N. Tóth Ágnes egy. doc. Erasmussal Szombathelyen Mit tapasztal nálunk a külföldi hallgató? AVAGY Mire készüljön a magyar, ha külföldi egyetemre pályázik?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

A MATARKA használata a Nyíregyházi Főiskolán Pillanatképek egy tájékoztató könyvtáros életéből. Nyíregyházi Főiskola Központi KönyvtárHatvani István.
SZE Nemzetközi Projekt Központ Mészáros Márta Ösztöndíjas kiutazási lehetőségek a Széchenyi István Egyetemen.
PIC number – szükséges bármilyen Erasmus + pályázathoz PKE:
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Magyar Nyelv oktatása Kínai Állampolgároknak
ERASMUS Pályázat 2013/2014. KAPCSOLAT ERASMUS Iroda Pinizsi Andrásné Kecskeméti utca IV. emelet 420. Fogadó óra: hétfő-kedd-szerda-csütörtök:
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
Az Európai Unió nyelvpolitikája
ERASMUS Pályázat 2014/2015.
Campus Hungary A magyar felsőoktatás külföldi népszerűsítését elősegítő program június 15.
Tájékoztató a szakmai gyakorlatról
ERASMUS: Nagy lépésekkel Európába Külföldi tanulmányok szerepe az életpálya-tervezésben ERASMUS Információs Nap - NYME SEK december 7.
Kommunikáció az egyetemen Konferencia április 17. Gellér Zsuzsanna Szabad bölcsész szakos hallgató, II. évfolyam Az elektronikus kommunikáció és.
Magyar diákok külföldön. Miért? Kaland? Állás? Referencia?
ERASMUS tájékoztató E 542.
Tájékoztató pályázható ösztöndíjakról Német Nyelv- és Irodalomtudományi Tanszék.
Kari Erasmus koordinátor
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
Széchenyi István Egyetem, Győr
Felsőoktatási munkatársak képzési célú mobilitása - STT 2014/2015.
Dr. Szakács Tamás BGK kari Erasmus koordinátor
Tanulási és tanítási stílusok elektronikus környezetben
LLP program - Comenius Tempus Közalapítvány LLP Nemzeti iroda Kiss Tímea, Comenius asszisztens november 24.
5. Integratív oktatási modul. PhD Tudományos Napok 2011 április absztakt/poszterbemutató  7 előadás szekció  4 poszter szekció 14 előadás/poszter.
Tájékoztató a szakmai vizsgaszervezés jogosultságának elnyerésére kiírt pályázatról Huller Gabriella ETI.
1914.
A kerekasztal résztvevői
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME)
1 Tájékoztató a tantárgyakról és a jegyzetekről Digitális oktatási gyűjtemény az ALEPH könyvtári rendszerben.
Germanisztika (német) alapszakos képzés
ERASMUS Schwäbisch Gmünd, Deutschland. Schwäbisch Gmünd Hangulatos, kedves kisváros Baden- Württenbergben, Stuttgarttól nem messze Télen-nyáron gyönyörű.
1458/17. tétel. 17/A Ez ideig ismeretlen külföldi partner kereste fel ben, és ajánlott fel a Földközi-tenger egyik szigetén szolgáltatásokat az.
Némethné Kárpáti Nóra mb. tanulmányi osztályvezető
ERASMUS Pályázat 2015/2016.
Fókuszban a nemzetköziesedés. Fejlesztési cél: PTE NEMZETKÖZIESEDÉSÉNEK ELŐSEGÍTÉSE Nemzetközi beiskolázási marketing tevékenység erősítése Új nemzetközi.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 1. konferencia.
LIFE LONG LEARNING (LLL) PROGRAM AZ ERASMUS ÜGYINTÉZÉS KARI VONATKOZÁSAI.
SZTE – GTK és az Erasmus Program kapcsolatának bemutatása
Dr. Dancs Henriette, PhD Főiskolai docens Sporttudományi Intézet
A külföldi hallgatók egyetemválasztási szempontjai
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME BME TAPASZTALATOK, 2015 FELSŐOKTATÁSI NEMZETKÖZIESÍTÉSI.
Németország BESZÁMOLÓ 2014 Szakmai gyakorlat Németországban.
TÁJÉKOZTATÓ a 2015/16-os tanévi Erasmus+ teendőkről.
A felsőoktatás nemzetköziesedése: a nyelvoktatás helye és lehetőségei az uniós felsőoktatási programokban Dobos Gábor március 31. A szaknyelvoktatás.
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
Erasmus+ Hallgatói Mobilitás és Szakmai Gyakorlat SZTE Állam- és Jogtudományi Kar január 4.
„Enterprising, healthy and creative” Comenius Iskolai együttm ű ködési projekt 2012/ /14.projektév Pályázatkiíró Magyarországon: Tempus Közalapítvány.
D R. F ILEP B ÁLINT M ÁJER E SZTER P ETRA T ÖMBÖLY T EODÓRA W INKLER C SABA N OVEMBER 5. Rektori Titkárság K ÖZPONTI F ELVÉTELI KAMPÁNY.
Pályaválasztási napok Pszichológia képzés Pálinkás Brigitta Károli Gáspár Református Egyetem.
ERASMUS ROADSHOW 1. nap február 14.. ERASMUS ROADSHOW 1. nap február 14.
Készítette: Németh Ágnes
DARUS a gyermekekért.
Ágota néni Firenzében Erasmus + kurzus:
ERASMUS+ Pályázat 2017/2018.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Nemzeti Pályainformációs Központ
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Fekete Tamás egyetemi tanársegéd
Makovecz Program – az első év tapasztalatai
Az elnyert ERASMUS+ pályázat lépései
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
ösztöndíj-tájékoztató
Idegen nyelvű informatika oktatás helyzete Debrecenben
Erasmus Tájékoztató 2018 általános tudnivalók információk afreiburgi Egyetemen való tanulásról Készítette: Kopácsi Máté III. éves teológus hallgató veszprém.
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Szent István Egyetem, 2100 Gödöllő,
Campus Mundi ösztöndíjak
ERASMUS+ Pályázat 2019/2020.
Készítette: Dóka István
Előadás másolata:

N. Tóth Ágnes egy. doc. Erasmussal Szombathelyen Mit tapasztal nálunk a külföldi hallgató? AVAGY Mire készüljön a magyar, ha külföldi egyetemre pályázik?

N. Tóth Ágnes egy. doc. Megérkezés  Segítség nélkül (vagy telefonos segítséggel) eljutni a reptérről a városba (Liszt Ferenc Repülőtér- Keleti P.u.- Szombathely)  Szállás elfoglalása (olykor problematikus!!!---ha nem akkor érkezik, amikor várják vagy nem felel meg a kijelölt szállás)  Ismerősök keresése (olykor problematikus!!!---ha nem beszélünk azonos nyelvet---ha nem azonos az értékrendünk---stb)

N. Tóth Ágnes egy. doc. Első napok  Dokumentáció elkészítése (Erasmus Iroda és esetlegesen hatóságok)  Órarend elkészítése (Erasmus Iroda)  NEPTUN- hozzáférés nehezített (nyelvi nehézségek, határidők stb)  A város megismerése (önállóan vagy az új barátokkal)

N. Tóth Ágnes egy. doc. Tanórák  Angol nyelvű kurzusokon való részvétel  Többféle szakos és többféle országból érkezett hallgatótárs  Tantárgyi tartalmak egyeztetése az oktatókkal  Adott esetben bekapcsolódni a fogadó egyetem hallgatóinak kurzusaiba  Kreditszámok kalkulációja (mennyit kell otthon igazolni?)  Angol nyelvű tananyagok  A hazautazás miatt gyakran előrehozott vizsgákat kell egyeztetni

N. Tóth Ágnes egy. doc. Egyetemi élet  Angol nyelvű tájékoztató információ menzán /kollégiumban/ könyvtárban van/nincs  Angol nyelvű szakirodalom a könyvtárban van/nincs  Barátok (főként külföldiek)  Programok (egyedül vagy főként külföldiekkel)

N. Tóth Ágnes egy. doc. Az Egyetemen kívül  Lehetőség az ország megismerésére  Kultúra és szokások megismerése  Utazás belföld /külföld  Szórakozás DE!!!  ADDIG NYÚJTÓZKODJ, AMÍG….

N. Tóth Ágnes egy. doc. A Pedagógia- Pszichológia Intézet - ERASMUS lehetőségei  Görögország (Kréta)  Portugália (Portó; Coimbra új!!)  Spanyolország (Kanári szigetek- új!!)  Svédország (Stockholm)  Törökország (Konya)