KECSKEMÉTI FŐISKOLA MF RFK 2009. június 3.. Kecskeméti Főiskola (KF)   Gépipari és Automatizálási Műszaki Főiskolai Kar (GAMF)   Kertészeti Főiskolai.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Diplomát adó alapszakjaink:
Advertisements

A gazdaság és az oktatás együttműködése
Alapképzések a Debreceni Egyetem Informatikai Karán
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
A REGIONÁLIS INNOVÁCIÓ IRÁNYÍTÁSI RENDSZERÉNEK HÁLÓZATI MEGKÖZELÍTÉSE korreferátum ME RFK ülés Kecskeméti Főiskola, Gépipari és Automatizálási Műszaki.
Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Hol található a Gépészmérnöki Kar?
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Kiadványaink Országos Felsőoktatási Információs Központ.
A hazai pedagógusképzés stratégiai problémái, a. alapképzés/továbbképzés Érdemi lezárása képesítő vizsgával vagy szakvizsgával 1. BA/MA Szakosodás.
A természettudományos és a matematikai ismeretek alapozása konstruálással, kísérletezéssel, modellezéssel Dr. Hegedűs.
Vegyész és kémiatanár mesterképzések
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar Nyílt Nap december 18. Tanulmányi és Információs Központ: Kongresszusi terem.
Egészségügyi informatika oktatása és kutatása az Egészségügyi Főiskolai Karon.
Műszaki Tanárképző Tanszék
1904 – M. Kir. Bányászati és Erdészeti Főiskola
P edagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A gyakorlatvezető mentor
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
Radnainé Gyöngyös Zsuzsanna egyetemi docens tanszékvezető
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR FELADAT- ÉS STRUKTURÁLIS RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS TÁRSADALMI.
DEBRECENI EGYETEM Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok
Versenyképes, gyakorlatorientált felsőoktatás Magyarországon Dr. Tuka Katalin főosztályvezető-helyettes Tudománypolitikai Főosztály augusztus 30.
Gépipari és Automatizálási Műszaki Főiskolai Kar
A Georgikon Kar kutatási lehetőségei Keszthely, március 30.
Összoktatói értekezlet május 25.. Az oktatást érintő változások A vonalhúzón 20 fő kertészmérnök keretszám elveszítése 2006-ra vonatkozóan a keretszám.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Benedek András – BME GTK APPI A Bolognai Folyamat hatása a szakmai pedagógusképzésre Budapest, október 25.
FRANCIA NYELV, IRODALOM ÉS KULTÚRA MESTERKÉPZÉSI SZAK.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
Bemutatkozik a Georgikon
Műszaki és Közgazdaságtudományi Kar mkk. ejf
˝ FELSŐOKTATÁS 2007 Hiller István Oktatási és kulturális miniszter November 8.
Szakirányú továbbképzési szak /szakmérnöki képzés/
Szakképzési programok kidolgozása az FSZ szakképesítésekhez
Köszöntöm Önöket az FSZ konferencián! Dr. Zárda Sarolta rektor.
Az egyház társadalmi tanítása és a XXI. századi felnőttoktatás c. konferencia Esztergom dec. 1. Az andragógia szak elindulása és munkája a PPKE VJK-n.
A Kaposvári Egyetem Készítette: Lang Diána.  A magyar országgyűlés január 1-gyel alapította a Kaposvári Egyetemet, ezzel a döntéssel Kaposvár a.
Program Péceli Gábor rektor köszöntő beszéde
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
A „Fenntartható Innovációs Technológiai Centrum” (FITC) céljai és tevékenysége A TÁMOP /1/KONV projekt nyitókonferenciája Gyöngyös,
Szakfordító és tolmácsképzések Csillebérc augusztus 29. Dr. Sárvári Judit OKM Felsőoktatási Főosztály
Szent István Egyetem. Az egyetem létrejötte Az évi LII. Törvény alapján, január 1-i hatállyal, a jogelőd intézményeiket is figyelembe véve,
a Műszaki Felsőoktatási
Konferencia a Kutatási kiválóság jövőjéről ELTE június 22. Dr. Farkas Ferenc általános és stratégiai rektorhelyettes PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEM CSŐRE.
Dr. Husvéth Ferenc Tudományos ügyekért felelős rektorhelyettes június 22.
Innovációs programok a Szent István Egyetemen Regionalitás és együttműködés Figler Kálmán, kancellár Dr. Szabó István, külkapcsolati igazgató, dékán.
A Magyar Nemzeti Bank új gondolkodásmódja és programja Veszprém Dr. Ferkelt Balázs főosztályvezető, MNB, Oktatási Igazgatóság március 17.
Innováció-átok vagy lehetőség a felsőoktatásban? Dr. Urbányi Béla Egyetemi tanár.
Informatikai szakok duális oktatása a Miskolci Egyetemen 2015.
Korszerű és innovatív mérnökképzés!. Képzéseink rt itt kedvedre választhatsz! BSc 11 alapszak MSc 6 mesterszak PhD 2 Doktori Iskola.
EKF Comenius Kar, Sárospatak Dr. Kelemen Judit dékán.
A Dél-alföldi Tudáspólus felsőoktatási infrastruktúrájának fejlesztése SZTE Mérnöki Kar – Moszkvai krt. 9 Új Magyarország Fejlesztési Terv TIOP
Az Edutus Főiskola szerepvállalása a térség műszaki szakember képzésében Tatabánya, ZÖLDEK Klaszter – a megújuló energia jövője a Közép-Dunántúli.
Bölcsészettudományi Kar Dr. Zimányi Árpád dékán. Bölcsészettudományi Kar Bölcsész szakok Művészetközvetítő szakok Dr. Zimányi Árpád : A Bölcsészettudományi.
Szent István Egyetem Készítsen diamintát a bemutatóhoz! A mintának legyen háttere, formázza meg a címsort és a tartalom sorokat! A láblécben szerepeljen.
Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai Kar
Élelmiszertudományi Kar Szakmai Konzultáció október 25.
Gál Ferenc Főiskola Pedagógiai Kar
Az állami fenntartású felsőoktatási intézmények gazdálkodása az erőforrásokkal Budapest, november 18. Földesi Gabriella főosztályvezető Intézményfinanszírozási.
Agrár- és Gazdaságtudományi Kar
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
A Mercedes-Benz duális szakmunkás képzés bemutatása
Előadás másolata:

KECSKEMÉTI FŐISKOLA MF RFK június 3.

Kecskeméti Főiskola (KF)   Gépipari és Automatizálási Műszaki Főiskolai Kar (GAMF)   Kertészeti Főiskolai Kar (KFK)   Tanítóképző Főiskolai Kar (TFK) Összes Hallgató: 4500– 5000 fő Összes oktató, tanár: 150 – 160 fő

GAMF szakok KFK szakok TFK szakok GyártásinformatikaiKörnyezet- gazdálkodási agrármérnöki Tanítóképző Műanyagfeldolgozó technológiai VidékfejlesztésiÓvodapedagógiai MérnökinformatikaiKertészmérnöki Műszaki tanári Ipari forma- és terméktervezői Anyagmérnöki (~ 2500 hallgató)(~ 800 hallgató)(~ 1200 hallgató)

Tevékenységek:   Felsőfokú szakképzés,   Felsőfokú oktatás, nevelés, (BSc)   Szakirányú továbbképzés,   Kutatás, fejlesztés,innováció   Szolgáltatás (szaktanácsadás, felnőttképzés, szakképzés)

A KF erősségei:   Gyakorlatias képzés   Korszerű ipari laboratóriumi felszereltség Számítástechnikai Műanyagfeldolgozó Robottechnikai, mechatronikai Elektrotechnikai, kibernetikai, NC/CNC megmunkáló gépi Méréstechnikai, Szerelő, Anyagvizsgáló laboratóriumok. Korszerű környezettudományi labor Kertészeti tangazdaság és bemutató kert Természettudományi szaktanterem Projektpedagógiai szaktanterem Zene és vizuális művészeti szaktanterem, Kiállító terem

A gyakorlati oktatás és a K+F tevékenység tárgyi feltételei, laboratóriumi képek:

Spektrofotométer Atomemissziós spektrométer elemanalizátor Hidrokulturás papríka Folyamatos áramlású analizátor Talajkivonat készítés

Tudományos műhelyek: GAMF Kar:   Finomfelületi megmunkálások   Mágneses abrazív, és mágneses vasaló megmunkálások,   Minimálkenés, környezetbarát technológiák   Nagysebességű forgácsoló megmunkálás,   Nanokompozitok,   Robotika,   Műanyagok tulajdonságai a megmunkálási paraméterek függvényében,   Műanyagok újrafeldolgozása,   Lemezalakító technológiák hatékonyságának növelése,   Lézertechnológiák mérésben, megmunkálásban,   Neurális hálózatok, alakfelismerés, Fuzzy-logic, sokdimenziós terek.

KFK:   Kétkomponensű szinergista biokontroll készítmények alkalmazása a zöldség- és gombatermesztésben, különösen nagy kárt okozó mikrobák ellen.   Poliszacharid alapú bioetanol klaszter létrehozása és különböző eredetű mezőgazdasági hulladékok hasznosítása.   Hidrokulturás dísznövény- és zöldségtermesztési rendszerek.   Integrált gyümölcs- és szőlőtermesztés.   A Duna-Tisza közi homokhátság fenntartható gazdálkodásának modellezése.

TFK Idegen nyelvi, Irodalom- és Kultúrtudományi Műhely. A célországok nyelvéhez (angol, német), irodalmához, kultúrájához és a nyelvi képzéshez kapcsolódó kutatások Nyelvészeti és irodalomtudományi kutatóműhely. Drámapedagógiai, finnugor nyelvészeti, irodalomtörténeti (Madách, Füst Milan, iskoladrámák, nyugati magyar irodalom), olvasástudományi kutatások. KÖRLÁNC Országos Egyesület a Környezeti Nevelésért pedagógiai műhely. A környezeti nevelés javítását tűzte ki célul. Neveléstudományi műhely. Neveléstörténet, a neveléselmélet, a pszichológia, a nevelés-pszichológia, a család-pszichológia, oktatási minőségbiztosítás.

TFK   Projektpedagógiai Társaság (PPT). A tanulóközpontú oktatás gyakorlatban is érvényesülő megvalósítását népszerűsíti.   Társadalomtudományi műhely.   Felsőoktatási Vizuális Nevelési Kollégium. A vizuális kultúra tantárgy együttesének, tantárgyi programjainak, a vizuális nevelés tevékenységeinek, módszertani megújítási lehetőségein munkálkodó műhely.

Fejlesztések a korszerű Kecskeméti Főiskoláért

A TIOP pályázat számokban

Források: 1.) Ingatlanértékesítés bevétele (18,9 ha) 1 497,5 millió Ft 2.) Hozam bevétel ( ) 160,6 millió Ft 3.) Kari és központi saját bevételek38,1 millió Ft Összesen:1 696, 2 millió Ft

Fejlesztések: 1.) Fűtésrekonstrukció 430,3 millió Ft 2.) TFK Zenei épület és Pedagógiai Szakkönyvtár 211,3 millió Ft 3.) Sportcsarnok 329,9 millió Ft 4.) Nagyelőadók, aula felújítása310,0 millió Ft 5.) Felújítások, korszerűsítések50,0 millió Ft TFK sportudvar KFK Kertészeti Szakkönyvtár KFK világításkorszerűsítés 6.) Laboratóriumi eszközök beszerzése (b. pályázat) 109,6 millió Ft 7.) GAMF Kar Műszaki Szakkönyvtár felújítása60,0 millió Ft 8.) TIOP pályázat önrésze139,0 millió Ft 9.) TIOP pályázat terveinek elkészítése56,1 millió Ft Összesen:1 696,2 millió Ft

Szak, szakpárKMF Felvettek 2008-ban összesen Ponthatár 2008-ban Jelentkezők 2008-ban Jelentkezők án Összesen Első helyen Össz.Első gépészmérnökiALA gépészmérnökiALK gépészmérnökiANA gépipari mérnökasszisztensFNA ipari termék- és formatervező mérnöki ANA8125 mérnök informatikusALK mérnök informatikusANA műszaki menedzserALK műszaki menedzserANA műszaki szakoktatóALK0n. i műszaki szakoktatóANA0n. i

További aktualitások:   Kreatív Innovációs Központ Kecskemét (Kiemelt program, 2.24 milliárd forint)   Mercedes – Benz autógyár Kecskemét   - szakképzések,   - FSZ – képzések,   - gépészmérnöki alapszakon járműgyártó szakirány,   - járműgyártó alapszak,   - szakirányú továbbképzés járműgépész szakon, (együttműködés több magyarországii egyetemmel, főiskolával)   - idegen nyelvi, idegen nyelvű képzés.

Köszönöm a figyelmet!