A vízitúra szervezésének előrehaladása Programfejlesztési Központ XI.A.5.1-XI.A.5.3.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
AKTUALITÁSOK A RENDÉSZETI VEZETŐKÉPZÉSBEN ÉS KIVÁLASZTÁSBAN
Advertisements

Kapcsolattartás a szülői házzal
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Komplex Instrukciós Program
A tanácsadó képzés regionális munkaerő-piaci hatásai
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
ZEMPLÉN EURORÉGIÓ 1 XI. LOGISZTIKAI FÓRUM FEBRUÁR 18. CENTRALIZÁLT VAGY DECENTRALIZÁLT GAZDASÁG REGIONÁLIS FEJLESZTÉSEK Előadó: Juhász István ügyvezető.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
TŰZ ÉS MUNKAVÉDELMI MEGBÍZOTTAK
Egyén a szervezetben Vezetés és szervezés BA Pécs.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Projektmenedzsment szeminárium 1 Projektkészítő szeminárium Pályázati technikák gyakorlati alkalmazása.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
MAGYARORSZÁG ÉGHAJLATA
Programfejlesztési Központ
Programfejlesztési Központ
Projektmunka egy GIS-alapú településvizsgálatban
Mc'Donalds egyetem – Az egyetemista lét, mint a tömegkultúra hordozója.
Tejet adó háziállataink
A helyszín bemutatása Programfejlesztési Központ XI.A.2.1.
Programfejlesztési Központ
Programfejlesztési Központ XI.A Személyi jövedelemadók.
Programfejlesztési Központ
Programfejlesztési Központ
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONT
. Vass Vilmos igazgató Programfejlesztési Központ Oktatási programcsomag - kulcskompetenciák „A tudásalapú információs társadalomért” Fővárosi Pedagógiai.
Munkahelyi Egészségvédelem Egyéni felelősség vagy vállalati érdek ?
MÉRÉSI ÉRTÉKELÉSI RENDSZER
Projektmunka.
Company LOGO Taletovics Márk Képzési stratégiák a szervezetfejlesztésben.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
A csoportmunka törvényi háttere- Alapellátások (1/2000 SZCSM rendelet) ÖNSEGÍTŐ CSOPORTOK 30§(2)f)Családsegítésben:  CSSK segíti önsegítő csoportok szervezését,
MŰSZAKI SZAKTERÜLET INFORMATIKA SZAKMACSOPORT
Nemzetközi kapcsolatok APOR VILMOS KATOLIKUS FŐISKOLA Petőcz Jánosné dr. INNKT tanszékvezető.
Munkaerő-piaci helyzetkép Borsod-Abaúj-Zemplén megyében
Iskolapszichológia a Nevelési tanácsadóban
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
DÖK és érdekképviselet SZUDIT képzés Székelyudvarhely, március 17. Kósa András László Közéletre Nevelésért Alapítvány.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
Korona Üzleti és Szolgáltató Központ Makó, Széchenyi tér
GYERMEKI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS beszédfogyatékos gyermekek óvodai tagozata
Hátrányos helyzetben lévő nők egyéni és csoportos munkaerő- piaci felkészítése Hajdúsámson és környékén.
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
 Főpályázó:  HTKT Klauzál Gábor Általános Iskola  Konzorciumi partnerek:  Exner Leó Óvoda  Aranyossy Ágoston Egységes Módszertani Központ.
Sikeres várólista csökkentés! Miért vár több beteg? Dr Zétényi Ágnes, dr Csiba Gábor Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Kórház és Egyetemi Oktatókórház.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
RÉV Szenvedélybeteg-segítő Szolgálat 1 Főegyházmegyei Karitász Központ RÉV Szenvedélybeteg-segítő Szolgálat R emény É let V áltozás.
Esélyteremtés az iskolarendszerben hátrányos helyzetű fiatalok számára Schön Brigitta.
Megváltozott munkaképességűek és fogyatékkal élők foglalkoztatását elősegítő támogatások és módszerek Tatosné Takács Andrea december 18.
Drogbetegek kezelése és ellátása Drogambulanciák szerepe a drogbetegek kezelésében Dr. Csorba József Fővárosi Önkormányzat Nyirő Gyula Kórház Drogambulancia.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
A Képzési Csoport tevékenysége Budapest Esély Nonprofit Kft
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
A Tanárképző Központ koordináló szerepe
főosztályvezető-helyettes
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Halmazműveletek.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
OrangeSoft – TimeTable
Alapelvek Egyszerűség, áttekinthetőség
Cím Alcím.
Előadás másolata:

A vízitúra szervezésének előrehaladása Programfejlesztési Központ XI.A.5.1-XI.A.5.3

1. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

2. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

3. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

4. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

5. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

6. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

7. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

8. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

9. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

10. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

11. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

12. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

13. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

14. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név

15. óra feladatai csoportfeladatokfeladathatáridőteljesülés 1. csoport 2. csoport 3. csoport 4. csoport 5. csoport 6. csoport egyéni feladatok 1. név 2. név 3. név 4. név 5. név 6. név