Avagy mi kell a fiataloknak, hogy baró legyen az ajcsi…
Reklám- és marketingszakma válaszol leggyorsabban a társadalom változásaira as korosztály a legkülönbözőbb kaszt! SZAKADÉK! SZAKADÉK! Felnőttek Fiatalok Fontos célcsoport (16%-al kevesebb, mint ‘90-ben) (16%-al kevesebb, mint ‘90-ben) 4 szer annyi pénz felett van uralmuk! Család tanácsadói…
Változó idők, avagy az ellentrend pofán csapja az trendet?
Blog és myspace Teve és fenyőfa etetés Fontos a márka, mert útjelző bójaként szolgálnak… „Hozd el anyádat is…” „Hozd el anyádat is…” – Gerendai Károly és csapata Sziget szlogenje…. „Annyira fos, hogy már cool…”
Fiatalok kedvence Lola
iPOD iPOD forradalom
PEPSI, CICIK, és egy rakat HANG
Miért „X”-el a fiatalság??
Másra ugranak a FIATALOK… Kevés kreatív ötlet Bátorság Fiatalság problémája
Converse Tisza cipő Fütyülős K&H Bank Finlandia Coca-Cola & Pepsi Nike