PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
A Kőszegi és Felső-Répcementi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma Munkáltatói Fórum Csepreg március 19.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Életút Alapítvány TÁMOP /1 Váci Ifjúsági Információs és Tanácsadó Szolgálat életre hívása közösség és értékteremtő szolgáltatások nyújtásával című.
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Észak-Alföldi TIOK Kisújszállás
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
SZAKMAI INFORMÁCIÓS NAP
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás Egy kísérleti projekt tapasztalatai Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért 2010.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a közoktatás lehetőségei Gönczi Tamás Nemzeti Fejlesztési Hivatal Önfejlesztő iskolák egyesülete Szolnok.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
„Kihívások és válaszok” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, október 24.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
MÓDSZERTANI KÖZPONT MŰKÖDÉSE A KAPOSVÁRI KISTÉRSÉGBEN
Szakmai munkánk a pályázatban
Információs nap szeptember 8..
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
Egészségvédelem hónapról-hónapra
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
TÁMOP A-11/2. A pályázati célja, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, oktatásában részt vevő intézmények (speciális és többségi)
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
Kistérségi fejlesztési mátrix a Kisteleki kistérségben március 31.
OPTOMEHU projekt bemutatása Dr. Kiss András Projekt menedzser Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
Barcsák Marianna - KPSZTI
XII. Küldöttgyűlés Budapest május 13..
Zöld óvodák és Ökoiskolák a köznevelési intézményekben
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Helyi Foglalkoztatási Együttműködések az Edelényi kistérségben
Előadás másolata:

PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ

Szegregált intézmények módszer és rendszerbeli innovációja A támogatási összeg: 1,5 millió forint  Kompetencianövelő képzés kistérségi pedagógusok számára  Módszertani folyóirat kiadása óvodák és általános iskolák számára  Filmkészítés a Módszertani Központ Működéséről  Osztályfőnöki órák közép- és általános iskolás fiatalok számára A tevékenység megvalósítását támogatja a Fogyatékos Gyermekek, Tanulók Felzárkóztatásáért Közalapítvány

E-katedra Integrációs feladatokat ellátó pedagógusok informatikai képzése Tanfolyam neveCsoportok száma Résztvevők száma Számítógép alapismeretek 60 óra460 fő Szövegszerk.- táblázatkezelés 60 óra115 fő Képszerkesztés – prezentácó 40 óra116 fő Helyi hálózat a gyakorlatban 60 óra116 fő Internetszolgáltatási ismeretek 60 óra114 fő E-tananyag készítés 40 óra116 fő Hétszínes dobozok 30 óra118 fő Összesen:10155 fő

Konzorciumi partnereink: Nem voltunk egyedül… Zrínyi Ilona Általános Iskola Bartók Béla Úti Általános Iskola Gárdonyi Géza Általános Iskola Rákóczi Ferenc Általános Iskola Pécsi Utcai Általános Iskola Benedek Elek Általános Iskola Németh István Általános Iskola

Támogatási összeg: 12 millió Forint Program zárása: március 6. A projektet támogatta : Európai Unió Oktatási Minisztérium Kaposvár Megyei Jogú Város Önkormányzata

Kompetencia alapú oktatás elterjesztése Célcsoport : pedagógusok, szakemberek, fenntartó képviselői szülők, civil szervezetek Célja: felkészülés a kompetencia alapú oktatás bevezetésére képzők képzése tanfolyamok akkreditálása, lebonyolítása elektronikus tanananyag partnerintézmények fejlesztő csoportjainak mentorálása kabinet-terem kialakítása

 Gárdonyi Géza Általános Iskola  Rákóczi Ferenc Általános Iskola  Benedek Elek Általános Iskola  Toldi Lakótelepi Általános Iskola és Gimnázium  Berzsenyi Dániel Általános Iskola  Németh István Általános Iskola  Kinizsi Lakótelepi Általános Iskola  Széchenyi István Kereskedelmi Szakképző  Bajcsy- Zsilinszky Utcai Központi Óvoda  Béke Utcai Központi Óvoda  Illyés Gyula Általános Iskola Somogyjád  Csokonai Vitéz Mihály Általános Iskola Nagybajom  Általános Iskola Felsőmocsolád  Általános Iskola Somogysárd Partnereink:

ELNYERT TÁMOGATÁS: 78 MILLIÓ FORINT A projektet támogatja : Európai Unió Oktatási Minisztérium Időtartama: 24 hónap A projekt számokban: Indikátorok: Pedagógusok száma:192 fő Szülők száma:205 fő Fenntartó képviselője: 15 fő Tanfolyamok száma: pedagógusoknak: 37 csoport szülőknek: 14 csoport fenntartóknak: 1 csoport

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!