Mester szakok igényfelmérése, KJF 2012 február. A felmérésről  Felkeresett populáció: 5207 fő  Aktív hallgatók (2., 3., 4. évfolyam)  Végzettek (2008-2010)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás

Advertisements

ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÓ PROGRAMOK HATÁSVIZSGÁLATA
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
Felvételi jelentkezések I.
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
TÁMOP 4.1.3/2 Felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztésének célkitűzései és intézményi együttműködésének tervei Németh Antal felsőoktatási.
VILÁGJÁRÓ NAP TANULMÁNYUTAK A SEMMELWEIS EGYETEMEN EOK Budapest, 2012.március 21. Dr. Lőrincz M. Ákos Semmelweis Közösség – Semmelweis Világ TÁMOP-4.1.1/A-10/2/KMR
Brüsszel milyen messze van
A nemzetközi hallgatói mobilitást befolyásoló társadalmi és felsőoktatási tényezők Kiss László.
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, tanárképzés az ELTE-n
A tételek eljuttatása az iskolákba
Bölcsészettudományi Kar
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Mesterképzés az EKF-en
„Tanár leszek!” Hogyan tovább?
„Tanár leszek!” Hogyan tovább?
Mesterképzés az EKF-en
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
A megújuló tanárképzés
Képzések a pécsi bölcsészkaron
Túl magasak-e Magyarországon az adóterhek? Készített: Fekete Zsófia júniusa.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
DPR 2011 – országos eredmények „Pályakövetés, döntéstámogatás, hallgatói szolgáltatások fejlesztése a felsőoktatásban – eredmények és további tervek „
Szakirány választás április Pénzügy és számvitel szak Választható szakirányok Pénzügy szakirány Számvitel szakirány.
Matematikai alapok és valószínűségszámítás
szakmérnök hallgatók számára
Konferencia január 25.SZTE, Homor, Makay1 BA/Bsc tantervi struktúrák a Szegedi Tudományegyetemen Dr. Homor Géza, Dr. Makay Árpád.
Zrínyis tapasztalatok
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
A bolognai rendszer Jogszabályok: 2005.CXXIX
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS ÁLTALÁNOS ÉS SPECIFIKUS JELLEMZŐI HOGYAN TANÍTSUNK EREDMÉNYESEBBEN? TANÉVNYITÓ SZOLNOK, VIII.
Vélemények az Egészségügyi Szociális Munka mesterképzésről
TÁMOP A szociális képzések rendszerének modernizációja Projekt bemutató előadás Nemzeti Csal á d- é s Szoci á lpolitikai Int é zet C í m: 1134 Budapest,
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Tanárképzés a Debreceni Egyetemen Prof. Dr. Gaál István Prof. Dr. Gaál István TEK oktatási és tanárképzésielnökhelyettes
A projekt ütemterve november 10-től. A terv, hogy 3-4 hét alatt lebonyolítani a kerekasztal beszélgetéseket az alábbi dátumokkal: 1. kerekasztal:
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
VI/1. dia Az etoricoxib tolerálhatósági profilja.
„A” munkacsomag bemutatása Képzésfejlesztési javaslatok, finanszírozási alternatívák
FELVÉTELI 2015 SZIE-ABPK JÁSZBERÉNY.
Tanári mesterképzés Tájékoztató Dr. Szabó Antal
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Pályakövetéses vizsgálat DPR konferencia, Veszprém márc. 11. A Pannon Egyetemen végzettek szakmai életútja – a kezdetek Formádi Katalin
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
Tájékoztató előadás a szakról ELTE PPK Nyílt Nap január 29. Sportszervező BSc.
A Magyar Turizmus Zrt. MICE kutatásának 2007-es összefoglalója.
Specializáció választás
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
HUMÁN TAGOZAT TÁJÉKOZTATÓ
A Magyar Turizmus Zrt. MICE kutatásának 2006-os összefoglalója
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
TUDOMÁNYOS KONFERENCIA
Előadás másolata:

Mester szakok igényfelmérése, KJF 2012 február

A felmérésről  Felkeresett populáció: 5207 fő  Aktív hallgatók (2., 3., 4. évfolyam)  Végzettek ( )  Megkeresés formája: , kérdőív (11 kérdés)  Időkeret: (hetente 1-1 emlékeztető)  Minta: 864 fő  Elemszám megfelelő, válaszadási arány 17%  Nem reprezentatív  Evasys szoftver  Kérdőívek kiküldése, begyűjtése, adatfeldolgozás  Minőségbiztosítási-, és Diáktanácsadó Iroda közreműködésével

A minta jellemzői  Nemek  Tagozat

A minta jellemzői  Helyszín  Évfolyam

Mester képzés / Milyen szakot választana?

Egyéb MA szak „kívánságlistája” Szak neveElőfordulás (10-nél több) Anglisztika, Angol tanár26 Kommunikáció25 Marketing15 Szociálpolitika13 … …

Mester szakok iránti igény  Tagozat  Finanszírozás

Mester szakok iránti igény  Kredit-rendszer  Képzés jellemzője

Jelölések száma MA szakonként (meglévő) Összes jelölés1. legtöbb2. legtöbb Inkluzív nevelés tanára (60 kredit)21 Andragógia (4) Anglisztika (3) Minőségfejlesztés – tanár (60 kerdit)43 Gazdász (13) Andragógia (6) Multikulturális nevelés tanára (60 kredit)30 Andragógia (9) Komm. (5) Vállalkozásfejlesztés (120 kredit)231 Gazdász (108) Komm. (21) MA szak (folyamatban lévő akkreditáció) Nemzetközi Tanulmányok (120 kredit)220 NETA (71) Turizmus (49) Turizmus menedzsment (120 kredit)261 Turizmus (193) Komm. (17)

Jelölések száma MA szakonként (tervezett) Összes jelölés1. legtöbb2. legtöbb Humán szolgáltatások/ egészségügyi szolgáltatások38 Andragógia (9) Szoc.munka (6) Humán szolgáltatások/ andragógiai szolgáltatások84 Andragógia (57) Komm. (10) Humán szolgáltatások/ pedagógiai szolgáltatások48 Andragógia (13) Anglisztika (7) Humán szolgáltatások/ szociális szolgáltatások73 Szoc.munka (40) Andragógia (8) Hungarológia35 Turizmus (9) Komm (6) Interkulturális pszichológia és pedagógia152 Andragógia (36) Szoc.munka (30) Szociális munka mestere82 Szoc.munka (62) Andragógia (8) Szociálpedagógia71 Szoc.munka (32) Andragógia (14)

Leggyakrabban választott két MA képzés a nagyobb szakjainknál (db jelölés) Végzett szakLegtöbb választás2. Legtöbb választás Andragógia Humán szolgáltatások/ andragógiai szolgáltatások (57) Interkulturális pszichológia és pedagógia (38) Gazdálkodási Vállalkozásfejlesztés (108) Nemzetközi Tanulmányok (33) Kommunikáció Interkulturális pszichológia és pedagógia (25) Nemzetközi Tanulmányok (23) NETA Nemzetközi Tanulmányok (71) Vállalkozásfejlesztés (15) Szociális munka Szociális munka mestere (62) Humán szolgáltatások/ szociális szolgáltatások (40) Turizmus Turizmus menedzsment (193) Vállalkozásfejlesztés (60)

Finanszírozási forma helyszínenként (fő) Képzés helyszíne ÁllamiKöltség- térítéses 50%-ban állami Összesen Budapest Szfvár Siófok Orosháza Együtt

Választandó tagozat helyszínenként Képzés helyszíneNappaliLevelezőTávoktatásÖsszesen Budapest Szfvár Siófok Orosháza41418 Együtt

További elemzésre van mód Kontó Gizella, Módszertani Tanszék