NAGY LÉTSZÁMÚ KÉPZÉS LEBONYOLÍTÁSÁNAK TAPASZTALATAI MOODLE ÉS ILIAS KÖRNYEZETBEN.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Advertisements

FSZOE szakmai nap OKJ –hoz kapcsolódó kérdések.
1 ‘Bakonyalja-Kisalföld kapuja’ Vidékfejlesztési Egyesület évi ÚMVP monitoring adatszolgáltatási kötelezettség Kisbér,
KSHXML internetes adatgyűjtési rendszer Az utolsó módosítás dátuma: december 18.
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Szervezetfejlesztési Program
1 TÁMOP „LEGYEN AZ ESÉLY EGYENLŐ- esélyteremtés a Sásdi kistérségben”
© Copyright 2013 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. Önkéntes oktatói tapasztalatok.
PALLÓ zárókonferencia BMK, január 30. A közművelődési intézmények szerepe és lehetőségei a felnőttképzésben Felnőttképzési információs és segítő.
2013. Szeptember 3. Szekeres Balázs Informatikai biztonsági igazgató
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
Tanfolyam megszervezése Képzés módszerei SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet 2009/2010. I. félév Szeged.
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
„Kutatás az atipikus tanulási formák (távoktatás/e-learning) modelljeinek kifejlesztésére célcsoportonként, a modellek bevezetésére és alkalmazására” Megbízó:
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Oktatási Főosztályának feladatai a 2011/2012. tanévben Némethné Fülöp Terézia oktatási főosztályvezető
E-learning és a multimédia
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Projekt adatai INFOTÁRS TÁMOP /A/2./0011 Az ELTE TáTK és IK közös projektje Támogatás: Projektidőszak: –
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
A SZAKMAI VIZSGA A diaképek az NSZFI munkatársai által készítet tájékoztató anyagok felhasználásával készültek. Budapest, december 8.
A Vasúti vizsgaközpont. 49 /2004. EK, ,. 59 /2007. EK. ,
Veszprém Megyei Államigazgatási Kollégium Ügyviteli-, informatikai és szervezetfejlesztési munkacsoport évi tevékenységének bemutatása Beitl.
Az OKJ bevezetésének, a szakmai vizsgáztatásnak jogszabályi háttere.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
Főigazgatói értekezlet A KÖZFOGLALKOZTATÁSI TERVVEL KAPCSOLATOS KIRENDELTSÉGI FELADATOK AZ ÁLLÁSKERESÉSI MEGÁLLAPODÁS LEGFONTOSABB VÁLTOZÁSAI november.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
1.2. Könyvviteli szolgáltatást végzők továbbképzésének átalakítása.
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Vizsgaszervezés központi koordinációja Egészségügyi Szakképző és Továbbképző Intézet Feigl Ágnes.
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
A NAKVI szaktanácsadási feladatai október 1-től Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid főigazgató ”A szaktanácsadás szervezeti átalakulása” Budapest, október.
MAGYOTT Közgyűlés február 16. Beszámoló Állatgyógyászati munkacsoport Dr. Kulcsár Gábor.
Tipikus hibák és szabálytalanságok a HEFOP intézkedés megvalósítása során Előadó: Kis Mónika Krisztina Hermes Holding Kft.
Járt utat a járatlanért… A Moodle bevezetésének és alkalmazásának sajátosságai nagyvállalati környezetben Németh Károly Gödöllő, június 24.
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
Érdekképviselet, képzés, távmunka Bihall Tamás alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Budapest, december 7.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt Önkormányzatok tájékoztatása Szerződésrendszer Csatlakozási segédletek BM információs nap Dr.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A projekt termékei OKJ-s képzési anyagok Földművelésügyi Minisztérium, március 30. SEE-REUSE „Az európai megújuló energia oktatás megerősítése a.
Szakképzési közfeladatok a Kamarában
Egy hivatal tanulási szokásai NAGY LÉTSZÁMÚ KÉPZÉS NAPLÓÁLLOMÁNYAINAK ELEMZÉSE.
Az e-Scola Képzési Rendszer alkalmazása egy KKV-nél belső információbiztonsági tudatosító program végrehajtásához 2010/01/20 Tarján Gábor.
Pályaválasztási szülői értekezlet
2009. november Nemzetközi ILIAS Konferencia1/20 Az ILIAS közösség Magyarországon, az együttműködés fejlesztése Berecz Antónia.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Easy Learning Hungary Kft. Nagy Zsolt István, ügyvezető igazgató VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. (ISBN száma: )
Vacha Ferenc fejlesztési koordinátor Az elektronikus ügyintézés törvényi háttere és gyakorlata.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
Helyi esélyegyenlőségi programok elkészítése Záró konferencia Budapest, december 8. ÁROP Esélyegyenlőség-elvű fejlesztéspolitika.
ELearning az oktatásban készítette: Melega Kálmán iskola: honlap: eLearning:bubo.pataky.hu.
1 XIV. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés MER ellenőrzések módszertana Siófok, Munkácsi Márta A Minőségellenőrzési Bizottság tagja.
1 Budai Attila Költséghatékony e-learning képzés Tananyag és támogatás új ILIAS felhasználók számára Vitaindító előadás 8. Nemzetközi ILIAS Konferencia.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
ELEKTRONIKUS ALÁÍRÁS E-JOG.
1/15/2019 Az uniós bel- és igazságügyi informatikai rendszerekkel és az interoperabilitással kapcsolatos jogharmonizációs kérdések október 10. Belügyminisztérium.
Kamarai gyakorlati oktatói képzés és vizsga
Agrárinformatikai ismeretek oktatása az agrár-szakképzésben
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
Előadás másolata:

NAGY LÉTSZÁMÚ KÉPZÉS LEBONYOLÍTÁSÁNAK TAPASZTALATAI MOODLE ÉS ILIAS KÖRNYEZETBEN

Egy törvény évi CXXIII. Törvény az adó- és járuléktörvények, a számviteli törvény és a könyvvizsgálói kamarai törvény, valamint az európai közösségi jogharmonizációs kötelezettségek teljesítését célzó adó- és vámjogi tárgyú törvények módosításáról

eLearning szolgáltatás biztosítása NAV Képzési, Egészségügyi és Kulturális Intézet Képzési terület Pénzügyőri Iskola Adóügyi Iskola

Sajátságos eLearning infrastruktura Moodle Adóügyi szakterület Ilias Vámszakmai terület NAV képzési keretrendszerei

Informatikai infrastruktúra

Moodle és Ilias MOODLEILIAS Telepítés helyeintranetinternet Telepítési környezet üzemeltetése Informatikai Intézet által biztosított Központi üzemeltetés által biztosított Telepített verzió Felhasználói azonosításTASZ számGenerálos azonosítás

Képzési igény Tartalom: ÖBSZ Idő: 2,5 hónap Minimum követelmény: 70% Véletlenszerű vizsgakérdéssor Pótlási időszak biztosítása Külső igény Ne befolyásolja a munkavégzést Vizsgaidőpontválasztás Biztosított informatikai terheltség Oktatóanyag interaktív legyen Kérdéssor azonos nehézségű legyen Azonnali visszajelzés az eredményről Implementálhatóság mindkét rendszerbe HelpDesk Pozitív attitűd változás Belső igény

Megvalósítás módszere Vizsganap választási felület biztosítása. Jelentkezők számának korlátozása (vizsgára + oktatóanyaghoz) Interaktív oktatóanyag (flash játék, direkt fotózás, stb.) SCORM 2004Kérdések kategorizálása Szabályzat megismerésére vonatkozó kérdés Vizsga = nyilatkozattétel Csoportba szervezés vizsgaidőpont szerint Helpdesk telefon és

Moodle kurzusfelület

Ilias kurzusfelület

Oktatóanyag SCORM 2004 v3 Flash

Időpontfoglalás Moodle – Booking modulIlias - Csoportmappa

Láthatóság CsoportosításCsoportmappa

Képzés eredménye december 1. és február 15. között: – főből sikeres vizsgát tett – a fennmaradó 2618 főből 2261 főről kiderült, objektív okokból nem nyilatkoztak: Nem rendelkeztek informatikai hozzáféréssel. Tartós távolléten voltak az érintett időszakban. Időközben kiléptek. Oktatásuk jelenléti formában időközben megtörtént. – Az első körben 34 fő tett sikertelen nyilatkozatot, ami nagyon jó eredménynek számított március 22. és április 6. között (második kör): – A fennmaradó, informatikai végponttal rendelkező munkatársak közül 315 fő tett sikeres vizsgát. A harmadik körben mindenki sikeresen abszolválta a vizsgasort.

Új képzési igény Helyi szabályozás képzése Helyi szabályozás elsajátításának ellenőrzése Évente ismétlődő képzés automatizálása Új külső igény Helyi szabályozások oktatóanyaga SCORM formában Helyi szabályozás kérdéssorainak felvitele Mindenki csak a saját kérdéssorát és oktatóanyagát lássa. Régiónkénti ütemezés Új belső igény

Módosított Moodle kurzusfelület

Ilias kurzusfelület

Elégedettség Egyszerű, irányított képzések Cél: – Képzési folyamat és oktatóanyagok fejlesztése. – Az eredmények marketing anyagban történő felhasználása. Kitöltők – Moodle: 372 – Ilias: 307

Találkozott-e az ÖBSZ kitöltése előtt elektronikus tananyaggal (e-learninggel)?

Alkalmasnak tartja-e az elektronikus oktatást a szabályzatok megismerésére?

Hatékonyabbnak találta-e a szabályzat ilyen formában történő megismerését, mint a jelenléti képzést?

Kényelmes volt-e, hogy a szabályzat megismerését adott keretek között a saját időbeosztásához igazíthatta?

Hasznosnak találta-e, hogy maga dönthetett a nyilatkozattétel időpontjáról?

A nyilatkozattétel szempontjából mennyire találta hasznosnak az interaktív elektronikus tananyagot?

Milyen előnyöket talált az elektronikus oktatási formában?

Mely típusú feladatok voltak a leghasznosabbak (melyik segítette leginkább a tanulást)?

A jövőben milyen tananyag- elemekből legyen több?

Volt-e technikai jellegű problémája a szabályzat elsajátítása során (pl. nem tudott bejelentkezni a rendszerbe), és ha igen, kielégítő segítséget kapott-e a megadott telefonos kontakttól?

A jövő

Köszönjük a figyelmet!