50.óra MAJOROS MÁRK.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kormányzati szándékok a közérdekű bejelentők védelmében
Advertisements

Építőmérnöki ábrázolás november Dr. H. Baráti Ilona
Készítette: Kunkli Zsóka Balásházy MGSZKI Debrecen,
Gyakorló feladatok A testek mozgása.
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
egy egyszerű példán keresztül
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
MATEMATIKA ÉRETTSÉGI Közép szint.
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
Kirándulás. Szép időben maciék kirándulni mennek a szabadba.
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
2006. február 24. Telefonos feladat Nagypapa 63 évvel idősebb unokájánál, aki idén még nem töltötte be a 16. életévét. Szü- letési évszámuk ugyanazokból.
Lombik-babyk Mi volnánk a Lombik-babyk csapata, mi képviseljük a KECSKEMÉTI MÁTYÁST. Nem tántorít sem az ég- és földindulás a kőolaj-, FÖLDGÁZROBBANÁS.
Pedagógiai kutatás (2) -kötelező tantárgy II. év, távoktatás
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
EGYENSÚLYI MODELLEK Előadás 4.
Halmazok, halmazműveletek
A tételek eljuttatása az iskolákba
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata
Ívmérték, forgásszögek
MATEMATIKA e-tananyag 9. osztály
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
5.2. Próbavizsga Próbáld ki tudásod!
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Készítette: Árpás Attila
A hisztogram Társadalomstatisztika, 2. előadás 2012/13. tanév, 1. félév Csákó Mihály (WJLF)
Túl magasak-e Magyarországon az adóterhek? Készített: Fekete Zsófia júniusa.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
szakmérnök hallgatók számára
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Az internetes ismerkedés hatása a homofíliára Lőrincz László Budapesti Corvinus Egyetem Szociológia és Társadalompolitika Intézet
1 Foglalkoztatási kihívások (1), avagy mitől beteg a magyar gazdaság és a társadalom LIGA REGIONÁLIS TANFOLYAM 2010.OKTÓBER 5-6 HAJÓS Dr. Szabó Imre VDSzSz/LIGA.
Számegyenesek, intervallumok
Készítette: Horváth Zoltán (2012)
1. SZINT: Kidolgozatlan, differenciálatlan ábra
Későre jár, Elég volt már a napnak terhét hordani,
7. Házi feladat megoldása
Védőoltások A következőkben a védőoltásokra vonatkozó feladatlapokon szereplő kérdésekre adandó válaszok láthatók, Hasznos lehet kivetíteni, amikor az.
Matematika felvételi feladatok 8. évfolyamosok számára
Matematika feladatlap a 8. évfolyamosok számára
Az ábrázolás módszerével való megoldás szükségessé teszi egy ábra készítését * A számokat és mennyiségeket a feladatból grafikusan ábrázoljuk * A feladatmegoldás.
Halmazok. Legyen A={a; a=4k 2 -2k+1; kЄ N} – Legyen B={b; b=(8m 3 +1)/(4m 2 -2m+1), m ЄN} – Adja meg az A halmaz elemeit k=1,3,5,7-re, a B halmaz elemeit.
Szabó Márton Kopint –Tárki Zrt. ELÁRASZTJA A MAGYAR PIACOT AZ IMPORT ÉLELMISZER ?
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
XVII. Hajnal Imre Matematika Tesztverseny
Készítette: Vad Márta Gáspár András Általános Iskola, Bihar
Valószínűségszámítás
A feladat : Építsünk AVL-fát a következő adatokból:100,170,74,81,136,185,150,122,52,190,144 (Az AVL-fa olyan bináris keresőfa, amelynek minden csúcsára.
A lineáris függvény NULLAHELYE GYAKORLÁS
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Témazáró dolgozat Kiegészítések.
Példa kettő-három fa felépítésére - törlés művelet Készítette : Krizsai Petra
Mikroökonómia gyakorlat
1 „ Beszéljünk végre világosan az energetikáról” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Energetika Október 2.
Mit látsz? Fiatal lány vagy öregasszony?.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
Bakonykútiból Bakonycsernyére Készítette: Szabó Lilla
Csókakőről Gántra Készítette: Szabó Lilla
Milyen matematikai fogalmak szerepeltek az előadásban?
Előadás másolata:

50.óra MAJOROS MÁRK

A parkban 64 pad van, melyek közül 18-cal többön ülnek, mint ahány üres. Minden padon, amin ülnek, két ember pihen. Hányan üldögélnek a parkban? a) 41 b) 74 c) 46 d) 36 e) 82

MEGOLDÁS A parkban 64 pad van, melyek közül 18-cal többön ülnek, mint ahány üres. Minden padon, amin ülnek, két ember pihen. Hányan üldögélnek a parkban? a) 41 b) 74 c) 46 d) 36 e) 82

Anna, Bea, Dóra és Lilla egy szoba 4 sarkában állnak. A nyilak az alacsonyabb lánytól a magasabb felé mutatnak. Az alábbiak közül melyik a helyes magasság szerinti csökkenő sorrend a lányok között? a) Lilla, Dóra, Bea, Anna b) Bea, Anna, Dóra, Lilla c) Bea, Lilla, Dóra, Anna d) Lilla, Anna, Dóra, Bea e) Lilla, Dóra, Anna, Bea

MEGOLDÁS Anna, Bea, Dóra és Lilla egy szoba 4 sarkában állnak. A nyilak az alacsonyabb lánytól a magasabb felé mutatnak. Az alábbiak közül melyik a helyes magasság szerinti csökkenő sorrend a lányok között? a) Lilla, Dóra, Bea, Anna b) Bea, Anna, Dóra, Lilla c) Bea, Lilla, Dóra, Anna d) Lilla, Anna, Dóra, Bea e) Lilla, Dóra, Anna, Bea

A válaszokban szereplő rajzok közül melyik ábrázolja azt a kockát, amelyet az ábrán látható testhálóból készíthetünk? a) b) c) d) e)

MEGOLDÁS A válaszokban szereplő rajzok közül melyik ábrázolja azt a kockát, amelyet az ábrán látható testhálóból készíthetünk? a) b) c) d) e)

Az elmúlt öt évben és idén nagypapa életkora osztható volt unokájáéval. Hány éves lehet a nagypapa? a) 64 b) 90 c) 66 d) 68 e) 86

MEGOLDÁS Az elmúlt öt évben és idén nagypapa életkora osztható volt unokájáéval. Hány éves lehet a nagypapa? a) 64 b) 90 c) 66 d) 68 e) 86