Rekurziós példa „Az érzékek elé kell tárni mindent, mégpedig a láthatókat a látás elé, a hallhatókat a hallás elé, a szagolhatókat a szaglás elé, az ízelhetőket.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A hallás.
Advertisements

Az akadálymentesítés szakmai háttere, indokoltsága Horváth Péter SZMM Országos Fogyatékosügyi Tanács titkára Budapest, június 7.
A ló.
Szubliminális üzenetek
A programozási környezet A felhasználói környezet
NYELVVÁLASZTÁS A 10B 10C. LEHETŐSÉGEK • EDDIGI NYELV FOLYTATÁSA 12. OSZTÁLY VÉGÉIG • ÚJ NYELV VÁLASZTÁSA ELŐREHOZOTT ÉRETTSÉGI UTÁN.
Kecskemét, január 31. GAMF Tűri László előadása
TCP/IP protokollverem
„A Honlapod a Holnapod” online marketingkommunikációs workshop december 3. Varga István
Repülőgép nagyjavítás. ÍRORSZÁGI PÉLDA Munkaterhelés és kapacitás összehangolása.
Feladatsor A mi világunk 1. c. tankönyvhöz
INFORMATIKA OKTATÁS GYÓGYÁSZAT KÖZLEKEDÉS TÁVKÖZLÉS HADITECHNIKA
Trendek a világban /140 ország, tanácsadó/ Dr. Szilágyi Judit.
Globalizáció és oktatás
A Kiválóság Útja ‪ „Ha kis változást akarsz elérni, változtass a cselekedeteiden, ha ugrásszerű változásra vágysz, változtass a paradigmáidon!” ‪ /Stephen.
Légköri sugárzási folyamatok
A nyelv, az orr és a bőr mint érzékszervek
Számítástechnika Levelezőknek
Hang és fény (Akusztika, fénytechnika)
Comenius Logo alkalmazásai
Amit a Honismeret órákkal kapcsolatban tudni kell!
A diákat készítette: Matthew Will
3. óra Kódok, adatok.
Vizuális kommunikáció bevezetés
Ellenőrző kérdések a)Auto-indexing enabled b)Auto-indexing disabled c)Nem eldönthető 1.
Közönséges madárpók „Avicularia”
Kockás piton Kockás piton Készítette: Dani Renáta.
Média és Gazdaság, ha a keresztény hit számít NymE-SEK, Szombathely, május 9. Dr. Németh Norbert.
Okosabb vagy mint egy ötödikes? 5 oszt 1 5 oszt 15 oszt 2 4 oszt 3 4 oszt 3 4 oszt 4 3 oszt 5 3 oszt 53 oszt 6 2 oszt 7 2 oszt oszt oszt.
Bevezetés a pszichológiába
Üzleti Terv A WowWe a legkorszerűbb és a legdinamikusabb üzleti tervet ajánlja a direkt értékesítési iparágban ….. 5 jövedelemforrással.
Gyermekkori pajzsmirigybetegségek
AZ INAK ÉS SZALAGOK BIOMECHANIKÁJA
A hallás.
VTT-BudapestSchanda János VE-Professzor Emeritus – CIE-MNB Színészlelet és „lágy” metrológia CIE TC 1-65:A framework for the measurement of visual appearance.
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
A XVII. SZÁZAD KIEMELKEDŐ NEVELŐI
A XVII. SZÁZAD KIEMELKEDŐ NEVELŐI
Tudtad?.
Védőoltások A következőkben a védőoltásokra vonatkozó feladatlapokon szereplő kérdésekre adandó válaszok láthatók, Hasznos lehet kivetíteni, amikor az.
KOMBINÁCIÓK ISMÉTLÉS NÉLKÜLI ESET DEFINÍCIÓ
Villamos Baleset és Mentés!!!
1 Hernyák Zoltán Programozási Nyelvek II. Eszterházy Károly Főiskola Számítástudományi tsz.
Antropológa IV. rész Az emberi ismeret. Az ismeret fontossága Van-e kapcsolat a külvilág és a gondolat közt? (Mátrix) Van-e lét, van-e igazság? - a lét.
Mozgásterápia a mindennapi gyakorlatban
Hídtartókra ható szélerők meghatározása numerikus szimulációval Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Áramlástan Tanszék február.
Kétszintű érettségi.
XVII. Hajnal Imre Matematika Tesztverseny
Állatok érzékszervei.
Állatok érzékszervei.
Comenius Logo (teknőc).
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
Az öt érzék - öt kortárs művészeti alkotás a Ludwig Múzeumból - Korosztály: óvoda és alsó tagozat Műveltségi terület: Ember és természet, Művészetek Várjuk.
Start Up Tréning !. Fast Start Hogyan érhetnek el lukratív és állandó szinteket FS-ben : (következő naptári hónap és bónuszként a kezdőhónap) Cél : Legyen.
Miért nem fejlődnek a kompetenciák?
ISMÉTLÉS A LOGOBAN.
Lengyel-magyar mesék mondák
Függvények a C nyelvben 1 Függvényeket a következő esetekben szokás írni: Ha ugyanazt a tevékenységet többször is el kell végeznünk ugyanolyan típusú,
Az öt érzék - öt kortárs művészeti alkotás a Ludwig Múzeumból - A diasor a Ludwig Múzeum Az öt érzék című múzeumpedagógiai foglalkozás előkészítéséhez.
Gépi lélegeztetés: élettani alapok Molnár Zsolt Aneszteziológiai és Intenzív terápiás Intézet Szegedi Tudományegyetem SzINT
Wigner FK, Beszéd- és Rehabilitáció-Technológia
Mérés és adatgyűjtés Utolsó óra Mingesz Róbert május 5. 1.
Algoritmusok hatékonysága – lottószelvények
Mi az az épületdiagnosztika?  Tulajdonosoknak  Vevőjelölteknek  Bérlőknek  Ingatlanforgalmazóknak  Épületkezeléssel foglalkozó szakembereknek 
Használati útmutató Készítette: Kávai Áron Felkészítő tanár: Sarnyai Zoltán Iskola: Beszédes József MMIK Cím: Magyarkanizsa,
7. előadás Gépkocsi vizsgálati műveletek fogalma, fajtái és módszerei.
A teljes ember bevonása a liturgikus cselekményekbe
Mária utca fejlesztése:
1. lecke „A fizika tanítása” tárgy jellege, célja
HANG Multimédia tananyag Huszár István.
Előadás másolata:

Rekurziós példa „Az érzékek elé kell tárni mindent, mégpedig a láthatókat a látás elé, a hallhatókat a hallás elé, a szagolhatókat a szaglás elé, az ízelhetőket az ízlelőszerv elé, a tapinthatókat a tapintás elé. És ami több érzékszerv által egyszerre érzékelhető, azt több érzékszerv útján kell érzékelni." Comenius - (Jan Amos Komensky, )

tanuld soknégyzet :hossz :szint ism 4 [e :hossz j 90] ha :szint > 1 [soknégyzet :hossz :szint -1] vége

soknégyzet 25 3 :hossz = 25 :szint = 3 tanuld soknégyzet :hossz :szint ism 4 [e :hossz j 90] ha :szint > 1 [soknégyzet :hossz + :hossz :szint -1] vége LOKÁLIS VÁLTOZÓK

soknégyzet 25 3 :hossz = 25 :szint = 3 soknégyzet 50 2 :hossz = 50 :szint = 2 tanuld soknégyzet :hossz :szint ism 4 [e :hossz j 90] ha :szint > 1 [soknégyzet :hossz + :hossz :szint -1] vége LOKÁLIS VÁLTOZÓK

soknégyzet 25 3 :hossz = 25 :szint = 3 soknégyzet 50 2 :hossz = 50 :szint = 2 soknégyzet :hossz = 100 :szint = 1 tanuld soknégyzet :hossz :szint ism 4 [e :hossz j 90] ha :szint > 1 [soknégyzet :hossz + :hossz :szint -1] vége LOKÁLIS VÁLTOZÓK

soknégyzet 25 3 :hossz = 25 :szint = 3 soknégyzet 50 2 :hossz = 50 :szint = 2 soknégyzet :hossz = 25 :szint = 1 tanuld soknégyzet :hossz :szint ism 4 [e :hossz j 90] ha :szint > 1 [soknégyzet :hossz + :hossz :szint -1] vége

soknégyzet 25 3 :hossz = 25 :szint = 3 soknégyzet 50 2 :hossz = 50 :szint = 2 soknégyzet :hossz = 100 :szint = 1 tanuld soknégyzet :hossz :szint ism 4 [e :hossz j 90] ha :szint > 1 [soknégyzet :hossz + :hossz :szint -1] vége

tanuld soknégyzet :hossz :szint ism 4 [e :hossz j 90] ha :szint > 1 [soknégyzet :hossz + :hossz :szint -1] vége soknégyzet 25 3 :hossz = 25 :szint = 3 soknégyzet 50 2 :hossz = 50 :szint = 2 soknégyzet :hossz = 100 :szint = 1

tanuld soknégyzet :hossz :szint ism 4 [e :hossz j 90] ha :szint > 1 [soknégyzet :hossz + :hossz :szint -1] vége soknégyzet 25 3 :hossz = 25 :szint = 3 soknégyzet 50 2 :hossz = 50 :szint = 2 soknégyzet :hossz = 100 :szint = 1

tanuld novekvo :a :db nev ” oldal :a tr soknegyzet :a :db vége tanuld soknégyzet :hossz :szint ism 4 [e :hossz j 90] ha :szint > 1 [soknégyzet :hossz + :oldal :szint -1] vége soknégyzet 25 3 :hossz = 25 :szint = 3 soknégyzet 50 2 :hossz = 50 :szint = 2 soknégyzet 75 1 :hossz = 75 :szint = 1 GLOBÁLIS VÁLTOZÓ :oldal =25 LOKÁLIS VÁLTOZÓK novekvo 25 3 :a= 25 :db= 3 LOKÁLIS VÁLTOZÓK