ár a meglévő OV(S) szerződés lejártáig lesz érvényben Az ajánlat augusztusig érvényes Office 365 bevezetés támogatása (partner) Cloud Essentials partnerek első Office 365 projektjének ösztönzése Legalább 5 gépre kell bevezetni Részletek az MPN hírlevélben

21 Windows Intune ajánlatok
Windows Intune beta (2. kör) 2011. novemberig tart Jelentkezés ig ügyfél+partner közösen Min. 5 gépre, ügyfél esettanulmány a végén Windows Intune bevezetés támogatása Cloud Essentials partnerek első Office 365 projektjének ösztönzése Legalább 5 gépre kell bevezetni Részletek az MPN hírlevélben

22 Próbálja ki már ma! www.office365.hu www.windowsintune.hu

23 4/4/2017 1:47 AM © 2011 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION. © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.


Letölteni ppt "Urbán Zoltán Online Szolgáltatások Értékesítési Manager"

Hasonló előadás


Google Hirdetések