EBPP.HU Zrt., a konszolidátor .

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Elektronikus ügyintézés e-ügyfelek részére
Virtuális számlák, virtuális fizetés
Budapest, március 4. SAJTÓTÁJÉKOZTATÓ Dr. Kocsis István vezérigazgató, BKV Zrt.
IKT = információs és kommunikációs technológia
Elektronikus ügyintézés
A NEtTelefon – üzleti Előfizetőknek
Elektronikus vám – E-Customs
Társasházi Közös Képviselők Klubja – Csepel ( )
„e-NIVÓ – együttműködõ NõI VállalkozÓk hálózata a valóságban és virtuálisan” 1 Emlékszel rá? 1. Hogyan megy a regisztráció? 2. Mire való a regisztráció?
Intranet portál bemutató
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Az elektronikus kérelem-kitöltési próbaüzem szaktanácsadói támogatásának évi tapasztalatai Dr. Novák László vezető szaktanácsadó EURO-ÖKO FARM CSOPORT.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A győztesek felelőssége – Tájkép csata után
Elektronikus számlabemutatási és fizetési szolgáltatások Tapasztó Balázs, alprojektvezető, T-Systems VI. E-Banking / M-Banking konferencia
Mylogo is member of Erste Group (this is optional: please cancel completely from the Master, if not needed or just cancel this info) E RSTE B ANK „Olaj.
Elektronikus számlabemutatás és fizetés
Internetes bankok piacformáló hatása
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Lehetséges együttműködési területek az online bankkártya elfogadás területén.
A magyar háztartások fizetési szokásai
Az ÚMFT SLA rendszere - a független értékelő szemszögéből -
Tájékoztató az OTP Bank Partnerei részére
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
E-beszerzés Bravo csoport.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
EBA STEP2 Az első pán-európai elszámolási rendszer a kisösszegű euró átutalások teljesítésére Bartha Lajos február 23.
A LÁTHATATLAN PÉNZ TITKAI
Kutatás Üzleti Információ Informatika 1081 Budapest, Csokonai u 3. Telefon: Fax: Az e-kormányzat és az elektronikus.
1 A T- NAPOS UTALÁS GAZDASÁGI HATÁSAI Kovács Levente KDB Bank Zrt., vez.ig.h. Budapest február 8. „InterGIRO2- Napon belüli elszámolás” Magyar Közgazdasági.
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
Az Abilities projekt és turisztikai eredményei Hargitai Ferenc - MATISZ ABILITIES Workshop Budapest, november 21.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
EME Zrt. 2007/Fürst György/ EME mobilfizetés – bankszámláról?! Füst György Igazgatóság elnöke EME Zrt november 20. EME mobilfizetés - Bankszámláról?!
Szántó Tamás elnökhelyettes PMISZK
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
Fizetési művelet, fizetési számla, pénzforgalmi számla, fizető fél
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
A Digitális Pénz Kállay Petra Zsirkai Noémi.
Zöld út Bemutatkozik a Groupama Garancia Biztosító
A faktorálás előnyei a beszállítók számára Budapest, 2014
© , Hedz Magyarország Kft. Az elektronikus díjbeszedés perspektívái Győztesek felősége - Tájkép csata után Számlakibocsátok és bankok egy asztal.
Infokommunikáció az energetikában
Modern megtakarítási formák kezelése e-banking felületeken
Mítosz vagy valóság? Közműdíj-fizetés mobilról. 2 / Turny Ákos - Közműdíj-fizetés mobilon / 4/1/2015 Dinamikus fejlődés minden területen 1998 – 1999Az.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Az e-Bank az e-Számla és az e-Elszámolóház, mint komplex megoldás Budapest, február 23.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Több millió számla egy szatyorban avagy papír és elektronikus forma egy kézben Puskás Zsolt Péter informatikai igazgató Drescher Magyarországi Kft
A Magyar Telekom csoport e-számla megoldásai „Elektronikus számlázás – MOST!” konferencia március 7.
E-számla befogadás kulcskérdései - a közeljövő gyakorlata avagy Elektronikus Számlakibocsátók Egyesületének (ESZE) szerepe az elektronikus számlázási folyamatok.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Gyors, egyszerű, NAV-álló számlázás
EDI alapú számlázás - magyarországi bevezetési lehetőségek
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
ELSZÁMOLÁSFORGALOM
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
Elektronikus számlázás - technológiai tapasztalatok
Elektronikus ügyintézés
Minden az azonnali fizetési rendszerről
Elektronikus számlázás Kiút a paradicsomból
A FŐVÁROSI KÖZSZOLGÁLTATÓ CÉGEK PÉNZÜGYI, GAZDASÁGI ÖRÖKSÉGEI
Előadás másolata:

EBPP.HU Zrt., a konszolidátor . Magyar István vezérigazgató 2007. február 2. A GYŐZTESEK FELELŐSSÉGE – TÁJKÉP CSATA UTÁN, AZ ELEKTRONIKUS DÍJBESZEDÉS PERSPEKTÍVÁI, KEREKASZTAL MEGBESZÉLÉS .

Az EBPP modell és a rendszer

A független konszolidátor - EBPP modell Független, biztonságos tulajdonosi háttér – pénzügyi befektető Nyílt szabványokon alapul Piac vezető megoldás szállító terméke (Checkfree) 99,5%-os rendelkezésre állást biztosít Rugalmasan alkalmazkodik a már meglévő számlakibocsátói rendszerekhez Számlatartalom többféle, személyre szabott vizuális megjeleníthetőséggel rendelkezik Fejlett, ügyfél-specializált marketing eszköztár kapcsolható hozzá Lehetőség van a hiteles számla XML és a számlakép PDF formátumban történő letöltésére illetve az elektronikus aláírás ellenőrzésére Minőségbiztosítási és információ biztonsági tanúsítással rendelkezik (2007. január)

Az EBPP rendszer NETLOCK

Győztesek együttműködése avagy Számlakibocsátó – Ügyfél – Bank – Konszolidátor az EBPP rendszerben, ahol mindenki NYER!

Bankok szemével az EBPP Eddigi események (indulás 2006. március) OTB Bank Nyrt., az EBPP piac megnyitója Virtuális POS, OTPDirekt (Internet-bank), CSEPP (EBPP rendszer belső fizetési megoldás) GIRO Zrt. Átvilágította az EBPP piacot a fizetési konszolidátor szemével és projektet hozott létre 9 lakossági bank részvételével Piackutatási eredmények (a bankom támogatja) Banki dilemmák Számlakibocsátók közvetlen csatlakoztathatósága / hajlandósága, elektronikus számla szolgáltatásra EBPP szolgáltatókkal való együttműködés sztenderdek alapján Bankbiztonsági előírások, adatvédelem hogyan valósul meg egy konszolidátornál? E-Rechnung (Svájc) Tapasztalatok A csatlakozott bankok száma eléri a 80-t! Ügyfélköri felmérések alapján ez a szám kevés, mert FONTOS bankok hiányoznak még! Jelenleg is zajlanak csatlakozások EBPP.HU vélemény A konszolidátor a bank számára üzleti előnyt, bevételt hoz Fizetési szolgáltatást nyújtó szereplőként (core-business) jelenik meg az EBPP piacon több csatornán keresztül Számlázással kapcsolatos teendőket, a piac igények kiszolgálását a konszolidátorokra bízza Az EBPP piac szereplői megfelelően minősítsék magukat a piaci biztonsági igényeknek megfelelően OTB Bank Nyrt., az EBPP piac megnyitója. Elmondandó: OTP szerepe, jelentősége, fizetési módok GIRO: elmondandó a projekt lassúsága, a lassúság okai (nincs egységes banki modell, nehéz banki döntési helyeztek), GIRO szerepének banki megítélése, Piackutatás egyértelmű, hogy az EBPP kiterjedt működéséhez elengedhetetlen a lakossági bankok TELJES KÖRŰ jelenléte

Számlakibocsátó és konszolidátor együttműködése Eddigi események: Együttműködés számokban 4-10-43-150-1000, Vállalati döntéstől számítva az EBPP bekötés, 30 - 90 nap alatt B2C megoldás a tömegtermék B2B megoldás az értéknövelés Előnyök Költséghatékonyság Számlakövetés Lerövidülő pénzügyi teljesítés Optimalizált cash management Lehetőség addicionális és emelt színtű szolgáltatásokra (ügyfél specializált marketing) Vállalati dilemmák Elektronikus számla előnyei, hátrányai és költségei Jelenleg csoportos beszedéssel fizetők és az EBPP viszonya Az EBPP B2B és/vagy B2C megoldás? EBPP.HU vélemény Költségcsökkentő, ügyfél barát megoldás, összefogja az igényeket és megoldást kínál rájuk Fizetési módtól (sárga csekk, átutalás, csoportos beszedés) függetlenül minden szolgáltatói ügyfélnek elérhető az EBPP megoldás A korszerű, modern EBPP rendszer B2C megoldás mellett értéknövelt B2B megoldást is képes nyújtani Nincs csatlakozási díj, a bekötés költségmentes, tranzakció alapú díjazás Kommunikációs bátorság elengedhetetlen

Regisztráció elindulása az E-Rechnung oldalán Orange ügyfélkörben Ügyfelek és az EBPP Regisztráció elindulása az E-Rechnung oldalán Orange ügyfélkörben EBPP tapasztalatok: 2,5 millió potenciális ügyfél az EBPP.HU rendszerében Rendszer ismeret szintjével nő az érdeklődés „egyszerű, hasznos, sikeres” „internet” használók előnyben (nem akarnak papírt) Szolgáltatók bővülését várják Banki kapcsolatok bővülése előnyös lenne Ügyfelek dilemmái Értem és akarom? Elektronikus számla kezelése (elveszik, nincs a kezemben) Internet vagy/és mobil telefon Még nekik sem egyszerű! E-Rechnung – Orange példa fontosabb megállapításai: Nehéz indulás Több csatornás intenzív kommunikáció Lassú felfutás 2,5 millió potenciális ügyfél az EBPP.HU-nál – részletezni, hogy mi a helyzet a tényleges ügyfélszámmal Szegény érdeklődő ügyfelek! Sok kommunikációs impulzus és elektronikus pénzügyi ajánlat éri a lakosságot, melyet nem vagy nehezen dolgoz fel (hitel kártya termékek, e-banking) Nagyon sok és túlargumentált „e” biztonsággal kapcsolatos hír jelenik meg Hol marad az állami szektor? Nagyon kevés kultúraformáló kommunikáció hangzik e EBPP témakörben független szereplőktől (IHM, APEH, PM,) Uram isten, mi ez megint? Online ügyintézés szokatlansága, nincs papír a kezemben? Hiszem is meg nem is! Internet biztonság, pénzügyeim az interneten? Sok rossz hír, kevés releváns tapasztalat, szabad-e már beszállni? Ők vajon már tudják, hogy miről beszélnek? Vajon a szolgáltatók és bankok is felkészültek? Mi lesz az eddig jól bejáratott szokásokkal? Nehéz indulás (800 000 havi díjfizetésű Orange ügyfél, 1 %-nál kisebb regisztrációs eredmény) EBPP vélemény Az EBPP kultúraváltó termék, ezért a KOMMUNIKÁCIÓ elengedhetetlen a konszolidátor, a bankok és a szolgáltatók részéről A piac érett a a szolgáltatás befogadására „Tyúk vagy a tojás dilemma” - a tyúkanyó már várja a kiscsibéket

A partnereink és mi már kommunikálunk A partnereink és mi már kommunikálunk! Több, mint százezer kommunikációs kontaktus! OTP Bank bevezető EBPP kommunikáció az Interneten (2006.) DM akció az OTP Garancia Biztosító Gránit életbiztosítási ügyfélkörében (2007. január) Elektronikus DM az EXTERNET internet-szolgáltató ügyfélkörében (2007. február) Többszöri DM akció a Fővárosi Vízművek saját számlázású ügyfélkörében (2006., 2007.) EBPP bevezető banner kampány – Az Ügyfelek érdekében (2007.) Lépjen Ön is a GYŐZTESEK közé és legyen partnere az EBPP.HU-nak!

Köszönöm a figyelmüket! További információ az EBPP.HU Zrt. rendszeréről a www.ebpp.hu honlapon található! ssssssssssssssss