BMF – TMPK – HÖK Hallgatói tanácsadás

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kommunikáció az egyetemen – I. konferencia
Advertisements

 Szociális alapú ösztöndíj kifizetésére: Rendszeres Szociális Ösztöndíj, Rendkívüli Szociális Ösztöndíj, Alaptámogatás, Szakmai Gyakorlati Ösztöndíj,
Bókay János Humán Szakközépiskola tanév
Hámoriné Váczy Zsuzsa. •Története: 1936-tól szakképzés, flexibilis szakmacsoportos oktatás, a gazdaság, mint megrendelő.
MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET 1088 BUDAPEST, VAS U TEL.: Április 29.Németh Margit A
A motiváció fenntartása
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
Jóvá Tett Hely Közösségi Foglalkoztató
Az iskolai szociálismunka
Utógondozás szabadulás előtt és után Utógondozás területi koordinátor
A felnőttképzés jövőképe (Érdemes-e intézményi stratégiát alkotni?) Akkreditált Felnőttképzési Intézmények Országos Egyesülete – országos konferencia (2008.
Professzionális iskolai kutatások
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
Informatikai alkalmazások a Széchenyi István Egyetemen – DPR Szakmai Klub I. – Közösségi weboldalak és alumni szervezetek.
Egészségpszichológiai konzultációs szolgálat orvostanhallgatók számára
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Feladat- és hatáskörök  tanulmányi ügyek és érdekvédelem  sport- és kulturális programok  általános ügyintézés  hallgatói segítségnyújtás.
A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar F ő iskola Hallgatói Önkormányzatának bemutatása Beregszász 2012 Készítette: Nagy Tibor.
A tanulási problémák diagnosztikája és terápiája
BELÉPÉS A TUDAT ALATTIBA. meditáció kommunikáció tudat emelés.
Pécsi Tudományegyetem Szociológia Tanszék Bölcsészettudományi Kar.
Az osztály és az iskolapszichológus együttműködési lehetőségei Iskolapszichológusok Módszertani Bázisa Budapest, november 27.
A diákok megismerésének lehetőségei - szükségessége
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR FELADAT- ÉS STRUKTURÁLIS RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS TÁRSADALMI.
Nevelés és érték Dr. Molnár Béla Ph.D. főiskolai docens
Kovács Zsolt 1 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda.
Életközép - krízis Tóth Sándor Pécs,
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Kormányszóvivői tájékoztató Ösztönző díjak a felsőoktatásban Növekvő támogatások és hallgatói juttatások szeptembertől Arató Gergely, az Oktatási és Kulturális.
A JÓ PAP IS… – Képzések és tanácsadások szakembereknek, munkáltatóknak Előadó: Garadnay Tea FEMI vezető Budapest Esély Nonprofit Kft.
A nevelés értelmezése – célja – feladatrendszere
Felkészítés az Integrált /inkluzív nevelésre a pedagógusképzésben
Speciális célcsoportok a szakmai protokollban Biró Dániel Budapest május 7.
Óvoda-, és iskolapszichológia Magyarországon
Munkamegosztás és együttműködés Iskolapszichológia a nevelési tanácsadó ellátó rendszerében Horváth Ágnes Klinikai szakpszichológus Zuglói Nevelési Tanácsadó.
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
A VISSZAÚT ÉPÍTŐKÖVEI Készítette: Balatoni Ágnes | Utcai Szociális Segítők Egyesülete |
Fogyatékossággal élő hallgatók a Nyíregyházi Főiskolán Göncziné dr. Szabó Terézia „Egyenlő esélyek biztosítása a felsőoktatásban” november 26.
Pszichológiai és gyógypedagógiai diagnosztika
Pedagógia – pszichológia
New View Beszámoló a tanárokkal történt interjúról.
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
Eszterházy Károly Főiskola 3300 Eger, Eszterházy tér. 1 TÁMOP D-12/2/KONV Az Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiumának.
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Az egyetemi sport lehetőségei a sportvezetők szemszögéből. Az egyetemi testnevelés feladatai, lehetőségei és fejlesztése. Lehetséges modellek Dr. Balogh.
Hallgatólét, Mafihe. Jelölések Mafihe – Magyar Fizikushallgatók Egyesülete Fizikus – mindenki, aki a fizikával vagy annak határterületével foglalkozik.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Szociálpedagógus a „SÉF” Szakképző Iskolában „Fontos vagy nekünk” QALL – Végzettséget mindenkinek! Regionális konferencia Székesfehérvár 2013.
Mentorrendszer ELTE Mi a mentorrendszer?dv Egyetemünk külföldi hallgatóit segítő önkéntes magyar hallgatókból álló szervezet Students helping students.
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
Mentorprogram. A mentorok feladata, hogy segítik a külföldi hallgatókat az ügyintézésben, a beilleszkedésben és bármilyen felmerülő problémával hozzájuk.
LIFE LONG LEARNING (LLL) PROGRAM AZ ERASMUS ÜGYINTÉZÉS KARI VONATKOZÁSAI.
Pedagógus értékelési rendszer
Telefon:72/
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Pszichológiai módszerek a szenvedélybetegek kezelésében
Diákjóléti Bizottság szeptember 25. Hallgatói juttatási rendszer 1.
Iskolapszichológus protokoll – vitapontok, dilemmák és megoldási javaslatok N. Kollár Katalin és Martonné Tamás Márta február 1.
D R. F ILEP B ÁLINT M ÁJER E SZTER P ETRA T ÖMBÖLY T EODÓRA W INKLER C SABA N OVEMBER 5. Rektori Titkárság K ÖZPONTI F ELVÉTELI KAMPÁNY.
A pszichológiai mérés alapjai
Ösztöndíj-lehetőségek
Hallgatói juttatási rendszer
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Európai szemeszter 2018/19
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Hallgatói juttatási rendszer
Előadás másolata:

BMF – TMPK – HÖK Hallgatói tanácsadás Hallgatói önkormányzatok diáksegítő programjai Pszichológiai tanácsadás Suplicz Sándor pszichológus, főiskolai docens

A pszichológiai tanácsadó célja A konfliktushelyzetben lévő vagy pszichés zavarral küzdő hallgatók segítése

BMF TMPK Karok diákirodái Pszichológiai tanácsadó HALLGATÓK Kollégák Tündérhegy

A feladatok megoszlása Diákiroda / tanácsadó Pszichológiai tanácsadó Megfelelés-önbizalom 40% Motivációhiány Tanulási problémák Életvezetési nehézségek 35% Konfliktuskezelés Pszichés zavarok 20% Krízisintervenció 5% Iskolai tájékozódás Tanulmányi Pályázati Munka Képviseleti

Teljesítőképesség és problémakörök Életcélok Szereplés Önismeret Kapcsolatok Megfelelés Önbizalom Szorongás Teljesítmény

Szemléletmód A probléma fókuszálása Carl Rogers – elfogadás C. G. Jung - komplexitás Viktor Frankl – jövőkép, értékek

Ki lépi át a küszöböt? Eljött a tanácsadásra Szüksége lenne rá, de nem jött tanácsadásra Nincs szüksége segítségre

Személyiségfejlesztés Tanárjelölteknek Választható tárgy Példák

Hallgatói Önkormányzat P/3 –as iroda hallgatók vagyunk értetek vagyunk jogaink vannak

Érdekvédelem Szabályzatok -alkotása - betartatása - ellenőrzése Oktatók Hallgatói Véleményezése Hallgatói problémák megoldása Oktatókkal felmerülő problémák rendezése

Hallgatói ügyek segítése, intézése Pályázatok Külföldi tanulmányok Hallgatói újság Sulirádió Fénymásolás

Normatív támogatás felosztása Ösztöndíjak: tanulmányi közéleti, sport, kulturális BMF, Bánki kari Köztársasági Szociális támogatás rendszeres lakhatási Esély a tanulásra Bursa Hungarica

Hagyományok ápolása szakestek gólyatábor ballagás

IAESTE BÁNKI DONÁT HELYI BIZOTTSÁG

BMF Állásbörze

Szakmai napok