Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 1.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK - 2009. június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma Üzleti szemlélet.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Advertisements

Embassy of Switzerland Swiss Contribution Office Hungary Svájci – Magyar Együttműködési Program Szabályok és eljárások Információs Napok, május Miskolc.
Laboratóriumi munka szerepe a minőségbiztosításban
Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok a GVH eljárásaiban
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
Üzleti tapasztalatok Angolában
e-NIVÓ zárókonferencia Jászfényszaru szeptember 23.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
European Conformity Check Vállalkozásfejlesztési Tanácsadó Intézet
Út a napenergia hasznosítás felé, avagy sikerek és nehézségek az önkormányzatokkal való együttműködésben.
Új tájékozódási pontok, új tájékoztatási eszközök.
Újból hálózatban? Újdonságok a GYEMSZI IRF Országos Egészségpolitikai Szakkönyvtár életében Dr. Palotai Mária GYEMSZI IRF MKE Műszaki Könyvtáros Szekció,
Balassagyarmat, június 24. KKC-2007-V Támogatott hitel kezdő- és mikrovállalkozásoknak Mravcsik László,(MiFiN Zrt.) Vállalkozás- és Vidékfejlesztési.
A vevői igényekre formált informatikai innováció
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
Háztartási fogyasztók mozgása a földgáz piacon Dr. Szilágyi Zsombor kereskedelmi ügyvezető helyettes EMFESZ Kft. XVI. DUNAGÁZ SZAKMAI NAPOK Dobogókő,
Mitől sikeres egy intézményi szakkönyvtár? Dr. Palotai Mária - ESKI Országos Egészségpolitikai Szakkönyvtár június 18. „Vállalati könyvtárak tegnap.
Kiskereskedelmi verseny és szolgáltatóváltás a hazai árampiacon Paizs László MTA KRTK KTI Budapest, 2012 május 29.
KBSZ STRATÉGIA KBSZ SZAKMAI NAPOK - VASÚT Siófok, április 10. Bajkó Erika kommunikációs vezető.
NAPII. - mikrogazdaság Jobbágy Valér GKM. Iránymutatások - mikrogazdaság Tudással és innovációval a növekedésért 7. A K+F célú beruházások növelése és.
Könyvtári és Informatikai Szövetség
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
JVSZ EU Bizottság február 09. „A gazdaságfejlesztési pályázatok módosuló feltételrendszere és a gazdasági válság: könnyítések és kockázatok”
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
E ÖTVÖS L ORÁND T UDOMÁNYEGYETEM B ÖLCSÉSZETTUDOMÁNYI K AR K ÖNYVTÁR - ÉS I NFORMÁCIÓTUDOMÁNYI I NTÉZET.
Környezeti szemléletformálás
Vida Andrea SZTE Egyetemi Könyvtár.
A postai képzés lehetséges irányai a felnőttképzésben és a szakképzésben április 5. Előadó: Szűts Ildikó Humánerőforrás vezérigazgató helyettes.
AaAa ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM Monitoring és értékelés.
HATÓSÁGI FOLYAMATOK A FIR INTÉZMÉNYTÖRZSÉBEN KÉPZÉSEK NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELE EKOP-1.A.1-08/C
Falusi szállásadók képzése Budapest, április 19.
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
A controlling és vezetői számviteli rendszer architektúrája
Állami és önkormányzati vállalatok átláthatósága - a FŐTÁV Zrt. esetében Budapest, április 28.
Agrártámogatások Készítette: Gulácsi Edit V.évfolyam Szeged, április 13.
Minőség menedzsment 6.előadás
TÉRÍTÉSES INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK = TISZ. JÓ TUDNI… 1. Miért működtetjük a TISZ-t? 2. Miért számítunk fel költségeket?
MTLO értekezlet Balatonföldvár október október
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Introduction to the BBS | 2009 | ‹#› Szolgáltatások kis- és középvállalkozásoknak.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Partner, konkurens, megrendelő – céginformáció Magyarországon MIBE konferencia Fókuszban a céginformáció – megnyitó Budapest, Hotel Mediterrán, június.
ICR technológia és alkalmazási területei DoqSys Business Solutions
Hungarikumok a Parlamentben II Gyaraky Zoltán főosztályvezető Gőgös Zoltán államtitkár.
„Innovációs folyamatok és lehetőségek a Közép-dunántúli régióban” Pannon Egyetem Innovációs Konferencia Veszprém október 2. Előadói napon elhangzott.
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
FEMIP „Minőségfejlesztés a felsőoktatásban” TÁMOP / Bángi-Magyar Attila szakmai vezető OFI Szakmai Napok december 7.
OFA HÁLÓZAT KOOPERÁCIÓ KIEMELT PROJEKT (TÁMOP-2.4.3/B/1-09/1) – Szociális szövetkezetek részére nyújtható térítésmentes szakmai.
Vállalkozásmenedzsment I.
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
Esettanulmány Adu Oktatási Központ VSZF konferencia MKIK Budapest Az előadás tartalma Kik vagyunk? Milyen vállalkozásunk van? Milyen felelős.
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
Informatika a gyógyszeriparban Informatikai Vállalkozások Szövetsége E-egészség munkacsoport Lukács Lajos Munkacsoport vezető
Több millió számla egy szatyorban avagy papír és elektronikus forma egy kézben Puskás Zsolt Péter informatikai igazgató Drescher Magyarországi Kft
A magyar KKV-k regionális versenyképessége A KKV-k segítése – támogatás, avagy befektetés? Miklóssy Ferenc elnök Hajdú-Bihar megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
Adatbázisok használata a tájékoztatási gyakorlatban Dr. Nagy Enikő Csomád,
Könyvtártípusok és funkcióik. Könyvtár dokumentumtár információtár.
Beszerzések hatékonyság növelése
A külső környezet elemzése
Innovációs célú nemzeti és regionális szintű pályázati források
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Árazási és árképzési elemző Dolgozz velünk az Élet habos oldalán
OUTSOURCING Lehetőségek a vállalat építésben
Termelés tervezési és irányítási rendszer SQL alapon
Együttműködés, partnerek, erőforrások
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 1.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma Üzleti szemlélet adaptálása vállalati könyvtárban Kóródy Judit INFODOK Kft.

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 2.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma Az INFODOK Kft. Tulajdonos: Kóródy Judit és Villei László Outsourcing: április 1-től Fő telephely: Krisztina krt. 55. Létszám: fő Vezető - 4 fő Üzleti információs szolgáltatások – 5+1 fő Infotéka – 7+1 fő Webfejlesztés – 2 fő Fordítás és kiadványkészítés menedzselése – 2 fő Ügyvitel – 16+8 fő (Krisztina krt. 55, Infopark, Sopron, Pécs, Győr, Szvfár, Miskolc, Debrecen, Szeged) Szolgáltatási volumen növekedés ~ 20%

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 3.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma Magyar Telekom Csoport Szakkönyvtár működtetése Információkutatás Tudásmenedzsment támogatás Ügyviteli szolgáltatások Nemzeti Hírközlési Hatóság Szakkönyvtár működtetése Információkutatás Tudásmenedzsment támogatás EU Magyarországi Bizottság Napi sajtószemle angolul, a brüsszeli szerverre feltöltve Kisebb vállalkozások Eseti információkutatások Ügyviteli rendszer fejlesztése és működtetése Weboldalak fejlesztése és karbantartása Szolgáltatások különböző partnereknek

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 4.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma Marketing A marketing a szervezeteknek az a funkciója, amelynek révén állandó kapcsolatot tartanak fenn a „fogyasztókkal”, tudomást szereznek azok szükségleteiről, olyan „termékeket” fejlesztenek ki, amelyek találkozhatnak ezekkel a szükségletekkel, s olyan kommunikációs programokat építenek ki, amelyek segítségével a szervezet elérheti céljait. /Philip Kotler/

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 5.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma Infotéka szolgáltatások Infotéka használók száma  Szolgáltatott dokumentumok száma  Intranetes oldalak látogatottsága  Könyvtár – 6000 kötet, 3200 beiratkozott  Időszaki kiadványok előfizetése – pld.  Adatbázisok menedzselése – 60  Témafigyelés – 20 témakör  Intranetes szolgáltatások – belépés  Infokeresési bemutatók – évente 10  MT szabályozási rendszer menedzselése 

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 6.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma Üzleti információs szolgáltatások Rendszeres infokutatások (SDI) Sajtógyűjtések Továbbított hírlevelek Versenytárs- figyelés Céginformációk Statisztikák Tarifaadatok Trendek Pénzügyi adatok Összefoglalók Termékek Ügyfelek Technológiák Eseti kutatások Médiamegjelenések Médiaértékelés

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 7.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma Információszolgáltatók marketingje A megfelelő piacszegmens azonosítása A szolgáltatás testreszabása a kiválasztott szegmensre, a megrendelő személyére A minőség folyamatos szinten tartása A szolgáltatás igénybevételének ösztönzése, igazodva a megrendelő természetéhez A szolgáltatás időszerűségének és az eladásösztönzés hatékonyságának rendszeres felülvizsgálata Wormell, Irene: Térítéses információszolgáltatás: a siker titka. Budapest, Informatikai és Könyvtári Szövetség, p.

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 8.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma Piacszegmensek azonosítása Szervezetek Projektek Folyamatok Stratégiai célok Munkakörök Érdeklődési körök Önfejlesztés

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 9.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma A szolgáltatás testreszabása Tartalom Forma Csatorna

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 10.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma A minőség folyamatos szinten tartása ISO Statisztika Szkópfigyelés Reklamációk kezelése Ügyfélvisszajelzések

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 11.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma A szolgáltatás igénybevételének ösztönzése Szolgáltatások ismertségének növelése több kommunikációs csatornán Beépülés a szakmai és üzleti folyamatokba Támogató szakmai partner imázsának kialakítása Értékelési, minősítési lehetőség folyamatos biztosítása A visszajelzést minden esetben intézkedés és visszaigazolás követi Költséghatékonyság kommunikálása Szolgáltatói magatartás Technikai támogatás Ügyfélközpontúság Proaktivitás Hitelesség

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 12.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma A hatékonyság rendszeres felülvizsgálata NEM a számok növelése a cél!!! A fenntartónak megérje finanszírozni!

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 13.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma Beszállítói/belső szolgáltatói szerepek Szakértői szerep Piaci szegmens ismerete Információforrások ismerete Korszerű infokeresési eszközök és technikák ismerete Nyelvismeret Szállítói szerep Kereskedelmi ismeretek (árazás, adók, számlázás stb.) Árképzés Szerződések, jogosultságok Üzleti titkok megőrzése  Jó kis otthonos hely  A nyugalom szigete  A társasági élet helyszíne  Ahol minden kérdésre van válasz  Támogató szakmai partner ? 

Információs és Ügyviteli Szolgáltató Kft. 14.oldal MKE Műszaki Könyvtáros Szekció OSZK június 18. Vállalati könyvtárak tegnap és ma