Üzemeltetői Konferencia 8 Miért, Mikor, Mennyit Miért van szükség támogatásra ? Mikor van szükség támogatásra ? Mennyi támogatásra van szükség ?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Advertisements

KBSZ Repülésbiztonsági Fórum, 2008 Octóber 7 Repülésbiztonság menedzsment rendszer – SMS bevezetése II.
... manapság BizSpark WebsiteSpark Empower for ISVs MAPS (Web Solutions Toolkit ) Microsoft Partner Network Regisztrált szintCertified és Gold Certified.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Licencelés Kovács Nóra Ker-Soft Kft.
Budai Péter Microsoft Magyarország Biztonsági vezető
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Mintacím szerkesztése •Mintaszöveg szerkesztése •Második szint •Harmadik szint •Negyedik szint •Ötödik szint D modelling in the terrestrial.
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
4. CSAPAT Üzletfejlesztés, Sales, Marketing. Problémák  Belső folyamatok, optimalizálás (nem eszköz alapon)  Üzletfejlesztési kihívások  Külső kommunikációs.
Hol szökik a hatékonyság
Klampfer Gábor Kiemelt Szolgáltatások értékesítési Menedzser
A Microsoft rendszermenedzsment víziója A Dynamic Systems Initiative A System Definition Model Az üzemeltetésre tervezett szoftverek A SDM jelentősége.
Új flotta előfizetés rendelése a Vodafone Online Shopban
Költségtani gyakorló feladatok
Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések
A vállalati pénzügyi tervezés informatikai támogatásának lehetőségei Magyarországon Szakdolgozat Budapesti Corvinus Egyetem – Mérnök-közgazdász posztgraduális.
Kommunikációs infrastruktúra és felügyelete GTM szeminárium sorozat Áttérés Exchange 2003-ra Gazdasági előnyök Ferencz István konzulens.
Projektmenedzsment főosztály szerepe a Kereskedelmi és Hitelbank működésében Erdősi József főosztályvezető Pogátsnik Béla konzulens.
Egy ISA szerver naplója Sárosi György Terméktámogatási Tanácsadó Microsoft Magyarország.
Áttérés az Office 365 szolgáltatásra Microsoft Online Services Áttérés a BPOS rendszerről az Office 365 használatára meglévő BPOS-ügyfelek esetén.
Átállás.
Proaktív rendszerfelügyelet System Centerrel Windows Vista Windows Server 2008 Biztonság Scripting / PowerShell Virtualizáció System Center Még ebben.
A 2011/12-es tanév lehetőségei Merényi Ádám. Munkahelyek és lehetőségek teremtése CertificationCTLC*Digital LiteracyDreamSpark Dynamics Academic Alliance.
A tanári munka támogatása a szakképzésben
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar TATA Kiválósági Központ és Informatikai Intézet XXX. Jubileumi OTDK Közgazdaságtudományi Szekció.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT 4. előadás: ITIL V3 / Service Transition I.
Windows Server 2012 Kiadások, licencelés, lehetőségek
Demo/teszt környezetek Szerver konszolidáció Adatközpontok alapja.
Desktopok fájdalommentes frissítése Kovács Zoltán Architect Farkas Attila Konzulens.
Microsoft CRM online Strén András
IT-ÜZLET-INTELLIGENCIA Polner Tamás Szerver üzletág vezető Microsoft Magyarország
Magas Rendelkezésreállás I.
Ők kerestek meg minket Tentálen – Könyvelő iroda, 15 felhasználó SBS 2003, Outlook levelezés Nincs saját fix ip cím, exchange POP3-al töltötte le a leveleket,
E-kereskedelem munkakör és képzés
Segédlet vizuális programozáshoz Kovács László
eMagyarország Program
1. 2 Mire érdemes figyelni a támogatási szolgáltatások használatakor? – Kulisszatitkok a Support optimális használatához Gruhala Izabella Tel:
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
Fischer Péter + segítői Terméktámogatási tanácsadó
Automatizálási folyamatok az SQL 2012-ben
Adatbányászat Excel 2007-tel
Online szolgáltatások. Szoftver felépítése A „Felhő” bemutatása Ún. Hosting szolgáltatások – pontosan mit is jelentenek? Előnyök Témakörök © SKIDATA
PSfD tájékoztató, Zárszó Juhász Mihály PSS Microsoft Magyarország.
Az áttérés teljes művelete 4321 P2P migráció P2C migráció P2V migráció.
Kelemen Katalin (MNB) Konkoly Péter (Montana)
Virul az ISO szabványcsalád
Fejlesztés gyorsítása felhő technológiákkal Microsoft Azure Pack a LogMeInnél ÁPRILIS 01, 2015.
Have you ever asked yourself: PART FCL – What's behind it and how does it affect me? Airprox – What to do when coming too close? Alternative propulsion.
Pure Storage all-flash adattárolók - A jövőálló tárolási megoldás a jelen adatközpontjában - Pap Gábor műszaki igazgató Invigor Informatika Kft. E-Banking.
„Tisztább kép” – együttműködési program Az új szintetikus drogok feltérképezéséért Tamás Figeczki Budapest, 19 April 2016 ‚Breaking the drug cycle’ - joint.
Egy MobileIron rendszer bevezetése Kerékfy Miklós Biztonságos BYOD az NN Biztosítónál.
Windows 10 áttekintés és bevezetés Windows 10 áttekintés rendszergazdáknak Mi változott a Windows 7 óta?
Created by BM|DESIGN|ER iSolutions 7C support 7C support Small Office Beehive bevezetés.
ISO/IEC Software Asset Management szabvány
Irányítás Menedzsment funkciók.
Skype for Business bevezetés és alközponti összeköttetés kialakítása
ENEREA - Észak –Alföld Regional Energy Agency
Hogyan lesz jövő-biztos az OTP Bank?
Windows Azure Pack 5 percben
Preparation for national consultancy meeting in Budapest on 03/12/2013
Build /24/2019 © 2015 Microsoft Corporation. All rights reserved. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION.
Szilágyi Balázs A holisztikus tervezési szemlélet szükségszerűsége az építőipar feltámasztásában… …azaz 30% oda-vissza.
Előadás másolata:

Üzemeltetői Konferencia 8

Miért, Mikor, Mennyit Miért van szükség támogatásra ? Mikor van szükség támogatásra ? Mennyi támogatásra van szükség ?

Miért Folyamatos üzem biztosítása Olyan nincs, hogy majd a mi szuper rendszergazdánk mindent megold Megelőzés Külső tudásbázis KépzésKöltségcsökkentés

Mikor Meglévő rendszerek háttértámogatása Lifecycle Üzemeltetés hatékonyság Új rendszerek bevezetése Nyugodtan tekinthetjük új rendszernek a szervízcsomagot is (időnként a hotfixeket is)

Mennyi Mi a jó arány a proaktív és a reaktív támogatás között ? Mibe kerül 1 óra leállás ? Mibe kerül 24 óra leállás ? Van e szükség 24x7 rendelkezésreállásra ? Milyen képzett a saját üzemeltető csapat ?

Mire jó a proaktivitás ? Idő Problémák SP/Hotfix SP/Fix Problémák megoldására fordított munka Kezdeti nehézségek, betanulás Tranziens események Hétköznapok

Mire jó a proaktivitás ? Problémák megoldására fordított munka Kezdeti nehézségek, betanulás Tranziens események Hétköznapok

Source: IT Performance Engineering and Measurement Strategies, Meta Group, Oct Valóban szükség van reaktív támogatásra ? BrókerTelecom Ipar Pénzügyi intézmény BiztosításRetailGyógyszer- gyár BankÉlelmiszerEnergetika $6.5M $2.1M $1.6M $1.5M $1.2M $1.1M $1.0M $0.8M $0.6M $8M 1 órás leállás átlagos költsége

Mit nyújt a Microsoft Premier Támogatás ? Support Account Management Tervezés, erőforrás kezelés Eszkaláció kezelés Proaktív információ 24x7 support – Responsive service 24 hours a day, 365 days a year Prioritise problems based on business impact Multi-vendor coordination Problem Resolution Support Learn about latest Microsoft technologies Fundamentals of best practices in operations Topics are support focused (planning and avoiding common issues) Workshops Information Services MS Premier Online MSDN TechNet Rapid On-Site Service (ROSS) A Dedicated Supportability Engineer (DSE) Prevention and Resolution Resources Short term advice and guidance. Topics are support focused (planning and avoiding common issues) Support Assistance

Csomagok Level0 Level1 Level1 Essential Support Premier Foundation Premier Standard Custom Premier Support Pack 1,2,3.. Dedikált mérnök és/vagy kapcsolattartó óra 100 óra 180 óra 200 óra <