CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
Advertisements

Az Adomány Pont bemutatása
Dr. Dietz Ferenc polgármester Március 12.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
TÁJÉKOZTATÁS A SZAKMAI VIZSGARENDSZEREK KUTATÁSÁRÓL Dr. Hideg Éva Budapesti Corvinus Egyetem, Jövőkutatás Tanszék Az FKA-KT 4/2006. sz. téma, Megvalósíthatósági.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Adománybolt hálózat Bemutatót készítette: Boda Kitti március.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
Támop / Vas Megyei Önkéntes Centrum Központban az önkéntesség március1.
Civil szerepek és civil szereplők
1. Konzorciumi Partnerek •Magyar Szakszervezetek Országos Szövetsége (MSZOSZ) •Magyar Iparszövetség (OKISZ) •Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ)
Zalai Falvakért Egyesület Zala megyei Önkéntes Centrum.
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
Közösségben újra hasznos!
Közösségben újra hasznos! TÁMOP A DOMÁNYBOLT, MINT A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ESZKÖZE Átfogó Célok • Foglalkoztatás • Környezetvédelem • Anyagi fenntarthatóság.
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
VI. Köztudatos vállalati magatartás A vállalatok társadalmi felelősségvállalása Szlávik János az MTA doktora tanszékvezető, egyetemi tanár Budapesti.
Munkaesély Munkaerő-piaci Szolgáltatók Szövetsége november.
Látássérültek közösségi mentorainak képzése és foglalkoztatása TÁMOP /
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
Sikeres Székelyföld – 3 Fórumsorozat Csíkszereda, november 25. RÁDULY ATTILA Elnök, Zöld Nap Egyesület, Kézdivásárhely KÖRNYEZETTUDATOSSÁG.
TÁMOP C-09/ „Kitárt karok” szeptember február 29. „Első lépés” – alacsony foglalkoztatási eséllyel rendelkezők képessé.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 17. Debrecen.
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
Az ADOMÁNYHÁLÓ adománybolt-modellje A charity-kultúra meggyökereztetésétől az önfenntartásig avagy Hálózzuk be együtt Magyarországot a hétköznapi jótékonyság.
E-cherry adománybolt, adományboltok Magyarországon
Tanulási partnerségek kezdeményezése A NYITOK hálózatfejlesztési program bemutatása Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért június 22.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás Egy kísérleti projekt tapasztalatai Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért 2010.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
1 Civil részvétel és szerepvállalás A helyi és térségi együttműködés lehetőségei és korlátai Rajnai Gábor Országos Területfejlesztési Civil Egyeztető Fórum.
Integrált közösségi szolgáltató terek
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM, MINT A HELYI ÖSSZEFOGÁS FÓRUMA Gödöllő, március 9.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
A 150 éves Magyar Tűzoltó Szövetség ( ) társadalmiasítása május 25.
A középiskolai közösségi szolgálatban rejlő pedagógiai és intézményi lehetőségek - Pavlics Tamás - „Önkéntesség – közoktatás – közösségi szolgálat” szakmai.
A MI INNOVÁCIÓNK Ágoston László SEiSMiC, szeptember 9.
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara szerepe a vidékfejlesztésben
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a partnerség Civil részvétel és EU források – december 3. Európai Ifjúsági Központ Dr. Arató Krisztina ELTE.
Az egyetemi sport eladhatósága, mi kelti fel a cégek érdeklődését? Debrecen, szeptember 3.Készítette: Maszlavér Gábor.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Az iskolai közösségi szolgálat a koordinátor szemével
Miért vagyunk sikeresek? Közösségi Szociális Szövetkezet Vízkelety László – E-cherry adományboltok szakmai vezetője Alakulás: 2010 Indulás: 2011-ben egy.
Iskolai közösségi szolgálat
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Javaslatok a következő tanodaciklusra Szűcs Norbert Motiváció Oktatási Egyesület.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5.
Az NFT tervezési folyamatának nyomon követésére alakult civil munkacsoport Budapest, április 15.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
A tudatos fogyasztói magatartás kultúrájának terjesztése, a civil kezdeményezések fontossága Boczné Lakatos Vanda Pécsi Zöld Kör Egyesület – egyesületi.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A Közösségi Alapítványokról Lekeny Hajnal Kárpátok Nemzetközi Alapítvány
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat Mobilitás bróker szerepben Mobilitás bróker szerepben Letenyei Mráz Márta Budapest december 09.
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Társadalmi vállalkozások
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Hellner Szelina, Kincses Gábor, Bartha Zsolt
A projektek hosszú távú előnye – tartós foglalkoztatás
Előadás másolata:

CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója

A CSERITI a közösségi jótékonyság, a felelős gondoskodás márkája Mi a CSERITI? egy új mintaszövetkezet egy forradalmian új jótékonysági brand egy többcélú társadalmi vállalkozás A CSERITI a közösségi jótékonyság, a felelős gondoskodás márkája

Mi az Adománybolt? Társadalmi vállalkozás: tárgyadományokat társadalmi céllal, nonprofit modellben áruba bocsátó üzlet. Többféle adománybolt-értelmezés, eltérő célrendszerrel Cél szerinti tevékenység támogatása - civil szervezetek - forrás kiegészítés (angol modell) A működésbe épített társadalmi célok elérése reuse mentén (német modell)

ADOMÁNYHÁLÓ misszió és célok A charity- és charity shop kultúra magyarországi meghonosítása Funkcionális újrahasznosítás Innovatív foglalkoztatás - munkahelyteremtés (HH) Szociális vásárlási lehetőség Társadalmi tudatformálás

A CSERITI-Adományháló Óbuda 2011. április 1. Angyalföld 2011. szeptember Erzsébetváros 2011. december Pilisvörösvár 2012. július Pestszentlőrinc 2014. április És így tovább…

Hálózatosodás Adományboltok Szövetsége megalakulóban érdekképviseleti szerv CSERITI - jótékonysági franchise független szervezetek saját célok közös kommunikáció, arculat minőségbiztosítás

Marketingstratégia Klasszikus 4P modell (Mit és Kinek? Mennyiért? Hol? Hogyan?) Termék/Szolgáltatás és célcsoport pozicionálás: Adománybolt – értékesítés Szociálisan rászorulók Kincsvadászok Tudatos vásárlók (trendi fiatalok) Begyűjtő szolgálat – szolgáltatás Minden magyar állampolgár, vállalkozás, szervezet, stb.

Marketingstratégia Klasszikus 4P modell: Árpolitika: Mindenkori használtcikk piac alatti árszínvonal Korrekt, körültekintő árazás Célcsoport szerinti árazás Forgási sebesség figyelembe vétele Alku készség

Marketingstratégia Klasszikus 4P modell: Disztribúció: Értékesítés Kis, színes „belvárosi” boltok CSERITI Szolgáltató Központ – RAKTÁRÁRUHÁZ Adománygyűjtés Helyi gyűjtőpontok Gyűjtőszolgálat

TÁRSADALMIASÍTÁS, TÁRSADALMI TUDATOSÍTÁS Marketingstratégia Klasszikus 4P modell: Reklám: TÁRSADALMIASÍTÁS, TÁRSADALMI TUDATOSÍTÁS „Klasszikus vevőkör helyett társadalmi bázist építünk”! MÁRKAÉPÍTÉS: a CSERITI egy társadalmi ernyőmárka a szociális gazdaság bimbózó világában

Marketingstratégia Reklám: Klasszikus reklám eszközök Partnerség szórólap; facebook; google adwords Partnerség CSR (vállalati felelősségvállalás) Civil szervezetek Helyi Önkormányzatok

Marketingstratégia Reklám: Média Nem fizetett sajtómegjelenések Rádió Televízió Írott sajtó (online és offline) Közösségi csatornák („szájról szájra”) Hálózati potenciálok

Partnereink

Carla Wien

Carla Wien

Carla Wien

Óbudai

Angyalföldi

Erzsébetvárosi

Pilisvörösvári

Gyűjtőszolgálat

ADOMÁNYHÁLÓ – CSERITI SZOLGÁLTATÓ SZOCIÁLIS SZÖVETKEZET KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Sáhy Gábor +36 30 914 3919 www.adomanyhalo.hu; ADOMÁNYHÁLÓ – CSERITI SZOLGÁLTATÓ SZOCIÁLIS SZÖVETKEZET