Informatikai megoldások egy kézből

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A számítógépes hálózatok és az Internet
Advertisements

Találkozzunk a felhők felett!
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Windows Virtualizáció
Virtualizált Biztonságos BOINC Németh Dénes Deák Szabolcs Szeberényi Imre.
AEGONdirekt.hu Köszöntjük Önöket sajtótájékoztatónkon!
A NEtTelefon – üzleti Előfizetőknek
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - az NYDOP
Nemzetközi tudomány – magyar kézből Interacta 1996 óta az ügyfelekért.
1 Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 6.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
ACN videótelefon Iris 5000 ACN Telefon Adapter.
Intranet portál bemutató
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Siemens Financial Services – Kisértékű eszköz finanszírozás
Invitel Ha több kell Jakócs Krisztián – Szegmensmenedzser
IVSZ IT piaci felmérés, 2006 Sajtótájékoztató december 6.
1 GTS Szerver Virtualizáció – Ügyvitel a felhőben.
Mylogo is member of Erste Group (this is optional: please cancel completely from the Master, if not needed or just cancel this info) E RSTE B ANK „Olaj.
2008. augusztus 6.Budapest New Technology Meetup Group1 Zoltan Kalmar: Hahó Zoltan Kalmar: Hahó Kalmár Zoltán Internet Szolgáltatók.
Távközlés és informatika egy kézből – Mire is érdemes oda figyelni
Hol szökik a hatékonyság
Klampfer Gábor Kiemelt Szolgáltatások értékesítési Menedzser
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a DDOP
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
Hogyan tud az informatikában költséget csökkenteni egy magyar vállalat? Előadó: Kirov Kiril Ügyvezető-igazgató Alphasonic Kft október 9.
Időszerű informatikai kérdések
Gyűjteményünk Elsősorban helyismereti dokumentumok Szépirodalmi és szakirodalmi művek, szakdolgozatok, képeslapok Heves megyei.
Invitel Ha több kell.
ICT - telekommunikáció és informatika egy kézből a KKV-k számára, a T-Systemstől Fábián Zoltán, adatportfólió termékmenedzsment osztályvezető, Magyar.
Szoftver, mint szolgáltatás - Innovatív megoldások beruházás nélkül
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
Beágyazott internet az alállomási irányítástechnikában Hogyan kerül irodai megoldás az ipari irányítástechnikába? Ez egészen biztosan nagyon veszélyes!
Központosított rendszerfelügyelet System Center Essentials 2007 Micskei Zoltán.
Kotulyák Tamás, Get Energy Magyarország Kft.
Panasonic Rendszertelefonok
Miről lesz szó? e-ticketing
1 C | © 2010 Cisco | EMC | VMware. All rights reserved. Úton a cloud computing (felhő modell) felé Slamovits Tibor, EMC üzletág-vezető, kormányzat.
1. Az RFH Zrt. bemutatása 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó társaság Cél a vállalkozások erősítésén keresztül.
Emma telefonos ügyfélszolgálat
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
Vodafone Iroda Majoros Ádám Telekommunikációs Partner.
Vodafone Iroda Kelemen Balázs Területi vezető.
A StoreWizard webáruház bemutatása
A kis- és közepes vállalkozások információs rendszerei Erdős Ferenc.
Online szolgáltatások. Szoftver felépítése A „Felhő” bemutatása Ún. Hosting szolgáltatások – pontosan mit is jelentenek? Előnyök Témakörök © SKIDATA
Fiber haszonérv házhálózat kiépítéshez
Infokommunikáció az energetikában
Iskolai számítógépes hálózat bővítése Készítette Tóth László Ferenc.
Csoportmunka megoldás a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumában
Sós Patrik Telekommunikációs Partner
4.Tétel: xDSL, VoIP, FTTx, NGN
Az INFORMATIKA nem költség, hanem TERMELŐESZKÖZ!
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
DND Telecom Center Kft. / 1089 Budapest, Elnök utca 1. / Tel.: / / DND Telecom Center Kft. Szőcs Zoltán kereskedelmi.
KKV-k külpiacra lépése és finanszírozási lehetőségeik *** A HITA szerepe a kereskedelemfejlesztésben Miskolc, november 13.
BT bemutatkozás Óbudai Egyetem Neumann János Informatikai Kar Kooperatív délután
Invitech Solutions Általános bemutató Kiss Ferenc
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
Az ORACLE JDE EnterpriseOne ERP rendszer bevezetésének tapasztalatai
Információtechnológiák és tudásbázis az Agrof-MM Leonardo+ projektben M=Mountain; M=Mediterranean
Kooperatív Képzés - Avaya
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Vendéglátás egyszerűen és praktikusan
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Előadás másolata:

Informatikai megoldások egy kézből Az Invitel több mint telekommunikációs cég 2013. november 12. Vörös Ákos üzleti megoldások szakértő

Az Invitel, mint ICT szolgáltató Miről is lesz ma szó? Az Invitelről röviden Az Invitel, mint ICT szolgáltató Az IT szolgáltatásokról az üzlet nyelvén Felhő szolgáltatásokról közérthetően Invitel IP Center Tudom, hogy Q&A, de szerintem magyarban csak kérdések

Invitel számokban 3 3 3 Az INVITEL a magyar telekommunikációs piac egyik vezető szolgáltatója Magyarország egyik legmodernebb saját tulajdonú optikai gerinchálózata Lefedettség az ország minden nagyvárosában. Több, mint 1 millió háztartást, közel 3 millió embert ér el az Invitel legmodernebb internet hálózata. Közel 1200 munkatárs 49787 Mrd forint éves árbevétel (2012) Ügyfeleink Több mint 20.000 üzleti ügyfél Ebből, több mint 500 elégedett ICT1 ügyfél Az üzleti szektor 34%-ában jelen vagyunk 1ICT: Information and communications technology 3

ICT szolgáltatás – számok, erőforrások 4 Invitel DataCenter: az egyik legmodernebb adatközpont az országban Összesen 6 db gépterem Több mint 750 szerver az adatközpontban Több mint 500 elégedett IT ügyfél Szolgáltatások a hosztingtól a tejes kiszervezésig Országos lefedettségű, 7/24-es HD/SD szolgáltatás Dedikált erőforrások a kiemelt projektekhez – PM, IT architekt Összesen több mint? Servicedesk+Helpdesk együtt? 4

IT szolgáltatásaink MEGOLDÁS ÖSSZETETTSÉGE Egyedi ICT-megoldások Rendszerintegráció Teljes IT-kiszervezés Alkalmazás közeli szolgáltatások Alkalmazás biztosítása bérleti konstrukcióban (SaaS) Alkalmazásmenedzsment HD/SD szolgáltatás IT-üzemeltetés Adatközponti szolgáltatások IT-infrastruktúra kialakítása Infrastruktúra közeli szolgáltatások Irodai eszközök menedzsmentje (Desktop, nyomtató) Készenléti iroda (DR site) kialakítása  Hálózatmenedzsment Termékhez kötődő szolgáltatások Telekommunikációs eszközök, végkészülékek, alközpontok Szoftverek bérbeadása, értékesítése IT-eszközök bérbeadása, értékesítése

Az első felhő alapú hangszolgáltatás Invitel IP Center Az első felhő alapú hangszolgáltatás

Az első felhő alapú hangszolgáltatás Invitel IP Center IP alapú, alközponti telefon A havidíj tartalmazza: IP készüléket hangszolgáltatást a központi rendszert Nincs egyszeri díj, alközpont az Invitelnél Az irodai számítógépes hálózatot (LAN) veszi igénybe Alközponti funkciók a szolgáltatás részét képezik Opcionális extrákkal testreszabható Az első felhő alapú hangszolgáltatás

Az első felhő alapú hangszolgáltatás Főbb opcionális extra szolgáltatások Nomadikus Iroda funkció hazavihető és bárhonnan használható mellék IVR Vállalati telefonos menürendszer felépítése bárhonnan, bármikor Az első felhő alapú hangszolgáltatás

Az első felhő alapú hangszolgáltatás Főbb opcionális extra szolgáltatások E-fax Küldés és fogadás elektronikusan fax gép és annak költségei nélkül GSM-adapter közvetlen KRA kapcsolattal Az első felhő alapú hangszolgáltatás

Az első felhő alapú hangszolgáltatás Főbb opcionális extra szolgáltatások Videó telefon Híváscsoportok Az első felhő alapú hangszolgáltatás

Az első felhő alapú hangszolgáltatás Főbb opcionális extra szolgáltatások Webes felület Üzemeltetés egyszerűen, érthetően és bárhonnan. Az első felhő alapú hangszolgáltatás

Az első felhő alapú hangszolgáltatás Előnyök Nincs egyszeri díj Nincs üzemeltetési költség (beállítások a saját kézben a felhőben végezhetőek el) Homogén hálózat egy irányítás alatt (könnyebb és precízebb üzemeltetés) Eszközök javítása vagy cseréje az Invitel feladata Könnyen és rugalmasan bővíthető vagy szűkíthető mellékszám Személyre szabható tudás (modulokból felépülő szolgáltatási struktúra) Alközponti üzemeltetési díjnál kedvezőbb havidíj, amely költségcsökkentés fejlesztéssel együtt értendő Az első felhő alapú hangszolgáltatás

www.invitel.hu/uzletishop Elindult az Invitel üzleti webáruháza 13 Online elérhető szolgáltatások, elsősorban kis- és középvállalatok számára. Egyszerű kezelhetőség, kényelmes használat. Széles kínálat - Telefon-, internet-, mobilinternet mellett előfizethető informatikai szolgáltatások. - Különböző típusú informatikai eszközök: laptopok, táblagépek, projektorok. Kedvező részletfizetési konstrukció www.invitel.hu/uzletishop

Köszönöm a figyelmet!