0 Budapest, 2013. április 24. A dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Előadó: Zsákay László György turisztikai irodavezető Barta.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
VILLAMOSPÁLYA-FELÚJÍTÁS A NAGYKÖRÚTON AUGUSZTUS 1-19-IG
Advertisements

Budapest közlekedésfejlesztési projektjei
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Projekt általános bemutatása
1 A BKV Zrt. fejlesztései, beruházásai Kovács Imre beruházási főosztályvezető BKV Zrt.
Aktuális pályázati lehetőségek
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Társasházi Közös Képviselők Klubja – Csepel ( )
Budapest, május 19.SAJTÓBESZÉLGETÉS. A bliccelők által okozott kárt a fizető utasok szenvedik el.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Várpalota elkerülő építése
A BKV ZRT. HAJÓINAK BEMUTATÁSA Carolina  Gyártási éve:1990.  Befogadó képessége: 12 személyes yacht, a befogadóképességből mind a 12fő a felső.
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
Készítette: Borák Andor, Hack Dóra, Kovács Nikoletta, Steiner Bettina
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
A forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer fejlesztése
Közlekedés – Mozgásban a tudományok, november 10.
Intelligens közlekedési rendszerek (ITS) alkalmazása a városi villamos fejlesztésekben Baán Tímea NFÜ, KÖZOP IH június 17.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Magyarország.
Városi tömegközlekedés
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
Innovatív elképzelések Győr közösségi közlekedésének fejlesztésére
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
1 A KBSZ BEMUTATÁSA év eseményei KBSZ SZAKMAI NAPOK - HAJÓZÁS Budapest, március 31. Orosz Dalma főosztályvezető.
Budapest turisztikai marketingje
Budapest.
szakmérnök hallgatók számára
Bringa - tekerj, hogy haladj Bringa - tekerj, hogy haladj Motiváció Máshol hogy csinálják? szeptember dr. Német Béla, tudományos munkatárs.
Budapesti Természetbarát Sportszövetség
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
A Dunához kapcsolódó lehetőségek Budapest közlekedésfejlesztésében Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten nyitórendezvény december.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
FUTÁR projekt – célok és eszközök
Folyamatban lévő-és tervezett fejlesztések
A DUNA STRATÉGIA AGRÁRLOGISZTIKAI TEENDŐI Fórum november 18. Gyertyán Katalin, KözOP IH Közlekedéslogisztikai fejlesztési lehetőségek a KözOP-ban.
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
Az előadás tartalma módválasztás
LOT 2 – LOT 3 Csepeli hálózatfejlesztés I. és II.
Kecskemét, június 20. Szemerey Szabolcs HÍRÖS BESZÁLLÍTÓI KLASZTER
A BKV ZRT. HAJÓINAK BEMUTATÁSA Tabán  Gyártási éve:1984.  Befogadó képessége: 100 személyes termes hajó, amely az alsó fedett részen biztosítja.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
VILLAMOSOK KISIKLÁSA KBSZ SZAKMAI NAP Budapest, május 7.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása
BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat
1 MEE Szegedi Szervezet évi beszámoló, évi tervek.
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
Budapest Turisztikai Marketingje Készítette : Romolhatatlan Norbert.
Székesfehérvár helyi közösségi közlekedési hálózata
Számítástechnika az UVATERV-ben
A világ 7. legszebb villamosvonalán
BusExpo 2017 Zsámbék, 2017.április 26. Zsákay László György BKV Zrt.
A BKV Zrt. pozícionálása
VILLAMOSPÁLYA-FELÚJÍTÁS A NAGYKÖRÚTON AUGUSZTUS 1-19-IG
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
SAJTÓBESZÉLGETÉS Budapest, május 19..
Előadás másolata:

0 Budapest, április 24. A dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Előadó: Zsákay László György turisztikai irodavezető Barta Péter hajózási csoportvezető Budapesti Közlekedési Zrt. Koordinációs és Fejlesztési Igazgatóság

1 A dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Forrás: 493 millió Ft Projektgazda: BKV Zrt. Támogatási arány: 90% Kikötő fejlesztés KMOP forrásból A projekt átfogó célja: Közösségi közlekedési problémák enyhítése, új közszolgáltatás és hajó útvonal létesítése. A projekt közvetlen célja: környezetkímélő és részlegesen akadálymentes tömegközlekedési útvonal létesítése. A projekt illeszkedése: az EU Bizottság Fehér Könyvéhez (2011. március 28.) a Duna-stratégiához (elfogadása: április 13.) a Charta céljaihoz (csatlakozás: szeptember 16.)

2 A fővárosi vízi közlekedés célrendszere Célcsoport bemutatása Infrastruktúra Költségek, működés Hálózat, időtényező

3 Műszaki tartalom 3 db új kikötő létesítése: Milleniumi Városközpont, Újpest, Árpád híd. Meglévő kikötők korszerűsítése: Boráros tér, Petőfi tér, Jászai Mari tér, Batthyány tér, Meder utca. Jelenlegi hajókapacitás átstrukturálása, Elérés: kerékpárral, személygépjárművel, kerekes székkel, Járműveken büfé, wifi elérhetőség és kerékpár szállítás biztosítása, Korszerű utastájékoztatás: FUTÁR kijelzők, Volán kijelző (Újpest). Műszaki tartalom Fejlesztési eszközök

4 Útvonal Megvalósítás kezdete: szeptember 1. Tervezett befejezés: május 31. Millenniumi városközpont

5 Általános információk Az alkalmazott hajók átlagos utasbefogadó képessége: fő. Szállítási teljesítmény: 60%-os férőhely kihasználtsággal 330 utas/óra/két irány. A tervezett vonaljárat követési ideje csúcsidőben: 20 perc. Tervezett igénybevétel: 1. évben 50%-os 2. évben 75%-os 3. évben 100%-os. A fejlesztett hajóállomások átlagos napi forgalma: 1. évben 1155 utas/nap-törtévben 2. évben 1733 utas/nap 3. évtől 2310 utas/nap.

6 ÁllomásTömegközlekedési kapcsolatok Millenniumi Városközpont23, 23E, 54, 55 autóbusz és 1-es villamos Boráros tér2V, 15, 23, 23E, 54, 55, 115, 212 autóbusz és 2, 2A, 4, 6-os villamos, Csepeli HÉV Pet ő fi tér15, 115 autóbusz és 2, 2A villamos Batthyány tér11, 39, 86, 111, 160, 260 autóbusz és 19, 41 villamos, 2-es metró Szentendrei HÉV Jászai Mari tér76, 79 trolibusz és 2, 4, 6-os villamos Árpád híd (Pesti hídf ő )26, 34, 106, 115, 133 autóbusz, 1, 1A villamos Meder utca105 autóbusz és 3-as metró Újpest104, 104A, 122, 196, 204 autóbusz, Volán Zrt. végállomás A vonaljárat tervezett útvonala és tömegközlekedési kapcsolatai

7 A BKV Zrt. járműveinek átlagos utazási sebessége Jármű típusÁtlagos utazási sebesség (km/h) 2008-as adatok Metró32,6 Millfav22,6 Villamos17,4 Autóbusz23,1 HÉV49 Troli15,4 Fogaskerekű14,3 Hajójárat hegymenet 11,8 Hajójárat völgymenet 14,5 Hajójárat átlag 13,2

8 A BKV Zrt. Petőfi téri kikötőjének jelenlegi állapota

9 Petőfi tér, tervezett állapot

10 A BKV Zrt. Batthyány téri kikötőjének jelenlegi állapota

11 Batthyány tér, tervezett állapot

12 A BKV Zrt. Újpesti kikötője, építés előtti állapot

13 Az Újpesti kikötő építés előtti állapota

14 Újpesti kikötő, tervezett állapot

15 Újpesti kikötő, építés utáni állapot

16 Újpesti kikötő, építés utáni állapot

17 A BKV Zrt. Árpád hídi kikötőjének építés előtti állapota

18 Árpád híd, tervezett állapot

19 Árpád híd, építés utáni állapot

20 Árpád híd, építés utáni állapot

21 Árpád híd, építés utáni állapot

22 Árpád híd, építés utáni állapot

23 Árpád híd, építés utáni állapot

24 Árpád híd, építés utáni állapot

25 BKV Zrt. Turisztikai Iroda március 1-je óta A BKV Zrt. Turisztikai Iroda március 1-jével alakult meg Fő működési területe a Budavári Sikló a Zugligeti Libegő és a Dunai Hajózás A turisztikai területhez kapcsolódik még a Deák téri Földalatti Vasúti Múzeum és a szentendrei Városi Tömegközlekedési Múzeum a Fogaskerekű Vasút és a Millenniumi Földalatti Vasút, valamint a nosztalgia járatok

VÍZEN 1820 óta Dunai Hajózás 26

SÍNEN 1870 óta Budavári Sikló 27

LEVEGŐBEN 1970 óta Zugligeti Libegő 28

Céljaink Rövidtávon: a magyar és a külföldi turisták komfortérzetének javítása (tájékoztató anyagok, közös jegyek, információs rendszerek) együttműködés a különböző intézményekkel (egyesületek, oktatási és kulturális intézmények, szállodák) Hosszabb távon: hagyományaink megőrzése, a modernizáció befogadása egy budapesti közlekedési csomópontban kialakítandó TURISZTIKAI BÁZIS létrehozása együttműködés az ország turisztikai centrumaival és a magántőkével 29

30 Köszönjük szíves figyelmüket!