A Forma I világa Bemutató. A Forma 1 történetéből: elődje, gyökere az európai Grand Prix Motor Racing volt 1909-től 1911-ig, 1915-től 1920-ig és 1940-től.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A Spider Racing-et egy összeszokott, sok időt együtt töltő baráti társaság alapította 2007-ben.  A csapat hivatalosan a 2010-es évtől szeretne összeállni.
Advertisements

Tarts velünk és cserélj autót év végén! Vásárolj „Családi lapot” - vágd ki a kupont Pv „begyűjtése” - mutasd meg legalább 3 ismerősödnek! STARTOLJ!,
SPORT & REKLÁMPIAC Simon Krisztián, Marketing&Media vezető szerkesztő.
© Contakter Iroda Kft Minden jog fenntartva! VV. ( Névadó szponzor neve) Balaton- Átrepülő Nemzetközi Hőlégballon Verseny és Fieszta Média, és szponzorációs.
Klesch Gábor Murguly Gábor Tatár Zoltán Balázs
Élete: Mosonmagyaróváron született én óta minden országos bajnokságot megnyert 100m-es gátfutásban. Nem volt szponzora, ezért szombaton.
BMW.
A Forma-1 világa A Forma-1 kialakulása Szabályai Versenyek
Készítette: Tóth Richárd
A Formula-1 világa.
A Tabáni Tájház és a Tisza-hidak
VETÉLKEDŐ. 1.kérdés H3 játékos gólt lő, a játékvezetők megadják a gólt, de amikor beírnák a jegyzőkönybve, akkor veszik észre, hogy H3-as nem szerepel.
Témahét a Szent László Gimnáziumban november 2-9. Radnóti Miklós és kora (Radnóti Miklós 100 éve, május 5-én született… …és 65 éve, november.
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
Szabadidős tevékenységek /Felmérés készült egy vidéki gimnáziumban, 2006 februárjában/ Civitas Polgár az Európai Demokráciában Csapat: Tetrarchia.
A projektmenedzsment fogalma
Közönségdíj? Közönségdíj?
A LÉGKÖR GLOBÁLIS PROBLÉMÁI
Kezdetektől napjainkig Készítette: Tánczos Andrea (TAAOAAI.ELTE)
Tartalom Áttekintés Világbajnokságok A Formula-1 története Kialakulása
A Forma1 világa Készitette: Kállai Béla
2008-as idény Török Zsolt Nándor (TOZNAAI.ELTE).  Zárt, szilárd burkolatú, külön erre a célra épített versenypálya  Egyes helyszíneknek részben vagy.
Michael Schumacher 2006-ban
Forma 1. A Forma-1 rövid ismertetése A Formula–1 (rövidítve: F1, magyarosítva Forma– 1) az autóversenyek legmagasabb kategóriája, szabályait a Nemzetközi.
Készítette: Spiller András
A Forma-1 világa A Forma-1 világa Az első évben
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
A fordista termelési rendszer
Benito Mussolini
FORMA 1 VILÁGA Böndör Zoltán (BOZOAAI.ELTE) Számítógépes alapismeretek, első beadandó feladat
A forma-1 világa Drahos István ELTE-IK 2008
A Forma-1  A Formula–1 (rövidítve: F1, magyarosítva Forma–1) az autóversenyek legmagasabb kategóriája, szabályait a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA)
Számítógépes alapismeretek 1. beadandó Forma 1 világa.
Hogyan építs hálózatot 2012-ben
Koherens kvantummechanika 1. világháború kvantummechanika 1926-tól 2. világháború 1941(?) MI A KÜLÖNBSÉG? Geszti Tamás ELTE.
RENDEZVÉNYSZERVEZÉS TÖRTÉNETE
Balatoni Múzeum- Keszthely Készítette: Kleri Dzsenifer.
2009. június A személyi jövedelemadó törvény évi évközi változásai Siklósiné Antal Gyöngyi Pénzügyminisztérium Jövedelemadók főosztály.
Csáki Zoltán Országos Széchényi Könyvtár Digitális folyóiratok tartalomjegyzékeinek feldolgozása az OSZK-ban (EPAX projekt) NETWORKSHOP 2008.
Hirosima és Nagaszaki 1945.
Az USA Közlekedése.
Al Ries-Jack Trout: Marketingháború könyve alapján.
Másodfokú függvények ábrázolása
Káli Csaba: Egy gróf az emigrációban. Teleki Béla naplója
I. ENERGIAELLÁTÁS ÉS KÖZLEKEDÉS I. 6. Légi közlekedés Forrólevegős hőlégballonok 1783-tól kezdve, amikor nyílt tűzről felszálló forró levegővel meghajtott.
Összefoglalás eljárásokra Készítette: Rummel Szabolcs Elérhetősé:
Összefoglalás eljárásokra Készítette: Rummel Szabolcs Elérhetősé:
A népesség számának változása Európában
AZ IDŐSZAKI KIADVÁNYOK TÍPUSAI
A férfi tőrvívás múltja, jelene és jövőképe. A dicső múlt Olimpiai érmek Olimpiai érmek Világbajnoki sikerek Világbajnoki sikerek Junior világbajnokok.
Forma 1 Pillanatok. Juan Manuel Fangio 1934-ben kezdett versenyezni, de európai versenyen csak 1948-ban indult Az argentin autóversenyző tíz éves pályafutása.
Jegyzet Összeállította: Nikli Károly 2013
Az Agel hálózata Néhány ábra segítségével a következőkben szeretnénk szemléltetni, hogyan épül fel a hálózat az Agelben. Az esetleges.
Bihar az I. Világháború előtt, alatt és után
Energia és (levegő)környezet
Kastélyok és várak szerepe a turizmusban
Készítette: Baráth Péterné, 2013.
SZOLNOKI HONVÉD EJTŐERNYŐS SPORTEGYESÜLET
ben Európában telepítették a világ napelemes rendszereinek 70%-át, 2013-ban ez az arány már csak 28% volt, - az új PV (photovoltaic - fotovillamos.
Umron, az asztaliteniszező robot KOVÁCS BERTALAN FJF6UG.
Forma Szabálymódosítások V6 turbómotor Max. 100kg üzemanyagot használhatnak Új aerodinamika A szezonzárón dupla pont járt Állandó rajtszámok 5.
ASZTALITENISZ GÁLA JÉGPALOTA BUDAPEST DECEMBER 20.
Mesterséges intelligencia Áttekintés. Mesterséges intelligencia (MI) Artificial Intelligence (AI) Filozófia Matematika Pszichológia Nyelvészet Informatika.
A FÜRDŐK HELYZETE AZ EURÓPAI TURISZTIKAI PIACON Siniša Perić.
Szakmák éjszakája Wosisok.
Veszprém Megyei Tájfutó Szövetség Közgyűlés, január 28
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
I. Az első világháború és jellemzői Az első világháború frontjai
Előadás másolata:

A Forma I világa Bemutató

A Forma 1 történetéből: elődje, gyökere az európai Grand Prix Motor Racing volt 1909-től 1911-ig, 1915-től 1920-ig és 1940-től 1945-ig nem rendeztek nagydíjakat A második világháború vége után nehezen éledt újra a motorsport

Evolúció… 1950es évek…

Evolúció… 1960as évek…

Evolúció… 1980as évek…

Evolúció… Az új évezred…

A legsikeresebb Michael Schumacher 249 nagydíjából 91-et megnyert hétszeres világbajnok legtöbb pontot elért

Szabályok vonatkoznak: Az autó motorjaira Az autó gumikra Az autó súlyára Az autó felépítésére

A versenyhétvégvége 3 napos: Pénteki szabadedzések Szombati időmérőedzés Vasárnapi futam Eredményhirdetés a futam után Az első három dobogóra állhat

A Forma 1 veszélyes sport… Sok baleset Több közülük halálos…

…de drága is A 11 csapat évi összköltsége 2006-ban 2.9 milliárd dollár volt Bevételt jelentenek a szponzorok Bevételt jelentenek a TV közvetítések