CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
A CSERITI a közösségi jótékonyság, a felelős gondoskodás márkája Mi a CSERITI? egy új mintaszövetkezet egy forradalmian új jótékonysági brand egy többcélú társadalmi vállalkozás A CSERITI a közösségi jótékonyság, a felelős gondoskodás márkája
Mi az Adománybolt? Társadalmi vállalkozás: tárgyadományokat társadalmi céllal, nonprofit modellben áruba bocsátó üzlet. Többféle adománybolt-értelmezés, eltérő célrendszerrel Cél szerinti tevékenység támogatása - civil szervezetek - forrás kiegészítés (angol modell) A működésbe épített társadalmi célok elérése reuse mentén (német modell)
ADOMÁNYHÁLÓ misszió és célok A charity- és charity shop kultúra magyarországi meghonosítása Funkcionális újrahasznosítás Innovatív foglalkoztatás - munkahelyteremtés (HH) Szociális vásárlási lehetőség Társadalmi tudatformálás
A CSERITI-Adományháló Óbuda 2011. április 1. Angyalföld 2011. szeptember Erzsébetváros 2011. december Pilisvörösvár 2012. július Pestszentlőrinc 2014. április És így tovább…
Hálózatosodás Adományboltok Szövetsége megalakulóban érdekképviseleti szerv CSERITI - jótékonysági franchise független szervezetek saját célok közös kommunikáció, arculat minőségbiztosítás
Marketingstratégia Klasszikus 4P modell (Mit és Kinek? Mennyiért? Hol? Hogyan?) Termék/Szolgáltatás és célcsoport pozicionálás: Adománybolt – értékesítés Szociálisan rászorulók Kincsvadászok Tudatos vásárlók (trendi fiatalok) Begyűjtő szolgálat – szolgáltatás Minden magyar állampolgár, vállalkozás, szervezet, stb.
Marketingstratégia Klasszikus 4P modell: Árpolitika: Mindenkori használtcikk piac alatti árszínvonal Korrekt, körültekintő árazás Célcsoport szerinti árazás Forgási sebesség figyelembe vétele Alku készség
Marketingstratégia Klasszikus 4P modell: Disztribúció: Értékesítés Kis, színes „belvárosi” boltok CSERITI Szolgáltató Központ – RAKTÁRÁRUHÁZ Adománygyűjtés Helyi gyűjtőpontok Gyűjtőszolgálat
TÁRSADALMIASÍTÁS, TÁRSADALMI TUDATOSÍTÁS Marketingstratégia Klasszikus 4P modell: Reklám: TÁRSADALMIASÍTÁS, TÁRSADALMI TUDATOSÍTÁS „Klasszikus vevőkör helyett társadalmi bázist építünk”! MÁRKAÉPÍTÉS: a CSERITI egy társadalmi ernyőmárka a szociális gazdaság bimbózó világában
Marketingstratégia Reklám: Klasszikus reklám eszközök Partnerség szórólap; facebook; google adwords Partnerség CSR (vállalati felelősségvállalás) Civil szervezetek Helyi Önkormányzatok
Marketingstratégia Reklám: Média Nem fizetett sajtómegjelenések Rádió Televízió Írott sajtó (online és offline) Közösségi csatornák („szájról szájra”) Hálózati potenciálok
Partnereink
Carla Wien
Carla Wien
Carla Wien
Óbudai
Angyalföldi
Erzsébetvárosi
Pilisvörösvári
Gyűjtőszolgálat
ADOMÁNYHÁLÓ – CSERITI SZOLGÁLTATÓ SZOCIÁLIS SZÖVETKEZET KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Sáhy Gábor +36 30 914 3919 www.adomanyhalo.hu; ADOMÁNYHÁLÓ – CSERITI SZOLGÁLTATÓ SZOCIÁLIS SZÖVETKEZET