Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KözOP sz főút Hévíz elkerülő és 71. sz
Advertisements

Megbízó: Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata
MHT Országos Vándorgyűlés
Nyílászáró csere KEOP Ablak csere kivitelezése július 20. – október 14.
Ügyvezető igazgató, RHK Kft.
Társasházi Közös Képviselők Klubja – Csepel ( )
Somogy megyei projektek
5. számú főút Szeged, Nyugati elkerülő III. ütem Lakossági fórum, Szeged augusztus 5.
Dél-Alföldi régió Ivóvízminőség-javító Program Mórahalom, július 02.
Hogyan járulhat hozzá a Rendőrség a közúti közlekedésbiztonság további javításához? Budapest, november 30.
5. számú főút és a jelű összekötő út közötti szakasz, lekötéssel a 43
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Projektmenedzsment szervezet: EuroAdvance Közgazdasági Tanácsadó Kft.
Várpalota elkerülő építése
Gyulai Tamás elnöki tanácsadó elnöki tanácsadó Dél-Alföldi Regionális Fejlesztési Tanács.
Szennyezett területek kármentesítési feladatainak elvégzése – KEOP Projektmenedzsment szempontok KvVM – január 9.
műszaki osztályvezető
E-Levéltár projekt Vidra András Projektigazgató
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
A Budapest-Kelenföld (bez. ) – Tárnok (bez
Pilisvörösvár (kiz. ) – Piliscsaba (bez
„ Tiszaalpár Nagyközség szennyvízelvezetése és tisztítása a település vonzó természeti környezetének, felszíni és felszín alatti vizeinek megóvásáért”
EKOP Elektronikus levéltár
KEOP / A barlangokban egykor kialakított világítási rendszerek energiatakarékos, a lámpaflóra kialakulását és terjedését minimalizáló.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Dulácska völgyhíd építésének organizációs terve
Piller Rudolf SzélerőVép Kht.
BAKS KÖZSÉG SZENNYVÍZCSATORNÁZÁSA ÉS SZENNYVÍZTISZTÍTÁSA
Tájékoztatás az Európai Gazdaságélnkítő Csomagról ÚMVP MB Budapest, június 29. ÚMVP MB
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
Az országos közúthálózat fejlesztése,
A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia Thoroczkay Zsolt főosztályvezető-helyettes.
BERUHÁZÁSOK A FŐMÉRNÖK SZEMÉVEL „Nyílt nap a beruházásokról” Budapesti és Pest Megyei Mérnöki Kamara november 27.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
61. számú főút Nagykanizsa elkerülő szakasz építése a km szelvények között Lakossági fórum március 11.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
4. sz. főút Kisújszállás elkerülő Eredményhirdetés
M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
61. számú főút burkolat megerősítése a km és a – km szelvények között.
2011-ben a hazai gyorsforgalmi utak fejlesztése. úthálózat bővülése Gyorsforgalmi úthálózat bővülése.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Lakossági fórum 41. sz. főút km szelvényében lévő, Vásárosnamény II. Rákóczi Ferenc Tisza-híd és a csatlakozó ártéri szakaszok felújítása 2009.
Református templom (torony, homlokzat) felújítása Sárkeresztesen A Sárkeresztesi Református Egyházközség a vidéki örökség megőrzése címén nyert támogatást,
ÚTÉPÍTÉSI BERUHÁZÁSOK HATÉKONY LEBONYOLÍTÁSÁNAK FELTÉTELRENDSZERE DR. KOVÁCS ANDRÁS GKM – Közúti Közlekedési Főosztály Visegrád, november 17.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
Biztonságkutató Mérnöki Iroda
8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása
Budapest Központi Szennyvíztisztító Telep és Kapcsolódó Létesítményei Folyókeresztezések Alterra Kft.
Területi politika főbb összefüggései. A disszertáció főbb területei 1.A regionális programozás elméleti alapjai 2.A programozási ciklus az Európai Unióban.
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
1 Vasúti beruházások a vállalkozó szemszögéből Horváth Róbert Vezető technológus Swietelsky Vasúttechnika Kft. X. KÖZFORGALMÚ ÉS VÁROSI VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL.
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
Előadás másolata:

Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Ügyfélközpontúság - Minőség – Hatékonyság kiemelt feladatunk a lakosság pontos és alapos tájékoztatása az Európai Uniós irányelveknek, a hazai jogszabályoknak és a megbízók elvárásainak eleget téve magas színvonalon, korszerűen végezzük tevékenységünket munkatársaink szakmailag felkészültek, tapasztaltak feladatainkat hatékonyan, megbízóink és partnereink megelégedettségére végezzük

Az M0 útgyűrűvel kapcsolatos eddigi kommunikáció Lakossági fórumot tartottunk: Budapest – XXII. kerület 2009 július Törökbálint 2009. október 22-én Sajtótájékoztató: 2010. január 7-én Sajtóközlemények: 21 db A sajtó számára havi rendszerességgel jelentést adunk ki a munkálatok előrehaladásáról.

M0 útgyűrű déli szektor bővítése Az M0 útgyűrű déli szektorának bővítése elengedhetetlen, mert: a jelenlegi kiépítés mellett túlzsúfolt – nagy a tranzit és teherautó-forgalom balesetveszélyes – a félpályás kiépítés okán nincsenek leállósávok a hiányzó leállósávok miatt a forgalom nagyon érzékeny a balesetekre, üzemzavarokra szükséges az M0 útgyűrű déli és keleti szektorának csatlakoztatása

M0 útgyűrű – forgalmi adatok

M0 útgyűrű déli szektor bővítése A beruházást követően az M0 útgyűrű teljes déli szektorának paraméterei: 2x3 sáv + leállósáv korszerű beton burkolat megépül összesen 29 db műtárgy átépül összesen 8 db csomópont A bővítés az Európai Unió támogatásával, a Kohéziós Alap társfinanszírozásával valósul meg. A támogatás összege: 111.361.378.403 Ft. (85% EU forrás, 15% hazai forrás)

M0 útgyűrű déli szektor bővítése A kivitelezési munkákat 4 szakaszra osztottuk: I. M0-M1 csomópont bővítés II. M1-M6 autópályák közötti szakasz – már folynak a bővítési munkálatok III. M6 autópálya – 51. sz. főút – már folynak a bővítési munkálatok IV. 51. sz. főút – M5 autópálya közötti szakasz – új nyomvonal létesül az M0 déli és keleti szektorainak összekapcsolása céljából

M0 útgyűrű áttekintő térképe

51. sz. főút – M5 autópálya közötti szakasz A megvalósításban résztvevő cégek Tervező: UNITEF-CÉH Zrt. Mérnök: M0 Déli Szektor Mérnöki Konzorcium A konzorcium vezetője: UTIBER Kft. A konzorcium tagja: Metróber Kft.

51. sz. főút – M5 autópálya közötti szakasz A megvalósításban résztvevő cégek Kivitelező: EMWL Konzorcium A konzorcium vezetője: Euroaszfalt Kft. A konzorcium tagja: MAHÍD 2000 Zrt., W-MIX Kft., Lavinamix Kft.

M0 útgyűrű átnézeti rajza 23,2 - 29,5 km sz. között

Előzetes felmérések, tanulmányok, engedélyek Környezetvédelmi hatástanulmány – 2001.11.19. Jogerős környezetvédelmi engedély – 2002.04.15. Építési engedély – 2006.11.24. Régészeti feltárások Közvélemény-kutatás

Hogyan készül a szakasz? Az M0 útgyűrű újonnan épülő szakasza 2x3 forgalmi sáv + leállósáv kialakítással. Szakasz hossza: 6,3 km A pálya: nagy teherbírású betonburkolat Főbb mennyiségek: Töltésépítés: 671.000 m3 Bevágás készítés: 324.600 m3 Burkolatépítés (CP 4/2,7): 262.300 m2 Hidak, műtárgyak száma: 5 db aluljáró és felüljáró Forgalmi csomópontok 2 db Véderdő telepítés 14 ha

Ütemezés Kivitelezői szerződés megkötése: 2009.07.27. Kivitelezési munkák kezdete: 2009.09.14. Tervezett befejezési határidő: 2010. 11.11. Tervezett forgalomba helyezés: 2010. 12.

A lakosságot érintő változások Mind az M0 útgyűrű bővítése, mind pedig az új szakasz építése a jelenlegi forgalom folyamatos fenntartása mellett valósul meg. Forgalom terelésre, sávelhúzásokra kell majd számítani, amiről folyamatosan és időben tájékoztatjuk a lakosságot és a közlekedőket.

Köszönjük megtisztelő figyelmüket!