Hálózatban a jövőnkért. Pályázatunk Beadása: 2012. május 30. Projekt ideje: 2013.04.01. – 2014.06.30. Elnyert összeg: 49.872.425 Ft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
„Érdekérvényesítő képességek, kompetenciák fejlesztése, munkajogi és munkaügyi ismeretek gyarapítása, a szociális párbeszéd erősítése a víziközmű - és.
A dunakeszi Kölcsey Ferenc Városi Könyvtár szolgáltatás fejlesztése, képzési szerepének erősítése TÁMOP /1/KMR.
Hálózatban a jövőnkért
1 TIOP – 1.2.3/09/1 Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra fejlesztése – „Tudásdepó Expressz”
TÁMOP / Békés – Tudásdepó – Expressz A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
Az önkéntesség helyi népszerűsítése és önkéntes pont létrehozása Mezőkovácsházán külföldi modellek hazai alkalmazhatóságának lehetőségei Előadó: Tóth Zoltánné.
Tehetségpont létrehozása
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
TÁMOP A-11/ Tájékoztató a „Hálózatban a jövőnkért” TÁMOP A-11/ pályázatról.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
Szűts József Általános Iskola
A Miskolci Egyetem TÁMOP projektjének záró rendezvénye Országos Széchényi Könyvtár Budapest, június 21.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
„BAJAI-INFO-LÁNC” Két nyilvános könyvtár együttműködése szolgáltatásaik fejlesztésében, a használók nem formális és informális tudásának bővítése az élethosszig.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
MÁS-KÉPp 60 Esély a tanulásra – csatlakozás a jövőhöz Hatvanban Hatvan Város Önkormányzata Hatvan Városi Művelődési Központ és Könyvtár Grassalkovich Oktatási.
és segíteni az embereket, akik hozzá akarnak férni ezekhez.
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII. Országos Tanácskozása Gödöllő, július Helyismereti fejlesztés - online elérés a dunakeszi.
Kégli Ferenc Helyismereti fejlesztések a TÁMOP keretében.
TÁMOP A-12/ Innováció a szakképzésben, új irány - új iránymutatás a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetéséhez NYITÓRENDEZVÉNY.
Társadalmi Megújulás Operatív Program „Tudásdepó-Expressz”- A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig.
Könyvtári konstrukciók az Új Magyarország Fejlesztési Terv Operatív Programjaiban Szakmai tájékoztató a városi könyvtárak számára Országos Széchényi Könyvtár.
A könyvtárak fejlesztési lehetőségei a TÁMOP-ban és a TIOP-ban Oktatási és Kulturális Minisztérium Könyvtári Osztály „A könyvtárak fejlesztési lehetőségei.

TIOP-1.2.3/08/ Nagykun Tudásdepó-Expressz Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúrafejlesztése.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
Mozduljunk meg! Let’s move! HU-12-E R3 Projekt indító rendezvény Általános ismertető.
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
TÁMOP /1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin Marcali Kistérségi Többcélú Társulás.
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
Egészségvédelem hónapról-hónapra
Hálózatban a jövőnkért. TÁMOP A-11/ Tantestületi tájékoztató
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
GINOP Gyakornoki program – támogató szolgáltatások
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII
Cél: szövegértés fejlesztése – tanulás segítése
TÁMOP az OSZK-ban A nemzeti könyvtár az élethosszig tartó tanulásért országos és intézményi fejlesztések a tanulás szolgálatában az állományok hozzáférhetőségének.
Előadás másolata:

Hálózatban a jövőnkért

Pályázatunk Beadása: május 30. Projekt ideje: – Elnyert összeg: Ft

Konzorciumvezető: Szolnoki Szent-Györgyi Albert Általános Iskola Ft Konzorciumi partnerek: Belvárosi Általános Iskola: Ft Liget Úti Általános Iskola: Ft Konzorcium

Megyei Verseghy Ferenc Könyvtár Hild Viktor Városi Könyvtár Megyei Pedagógiai Intézet Könyvtára Damjanich János Múzeum Könyvtára Kassai Úti Általános Iskola Szandaszőlősi Általános Iskola Széchenyi Körúti Általános Iskola Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Orbán Balázs Líceum (Székelykeresztúr) Együttműködő partnereink

1.Az egységes országos lelőhely-nyilvántartás elveihez igazodó könyvtári elektronikus katalógusok, ill. az oktatást támogató adatbázisok kialakítása, fejlesztése: - Elektronikus könyvtári katalógus fejlesztése (SZIRÉN); - IKT-tananyag adatbank kialakítása, fejlesztése. Feladattervünk

Interaktív, legalább kétnyelvű könyvtári portál kialakítása a tanulási szükségleteknek és a különböző felhasználói csoportok igényeinek megfelelően: 2. Interaktív, legalább kétnyelvű könyvtári portál kialakítása a tanulási szükségleteknek és a különböző felhasználói csoportok igényeinek megfelelően: - interaktív könyvtári portál szakmai kialakítása, fejlesztése évig - többnyelvű könyvtári portál: angol, német, francia és lovári nyelven Feladattervünk

3. Az olvasáskultúra fejlesztését, a könyvtári szolgáltatások népszerűsítését, új társadalmi csoportok bevonását célzó helyi programok, kampányok kialakítása, lebonyolítása: "Mese, mese, meskete" kampány „Gyógyító mesék” - előadás felnőtteknek „Mesezsák” mesevetélkedő „Olvass, rajzolj, írj mesekönyvet!” „Egyszer volt…” - mesemondó verseny Feladattervünk

"Költögető" kampány „Olvass, rajzolj, írj verseskönyvet!” Tavaszi versmondó verseny óvodásokkal "Mesekuckó" kampány Alsó tagozat 3 alkalom: szülő-gyermek, alsósok, alsósok-felsősök Ünnepváró városi szavalóverseny (december) "Olvasókuckó" kampány Felső tagozat 4 alkalom Feladattervünk

„Családi vetélkedő” program Könyvtári hét rendezvényei versenyek, vetélkedők kortárs magyar író a könyvtárban Könyvmoly tehetségműhely: 30 foglalkozás kihelyezett könyvtári foglalkozás Egerben „Gyermekszemmel” kiadvány a tanulók munkáiból Feladattervünk

Kihelyezett könyvtári foglalkozás – Bp. Országos Széchenyi Könyvtár gyermek, ifjúsági előadás megtekintése „Történelmi séta Szolnokon” helyismereti, helytörténeti előadás – szolnoki történész vándorkiállítás anyagának összeállítása, szervezés, kiállítás megnyitó, utaztatás Hangoskönyv bemutató interaktív foglalkozások: a Liget Úti iskola pedagógusai nyers CD-je, feldolgozás, illusztrációk készítése Feladattervünk

4. Távoli elérésű, 24 órán keresztül elérhető könyvtári online szolgáltatások megvalósítása: kölcsönző modul használata, kölcsönzés-hosszabítás, e-kölcsönzés, előjegyzés, interaktív fórum, e-beiratkozás Feladattervünk

5. Kulturális és közhasznú tartalmak, illetve helytörténeti és helyismereti információk hozzáférhetővé tétele a könyvtári honlapon 6. A könyvtárhasználatra irányuló – kizárólag a könyvtárakban megvalósuló – digitális és információkeresési készségeket fejlesztő helyszíni és online programok: Tanulóknak: Információkeresési online verseny 3 forduló „Helytörténeti-, helyismereti 13+1” online verseny Feladattervünk

Felnőtteknek: Szülők, családtagok digitális és információkeresési készségeit fejlesztő foglalkozássorozat Pedagógusok digitális és információkeresési készségeit fejlesztő foglalkozássorozat 2 x 3 csoport x 15 fő vehet részt 7. Könyvtáros képzése - 60 órás szakmai képzés 8. E-tájékoztatás: havi 1 e-hírlevél, interaktív fórum és üzenetablak (párbeszéd e- mailben a könyvtárossal) Feladattervünk

Projektmenedzsment projektmenedzser pénzügyi vezető szakmai vezető pénzügyi munkatársak (1-1-1) Szakmai megvalósítók iskolánk 12 pedagógusa Feladattervünk

1.Eszközök: Ft könyvtári bútorzat 2 db laptop állománygyarapítás 2. Irodaszerek, tonerek: Ft Beszerzések

1.Rendezvényszervezés – felnőtt könyvtárhasználók tájékoztató rendezvénye: 2 alkalom: 2013 és 2014 június 2.Könyvtári prospektusok, szórólapok készítése Egyéb szolgáltatások igénybevétele

Fényképek készítése: képtár, Térképtér Az iskolai honlapon megjelenítjük a projekt főbb eseményeit és a fejlesztési, innovációs tevékenység tartalmát, dokumentációit. C típusú Tájékoztató tábla, D típusú Emlékeztető tábla sajtóközlemény a projekt zárásakor Nyilvánosság biztosítása

„Minden fejlődés, előmenetel, erő, érték és szerencsének legmélyebb sarkalatja a kiművelt emberfő” (Széchenyi István)

Köszönöm a figyelmet! Projekttájékoztató rendezvény – TÁMOP A-11/