Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Infokommunikációs rendszerünk felhőben. Költség- és időmegtakarítás, gyorsabb üzletmenet.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Infokommunikációs rendszerünk felhőben. Költség- és időmegtakarítás, gyorsabb üzletmenet."— Előadás másolata:

1 Infokommunikációs rendszerünk felhőben. Költség- és időmegtakarítás, gyorsabb üzletmenet.

2  Szokott kéretlen leveleket kapni annak ellenére is akár, hogy van spamszűrője?  Szerveztek már keresztbe a munkatársaival megbeszélést?  Van olyan alkalmazott a cégnél, akinek nincs céges e-mail címe.  Volt már arra példa, hogy egymásra kellett várni, amikor többen dolgoztak egy anyag (táblázat, szöveg) elkészítésén?  Látott már cégüknél a „penzugyi_terv_3_vegleges_Bela_2_modositott.xlsx-hez” hasonló fájlt?  Előfordult már, hogy szüksége lett volna egy dokumentumra, és nem tudta elérni? (külföldi konferencián, otthon, tárgyaláson, vagy akár nyaralás alatt, …)  Igény lenne interneten keresztüli konferenciák, bemutatók tartására akár cégen belüli kollégáknak, akár cégen kívüli partnereknek.  Megoldott Önöknél, hogy azok a kollégák, akik nincsenek ott a tárgyaláson, értekezleten, mindent látnak és hozzá is tudnak szólni? ……

3 OnlineSaját üzemeltetés Hibrid Felhő, ahogy az ügyfél szeretné Üzenetkezelés Hang és videó Tartalom- kezelés Kapcsolati háló Riportolás és elemzés A legjobb élmény minden eszközön Integrált, piacvezető megoldások

4 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének hányada, akik a kapcsolati hálókat használják. Felhő 39 % A KKV-k hányada, akik fizetett felhő szolgáltatást fognak használni három éven belül.

5

6

7

8 Üzleti levelezés HD video- konferenciák Fájl- megosztás + Elérhetőség bárhonnan Egyszerű IT- felügyelet SLA pénzügyi garanciával Technikai támogatás Office asztali alkalmazások Office Mobile Office Web Apps

9 Fontos dokumentumok, következtetések és státuszok megosztása a munkatársakkal A csapat tagjainak informálása és a fontos projektek megfelelő kezelése Fontos dokumentumok és személyek megtalálása könnyen Mindig képben lehet a legfrissebb vállalati információkról és hírekről 10 GB tárterület előfizetésenként + 500 MB felhasználónként 50 GB-os postafiók Outlook és Outlook Web App Prémium antivírus/antispam Megosztott naptárak, névjegyek és feladatok Mobil e-mail elérés a legtöbb mobileszközre, mint pl. BlackBerry, iPhone, Nokia, Windows Phone Email archiválás és jogi megfelelőségi képességek Azonnali üzenetküldés és jelenlét-érzékelés PC-to-PC hang és videó hívások Egykattintásos kommunikáció Outlook-ból, SharePoint-ból és más Office alkalmazásokból Online megbeszélések PC-audio, videókonferencia és képernyőmegosztás segítségével Egykattintásos megbeszélés létrehozás és csatlakozás Outlook-ban Naptár integráció az Outlook-kal és az Exchange-el Rugalmas előfizetés felhasználónkénti licenceléssel A teljes Office élmény az Office 365 szolgáltatásokkal integrálva Egyszerűsített beállítás a szolgáltatások integrálásához Mindig a legfrissebb Office változat, az Office Web Apps-t is ideértve A megszokott Office felhasználói élmény Egységes felhasználói felület a vásárlásra és adminisztrációra | Single sign-on a saját Active Directory-val | 99,9% pénzügyileg garantált SLA | 24x7 IT támogatás | Alapértelmezett geo-redundancia a regionális adatközpontokban KONTROLL ÉS HATÉKONYSÁG

10

11 $3.30 $8.33 12, 8 € 12,3 € 19€(E3) Célcsoport 1-10>25011 - 250ConsumerStudent Consumer Services Commercial Services Havidíj

12 ÜGYFÉL PROFIL Office kliens előfizetés Együttműködés és kommunikáció 1 Az okostelefonok és táblagépek kínálata folyamatosan bővül. Az Office 365 alkalmazások elérhetősége eszközönként változhat.

13 Forrás: http://office.microsoft.com/hu- hu/buy/ ?WT%2Eintid1=ODC%5FHUHU%5FFX010064710%5FX T104029222&WT%2Eintid2=ODC%5FHUHU%5FFX010064710%5 FXT103927664

14 ÜGYFÉL PROFIL Office kliens előfizetés Email, együttműködés és kommunikáció 1 Az okostelefonok és táblagépek kínálata folyamatosan bővül. Az Office 365 alkalmazások elérhetősége eszközönként változhat.

15 Admin Portál Office 365 ProPlus Email, együttműködés és kommunikáció 1 Az okostelefonok és táblagépek kínálata folyamatosan bővül. Az Office 365 alkalmazások elérhetősége eszközönként változhat.

16 Admin Portál Office 365 ProPlus Email, együttműködés és kommunikáció 1 Az okostelefonok és táblagépek kínálata folyamatosan bővül. Az Office 365 alkalmazások elérhetősége eszközönként változhat.

17 Office 365 Enterprise E1 Office 365 Enterprise E3 Speciális szolgáltatások Általános szolgáltatások Office Office Web Apps Felhasználók száma korlátlan IRM, archiválás, adatmegőrzés (korlátlan tárhely) eDiscovery megfelelőségi központ Office asztali alkalmazások Ár / felhasználó / hó (EUR) 6,50 €19 € BővítettTeljes Push Minden probléma Teljes Push E-mail, webkonferencia, IM, fájlmegosztás Click to Run típusú telepítés Integráció a telephelyi szerverekkel Állandó telefonos technikai támogatás IT-felügyeleti konzol Excel-, Access-, Visio-szolgáltatások, InfoPath-űrlapok Office 365 Midsize Business 11–250 12,30 € Bővített Pull Kritikus problémák Bővített Pull Active Directory®-integráció

18 Kizárólag az Office 365-előfizetők számára érhető el* Word: dokumentumok olvasása, szerkesztése, létrehozása Excel: táblázatok megtekintése, szerkesztése, létrehozása PowerPoint: prezentációk megtekintése és szerkesztése A SkyDrive-on tárolt dokumentumok elérése *Az Office Mobile a következő Office 365 előfizetésekkel érhető el: Office 365 Otthoni prémium, Office 365 Egyetemista, Office 365 Kisvállalati prémium, Office 365 ProPlus, Office 365 Midsize Business, Office 365 Enterprise E3 és E4, Office 365 oktatási A3 és A4.

19 Office 365 Home Premium Office 365 Small Business Premium Office 365 Midsize Business Office 365 Enterprise 1 FPP disztribútorokon, retail és OEM partnereken keresztül. OEM partnerek az előfizetést FPP licencként fogják eladni.

20 “ Amikor a szolgáltatás számszerűsített költségeit összehasonlítottam más felhő alapú megoldási lehetőségekkel, akkor egyértelműen kimutatható volt, hogy a CTF-nek – és általában a kkv-szektorban működő cégeknek – ideális megoldás, szinte „megváltás” ez a havi bérleti konstrukcióban elérhető irodai szolgáltatáscsomag.” (Nagy Gábor informatikai vezető) “ Amikor a szolgáltatás számszerűsített költségeit összehasonlítottam más felhő alapú megoldási lehetőségekkel, akkor egyértelműen kimutatható volt, hogy a CTF-nek – és általában a kkv-szektorban működő cégeknek – ideális megoldás, szinte „megváltás” ez a havi bérleti konstrukcióban elérhető irodai szolgáltatáscsomag.” (Nagy Gábor informatikai vezető) Ügyfélprofil A magyar és német tulajdonosok által alapított Creative Toys Faktory (CTF) nyolc országban forgalmaz játékokat, valamint készségfejlesztő, rehabilitációs és kreatív termékeket. Az üzleti igény POP3 alapú levelezőrendszert használt a cégen belüli és a külföldi partnerekkel történő kapcsolattartásra. E-mailezéssel kapcsolatos gondok: késve érkeztek meg a gyorsuló üzletvitelhez fontos levelek, és egyre sűrűbben fordult elő, hogy elkallódtak a mailek. Megoldás Office 365Office 365; Lync 2010Lync 2010 Előnyök Közel 30 ezer eurós beruházás kiváltása: nem volt szükség új szerverek beszerzésére vagy bérlésére, nem kellett költeni szoftverlicencekre sem A Lync használatának köszönhetően felgyorsult a belső kommunikáció Az Office 365, a SharePoint és a Lync tökéletes összehangoltságban működik egymással

21 Ügyfélprofil A Tentálen könyvelőiroda 10 munkatársa közül heten rendelkeznek mérlegképes könyvelői szakvizsgával, a cég ügyfélkörébe közel 100 kis- és középvállalkozás tartozik. Az üzleti helyzet A cég telephelyén működő Small Business Server 2003 kiszolgáló már régi darab és szerették volna lecserélni. Korábbi irodai alkalmazásaik kiváltására olyan konstrukciót kerestek, amelynek keretében beruházás helyett havi bérleti díjért használhatják a legkorszerűbb szoftvereket. Megoldás Office 365 Előnyök Beruházás helyett bérleti konstrukcióban, előre tervezhető havidíjért elérhető szolgáltatás Stabilabb működés, nagyobb adatbiztonság Alacsonyabb üzemeltetési költségek A bérleti díj teljes összege költségként leírható Segíti a távmunkát, a szolgáltatás bárhonnan elérhető A Tentálen Kft.-nél ma már minden szoftvert bérleti konstrukcióban használunk. Ez a megoldás kifejezetten előnyös, mivel a programok egyszeri megvásárlása nem köt le nagyobb összeget, a bérleti díj magában foglalja a folyamatos szoftver-frissítést és egyéb háttér-támogatást is. (Hornyák Éva ügyvezető)

22

23 Válassza ki a megfelelő csomagot! Tervezze meg az áttérést! 2 3 Kezdjen bele egy próbába! 1

24 21

25 Köszönöm. További információk: DIGITAL Kft. Váli Gábor – valig@digital.co.hu


Letölteni ppt "Infokommunikációs rendszerünk felhőben. Költség- és időmegtakarítás, gyorsabb üzletmenet."

Hasonló előadás


Google Hirdetések