0 Budapest, 2011. december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
VILLAMOSPÁLYA-FELÚJÍTÁS A NAGYKÖRÚTON AUGUSZTUS 1-19-IG
Advertisements

Budapest közlekedésfejlesztési projektjei
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
Projekt általános bemutatása
2010. január 12-ére meghirdetett sztrájk alatt tervezett forgalomlebonyolítás.
1 A BKV Zrt. fejlesztései, beruházásai Kovács Imre beruházási főosztályvezető BKV Zrt.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Társasházi Közös Képviselők Klubja – Csepel ( )
Budapest, május 19.SAJTÓBESZÉLGETÉS. A bliccelők által okozott kárt a fizető utasok szenvedik el.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Várpalota elkerülő építése
A BKV ZRT. HAJÓINAK BEMUTATÁSA Carolina  Gyártási éve:1990.  Befogadó képessége: 12 személyes yacht, a befogadóképességből mind a 12fő a felső.
A győztesek felelőssége – Tájkép csata után
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
„Környezetvédelmi vállalkozói inkubátorház létesítése Rákospalotán” KMOP-1.5.3/A PROJEKTINDÍTÓ RENDEZVÉNY január
0 Budapest, április 24. A dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Előadó: Zsákay László György turisztikai irodavezető Barta.
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
A forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer fejlesztése
Intelligens közlekedési rendszerek (ITS) alkalmazása a városi villamos fejlesztésekben Baán Tímea NFÜ, KÖZOP IH június 17.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Városi tömegközlekedés
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
Pázmány - híres perek Pázmány híres perek.
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
Budapest turisztikai marketingje
szakmérnök hallgatók számára
Bringa - tekerj, hogy haladj Bringa - tekerj, hogy haladj Motiváció Máshol hogy csinálják? szeptember dr. Német Béla, tudományos munkatárs.
Kerékpártároló átadás
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
Major Ildikó Osztályvezető-helyettes SAP/CO modulvezető
UIP igazgatói bizottsági ülés Hamburg Beszámoló Franz Kaminski Waggonbau Hungária Kft MVME taggyűlés Budapest, május 19. Előadó: Szabó.
A Dunához kapcsolódó lehetőségek Budapest közlekedésfejlesztésében Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten nyitórendezvény december.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
FUTÁR projekt – célok és eszközök
A DUNA STRATÉGIA AGRÁRLOGISZTIKAI TEENDŐI Fórum november 18. Gyertyán Katalin, KözOP IH Közlekedéslogisztikai fejlesztési lehetőségek a KözOP-ban.
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
7. Házi feladat megoldása
Budapest közlekedésének fejlesztése: aktuális feladatok Vitézy Dávid munkacsoport-vezető Közlekedésfejlesztés munkacsoport szeptember 20.
Az előadás tartalma módválasztás
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
LOT 2 – LOT 3 Csepeli hálózatfejlesztés I. és II.
MENETREND HASZNÁLATÁNAK GYAKORLÁSA Feladat: autóbusz, villamos, trolibusz, fogaskerekű, HÉV menetrend gyakorlása El szeretnénk jutni a Selyemrét megállóból.
A BKV ZRT. HAJÓINAK BEMUTATÁSA Tabán  Gyártási éve:1984.  Befogadó képessége: 100 személyes termes hajó, amely az alsó fedett részen biztosítja.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
VILLAMOSOK KISIKLÁSA KBSZ SZAKMAI NAP Budapest, május 7.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
Infrastrukturális fejlesztési lehetőségek és között
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
Stratégiai kérdések az energetikában Kecskeméten, a TERMOSTAR Kft. szemszögéből.
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
Székesfehérvár helyi közösségi közlekedési hálózata
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
VILLAMOSPÁLYA-FELÚJÍTÁS A NAGYKÖRÚTON AUGUSZTUS 1-19-IG
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
Társaságunk együttműködik a Volánbusz Zrt-vel és a MÁV Start Zrt-vel
SAJTÓBESZÉLGETÉS Budapest, május 19..
Előadás másolata:

0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási Szakigazgatóság BKV Zrt.

1 Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Forrás: 493 millió Ft Projektgazda: BKV Zrt. Támogatási arány: 90% Kikötő fejlesztés KMOP forrásból A projekt átfogó célja: Közösségi közlekedési problémák enyhítése, új közszolgáltatás és hajó útvonal létesítése. A projekt közvetlen célja: környezetkímélő és részlegesen akadálymentes tömegközlekedési útvonal létesítése. A projekt illeszkedése: az EU Bizottság Fehér Könyvéhez (2011. március 28.) a Duna-stratégiához (elfogadása: április 13.) a Charta céljaihoz (csatlakozás: szeptember 16.)

2 A fővárosi vízi közlekedés célrendszere Célcsoport bemutatása Infrastruktúra Költségek, működés Hálózat, időtényező

3 Műszaki tartalom 3 db új kikötő létesítése: Milleniumi Városközpont, Újpest, Árpád híd. Meglévő kikötők korszerűsítése: Boráros tér, Petőfi tér, Jászai Mari tér, Batthyány tér, Meder utca. Jelenlegi hajókapacitás átstrukturálása, Elérés: kerékpárral, személygépjárművel, kerekes székkel, Járműveken büfé, wifi elérhetőség és kerékpár szállítás biztosítása, Korszerű utastájékoztatás: FUTÁR kijelzők, Volán kijelző (Újpest). Műszaki tartalom Fejlesztési eszközök

4 Útvonal Megvalósítás kezdete: szeptember 1. Tervezett befejezés: május 31. Millenniumi városközpont

5 Általános információk Az alkalmazott hajók átlagos utasbefogadó képessége: fő. Szállítási teljesítmény: 60%-os férőhely kihasználtsággal 330 utas/óra/két irány. A tervezett vonaljárat követési ideje csúcsidőben: 20 perc. Tervezett igénybevétel: 1. évben 50%-os 2. évben 75%-os 3. évben 100%-os. A fejlesztett hajóállomások átlagos napi forgalma: 1. évben 1155 utas/nap-törtévben 2. évben 1733 utas/nap 3. évtől 2310 utas/nap.

6 ÁllomásTömegközlekedési kapcsolatok Millenniumi Városközpont23, 23E, 54, 55 autóbusz és 1-es villamos Boráros tér2V, 15, 23, 23E, 54, 55, 115, 212 autóbusz és 2, 2A, 4, 6-os villamos, Csepeli HÉV Pet ő fi tér15, 115 autóbusz és 2, 2A villamos Batthyány tér11, 39, 86, 111, 160, 260 autóbusz és 19, 41 villamos, 2-es metró Szentendrei HÉV Jászai Mari tér76, 79 trolibusz és 2, 4, 6-os villamos Árpád híd (Pesti hídf ő )26, 34, 106, 115, 133 autóbusz, 1, 1A villamos Meder utca105 autóbusz és 3-as metró Újpest104, 104A, 122, 196, 204 autóbusz, Volán Zrt. végállomás A vonaljárat tervezett útvonala és tömegközlekedési kapcsolatai

7 BKV Zrt. járműveinek átlagos utazási sebessége Jármű típusÁtlagos utazási sebesség (km/h) 2008-as adatok Metró32,6 Millfav22,6 Villamos17,4 Autóbusz23,1 HÉV49 Troli15,4 Fogaskerekű14,3 Hajójárat hegymenet 11,8 Hajójárat völgymenet 14,5 Hajójárat átlag 13,2

8 Petőfi tér, BKV Zrt. kikötő jelenlegi állapota

9 Petőfi tér, tervezett állapot

10 Batthyány tér, BKV Zrt. kikötő jelenlegi állapota

11 Batthyány tér, tervezett állapot

12 Újpesti kikötő, építés előtti állapot

13 Újpesti kikötő, építés előtti állapot

14 Újpesti kikötő, tervezett állapot

15 Újpesti kikötő, építés utáni állapot

16 Újpesti kikötő, építés utáni állapot

17 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés előtti állapota

18 Árpád híd, tervezett állapot

19 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

20 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

21 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

22 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

23 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

24 Árpád híd, BKV Zrt. kikötő építés utáni állapota

25 Köszönöm figyelmüket!