© 2008 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice A HP harca a hamisítás és a kalózkereskedelem.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Meglévő előfizetés meghosszabbítása a Vodafone Online Shopban
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
Thermos Új típusú kedvezmények az üdülésben.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Önkéntes oktatói tapasztalatok.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
ILA The App That Pays in so Many Ways Web bemutató.
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. A mobilitás biztonsági.
Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók.
A vevői igényekre formált informatikai innováció
Competitive NanoMedicines for the Global Market ITDH, 2009, Január 21. A projektgenerálás módszertana a klaszterekben Name:Lisziewicz Zsolt, PhD Position:Chief.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
DPR kommunikáció alapelvei
A hamisított és illegális növényvédő szereknek HuCPA.
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
MARKETING REKLÁM SALES
19 July 2014 © 2007 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice HP PPM Center HP Projekt.
TELLER KERESKEDELMI RENDSZER P2mozisoft.hu Tel: 20/
Új flotta előfizetés rendelése a Vodafone Online Shopban
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Cég RegisztrálásaCég Regisztrálása > 1. Lépés > 2. Lépés > 3. Lépés > 4. Lépés | Céges Felhasználó Regisztrálása > 1. Lépés > 2. Lépés > 3. Lépés > 4.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Az e-kereskedelem (e-business)
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
E-beszerzés Bravo csoport.
infor:COM - Fitté tesszük!
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Microsoft CRM online Strén András
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Az információbiztonsági.
Mi is az igazi cél? Különféle díjak a megelőzés szolgálatában Szilágyi László civil munkacsoport Termékdíjas workshop január 21.
A CivilTech program nyújtotta lehetőségek civil szervezetek számára Tóth István, Bács-Kiskun Megyei CISZOK Kecskemét, NCA képzés.
Sponsorare necesse est
1 Tanpálya Munkavédelmi mutatók 3 4 A számok kedvezőek, de tanulni kell a múlt hibáiból !! A tevékenység megkezdése előtt mindig vegyük számba.
Összetett adattípusok
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Introduction to the BBS | 2009 | ‹#› Szolgáltatások kis- és középvállalkozásoknak.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Somoskői Gábor Froweld kft.
A hamisított és illegális növényvédő szereknek HuCPA
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
©2011 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice ©2011 Hewlett-Packard Development.
Egy új időszámítás kezdődik!. Szeretne Ön 2010-ig : › több jövedelmet és biztonságot ? › több időt és örömet ? › jobb kilátást és több bizalmat? Egy új.
Csimag.hu Bemutatkozó.
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
Gergely László Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Intézet
© Copyright 2012 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Új lehetőségek a mobil.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Köz beszerez; ÉS? avagy informatikai biztonság a központosított közbeszerzésben.
PTE PMMIK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 5. ELŐADÁS.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Kereskedelmi és információs rendszer a zöldségtermesztés területén …avagy az információs szövetkezés támogatása Pető István
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
2/18/2018 Marketingterv Név.
Partnerség és együttműködés
A Reklámajándék.hu Kft. az IGC Global Promotions hazai képviselője
A marketinginformációs rendszer
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

© 2008 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice A HP harca a hamisítás és a kalózkereskedelem ellen Németh Zsolt Üzletág igazgató

Tartalom HP program a hamisítás ellen 2008 összefoglaló 2009 ACF stratégiák Teendők

A hamisítások háttere

Hamisítási gondok az EMEA-ban A hamis termékek (Counterfeit - CFT) aránya Nyugat- Európában <3% Legproblémásabb területek CEE & MEMA. Kifejezetten: – CEE: Oroszország, Ukrajna, Kazahsztán – MEMA: Törökország, Szaud Arábia, Egyiptom, Egyesült Arab Emirátusok Ezek az országok jelentik a „kaput” az Ázsiában és Kínában gyártott hamis termékek behozatalához Hamis termék megoszlás: kb. 65% tinta, 35% toner A legtöbb hamis termék: újratöltött, újracsomagolt termék, mintha eredeti HP lenne

HP hamisítás elleni program ACF -HP Anti-Counterfeiting Programme – 2002 óta a minőségért és megbízhatóságért – Különleges bejelentési eljárás – Hamisítás elleni hálózat Világ minden pontját lefedi Kivizsgálás Dokumentáció, jogi lépés, polgári /büntetőjogi per – Imaging Consumables Coalition of Europe (ICCE) HP, Canon, Epson, Lexmark, Oki, Sharp, Xerox, Samsung és Panasonic

HP hamisítás elleni program A HP által kezelt csatorna támogatása - hírlevelek Ügyfelek– megbízható helyek biztosítása, ahol eredeti HP termékeket értékesítenek Tudatosság felépítése 2008-as költségek: 5.15$M Nyugat-Európa I&E CEE/MEMA I&E EMEA auditok és kommunikáció Ellenőrző csapat növelése Beszállítók, gyártók, disztribútorok ellenőrzése Hatóságokkal való együttműködés Fókusz: CEE/MEMA HP márka támogatása Küzdelem az illegális tevékenységek ellen

HP hamisítási ”alaptörvénye” Hologramos matrica

2008 összefoglaló

2008-as sikerek Kommunikáció: 1,118 lezárt audit – Tervek100%-os kivitelezése, 97%-os pozitív teljesítési arány Közel 1500 ember került oktatásra az ACF programon belül 312 új kommunikációs eszköz, köztük 156 fordítás Kiemelt országokban kereskedelmi és végfelhasználói ACF kampány indítása Felderítés és végrehajtás 444 új lead 220 új nyomozás 892,685 lefoglalt hamis termék vagy alkatrész

Channel partneri auditok az EMEA-ban 2008-ban Audit eredmények régiónként 2008-ban: Sikeres MEMA: 325 CEE: 471 WE: 283 Sikertelen MEMA: 19 CEE: 12 WE: 8 Teljesített auditok FY08 audit eredmények NagykerekViszonteladók TervezettVégrehajtottMegmaradtSikeresTervezettVégrehajtottMegmaradtSikeres Nyugat-Európa (100%) (97%) MEMA (100%) (94%) CEE (94%) (98%) Összesen , % (tervhez képest) 0% (tervhez képest) 98% (végrehajtotthoz képest) -100% (tervhez képest) 0% (tervhez képest) 96% (végrehajtotthoz képest)

Tréning és kommunikációs eszközök az EMEA- ban 2008-ban (2006, 2007-hez viszonyítva) Oktatások, képzések a legfontosabb célcsoportoknak : FY07: 51 FY08: 36 Majdnem 1500 ember vett részt képzésen 2008-ban! Képzések száma Eszközök száma Komm. eszközök minden cél- csoportnak : FY06: 67 FY07: 163 FY08: 312

Lefoglalások az EMEA-ban 2008 során NG 4,200 db EG 30,922 db KSA 561,065 db UK 3,719 db ES 2,178 db DE 277 db PL 31,731 db IT 696 db RU 8,865 db TR 57,413 db GR 182 db IL 2,510 db AZ 77 db EMEA FY08 total Seizures:892,685 db CRO 2,574 db AT 819 db HU 650 db QA 3,859 db UAE 102,950 db YE 64,778 db KE 9,267 db OM 259 db UA 3,847 db

Hamisítás ellenes nyomtatott hirdetés (kereskedelmi) A HAMIS PATRONOK GYANÚSAK, CSALÓKÁK ÉS MEGBÍZHATATLANOK. AZ ÖN ÜZLETÉNEK IS EZT A LÁTSZATOT BIZTOSÍTJÁK. A hamis termékek semmi jót nem garantálnak. Legjobb esetben csak rossz minőségben nyomtatnak, rosszabb esetben tönkreteszik az Ön nyomtatóját, így Ön nem tud többet nyomtatni. Nagyon könnyen kiszúrhatja a hamis termékeket. Amikor vásárol egy tonert vagy tintapatront: Ellenőrizze le a csomagolást, hogy nincs-e megbabrálva Ellenőrizze, hogy a biztonsági matrica érintetlen (ahol van ilyen) Bizonyosodjon meg arról, hogy minősített HP értékesítőtől vásárol Legyen gyanakvó azokban az esetekben, amikor „az ár túl jó, ahhoz, hogy igaz legyen”. Legjobb az eredeti HP kellékanyagok használata hp.com/anticounterfeit What do you have to say? HP logó / Partner logó és üzenet HP minősített kellékanyag partneri logó

Hamisítás elleni – Online banner ( végfelhasználó ) Méretek: 120x x x60 728x90 Fő üzenet: ROSSZ MINŐSÉGŰ NYOMATOK, MELYEK TÖNKRETESZIK NYOMTATÓJÁT Szöveg: –Csak egy az okok közül, hogy miért kerülje a hamisított termékeket –Az eredeti HP kellékanyagokkal jobban jár. >>Részletekért kattintson ide

A HP hamisítás elleni stratégiái 2009-re

Kitekintés 2009-re Nyomozások és végrehajtások A nyomozások és végrehajtások priorizálása kerülnek a CEE és MEMA országokban – Szubregionális fókusz (Oroszország, Ukrajna, Közép-Kelet, Törökország) – Kibővítve a Szaharán túli afrikai területekkel A hamisító üzemek és terjesztők bezárása, bűnvádi eljárás indítása, elrettentés célú példastatuálás, a csatorna megnyugtatása A 3 éves terv folytatása, melynek célja a hamis termékek meghatározott piacokon való 50%-os csökkentése A biztonsági címkék új generációjának bevezetése

Hamisítás elleni infocsomag készül partnereknek: egyszerűsített kommunikációs eszköz több nyelven Partneri visszajelzések – Online kérdőív – Interjúk – >80% kedvező eredmény Sajtó: PR ügynökségekkel való együttműködés a sikertörténetek megjelentetése végett Kormány figyelmének felhívása, támogatás kérése a hamisítás elleni programhoz Partnerek elkötelezettségének növelése Újabb szerződéses partneri kapcsolatok építése: oktatások, 1-1 találkozók Kitekintés 2009-re Kommunikáció: oktatás és megelőzés

A Channel készlet audit program folytatása EMEA szerte – Marketing és üzenetsablonok készítése partnerek számára, hogy segítsük számukra az igénygenerálást, a promóciós tevékenységeket, miután sikeresen teljesítették az auditot Tervezett készletauditok több, mint 98%-ának teljesítése Több mint 95% sikeres audit Kitekintés második felére és 2009-re Kommunikáció: készlet auditok

Üzenet

Mit tehetnek a partnerek Ismerkedjen meg a hamis termékek azonosításának módszereivel Ha gyanús termékeket talál vagy ilyen ajánlatokról hall, kérjük, írja meg gyanúját bármely nyelven nekünk: Olvassa a partneri hírleveleket, információs és regionális sikertörténetekről szóló híreket Nevezzen ki egy ACF képviselőt vállalatánál

Hogyan védekezzünk a hamisítás és a kalózkereskedelem ellen? A termékkel kapcsolatban Rossz és/vagy nem egyenletes nyomatminőség. A csomagolás nem eredeti, használtnak tűnik vagy sérült. A hamisított LaserJet kazetták és tintapatronok dobozáról hiányzik a HP színváltó tintával készült biztonsági címkéje. A kazettát festékpor fedi, az egység a gépen belül szivárog. A LaserJet kazetták lehúzható zárófülei nem azonosak az eredeti HP-termékeknél megszokottal. Az értékesítés technikájával kapcsolatban A telefonos értékesítő a HP képviselőjének, vagy a HP-hez illetve termékeihez más módon kötődő hivatalos személynek adja ki magát. A kereskedő ingyen kínálja a terméket, majd különféle címeken (feldolgozási díj, kezelési díj, szállítási díj) bizonyos költségek megtérítését kéri. A kereskedő a hamarosan bekövetkező áremelésre vagy a rendkívüli ajánlat közeledő záróidőpontjára hivatkozva buzdít rendelésre, vagy a készleten maradt utolsó pár darabot akarja mindenáron eladni. A telemarketing-cég személyesen akar kiküldeni valakit a vételér beszedésére, vagy ragaszkodik hozzá, hogy szállításkor, készpénzben teljesítsék a fizetést. A telefonos értékesítő vonakodik megadni a bankszámlaszámot vagy ügyfél-hivatkozási számot. Itt is érvényes a régi szabály: ha egy üzlet túl jól hangzik ahhoz, hogy igaz legyen, akkor valószínűleg nem is az