1. A foglakozás címe 5*5 =25 Slide szöveg és benne:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tamás Kincső, OSZK, Analitikus Feldolgozó Osztály, osztályvezető A részdokumentumok szolgáltatása az ELDORADO-ban ELDORADO konferencia a partnerkönyvtárakkal.
Advertisements


Kamarai prezentáció sablon
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Készítette: Boros Erzsi
Weblap szerkesztés HTML oldal felépítése Nyitó tag Záró tag Nyitó tag Záró tag oldalfej tözs.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Prezentációkészítés Feladat: 12 képből álló non-lineáris multimédiás
A tanulás jövője Dr. Kuti István oktatási főigazgató-helyettes
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
Humánkineziológia szak
Mellár János 5. óra Március 12. v
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Műveletek logaritmussal
Elektromos mennyiségek mérése
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Koordináta transzformációk
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Mérés és adatgyűjtés Szenzorok II. Mingesz Róbert
Ember László XUBUNTU Linux (ami majdnem UBUNTU) Ötödik nekifutás 192 MB RAM és 3 GB HDD erőforrásokkal.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Az Amerikai Egyesült Álamok megalakulása
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
Térelemek kölcsönös helyzete
A háromszög nevezetes vonalai, pontjai
Téglatest és kocka térfogata
Szerző neve A foglalkozás címe Egy foglalkozás, ~ 2 Word oldal ~ 4000-karakter 4-6 Kép (Fotó, vonalas rajz, Clipart, táblázat, grafikon) 1 objektum animáció.
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
E-learning alapú távoktatásos képzés
Védőgázas hegesztések
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
Lineáris egyenletrendszerek (Az evolúciótól a megoldáshalmaz szerkezetéig) dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém /' /
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
7. Házi feladat megoldása
Érettségi jelentkezések és érettségi eredmények 2008 Tanévnyitó értekezlet Érettségi jelentkezések - érettségi eredmények augusztus 29.
VARIÁCIÓK ISMÉTLÉS NÉLKÜLI ESET DEFINÍCIÓ
A pneumatika alapjai A pneumatikában alkalmazott építőelemek és működésük vezérlő elemek (szelepek)
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
2006. május 15P2P hálózatok 1 Fóliák a vizsgára: 1. előadás  Bevezető: 11-16, 21,  Usenet: előadás:  Bevezető: 3-8  Napster: 
2006. Peer-to-Peer (P2P) hálózatok Távközlési és Médiainformatikai Tanszék.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat - levelező Sub-VI és grafikonok 1 Mingesz Róbert V
Image elemzés Marketingkommunikációs és Pr eszközök
1 TANULÁSI TÍPUS TESZT.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A felnőttképzés tervezése, szervezése szervezeti formái Összeállította: Marton Eszter.
TÁMOP A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben.
Oktatóbemutató címe Előadó: Név.
Előadás másolata:

1. A foglakozás címe 5*5 =25 Slide szöveg és benne: Egy foglalkozás, = 5 Word oldal = 5000-7000 karakter 5*5 =25 Slide szöveg és benne: 10 Kép (Fotó, vonalas rajz, Clipart,) 1 animáció 1 hang 1 videó

2. Előszó Például mottó, idézet.

3. Használat Ajánlott az alábbi navigáció alkalmazása Fontos kezelési útmutatás: A felületen a képernyőről való vezérlés – a véletlenszerűen előrehaladás kiküszöbölése miatt - nem lehetséges. Ha tovább kívánunk lépni a tananyagrészekben, akkor használjuk. a Page Down billentyűt, az egéren a görgetőt, valamint az akciógombokat és a hiper-hivatkozásokat. 1. dia Előző Tovább Fogalmak 55. 58. dia FOGALOM Használat 3. Főmenü 4 Vissza Tananyag 9

4. A foglalkozások tagozódása I. CÉL 5. 1. Követelmények II. TARTALMI LEÍRÁS 7. III. TARTALOM ÉS TEVÉKENYSÉGEK 9. IV. EGYÉB 54. Fogalmak Irodalom 3. Illusztrációjegyzék 1. Motiváció 10. 2. Előző ismeretek 11. ...2.1. Részellenőrzés 3. Új ismeretek 15. 3. 1. Ellenőrzés 41. 4. Összefoglalás 44. 5. Értékelés 51. 1. Lap, 16-20 2. Lap, 21-25 3. Lap, 26-30 4. Lap, 31-35 5. Lap, 36-40

A rendszerelem céljának meghatározása (3-5 sor) I. Cél 1. Cél A rendszerelem céljának meghatározása (3-5 sor) A képzési cél kifejtésének egyértelműnek és világosnak kell lennie.

I.1. Követelmények, kompetenciák Egyértelműen és konkrétan meg kell határozni azokat a képzés végén várható eredményeket, tudást, képességet, attitűdöt (kompetenciákat), melyek megszerzését a program a résztvevőknek ígéri. (mit fog tudni, milyen szinten, mire lesz képes a tananyag elsajátítása révén) A neveléstudomány a céljellegű tantervi követelmények megfogalmazásánál hagyományosan - Ismerje, sajátítsa el, meg tudja nevezni, tudja alkalmazni, legyen képes a tanultakat analitikus, szintetizáló formában alkalmazni, értékelni, összehasonlítani

II. Rövid tartalmi leírás 1

II. Rövid tartalmi leírás 2

III. Tananyagtartalom és tevékenységek Ide a címet és képet ajánlatos beilleszteni!

1. Motiváció

2. Korábbi ismeretek aktivizálása 1 Előzetes ismeretek, feltételek

2. Korábbi ismeretek aktivizálása 2

2.1. Részellenőrzés, visszacsatolás 1 A feltett kérdésekre az animáció beállítás révén kaphatja meg a választ a hallgató. Fontos jelezni, - mivel a képernyővezérlés ki van kapcsolva -, hogy a sorok behívása a Page Down billentyűvel, vagy az egér görgetőgombjával történhet. A válaszokat – késleltetve – a másik hasábban ajánlatos megadni. 1. Kérdés (Döntsd el az alábbi állítások helyességét!) a) b) c) 2. Kérdés (Döntsd el az alábbi állítások helyességét!) 3. Kérdés (Döntsd el az alábbi állítások helyességét!) 1. Kérdés (a helyes válsz) a) 2. Kérdés (a helyes válsz) b) 3. Kérdés (a helyes válsz) c)

2.1. Részellenőrzés, visszacsatolás 2

3. Új ismeretek feldolgozása 1. Word-Lap, slide 16-20 2. Word-Lap, slide 21-25 3. Word-lap, slide 26-30 4. Word-lap, slide 31-35 5. Word-Lap, slide 36-40

Javaslat a szöveg tagolására 1. 1. Lap Részletes tananyag. Példa!!! Javaslat a szöveg tagolására 3.1.   Leírások 3.2.   Definíció: meghatározások jelölésére alkalmazzuk. 3.3.   Kérdés: Aktivizáló kérdések. 3.4.   Feladat: A leckékben megfogalmazott feladatok jelölésére használjuk. 3.5.   Hivatkozás: Egyéb dokumentumokra hivatkozó szövegrészek jelzésére használjuk. 3.6.   Példa: a tananyagokban szereplő példák megjelölésére használható stílus. 3.7.   Kiemelés: fontosabb szövegrészek, kulcsfogalmak megjelölése. 3.8.   Megoldás: Ha bizonyos feladatok megoldását megadjuk 3.9. Egyéb

Részletes tananyag. Példa!!! 1.2 Részletes tananyag. Példa!!! A számítógéppel segített tanulás (Computer Based Learning) a tanulási folyamatnak a számítógép-használat köré szervezését jelenti. Az internetes, web-alapú tanulással, a világhálóba kapcsolt számítógépekkel új horizont nyílt meg. Az e-learning a számítógép és a hálózati adatbázisok, illetve internetes kommunikáció használatával, a tanulási folyamat egészének rendszerszemléletű megközelítésével, illetve hatékony rendszerbe szervezésével törekszik a tanulás eredményességének javítására. A CAL (Computer Aided Learning) a számítógéppel segített tanulást jelent. A CBT (Computer Based Training) számítógép általi ismeretelsajátítás (médiális tanulás), melynek során interaktív, dialogikus formában, képszerűen, többoldalú megjelenítést (grafika, animáció, mozgókép, adatbázis) felhasználva történik a tanulás. Intelligens témastruktúrával, magas interaktivitással és felhasználóbarát megjelenítéssel rendelkezik.

Részletes tananyag. Példa!!! 1.3. Részletes tananyag. Példa!!! Az  időfüggetlen kifejezés fogalma. Egy ábra vagy egy szöveg nem változik attól, hogy néhány másodperccel vagy akár több száz évvel később nézzük is meg, vagyis a szöveg és az állókép időfüggetlen.Az időfüggetlen médiumokban az információ kizárólag egyedi elemek sorozatából vagy időfüggetlen elemekből áll (kép, szöveg). 2. Az  időfüggő kifejezés fogalma. A folyamatos médiumok sajátossága, hogy az idő múlásával változnak. Percről percre más és más képsort látunk egy mozgófilmen, illetve újabb és újabb hangsort hallunk egy hangfelvételen; tehát ezek a médiumok időfüggők. A folyamatjellegű médiumok mozgóképek és az audio hanghullámok digitalizált jelei.

1.4. Részletes tananyag. Példa!!! 3. Az interaktivitás fogalma. Értelmezésünk szerint az interaktivitás a beavatkozás lehetősége és élménye, melynek ellentettje a szerkesztettség. Az interaktivitás lényege, hogy a multimédiaalkalmazásban a továbblépés irányát az olvasó választja meg, a program fejlesztői által előre kiépített kapcsolatok mentén a felhasználó szabadon barangolhat, a lekérdezés menetét gyakorlatilag ő irányítja. 1. Kép. Tanterem

1.5 Részletes tananyag. Példa!!! 4. A navigáció fogalma. Eligazodás, tájékozódássegítő eszköz, amely az elektronikus felületen az interaktív és műsorszolgáltatások közötti választást teszik lehetővé a felhasználó részére.

2.1. Lap Részletes tananyag.

2.2. Részletes tananyag.

2.3. Részletes tananyag.

2.4. Részletes tananyag.

2.5. Részletes tananyag.

3.1. Lap Részletes tananyag.

3.2. Részletes tananyag.

3.3. Részletes tananyag.

3.4. Részletes tananyag.

3.5. Részletes tananyag.

4.1 Lap Részletes tananyag.

4.2. Részletes tananyag.

4.3. Részletes tananyag.

4.4 Részletes tananyag.

4.5. Részletes tananyag.

5.1. Lap Részletes tananyag.

5.2. Részletes tananyag.

5.3. Részletes tananyag.

5.4. Részletes tananyag.

5. 5. Részletes tananyag.

3.1. Ellenőrzés, visszacsatolás Önellenőrző kérdések Laponként 2 db, didaktikusan megválaszolva. 1. lap Szóljon a …. Értelmezze a .. A válaszok megadása sz. kérdésre a válasz megadása A feltett kérdésekre az animáció beállítás révén kaphatja meg a választ a hallgató. Fontos jelezni, - mivel a képernyővezérlés ki van kapcsolva -, hogy a sorok behívása a Page Down billentyűvel, vagy az egér görgetőgombjával történhet. A válaszokat –késleltetve - a másik hasábban ajánlatos megadni.

3.1. Ellenőrzés, visszacsatolás 2. lap 1) Ismertesse a… 2) Sorolja fel a… A válaszok megadása sz. kérdésre a válasz megadása

3.1. Ellenőrzés, visszacsatolás 3. lap 1) Hasonlítsa össze a… 2) Elemezze… A válaszok megadása sz. kérdésre a válasz megadása

3.1. Ellenőrzés, visszacsatolás 4. lap 1) Elemezze… 2) Mutassa be… A válaszok megadása sz. kérdésre a válasz megadása

3.1. Ellenőrzés, visszacsatolás 5. lap 1) Ismertesse a… 2) Sorolja fel a… A válaszok megadása sz. kérdésre a válasz megadása

4. Összefoglalás A lecke összegzése 1 lap Példa: A pontok összefoglalása Az előzőkben bemutattuk Megtárgyaltuk, feltártuk Összehasonlítottuk, Megalapoztuk

4. Összefoglalás A lecke összegzése 2 lap

4. Összefoglalás A lecke összegzése 3 lap

4. Összefoglalás A lecke összegzése 4 lap

4. Összefoglalás A lecke összegzése 5 lap

5. Értékelés Itt utalást tehetünk egy kérdéssor megválaszolására, amely tankönyvben, vagy egy másik fájlban, esetleg on-line formában fordul elő.

Kérdések és válaszok A feltett kérdésekre az animáció beállítás révén kaphatja meg a választ a hallgató. Fontos jelezni, - mivel a képernyővezérlés ki van kapcsolva-, ezért a sorok behívásához a Page Down billentyűt, vagy az egér görgetőgombjával hívhatja be a következő kérdést. A válaszokat a másik hasábba ajánlatos megadni. 1. Kérdés (Döntsd el az alábbi állítások helyességét!) a) b) c) 2. Kérdés (Döntsd el az alábbi állítások helyességét!) 3. Kérdés (Döntsd el az alábbi állítások helyességét!) 1. Kérdés (a helyes válsz) a) 2. Kérdés (a helyes válsz) b) 3. Kérdés (a helyes válsz) c)

Javasolt százalékos határok 1. 0-50 % Tudása sajnos nem éri el a megfelelő szintet, javaslom, ismételje át az anyagot akár többször is. 2. 51-65 % Tudása sajnos nem elég alapos, javaslom, ismételje át az anyagot még egyszer. 3. 66-79 % Tudása közepes szintű, tekintse át, hogy melyik feladatot rontotta el és ismételje át, az ahhoz tartozó részeket. 4. 80-90 % Tudása jó szintű, bár még vannak hiányosságok, keresse ki, hogy melyik feladatot rontotta el, majd ismételje át a megfelelő részeket. 5. 91-100 % Gratulálunk, tudása kiváló szintet ért el, folytassa a következő leckével!

IV. Egyéb Itt kezdődhet a glosszárium, szöveg és képelemekre utalás, hivatkozások stb.

IV.1. Fogalmak (visszautalás az új fogalmakra ) időfüggetlen  időfüggő  interaktivitás  navigáció 

IV.2. Irodalom Nyomtatott: Elektronikus: Bibliográfiai adatok: Szerző, cím, kiadó, év, oldal. Elektronikus: URL: http://www.....

IV.3. Illusztrációjegyzék A felhasznált médiumok jegyzéke, és elérése. (éretelemszerűen) 1 animáció 1 hang 1 videó 10 Kép esetén 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

További eredményes tanulás kívánok! Tel.: E-mail: URL: www.xy.com További eredményes tanulás kívánok! XY