Intelligens közlekedési rendszerek (ITS) alkalmazása a városi villamos fejlesztésekben Baán Tímea NFÜ, KÖZOP IH 2010. június 17.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
Advertisements

Budapest közlekedésfejlesztési projektjei
Projekt általános bemutatása
Városfejlesztés prioritás Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
1 A BKV Zrt. fejlesztései, beruházásai Kovács Imre beruházási főosztályvezető BKV Zrt.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Heves megye jövője az NFT 2. rendszerében Előadó: Sós Tamás elnök Heves Megyei Közgyűlés.
Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Budapest, Előadó: Dr. Mihalik József
Dr. Kocsis István vezérigazgató
ÉMOP 1.Prioritás Versenyképes helyi gazdaság megteremtése A turisztikai pályázatok gazdaságélénkítő hatása az Észak-Magyarországi régióban.
Gazdaságfejlesztési pályázatok 2009, 1.kör Kovalszky Dóra, NFÜ GOP IH.
Csongrád megye , a területi tervezés aktualitásai 2014
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Magyar Universitas Program A magyar felsőoktatás nemzetközi versenyképességének programja június 15.
a Nyugat-dunántúli Operatív Program
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
MÁV-TRAKCIÓ Vasúti Vontatási Zrt. A mozdonyfedélzeti berendezések
MUNKAERŐ-PIACI PARTNERSÉG
A forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer fejlesztése
Közlekedés – Mozgásban a tudományok, november 10.
ITS Budapesten.
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
Gazdasági versenyképesség növelése Készítette: Németi Szilvia.
I. Nemzeti Fejlesztési Terv ( ) Készítette: Koczka Csaba (M6MGTO)
Készítette: Lázár Nikolett Földrajz BSc II. évfolyam.
Innovatív elképzelések Győr közösségi közlekedésének fejlesztésére
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Legyen fókuszban az utas! Városi és elővárosi közösségi közlekedésfejlesztés értékelése Zábrádi Zsolt Terra Studio Kft
Tájékoztatás az Európai Gazdaságélnkítő Csomagról ÚMVP MB Budapest, június 29. ÚMVP MB
Az infokommunikáció szerepe az Új Magyarország Fejlesztési Tervben és az Operatív Programokban Dr. Bálint Ákos Igazgató Közigazgatás Operatív Programok.
Galovicz Mihály, IH vezető
Major Ildikó Osztályvezető-helyettes SAP/CO modulvezető
KÖRNYEZETVÉDELEM ÉS INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM előadó: dr. Bujáki Gábor igazgazó Pest Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány.
1. Milyen módon szabályozzuk a kivonulást az Ispotály utcai egyvágányú pályaszakaszon? 1. Milyen módon szabályozzuk a kivonulást az Ispotály utcai egyvágányú.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
Költséghatékonyság a XXI. századi vállalatirányításban
Lorem ipsum. KEOP-OS ENERGETIKAI PÁLYÁZATI LEHETŐSÉGEK Horváth Péter július 11. Fórum - Hosszúhetény.
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
FUTÁR projekt – célok és eszközök
Intelligens közlekedési rendszerek az ÁAK zrt. hálózatán Jákli Zoltán hálózatkezelési igazgató 37. Útügyi Napok, Sopron, szeptember 9-10.
1 CONNECT II.: Fejlesztési koncepció, migrációs út tervezése az ÁAK forgalomirányító központjához Perjés Tamás közlekedési igazgató COWI Magyarország.
A DUNA STRATÉGIA AGRÁRLOGISZTIKAI TEENDŐI Fórum november 18. Gyertyán Katalin, KözOP IH Közlekedéslogisztikai fejlesztési lehetőségek a KözOP-ban.
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
Környezetvédelmi pályázatok a GOP-ban PÁTOSZ workshop április 21. Kovalszky Dóra, NFÜ GOP IH.
Budapest közlekedésének fejlesztése: aktuális feladatok Vitézy Dávid munkacsoport-vezető Közlekedésfejlesztés munkacsoport szeptember 20.
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között
Közlekedésbiztonságra fordítható források
A CIVAQUA program jelentősége, megvalósításának feltételei Nagyerdő Konferencia szeptember 16. Előadó: Orbán Ernő osztályvezető TIKÖVIZIG.
BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat
Nem mondunk le senkiről – a Sárospataki kistérségben sem! Komplex felzárkóztató programok készítése a leghátrányosabb helyzetű kistérségekben ÁROP /B.
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
Helyi közösségi közlekedés szervezése és tapasztalatai Debrecenben
Logisztikai fejlesztési irányok a hazai és az EU szakpolitikák tükrében CEBC „A győztesek felelőssége” konferencia február 2. Dr. Bokor Zoltán BME.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Mitől innovatív egy vállalkozás?
7. Bajai Gabona Partnerség Baja, Június 04.
Fenntartható városi mobilitás-tervezés (SUMP) szeminárium
A Pécsi kistérség A térség lehetőségei az új fejlesztési időszakban február 5. Baranya Megyei Önkormányzat.
Vidékfejlesztési Program Kovács Melinda Projektmenedzser Hajdú-Bihar Megyei Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft.
1 Országos Foglalkoztatási Közalapítvány Szakmai Fórum az "Út a munkához" program megvalósításáról és a "Jó gyakorlatok" bemutatásáról Kecskemét, 2009.
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszer (HKIR.
Országos Foglalkoztatási Közalapítvány Szakmai Fórum az "Út a munkához" program megvalósításáról és a "Jó gyakorlatok" bemutatásáról Kecskemét, 2009.
Előadás másolata:

Intelligens közlekedési rendszerek (ITS) alkalmazása a városi villamos fejlesztésekben Baán Tímea NFÜ, KÖZOP IH június 17.

Közlekedés Operatív Program Városi és elővárosi közösségi közlekedés fejlesztése prioritás Átfogó stratégiai célok a versenyképesség támogatása és a környezeti fenntarthatóság javítása a közösségi személyközlekedés fejlesztése területén. Specifikus cél a közösségi közlekedés környezetbarát fejlesztése a városok elérhetőségének és átjárhatóságának javítása, a városi közlekedés zsúfoltságának enyhítése, a városi és az elővárosi forgalom feltételeinek, szolgáltatási minőségének a javítása az egyéni közlekedés helyett közösségi közlekedés előnyben részesítésével A prioritás fejlesztési területei: A prioritás alapvetően három nagy fejlesztési területet határoz meg az EKFS azon céljához kapcsolódva, amely a modal split további romlásának megállítását tűzi ki célul a városi közlekedésben: A főváros és három vidéki nagyváros villamosvasúti fejlesztései, A budapesti 4-es metró megépítése, A budapesti elővárosi vasúthálózat fejlesztése

Intelligens közlekedési rendszerek a vidéki városokban KÖZOP : A városi közlekedés fejlesztésének lényeges elemei : az intelligens közlekedési rendszerek kiépítése, az utasok informálásának és kényelmének javítása, valamint az akadálymentesítés biztosítása. Bemutatandó fejlesztések : Szeged elektromos közösségi közlekedés fejlesztése Miskolc városi villamosvasút fejlesztése Debrecen városi villamoshálózat fejlesztése (2-es vonal)

Szeged elektromos közösségi közlekedés fejlesztése A projekt összköltsége: 29,2 milliárd Ft Megítélt támogatás : 25,3 milliárd Ft ITS-re fordított összeg: 391 millió Ft Fejlesztés elemei : Forgalomirányítási rendszer az SZKT teljes állományára Fedélzeti utastájékoztató rendszer Megállóhelyi utastájékoztató rendszer Jegyautomaták, intelligens utas információs pont Jelzőlámpák befolyásolása

Miskolc városi villamosvasút fejlesztése A projekt összköltsége: 37,8 milliárd Ft Megítélt támogatás : 33,7 milliárd Ft ITS-re fordított összeg: 150 millió Ft Fejlesztések a nagyprojekten belül: Tiszai pu.,Vasgyár, Kilián, Felső-Majláth végállomásokra indító és utastájékoztató berendezés kiépítése.Tervezett ktg: 40 millió Ft Megállóhelyekre utastájékoztató tábla, hangosítás, segélyhívó, kamera, jegyautomata elhelyezése összesen 32 egység Tervezett költség: 50 millió Ft. Frekventált megállóhelyekre intelligens oszlop utastájékoztató tábla, hangosítás, segélyhívó, kamera, jegyautomata elhelyezése (pl. szinvapark,Szemere u., Városháztér megállóhelyeken) Tervezett ktg: 30 millió Ft Központi vezérlő és diszpécseri szoba berendezései és szoftverek Tervezett ktg: 20 millió Ft Adatátviteli és illesztő egység a berendezésekhez összesen 46 db Tervezett ktg: 10 millió Ft

Debrecen városi villamoshálózat fejlesztése (2-es vonal) A projekt összköltsége: 17,7 milliárd Ft Megítélt támogatás : 15,8 milliárd Ft ITS-re fordított összeg: 97 millió Ft Fejlesztés területei : 1.Járműbeszerzéshez kapcsolódó utastájékoztatási rendszer fontosabb elemei.(központi fedélzeti egység, hangosbemondó, képi tájékoztatás, célállomás jelző, fedélzeti adatrögzítő) 2.Infrastruktúra kiépítéséhez kapcsolódó információs rendszer ki alakítása. Fontosabb elemei: végállomási indító és utastájékoztató rendszer, vonali utastájékoztató rendszer

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!