Avagy mi kell a fiataloknak, hogy baró legyen az ajcsi…

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Európában élő körülbelül 10–12 millió roma közül sokan naponta szembesülnek az előítéletekkel, a tolerancia hiányával, a hátrányos megkülönböztetéssel.
Advertisements

Parlagfű vagy társadalom – melyik fog győzni ? Nékám Kristóf dr Magyar Allergia Szövetség 2012 Nemzeti-Nemzetközi Parlagfű Nap.
Hogy akarsz gyorsan pénzhez jutni? Avagy a jótündér elhagyta a varázspálcáját, úgyhogy ez maradt...
Sport XXI. triatlon 2010 évi közgyűlési beszámoló (2010 május 1.)
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
Csináljunk üzletet! Avagy,
A Garay János Gimnáziumban
A TEHETSÉGGONDOZÁS LEHETŐSÉGEI A TISZA-TÓ TÉRSÉGÉBEN Dr. Mező Ferenc • Korosztályok • Tehetségterületek • Léptékek • Együttműködés.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
NEM AZ IPHONE A LEGMENŐBB!? Szávuly Krisztián, internet lapigazgató Sanoma Budapest.
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
FILMKLUB SZERVEZÉSE A TÁRSADALOMBA NEHEZEN BEILLESZKEDŐ FIATAL FELNŐTTEKNEK
Coke Zero sampling
Tanfolyami oktatásunk sajátosságai Készítette : Pohner Lászlóné október 10.
Global Hiteliroda Elemzés. PÉNZ LTP NYUGDÍJ PÉNZTÁR BEFEKTETÉSEK 2 BANK BIZTOSÍTÓK ÁLLAM -ADÓ +ADÓ KEDVEZMÉNY +ÁLLAMI TÁMOGATÁS I 5%N 95% NINCS.
Életút Alapítvány TÁMOP /1
M. O. S. T. Mértékkel, Okosan, Spórolj, Tervezz
Arany János Élete és munkássága Csapatnév: Toldimiklos
2011 óta az emberekért, akik korlátok nélkül akarnak élni
V 1.0 Szabó Zsolt, Óbudai Egyetem, Haladó Programozás Parallel.For()
Budapest XIII. kerületi Cigány Kisebbségi Önkormányzat felmérése család bevonásával készített kérdőív kiértékelése.
A BA/BSc végzettség hasznosíthatóságának vizsgálata a Debreceni Egyetemen és Nyíregyházi Főiskolán végzett fiatalok körében Seres Edina
Példa az Early-algoritmus alkalmazására
Boogie Mamma Ide rakja a zenekara jelét (úgy nevezett logóját) Készült a Power Point 2005 Készült a Power Point 2005 Fesztiváljelentkezés- varázslóval.
Coca-Cola.
Ebben a műsorfüzetben a Csicsal csapat nyújtotta programokat ismerheted meg: I. Eu- Ismerkedés az Eu- val II. A projektírás rejtelmei III. WebEu és a.
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” IX. Országos Konferencia Budapest, február 23–24. Mit esznek a Szigetlakók, és mit gondolnak.
A legerősebb magyarországi márkák április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás.
K&H trambulin tapasztalatok
Foci mindenhol!.
Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
1 Foglalkoztatási kihívások (1), avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.OKTÓBER 5-6 HAJÓS Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
Al Ries-Jack Trout: Marketingháború könyve alapján.
Hajdú Éva Budapest Esély Nonprofit Kft Munkaerő-piaci szolgáltatások nyújtása November 27.
? Államadósság Jól állunk-e vagy sem? Nagy a jólét, vagy éppen ellenkezőleg, romlik az élet minősége? Dübörög-e a gazdaság, vagy éppen ellenkezőleg, válság.
LELKI EGÉSZSÉG CENTRUM BEMUTATÁSA
Parlagfű vagy társadalom – melyik fog győzni ? Nékám Kristóf dr Magyar Allergia Szövetség 2012 Nemzeti-Nemzetközi Parlagfű Nap.
„Talpraállástól az intézményesülésig” Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése (TÁMOP / ) Vágvölgyi.
5. A racionalitás paradoxonai Bara Zoltán
Szociális helyzet a Pogányvölgyben 2011 június 17.
AZ PALACKOZOTT ÍVÓVÍZ…. SZÜKSÉGES?...
Start Up Tréning !. Fast Start Hogyan érhetnek el lukratív és állandó szinteket FS-ben : (következő naptári hónap és bónuszként a kezdőhónap) Cél : Legyen.
Készítette: Baráth Péterné, 2013.
Merényi Ádám Takács Attila
„Ötletből pénzt”.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
Az új csendes generáció Székely Levente
Michael Bay. Magánélete Michael Bay február 17-én született Los Angeles-ben. Bay örökbe fogadott gyermek volt Nagyapja orosz nemzetiségű. A diplomáját.
Péterfi Rita Országos Széchényi Könyvtár Budapest Könyvtárhasználati szokások alakulása a számítógép- és internethasználat tükrében avagy.
DÉL-KOREA ASAN, SZÖUL AUGUSZTUS  Augusztus között a dél-koreai Asanban, testvérvárosok számára szervezett táborban vettünk részt.
A MULTIK TÉVEDÉSE Nem minden tini egyforma!* *Az OTP Fáy András Alapítvány szakmai tapasztalatai alapján Schrankó.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
A főnév Mgr. Jakubecz Erika.
A pályaorientációs konzultáció. A pályaorientáció fogalma: A pályaorientáció egy olyan folyamat, amely az igénybevevő egyéni igényeinek figyelembevételével.
Mi a cserkészet? Szülőknek 1.
Ezek a stratégia elemek sorban
A királyság újjászervezése: Károly Róbert
EZ AZ ÉN MŰVEM Facebook oldal.
Vajdasági ifjúsági tapasztalatok az uniós programok terén
Az online marketing legújabb generációja
Játék, szórakozás, egészség
NEM LÁTVÁNYOS PREZENTÁCIÓ CSÚNYA BETŰTÍPUSSAL 2010
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

Avagy mi kell a fiataloknak, hogy baró legyen az ajcsi…

Reklám- és marketingszakma válaszol leggyorsabban a társadalom változásaira as korosztály a legkülönbözőbb kaszt! SZAKADÉK! SZAKADÉK! Felnőttek Fiatalok Fontos célcsoport (16%-al kevesebb, mint ‘90-ben) (16%-al kevesebb, mint ‘90-ben) 4 szer annyi pénz felett van uralmuk! Család tanácsadói…

 Változó idők, avagy az ellentrend pofán csapja az trendet?

Blog és myspace Teve és fenyőfa etetés Fontos a márka, mert útjelző bójaként szolgálnak… „Hozd el anyádat is…” „Hozd el anyádat is…” – Gerendai Károly és csapata Sziget szlogenje…. „Annyira fos, hogy már cool…”

Fiatalok kedvence Lola

iPOD iPOD forradalom

PEPSI, CICIK, és egy rakat HANG

 Miért „X”-el a fiatalság??

Másra ugranak a FIATALOK… Kevés kreatív ötlet Bátorság Fiatalság problémája

 Converse  Tisza cipő  Fütyülős  K&H Bank  Finlandia  Coca-Cola & Pepsi  Nike