Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
Advertisements

„Érdekérvényesítő képességek, kompetenciák fejlesztése, munkajogi és munkaügyi ismeretek gyarapítása, a szociális párbeszéd erősítése a víziközmű - és.
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola I. alprogram: Társadalmi.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
Kismama Karrier Központ és Alternatív Főiskola
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
TÁMOP A szociális képzések rendszerének modernizációja Projekt bemutató előadás Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola X. alprogram: É-Mo.-i élettudományi.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Mentorszolgáltatás kialakításának lépései a Debreceni Egyetemen Juhász Béla Szilárd- DEMEK.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
A „MÁSODIK ESÉLY” PROJEKT PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉSI PROGRAMJAI
A gyakorlatvezető mentor
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VI. alprogram: Karrierszolgáltatások.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola IX. alprogram: Szakmai.
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
Német nyelvtanárok a pedagógiai minősítés küszöbén;
Az adminisztráció hegyének meghódítása Akkreditált képzések adminisztrációjának támogatása Moodle-ban Az adminisztráció hegyének meghódítása Akkreditált.
Ajánlás-változások Pedagógus-továbbképzés „Kongresszus után - a változások folyamatában” Konferencia Csillag Márta Budapest, május 27.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
A képzett szakemberekért Idegen nyelvi fejlesztések a programban Juhászné Víg Éva alprogram-vezető május 20.
Tájékoztató megbeszélés a projekt előrehaladásáról
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Szakképzési dokumentumok
A képzés fejlesztését, korszerűsítését indokolttá tevő szakmai fejlődésről Sz. dr. Nyitrai Ágnes Apor Vilmos Katolikus Főiskola,
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
TÁMOP A szociális képzések rendszerének modernizációja Projekt bemutató előadás Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
Fogyatékossággal élő hallgatók a Nyíregyházi Főiskolán Göncziné dr. Szabó Terézia „Egyenlő esélyek biztosítása a felsőoktatásban” november 26.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
Eszterházy Károly Főiskola 3300 Eger, Eszterházy tér. 1 TÁMOP D-12/2/KONV Az Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiumának.
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május Az intézmény partnerségi kapcsolatainak.
A HEFOP / /4.0 „A társadalmi befogadás elősegítése a szociális területen dolgozó szakemberek képzésével” projekt keretében tervezett.
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “Uvia Youth”” HUSKROUA/1101/037 “Understand and Prevent Violence among Youth – “UviaYouth.
A tanári mesterszak gyakorlatai Vezetőtanári tájékoztató szeptember 7. Salát Magdolna PK OTF Tanárképzési Osztály.
Dr. Illésné Dr. Kovács Mária Borbás Emese
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Dávid Mária Online nemzetközi kurzusok a korszerű tanárképzésért Social Network in Teacher Education - Közösségi hálózatok a tanárképzésben Szakmódszertanos.
Testnevelés és Sporttudományi Intézet
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
Szakiskolai fejlesztési program
Romák a felsőoktatásban Fekete Ilona Dóra
Pedagógus kompetenciák mérése és mérőeszközök kidolgozása
Előadás másolata:

Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP 4.1.1.C-12/1/KONV Eszterházy Károly Főiskola Miskolci Egyetem Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése Előadó: Dr. Herneczky Andrea

Eszterházy Károly Főiskola EGER

Vállalt feladatok az EKF-en Helyzetelemzés, igényfelmérés: kérdőív a Képzők Képzése témaköreihez, 3 db összegző tanulmány (1-1 ív) Az eredmények alapján 5 db továbbképzési program kidolgozása Képzők Képzése: 150 fő képzése és a programok szupervíziója 3 kiadvány a 3 témakörhöz kapcsolódóan Tanúsítvány kiadása a képzésen résztvevők számára A programok felsőoktatási jógyakorlatként való publikálása

Teljesült Indikátorok az EKF-en A helyzetelemzés, igényfelmérés kérdőíveinek alapján 3 db összegző tanulmány készítése(1-1 ív) Továbbképzési programok (tematika, tartalom, forgatókönyv, munkafüzet, prezentáció, ellenőrző-értékelő rendszer) kidolgozása – 5 program Képzésbe bevontak (pedagógiai témakör): 72 fő Képzést elvégzők (pedagógiai témakör): 64 fő Pedagógia témakör továbbképzési programjaihoz kapcsolódó szupervízió 3 kiadvány a 3 témakörhöz kapcsolódóan (1-1 témakörönként, szakmai és nyelvi lektorálás)

Helyzetelemzés, igényfelmérés Online kérdőív formájában a következő három témakörben: Pedagógiai ismeretek a felsőoktatásban és felnőttképzésben Fogyatékos hallgatók oktatására való felkészítés Alapvető jogi ismeretek A kérdőívet Unipoll-os felületen töltötték ki az EKF oktatói, 127 fő töltötte ki, ebből 105 fő vitte végig a kérdőívet Az igényfelmérés eredményeiről mind a három témakörben összegző tanulmány készült.

Továbbképzési programok A kutatás eredményeire építve 5 továbbképzési program kidolgozása (képzési tematika, képzés komplex tartalma, forgatókönyv, munkafüzet, prezentáció, ellenőrző-értékelő rendszer) készült el: Tanítás mesterségének alapjai Szakmai kommunikáció-reflektivitás Felkészítés a fogyatékossággal élő hallgatók oktatására Attitűdformálás tréning Felkészítés a kisebbségi közösségekre, az esélyegyenlőségi ismeretekre valamint az érdekvédelemre vonatkozó szabályok alkalmazására az oktatói munka során.

November 28. - „Új utak a neveléstudományban” 2013. november 27-28. „Képzők Képzése Konferenciája Hazai és Nemzetközi Jógyakorlatok” November 27. - „Kisebbségi közösségek értékteremtő tevékenysége a múltban és jelenben” November 28. - „Új utak a neveléstudományban”

2014. január 27-28-29. Képzők Képzése - Parádfürdő Tanítás mesterségének alapjai Szakmai kommunikáció-reflektivitás

Képzők Képzése 2014. május 21-22-23. - fogyatékkal élők témakör két programjához kapcsolódó Képzők Képzése program: Felkészítés a fogyatékossággal élő hallgatók oktatására Attitűdformálás tréning 2014-es év vége - jogi témakörhöz kapcsolódó program: Felkészítés a kisebbségi közösségekre, az esélyegyenlőségi ismeretekre valamint az érdekvédelemre vonatkozó szabályok alkalmazására az oktatói munka során.

Kiadványok/kézikönyvek 2014. nyarán kerül nyomdai kiadásra mindhárom témakörben 1-1 kiadvány: MIBEN MÁS? Ismeretek a gyógypedagógia köréből a felsőoktatásban és felnőttképzésben oktatók számára Pedagógiai svédasztal kezdő oktatóknak A társadalmi együttélés kérdései - Felsőoktatásban és felnőttképzésben dolgozók oktatói kompetenciáinak kialakítása és fejlesztése a kisebbségi közösségek, az esélyegyenlőségi ismeretek, valamint az érdekvédelem vonatkozásában

Miskolci Egyetem Miskolc

MISKOLCI EGYETEM Az alábbi, 30 órás tanfolyamok kerültek kidolgozásra: I. Pedagógiai ismeretek 1. Felsőoktatásban és felnőttképzésben dolgozók oktatói kompetenciáinak kialakítása és fejlesztése – A hospitálási kultúra fejlesztése a felsőoktatásban 2. Felsőoktatásban és felnőttképzésben dolgozók oktatói kompetenciáinak kialakítása és fejlesztése – Projektpedagógiai ismeretek és készségek II. Fogyatékkal élő hallgatók támogatása Tanulói nehézségek és hátrányos helyzet III. Alapvető jogi ismeretek

MISKOLCI EGYETEM Vállalt tevékenység: A helyzetelemző kutatás és az eredmények összegzése - 1 ív tanulmány 1 db 30 órás modul kidolgozása (cél, tartalom, módszer, taneszköz, ellenőrzés-értékelés, támogató rendszer) Munkafüzet összeállítása a képzés résztvevőinek 4 ív Képzés megszervezése, oktatók kiválasztása 120 oktató képzése (30 óra) A program felsőoktatási jógyakorlatként való kidolgozása, 2 ív

MISKOLCI EGYETEM Eddig elvégzett tevékenység mind a négy modulnál: A helyzetelemző kutatás és az eredmények összegzése - 1 ív tanulmány (közös honlapon fent vannak az anyagok) 1 db 30 órás modul kidolgozása (cél, tartalom, módszer, taneszköz, ellenőrzés-értékelés, támogató rendszer) - (közös honlapon fent vannak az anyagok) Munkafüzet összeállítása a képzés résztvevőinek 4 ív (közös honlapon fent vannak az anyagok) Képzés megszervezése, oktatók kiválasztása (megtörtént) 120 oktató képzése: folyamatban

MISKOLCI EGYETEM A tanfolyami képzések időpontja: Alapvető jogi ismeretek: 2014. május 19-23. 12-18 óra Fogyatékkal élő hallgatók támogatása – Tanulói nehézségek és hátrányos helyzet: 2014. május 26- 30. 12-18 óra Projektpedagógiai ismeretek: 2014. június 2-6. 12-18 óra A hospitálási kultúra fejlesztése a felsőoktatásban: 2014. június 10-14. 12-18 óra

KÁROLY RÓBERT FŐISKOLA GYÖNGYÖS

KÁROLY RÓBERT FŐISKOLA Vállalt tevékenység: A helyzetelemző kutatás és az eredmények összegzése - 1 ív tanulmány 1 db 30 órás modul kidolgozása (cél, tartalom, módszer, taneszköz, ellenőrzés-értékelés, támogató rendszer) Tananyag összeállítása a képzés résztvevőinek 1 ív Képzés megszervezése, oktatók kiválasztása 10 oktató képzése (30 óra) A program felsőoktatási jógyakorlatként való kidolgozása, 2 ív Utánkövetés

KÁROLY RÓBERT FŐISKOLA Eddig elvégzett tevékenység mind a három modulnál: A helyzetelemző kutatás és az eredmények összegzése - 1 ív tanulmány (közös honlapon fent vannak az anyagok) Munkafüzet összeállítása a képzés résztvevőinek 4 ív (közös honlapon fent vannak az anyagok) Képzés megszervezése, oktatók kiválasztása (megtörtént) 10 oktató képzése: folyamatban

KÁROLY RÓBERT FŐISKOLA A soron következő feladatok: Képzés lebonyolítása: 2014. június ( on-line – mindhárom modul) On-line képzés a vállalt 30 órás tréning része Képzés lebonyolítása: 2014.szeptember (kontakt – konfliktuskezelés tréning a pedagógiai ismeretek és az esélyegyenlőség témakörében) Tréning célja: készségfejlesztés, az on-line képzésen szerzett ismeretek gyakorlatba történő átültetése

KÖSZÖNJÜK MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET!