A CONNECT és az Autópálya TOMASCHEK Tamás forgalomtechnikai mérnök Hazai részvétel CONNECT projektben – Workshop GKM, 2006.12.11.
Az ÁAK részvételének indokai 1. Torzó projektek: forgalomirányító központok VJT beruházás, vezérlőprogram üzemi hírközlő optikai kábel off-line forgalomszámlálók és segélykérők
Az ÁAK részvételének indokai 2. Egyéb indokok: keretterv hiánya nemzetközi együttműködés együttműködés a fővárossal
Az I. fázis (2005-2006) autópályás vonatkozású projektjei Az első fázis 5 projektje: A budapesti forgalomirányító központ és az ÁAK forgalomirányító központja közötti együttműködés Forgalmi menedzsment rendszerek Az M0 központ fejlesztési koncepciója, migrációs út Monitoring terv az M7 autópálya térségére Az M0 forgalomirányító fejlesztése, real time adatgyűjtés
CONNECT II. fázis (2006-2007) 1. Folytatódó projektek: A budapesti forgalomirányító központ és az ÁAK forgalomirányító központjának összekapcsolása Forgalmi menedzsment rendszerek → határon átnyúló forgalmi menedzsment Az M0 központ fejlesztési koncepciója, migrációs út → ÁAK forgalomirányító központ Monitoring terv az M7 autópálya térségére → Monitoring Pilot előkészítése, megvalósítása
CONNECT II. fázis (2006-2007) 2. Az információs táblák számának bővítése A meglévő táblák üzemeltetéséhez monitoring rendszer kiépítése (pl.: forgalomfigyelő kamerák, on-line hurokdetektor-ok, sebességmérők) Prizmás VJT alkalmazása a hálózaton Webkamerák Automatikus forgalomszabályozó és információs pilot rendszer az M7 autópálya Budapest- Székesfehérvár szakaszán
Információs VJT portálok Térkép a hálózattal MAESTRO 2006 2007
CONNECT II. fázis (2006-2007) M7 ÜHK bővítése
Köszönöm a figyelmet! tomaschek.tamas@autopalya.hu