Szabadidős tevékenységek /Felmérés készült egy vidéki gimnáziumban, 2006 februárjában/ Civitas Polgár az Európai Demokráciában Csapat: Tetrarchia.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy innováció nyomában
Advertisements

KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
 Kiemelkedő utánpótlás nevelés  Saját tulajdonú sportcsarnok  infrastruktúra  Nyitás a szabadidő és közösségi programok felé.
Szabadidő szervezés! IGEN!. 6 ISKOLÁBAN? IGEN!? Célok, feladatok - szabadidős és kulturális igények felmérése - a pedagógiai programhoz kapcsolódó tanórán.
TÁMOP / kiemelt projekt. A büntetés-végrehajtási szervezet feladata •Munkáltatás •Oktatás •Szabadidős tevékenység Cél Reintegráció.
Délutáni foglalkozások a könyvtárban Lehetséges formák, alkalmazható módszerek.
GfK HungáriaMárkacsemeték konferencia – Dörnyei Otília május 5 Gyermek a családban, avagy a szülők megváltozott fogyasztási szokásai Dörnyei Otília,
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
CIVITAS FIATALOK KÉT KERÉKEN.
A honvédtisztjelöltek lelkiállapotának vizsgálata
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
Professzionális iskolai kutatások
A nevelési-oktatási programmal elérni kívánt fejlesztési célok • A felnövekvő nemzedék egészséges életmódra nevelése, • a szabadidő természetben történő.
Kölyökkuckó Napközi Mekényes
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
…a változások csak akkor következnek be, amikor valami olyat teszünk, ami abszolút nem illik bele az általunk megszokott világba.” (Coelho)
„Polgár az Európai Demokráciában OTV” Készítette: Cives Prudentes csapata 2012.
Palais Royal „Polgár az Európai Demokráciában” OTV 2007 Pápai Református Kollégium Gimnáziuma.
Parkfelújítási program középiskolánkban Készítette a Meglepetés nevű csapat: Pintér Petra Albrecht Armand Fischer Kristóf Róna Bence.
„Utca helyett iskola” A Vajda Péter Ének-zene Testnevelés Tagozatos Általános Iskola bűnmegelőzési modellprogramjáról.
CIVITAS Polgár az Európai Demokráciában OTV Wass - csoport.
A magyar háztartások fizetési szokásai
Fesztiválozó egyetemisták Készítette: Buzinkay Nóra „Campus-lét” a Debreceni Egyetemen Műhelykonferencia
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
Gyermek és fiatalkori devianciák kialakulása
FORDÍTOTT VILÁG ? JÓ TUDNI !!!!. NA, HOL KÉSZÜLTEK EZEK A KÉPEK ? ANNYIT SEGÍTEK, HOGY NEM ISKOLÁBAN, VAGY KOLLÉGIUMBAN. AZOKRA NINCS PÉNZ !!
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
ShowTime.
Smudla Kata Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai c. konferencia január 29.,Salgótarján Civil szervezetek és az oktatási.
Magyar Máltai Szeretetszolgálat Nyugat-Dunántúli Régió
CIVIL KEZDEMÉNYEZÉSEK PROGRAMJA március 20. CSAPAT BRÓDY IMRE GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÖZÉPISKOLA AJKA.
„Polgár az Európai Demokráciában OTV” Enpaszmációs jelenségek Csapat: 0. Generáció Előadók:Börcsök Gyula Frank Rudolf Keszthelyi Balázs Sulyok Zoltán.
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
Civitas Polgár az Európai Demokráciában OTV. Coop Optimaták.
Polgár az Európai Demokráciában Országos Tanulmányi Verseny Erdős Eszter Kovács Bettina Takács Dorottya Prokai Emília.
Polgár az Európai Unióban A „Révaisok Uniója” által készített prezentáció
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
Felekezeti statisztika Irányító tanár: Hasas Tünde Szerz ő k: Szabó Katalin Kertész Erika Veres Janka Eszter Szent László Római Katolikus Gimnázium Nagyvárad.
Kemencei táborozás szeptember
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
EGÉSZSÉG ÉS JÓL-LÉT SZÉKESFEHÉRVÁR POLITIKÁJÁBAN Östör Annamária.
Hallgatólét, Mafihe. Jelölések Mafihe – Magyar Fizikushallgatók Egyesülete Fizikus – mindenki, aki a fizikával vagy annak határterületével foglalkozik.
A televíziózási szokások változása az infokommunikációs eszközök tükrében.
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
,,Szent László”Római Katólikus Gimnázium Készitette:Kurucz Brigitta Kállai Dóra Kállai Dóra Mateoc Teodor-Dávid Mateoc Teodor-Dávid 2011 Február 16.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
PROJEKT-TERV Youth 2 Youth Innovációs Verseny Keretében Megvalósítandó Közösségi Készítette: Harmati Katalin, Lázi Alexandra, Perge Gábor /Sorsfordítók.
A káros szenvedélyek hatása egy fiatal szervezetre
A 2014/2015 iskolai év pszichológusi tevékenységének beszámolója.
TÖBBCÉLÚ KÖZÖSSÉGI TEREK FEJLESZTÉSE AZ IKSZT-KUTATÁS ELSŐ EREDMÉNYEI II. SZAKMAI MŰHELY KŐVÁGÓSZŐLŐS, 2015 MÁJUS 21.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
Esélyteremtés az iskolarendszerben hátrányos helyzetű fiatalok számára Schön Brigitta.
Ifjúsági kérdőívek értékelése Szentesi fiatalok körében.
Iskola és család Eltérő és hasonló megközelítések a prevenciós beavatkozások tervezésében A magára hagyott nemzedék A drog veszélyes - veszélyben van a.
Nemzeti Tehetség Program Tehetségútlevél Program „NTP-TÚP ” FIATALOKAT ÉRINTŐ GAZDASÁGI-SZOCIÁLIS VÁLTOZÁSOK ÉS PROBLÉMÁK -A legújabb generációk.
Szülői értekezlet 5.B
– Letölthető változat –
PÉLDÁK.
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
Ipar Office 4.0.
Tanulásszervezés By the PINK csoport.
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Az innováció innovációja
Magyar - Angol Tannyelvű Gimnázium Kollégiuma Balatonalmádi, Rákóczi u
ERASMUS ÉLET AUGSBURGBAN
Gyümölcsös ültetvények összeírása, 2017
Előadás másolata:

Szabadidős tevékenységek /Felmérés készült egy vidéki gimnáziumban, 2006 februárjában/ Civitas Polgár az Európai Demokráciában Csapat: Tetrarchia

1. A probléma

Probléma Van-e szabadidőnk? Hasznosan töltjük-e? A leggyakoribb tevékenységek: televíziózás számítógépezés –Miért? családi „minta” jó társaság hiánya vonzó programok hiánya tájékoztatás hiánya

2. Információk

Információk Az életkorral nő a TV iránti igény

Információk Időigényes, drága, ezért népszerűtlen

Információk Kedvelt tevékenység, de az életkor növekedésé- vel csökken a rá fordított idő

Információk Naponta a 10.- esek, hetente a 11.-esek sportolnak a legtöbbet

Információk Leginkább havonta járunk színházba

Információk Az életkor növekedésé- vel nyitunk a világra

Információk A lehetőségek és a pénz hiánya miatt népszerűtlen

Információk Elég a zsebpénz – kicsi a motiváció

Információk

3. A megoldás

Megoldás Tanulmányi kirándulásokat! Kulturális programok saját költségből is! Sportkört – a pénz megvan rá Iskolai bulik – többféle zenei stílust! Több közös iskolai mozit! A DÖK tanulhatna a kérdőív eredményeiből

4. Akcióterv

Akcióterv Kivitelezés: Tervezzük: –igényfelmérés kérdőívek segítségével –igény szerinti programok szervezése változatos zenei stílusú bulik (eltérő időpontban) filmklub olvasói kör táncszakkör sportkör –csoportos kedvezmények fizetős szakköröknél