IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Makroökonómia gyakorlat
Advertisements

Irracionális egyenletek
A DERÉKSZÖGŰ HÁROMSZÖG
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Közérdekű munka büntetés Dr. Hatvani Erzsébet főigazgató Igazságügyi Hivatal december 12.
Műveletek logaritmussal
FÉLVEZETŐ-FIZIKAI ÖSSZEFOGLALÓ
Euklidészi gyűrűk Definíció.
Csoport részcsoport invariáns faktorcsoport részcsoport
Operációkutatás szeptember 18 –október 2.
Halmazok, halmazműveletek
Kémiai alapozó labor a 13. H osztály részére 2011/2012
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Mérés és adatgyűjtés laboratóriumi gyakorlat Sub-VI és grafikonok 1 Makan Gergely, Mingesz Róbert, Nagy Tamás v
Makroökonómia Feladatmegoldás.
EGYENLETEK, EGYENLŐTLENSÉGEK, SZÖVEGES FELEDATOK
Kvíz kérdések az Toldi iskola múltjából és jelenéből
Példatár Egyenes egyenlete a síkban
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
Műszaki furnér gyártás
Operációs rendszerek gyakorlat Reguláris kifejezések.
FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI NAPOK
Hypertensiv nephropathia talaján kialakult veseelégtelenség
Lineáris programozás Definíció: Olyan matematikai programozási feladatot nevezünk lineáris programozási feladatnak, amelyekben az L halmazt meghatározó.
A hőtágulás Testek hőmérséklet-változás hatására bekövetkező méretváltozásait hőtágulásnak nevezzük.
szakmérnök hallgatók számára
Tejfogyasztási szokásaink a demográfiai változások tükrében
Exponenciális egyenletek
Energia, energiaváltozások
Mi jellemzi az egyetemisták mobiltelefon használati szokásait? H1: A fiúk többet kommunikálnak SMS-ben, mint a lányok. H2: A diákok szociodemográfiai.
Befektetési döntések Bevezetés
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Pankucsi Szilárd Mérnöktanár Mérnök Informatikus
UEFA STUDY GROUP OCT 2008 UTÁNPÓTLÁS AKADÉMIAI IGAZGATÓ (DYA) ELMÉLET Marc Van Geersom , 10: :10.
A korai nevelés „… a legfontosabb prioritás az esélyegyenlőség szempontjából” A korai nevelés „… a legfontosabb prioritás az esélyegyenlőség szempontjából”
Készítette: Horváth Zoltán (2012)
1. feladat Makó és Veszprém között a távolság 270 km. Reggel 8-kor elindult egy vonat Makóról 60 km/h sebességgel. 9-kor Veszprémből indult egy gyorsvonat.
2006. március 3. Három négyzet oldalai különböző prím- számok. A két kisebb négyzet kerületének ösz- szege egyenlő a legnagyobb négyzet kerületé- vel;
„Egészségedre” témahét. „Egészségedre” témahét „Egészségedre” témahét.
TÁMOP /1-2F Analitika gyakorlat 12. évfolyam Vegyipari termékek hatóanyag- tartalmának meghatározása Fogarasi József 2009.
Tömény salétromsav és kénsav azonosítása réz segítségével
Házasság Életem legszebb és legemlékezetesebb napja! Hol volt az eszem?
ANYAGCSERE CSONTBETEGSÉGEK Semmelweis Egyetem I. Belklinika.
IC gyártás Új technológiák. 2 Strained Silicon (laza szilícium)
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
XVII. Hajnal Imre Matematika Tesztverseny
Határozatlan integrál
TÁRSADALOMSTATISZTIKA Sztochasztikus kapcsolatok II.
TÉMAZÁRÓ ÖSSZEFOGLALÁS
Kenyér kihűlése Farkas János
Hábel József Áprily Általános Iskola, Visegrád
h-x (i-x) diagram gyakorlatok
Geodézia BSC 1 Gyors ismertető
Okt.23-Nov.6. Pontos hőmérsékletet mértünk a nap minden fontosabb időszakában, melyből egy táblázatot, majd diagrammokat készitettünk a minimum, maximum.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet1 Fehérvári Anikó Munkapiaci elvárások FSZ- és BA-hallgatók körében ONK november.
M ATEMATIKA VERSENYEK. P EST M EGYEI M ATEMATIKA VERSENY.
Termikus kölcsönhatás
Egyenlet, egyenlőtlenség, azonosság, azonos egyenlőtlenség
Galileo Galilei hulahopp karikája és más érdekességek Fizikai quiz
Egyenletek, egyenlőtlenségek Érettségi feladatok
Tanulásszervezés By the PINK csoport.
III. előadás.
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
EGYENES ARÁNYOSSÁGGAL
Egyenletek, egyenlőtlenségek Érettségi feladatok
Munkagazdaságtani feladatok 6
3. osztályban.
Egyenletek, egyenlőtlenségek Érettségi feladatok
Előadás másolata:

IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE Egyenletek és egyenlőtlenségek megoldása a Z halmazban. Egyenletekkel megoldható feladatok VI.B osztály 3. csoport

1. Az egyenlet megoldása 12x-3=45 12x=45+3 12x=48 |:12 X=4 M={4}

2. Az egyenlőtlenség megoldása –5x+20≤0 -5x ≤-20 |:(-5) x ≥4 M={4;5;6;...}

3. A mértan elemeket tartalmazó feladat megoldása x 2x A C B m(A)=90 ° x+2x=90 ° 3x=90° |:3 X=30° m(C)=30° m(B)=2·30° m(B)=60°

4. A gyakorlattal kapcsolatos feladat megoldása Ha a hőmérő 20°C-ot mutat, mennyit fog mutatni, ha a hőmérséklet 26°C-kal csökken ? Válasz:-6 °C b) Ha a hőmérő -4°C-ot mutat, mennyit fog mutatni, ha a hőmérséklet 5°C-kal csökken ? Válasz:-9 °C c) Ha a hőmérő 8°C-ot mutat, mennyit fog mutatni, ha a hőmérséklet 10°C-kal nő ? Válasz:+18 °C