EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Thermos Új típusú kedvezmények az üdülésben.
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
Szemléletváltás: tőzsdei nyereségek adótervezése
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Allegroup.hu Grando.hu – Az online pláza.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
1 Megaprofil 2 Termékeink 3 Projekt, – beépített termékek 4 Sikertényezők.
E.ON – Versenyben Önökért!
E.ON – Versenyben Önökért!
A PROJEKT, A VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS SZEMSZÖGÉBŐL dr. Naszádos Krisztina NKKB Ügyvédi Iroda 2010.
Franchise. Franchise: polgárjogi szerződéssel létesített vállalkozási forma, amelyet független vállalkozók hoznak létre. Szereplők: Franchise átadó: piacképes.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
E.ON – Versenyben Önökért!
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Értékesítési csatornák
Üzleti megoldás nemcsak üzletembereknek !. Mit kell tudnod és mit kell mondanod ? - Milyen érvek vannak az elkezdés mellett. - Hogy épül fel, az üzleti.
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
Logisztika 6.előadás.
Kapun kívüli logisztika A nagy kihívást egyre inkább az jelenti, hogy: -mely csatornákon (beszállítókon) keresztül, milyen költséggel és feltételekkel.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Menedzselem a vállalkozásom Társasági jog, szakjogok
JÓÜZLETAFRANCHISE Magyar Franchise Szövetség szakmai előadás
A Magyar Regionális Tudományi Társaság V. Vándorgyűlése Az ipar szerepe a regionális fejlődésben Alternatívák a regionális innovációs rendszer továbbfejlesztésére.
III. A logisztika jövője
Piacelemzés - CRM beruházások alakulása
Kontrolling Ferrero vs. Budakalász Különböző vagy hasonló? Csapattagok: Bertha Gábor Fekete Sándor Harcsa Veronika.
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
ZÁHONY TÉRSÉGI LOGISZTIKAI KLASZTER
8. Az eladásösztönzés.
2011. évi CCIX. Tv. Konferencia neve, helye: Budapest, 2012 október 30. GWP-konferencia Vojtilla László elnöki tanácsadó Magyar Energia Hivatal.
Az üzleti vállalkozás kialakulása, fogalma, a vállalkozás környezete
Miért pont Magyarország? avagy Hogyan szerezzünk külföldi befektetőt?
Vásárló: Ingyenes tagság Meghívhat további felhasználókat, építhet hálózatot, de jutalékra nem jogosult Általános vásárló: Saját felhasználásra.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
okl. közgazdász, üzletfejlesztési vezető Szolnoki Gazdasági Napok
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.
Termék & Márka Kopcsay László.
GO! Store Europe LTD. -MAGYARORSZÁG-
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
VEGYÉL RÉSZT EGY KÜLDETÉSBEN! RÉSZESÜLJ EZÉRT Gyógyulj és segíts gyógyulni másoknak is! egyedülállóan magas anyagi elismerésben!
MENTOR Nemzeti Beszállítói Program (előkészítés alatt)
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
9. Partnerség, érdekérvényesítés, kormányzati-közösségi kapcsolatok.
Az árképzés szempontjai
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
KSG MONOGRAM KFT ÉVA HÍMZŐHÁZ ALAPÍTVA: 2000 KISBÉR Kossuth Lajos u 9. Telefon, Fax:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Gazellák Magyarországon A KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALATOK SZEREPE A FOGLALKOZTATÁSBAN Műhelykonferencia.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
az Akasztói Szikiponty
Vállalkozásmenedzsment
Kereskedelmi Eszközök Specialista
Fejlessze vállalkozását pályázati források segítségével!
Beszerzések hatékonyság növelése
11. tétel.
2/18/2018 Marketingterv Név.
Meglévő – megmaradó hálózatnál GÁZ – BESZERZÉSI MEGTAKARÍTÁS
Partnerség és együttműködés
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
Vásárlás az interneten
Előadás másolata:

EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat Kereskedelmi, Szolgáltatói és Ügynöki Kft. Ezermester Magyar Barkács Kft.

Ezermester Magyar Barkács Kft. A multik szorításában A magyar barkácspiac bő felét a 4 + 1 multinacionális áruházlánc uralja A másik felén mintegy 10.000 kisebb bolt osztozik A multik folytatják a terjeszkedést A kis boltok fokozatosan elvesztik pozícióikat Ezermester Magyar Barkács Kft.

Ezermester Magyar Barkács Kft. Van megoldás? Milyen erősségei vannak a multiknak és a kis boltoknak a vásárlók szempontjából: Multik Kis boltok Minden egy helyen Közel van Széles választék Speciális választék Alacsony árak Személyes kiszolgálás Többféle szolgáltatás Különleges igények kielégítése Kedvező nyitva tartás Magas tudásszint Akciók, reklám, extra garancia Segítőkészség, tanácsadás Ezermester Magyar Barkács Kft.

Ezermester Magyar Barkács Kft. Van megoldás? Milyen előnyök segítik a multikat a kis boltokkal szemben: hosszú fizetési határidő lenyomott árak visszavásárlási garancia termék belistázási díj helypénz polcszerviz marketing költség hozzájárulás Ezermester Magyar Barkács Kft.

Ezermester Magyar Barkács Kft. Igen, van megoldás! Tanuljunk a multiktól és használjuk fel, amit fel lehet: Nagy mennyiségű árubeszerzés Erős márkanév (biztosítja az ismertséget és a bizalmat) Egységes piaci megjelenés Fejlett reklám / marketing / PR tevékenység Ezermester Magyar Barkács Kft.

Ezermester Magyar Barkács Kft. Első lépés Közös beszerzési társaság létrehozása Barkácsboltok érdekszövetsége, beszerzési feladatok összefogására, összehangolására: A társaság neve: Ezermester Magyar Barkács Kereskedelmi, Szolgáltatói és Ügynöki Kft. - A magyar barkácsbolt hálózat A társaságba bárki beléphet, aki elfogadja a társaság alapszabályát A társasági tagságért és a logó használatáért havi díjat kell fizetni A társaság célja a beszállítóknál a legnagyobb kedvezmény elvét érvényesíteni a tagok számára A társaság az egyes beszállítókkal szemben önálló kereskedelmi ügynökként lép fel A társaság törekszik és előnyben részesíti a forgalmazott termékek Magyarországról történő beszerzését A beszállítók megkeresik a társaságot, ajánlataikkal, szerződéseikkel A beszállítók a nagy volumennek köszönhetően számlaengedményeket adnak A beszállítók ügynöki jutalékot (1+1%) kötelesek fizetni a társaságnak, a megvalósult beszerzések után, melyből az egyik 1 % a társaság adott tagjának jár vissza, rendelési értékének megfelelően. Ezermester Magyar Barkács Kft.

Távlati, választható fejlődési lépések Egy sikeres, európai színvonalú kereskedelmi bolthálózat fel- építése és működtetése, amely a szoros együttműködésből adódó beszerzési, logisztikai, disztribúciós és más előnyöket kínál a belépő tagoknak, hogy azok megfeleljenek a piaci verseny kihívásainak és a fogyasztóik érdekeinek. Alapja a korábban bemutatott beszerzési társaság, területi bővítéssel Egységes: piaci megjelenés - logó alapválaszték akciók / támogatott termékek fellépés a beszállítók felé Rugalmas: saját név megtartása bolt elrendezés / berendezés alkalmazottak, árképzés üzleti stratégia és marketing saját beszerzési források Ezermester Magyar Barkács Kft.

Távlati, választható fejlődési lépések Az eddigi lépések sikerei az együttműködés további fejlesztését igénylik, egy olyan cég / hálózat létrehozására, amely már nyilvánvalóan versenyképes ellenfele tud lenni a külföldi multinacionális barkács áruházláncoknak A résztvevő boltok egységes rendszerbe történő fejlesztése, mint (vagy hasonló) egy franchise rendszer: Egységes: a boltok külső és belső megjelenése a munkatársak ruházata, oktatása, fejlesztése bővített alapválaszték, egységes árakon permanens reklám és marketing tevékenység flotta beszerzések (energia, távközlés stb.) nagy értékű beruházások (logisztika, informatika stb.) Meglévő boltok csatlakozása mellett, saját, új boltok, valamint termékek létrehozása. Ezermester Magyar Barkács Kft.

„Legyen Ön is részese a sikernek! Ezermester Magyar Barkács Kft.