Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Global Distribution System
Advertisements

Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Turizmusmarketing, mint a gazdaságélénkítés eszköze Új vizeken A Magyar Turizmus Zrt. új szerepben évi marketingterv Tama István Nyugat-dunántúli.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
UTAZÁS KALAND SIKER. Travel Ventures International Cyprus TVI Express Limited Louki Akrita 14 Agiazoni, P.C Limassol, Cyprus - EU United Kingdom.
Korszerű interaktív alkalmazások Dynamic packaging Készítette: Mező Ildikó március 25.
Turisztikai szervező, értékesítő
A nemzetközi és a hazai turizmus területi folyamatai, piaci tendenciái a globalizáció korában Dr. Aubert Antal – Berki Mónika PTE TTK Turizmus Tanszék.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Promóciós eszközrendszerünk
Dr. Juhász László1 Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 tavasz) 9.40 – V. előadó.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
2011. évi Kereskedelemfejlesztési pályázat Bács Edit osztályvezető Ügyfélszolgálati és Stratégiai Elemző Osztály Szeged, január 19.
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
1. Helyi kihívások, amelyek elindították a folyamatot… - Nyugat –Balatoni kistérség mostohahelyzete a Balaton régióban - vízminőségi problémák miatt kevesebb.
DPR kommunikáció alapelvei
UTAZÁSI IRODÁK A KULISSZÁK MÖGÖTT
BCD Travel Hungary – Vista Utazási Iroda
Dr. Juhász László1 kereskedelmis zálláshely Belső környezet hatása az ország szállodaiparára érvényesül Turizmus alanyai települések állami szervezetek.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Minőségben utazunk! Az Africa-Europe Challenge hivatalos utaztatója.
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
A kereskedelmi és iparkamarák gazdaságszervező szerepének változása Pekó László.
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
Turizmusstatisztika a KSH-ban Központi Statisztikai Hivatal
The International Air Transport Association
Köszöntjük a Kedves Résztvevőket !. Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
Minőségbiztosítás a falusi turizmusban
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Balaton régió turizmusában
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
A kulturális turizmus trendjei és a
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
Budapest Utazás Kiállítás
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
Szakmai alaptréning 1. fejezet
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
A turizmus és a nemzetközi konferenciák alakulása között SZEKUNDER KUTATÁS DÁNIELNÉ GARAI ÁGNES LEV69128.
9. Partnerség, érdekérvényesítés, kormányzati-közösségi kapcsolatok.
MUISZ A MUISZ tevékenysége II. félév. Érdekvédelmi és lobbytevékenység :  Utazás Kiállítás – tárgyalások a Hungexpoval a kedvezőbb feltételek érdekében.
Kovács Györgyi Budapest Kártya Divízió Vezető BFTK Nonprofit Kft.
Mészáros László prezentációja. Hong Kong TDC Tények Hongkongról A világ legszabadabb gazdasága (Cato Inst.) 11. a világkereskedelemi ranglistán Világelső.
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
A Tourism4C project bemutatása Nagy András Ügyvezető igazgató ZMVA Kick-off találkozó Zalaegerszeg, május
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
KKV-k külpiacra lépése és finanszírozási lehetőségeik *** A HITA szerepe a kereskedelemfejlesztésben Miskolc, november 13.
Elindultunk! Beszámoló a legutóbbi közgyűlés (2015. november 25.) óta eltelt időszakról Sousse,2016. Április 8.
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen osztályvezető Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Utazási Irodák Speciális Felelősségbiztosítás 2017
Hagyja Margie-ra a következő téli vakáció megtervezését!
KÜLÖNJÁRATI SZEKCIÓ Dr. Erdei Bálint Moderátor:
Turizmusfejlesztési és együttműködési tapasztalatok a Debrecen és Hortobágy helyi TDM szervezet elmúlt 4 és fél éve kapcsán Halasi Csaba egyesületi elnök.
HKIK XXIX. Küldöttgyűlés Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Beutazás hatása a buszos turizmusra, tendenciák
KÜLÖNJÁRATI SZEKCIÓ Dr. Erdei Bálint elnök
Előadás másolata:

Az OTP Travel fő értékesítési stratégiái és csatornái

Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: 1984. Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda 9 vidéki fiókiroda ISO 9001:2008 minőségbiztosítási tanúsítvány Tagságok: MUISZ – Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetsége IATA – Nemzetközi Légifuvarozók Szövetsége AHITA (IRIME) – IATA Repülőjegyértétkesítő Irodák Magyarországi Egyesülete LCCI – Lufthansa City Center International

Az OTP Travel bemutatása Tevékenységek Üzleti utaztatás Repülőjegy értékesítés (hagyományos és „fapados” légitársaságok) Online hotelfoglalás (több mint 10.000 szálloda világszerte) Autóbérlés Vasútjegyek értékesítése Vízumügyintézés Incentive utazások, programok Kollégák, ügyfelek ösztönzésére, jutalmazására szolgáló utak, programok Tanulmányutak Konferencia és kongresszusi utaztatás Bel- és külföldi rendezvények szervezése Kongresszusi utazások, regisztrációk, kísérőprogramok

Az OTP Travel bemutatása Tevékenységek Kiutaztatás Repülőjegy és szállásfoglalás Körutazások (autóbusszal és repülőgéppel) Városlátogatások (egyénileg és csoportosan) Üdülések „Fly & Drive” utak Tengeri hajóutak (egyénileg és csoportosan) Belföld Üdülések (hegyvidéki, vízparti, wellness, városi és falusi) Kulturális és szabadidős programok Csoportos utazások Beutaztatás Külföldi utazási irodák, cégek és egyéni ügyfelek számára Turisztikai szolgáltatások, rendezvények, konferenciák

Általános magyarországi helyzet Tendenciák Polarizálódó utazási piac Középréteg drasztikus csökkenése Irreálisan olcsó, és viszonylag drágább utak Árérzékenység valamennyi kategóriában Túlkínálat – kb. 1.150 idegenforgalmi vállalkozás „Last minute” utazások

Általános magyarországi helyzet Online vs. offline Az online értékesítési csatornák rohamos térnyerése Egyre szélesebb célközönséget érint Online akciók, kupon-ajánlatok = nehéz piaci helyzet „Gyanús” piaci szereplők, „fekete” utazásszervezés Utazási irodák közreműködése Utazási tanácsadás – inkább szervezett, szaktudás igényes utazásoknál szolgáltatásoknál Biztonság

Értékesítési stratégiánk Gyors alkalmazkodás Piaci igények gyors felismerése Kínálati paletta részbeni átalakítása Különböző úttípusok, különböző igényekhez való alkalmazkodás Új kommunikációs és értékesítési csatornák bevonása

Értékesítési csatornáink Offline Saját hálózat (B2C) 15 saját iroda országszerte Jelentős törzsutaskör Kiterjed üzleti utazói ügyfélkör Partnerhálózaton keresztül (B2B) Több mint 400 magyarországi utazásközvetítő partner Több mint 200 külföldi partner (főként Európából, de más térségekből is: pl. Egyesült Arab Emirátusok, Irán, Japán) Rendezvények Saját rendezvények (ügyfél- és partnertalálkozók) Kiállításokon, vásárokon való részvétel (bel- és külföldön) Média megjelenés Saját kiadványok Banki kiadványok Nyomtatott sajtó

Értékesítési csatornáink Online Weboldal Külföldi és belföldi ajánlatok Katalógus utak online foglalhatósága Online foglalórendszerek Repülőjegyek, hotelek és városlátogató csomagok (B2B, B2C) Facebook Online média megjelenés Online hirdetések Keresőoptimalizálás

Köszönöm a figyelmet!