ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: 2014. február 13-tól.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Advertisements

Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 30-tól.
Az új rendszer a CobraConto.NET.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Általános médiaajáNlat
SZERKESZTŐSÉGI BLOGOK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 14-től.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Eurosport Média ajánlat 2014.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
„Az élet női oldala”. Sminkvideók a Life.hu-n Tények •Life.hu: 170 ezer egyedi látogató decemberben A Life.hu átlagos napi belföldi látogatószáma decemberben.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
TOTALCAR MAGAZINE ANGOL NYELVŰ KIADVÁNY Érvényes: január 1-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT ÉS TEMATIKUS CSATORNÁK Érvényes: március 14-től.
IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
RICH MEDIA MEGOLDÁSOK június 11.. RICH MEDIA MEGOLDÁSOK Látványos, megkerülhetetlen hirdetési formátumok Kreatív, interaktív megoldásokra alkalmas.
TABLET ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT május 23.. Az üzleti döntéshozók háromnegyede rendelkezik okostelefonnal, felének van tabletje. 3 Az üzleti döntéshozók.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
2014. január 1. TERMÉKELHELYEZÉSI LEHETŐSÉGEK KIEGÉSZÍTŐ AJÁNLAT.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: május 12-től 1.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
Általános médiaajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT szeptember 12.. A TOTALBIKERÓL az Index motoros magazin oldala, a Totalcar motoros kiadása a magazin folyamatosan frissülő.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat Érvényes: 2015
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Előadás másolata:

ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól

 2002-ben indult tudás alapú stratégiai kvízjáték  2013 nyarán megújult: egyszerűbb, látványosabb, változatosabb  a stratégiai kvízjáték során egyidejűleg több játékos méri össze a tudását  a térképoldalon folyó játék során a felhasználók a kérdésekre adott helyes válaszok által foglalhatnak el területeket  a Honfoglalón kialakult közösség a játék mellett a különböző szolgáltatás-modulok (chat, árverés, fórum, stb.) miatt is szívesen látogatja az oldalt 2

Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (RU=valós felhasználó, 15+ belföldi közönség); Adverticum Adserver NG december KÖZÖNSÉGE 3 nő (aff 122) 62% éves (aff 117) 71% vidéki (aff 106) 83% Esomar ABC státuszú (aff 101) 65% tanuló/diák (aff 189) 34% Heti valós felhasznlószám: RU Heti megjelenésszám: AV

LISTAÁRAK A HONFOGLALÓ FŐOLDALÁN ÉS JÁTÉK OLDALAIN FelületKreatív Listaár (3 nap) Főoldal 1. Leaderboard (970x90 px vagy 728x90 px) Ft 2. Medium rectangle (300x250 px) Ft Játék oldal 3. Half page (300x600 px) Ft

5

a belépőoldali kvíz kérdések megválaszolásával a regisztrált felhasználók extra licittallérokhoz juthatnak a hirdető kérdése a többi kvíz kérdés előtt jelenik meg kattintható linkkel és logóval a hirdetés egy felhasználónak naponta egyszer jelenik meg belépés után Leadandó anyagok: kérdés: 120 karakter szóközökkel válaszok: 4x20 karakter szóközökkel 6 KreatívNapi listaár belépő oldali kvíz / joker kérdés Ft BELÉPÉS UTÁNI OLDALAK BELÉPŐ KVÍZ / JOKER KÉRDÉS 6

7 a játék egy 14 napon át tartó licit a szponzor által felajánlott termék(ek)re, szolgáltatás(ok)ra a játékosok a Honfoglalón szerzett aranytallérjaikkal (virtuális pénz) vesznek részt az árverésen a nyeremény azé, aki „leütéskor” a legmagasabb ajánlatot tette a megjelenés elemei: – nyereményjáték oldal: 120x40 px logo, felajánló, felajánlás neve – árverés oldal: 120x40 px logo, cégnév, teljes oldalas termékleírás képpel (220x220 pixel) min. időtartam: 2 hét net-net ár: Ft/2 hét A postázás és az esetleges nyereményadó költségét a hirdető vállalja. 7 NYEREMÉNYJÁTÉK / ÁRVERÉS

KÉRDÉSSZPONZORÁCIÓ a Honfoglaló fő funkciójához kapcsolódó, edukációs hirdetési forma a hirdető által megadott kérdések bekerülnek a kvíz kérdések közé a hirdető által megadott minimum 100 feleletválasztós és/vagy tipp kérdés 1 hónapig jelenik meg a játékban a szponzorált kérdés mellett a hirdető logója jelenik meg (max. 88x40px-es jpg, nem kattintható) 8 szeptembertől rendelhető Listaár: Ft / hó Több hónap együttes megrendelése esetén igénybe vehető kedvezményeinkről kérjük, érdeklődjön kapcsolattartójától! Az ár tartalmazza a megjelenés technikai költségét (max Ft), ami nem része a médiaköltésnek. Fél éves megrendelés esetén negyedévenként 200 hirdetői kérdés adható meg.

9 a Honfoglaló bajnokság alkalmi „rendezvény”, amely előre kihirdetett időpontban kezdődik a bajnokságban való részvételhez előzetes regisztráció szükséges a bajnokság tartalmazhat: – normál Honfoglaló játékban használt kérdés csoportokat – a szponzoráló cég által feltett kérdéseket – tematikus kérdéseket (pl. történelem, irodalom, sport, stb.) a megjelenés elemei: – a bajnokság promoboxában a szponzor nevének feltüntetése (1 hét) – text alapú hírlevél a szponzor megnevezésével (feliratkozottak száma: ) – a bajnokság leírás oldalán látható a szponzor által felajánlott (1-3. helyezettnek járó) díj és a szponzor neve (linkként) Tematikus bajnokság megjelenési csomag (a bajnokság beharangozójának hetében):  1 nap szöveges doboz (35+90 kar.) megjelenés az Index címlapján (bajnokság oldalára mutatva)  2 nap billboard megjelenés a HF főoldalán  AV halfpage megjelenés  tematikus bajnokság megjelenései (promóbox, hírlevél, fórum)  net-net ár: Ft/alkalom A nyereményt a hirdető biztosítja, továbbá viseli a nyereménnyel kapcsolatos adóterheket, valamint postázási költséget. TEMATIKUS BAJNOKSÁG 9 szeptembertől rendelhető

10 intenzív brand társítás a Honfoglaló játék oldala a hirdető arculatának megfelelően alakítható át a játék alap esetben Magyarország térképén zajlik, a szponzorációs során ez tetszőleges ország térképére változtatható min. időszak: 1 hónap net-net: Ft / hó Az ár az egyszeri technikai költséget nem tartalmazza ( Ft + ÁFA) A technikai költség nem része a médiaköltésnek, kedvezményekkel nem csökkenthető A megjelenés elemei: külön menüpont (fix), promobox (rotálva) egyedi játékindító gomb, egyedi térkép 2db hírlevél (feliratkozottak száma: ) ranglista az aloldalon 10 JÁTÉK SZPONZORÁCIÓ szeptembertől rendelhető

Áraink a publikálás napjától visszavonásig érvényesek és az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. A CEMP Sales House a változtatás jogát fenntartja. Az ajánlatban felhasznált képek illusztrációk. Az ajánlatban szereplő becsült adatokat gemius Online Publishers’ Audit, gemius/Ipsos Audience és Adverticum AdServer NG eredmények alapján határoztuk meg. Az ajánlatban foglalt információk a CEMP SH Kft., az Index.hu Zrt. és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. („CEMP”) tulajdonát képezik. Az ajánlatban foglalt adatok bizalmas jellegűek és az ajánlat megtétele céljából az ajánlat címzettjének kerülnek átadásra. Az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy nem jogosult az ajánlatban foglalt adatokat, a feleken kívülálló harmadik személynek átadni vagy harmadik személynek hozzáférhetővé tenni. Ellenkező esetben az ajánlat címzettje tudomásul veszi, hogy a CEMP SH Kft. vagy a CEMP csoport bármelyik tagja az adatot jogosulatlanul átadóval vagy az adatot felhasználóval szemben kártérítési követeléssel élhet. 11