Hogyan érvényesülj magyarul? EIA/2012/1.1.1 számú projekt A 2013-as „Hogyan érvényesülj magyarul?” című projektünk, a 2012-es, „Hogyan intézzük ügyeinket.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Felkészítő tanfolyam. Lépések: 1.CsapatépítésCsapatépítés 2.NémetórákNémetórák 3.Informatikai ismeretekInformatikai ismeretek 4.Szakmai ismeretekSzakmai.
Advertisements

GANZ ÁBRAHÁM KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Székesfehérvári Belvárosi I. István Középiskola Székhelyintézmény
Bodolai Anna Borbála ICCR-Budapest Alapítvány Január 14. Európai Integrációs Modulok-Szakmai Tapasztalatcsere (EIA/2012/4.8.1.)
Informatikai szakképzés és munkaerő-piaci tendenciák BUDAPEST, január Budapest, Montevideo utca 9. | Telefon: | Fax: +36.
KIÚT A HÁTRÁNYOS HELYZETBŐL Modell értékű program a Zalaegerszegi kistérségben Molnár Máté programigazgató Foglalkozta Társ – Társ a foglalkoztatásban.
Mozgóképkultúra és médiaismeret Háttér: ● Választható közismereti vizsgatárgy (5. érettségi tárgy) ● ig kétszintű az érettségi 2011-től a felvételi.
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
Európai fiatalok- hasonlóságok és különbségek. Pedagógiai módszerek:  tanórán kívüli foglalkozások  előadások, beszámolók, kérdőívek  nyelvi előkészítés.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
A Kőszegi és Felső-Répcementi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma Munkáltatói Fórum Csepreg március 19.
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
Nyitó rendezvény „Motiváló képzések és kapcsolódó szolgáltatások a ”Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP A2-12/ október 18.
TÁMOP B-11/ „Életút a párkereséstől a jól működő családig”
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A TÁMOP /1 projekt működési modelljéről, a megvalósult fejlesztésekről Budapest, november 19.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Kismama Karrier Központ és Alternatív Főiskola
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű képzési.
Szegedi Rendőrkapitányság
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás Egy kísérleti projekt tapasztalatai Balázs Ákos Szövetség az Életen Át Tartó Tanulásért 2010.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
Harmadik országbeli hallgatók beilleszkedésének elősegítése
Megpályázható tevékenységek BM/4747-1/2012. sz
Megpályázható tevékenységek BM/ /2012. sz. nyílt pályázati felhívás alapján Európai Integrációs Alap.
Trénerek: Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű.
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
„HELYI.ÉRTÉK” A mezőkövesdi Ifjúsági Információs Pont szolgáltatásainak fejlesztése TÁMOP-5.2.5/08/1/B.
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint kulcstevékenységeinek.
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
"Tudás és kompetencia Szakmai képzések az egyenlő esélyű hozzáférésért TÁMOP A-12/ Németh Orsolya alelnök, projektmenedzser Vakok.
Mozduljunk meg! Let’s move! HU-12-E R3 Projekt indító rendezvény Általános ismertető.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
ESÉLYTEREMTŐ OKTATÁSI MODELL A TÁRSADALMI MEGBECSÜLÉSÉRT HEFOP P /2.0.
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
„Kistérségi fejlesztések összehangolása, önkormányzati összefogás a Zselica kistérségben” Mohácsi Katalin Bányai Panoráma Egyesület portamenedzser Kaposvár,
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Megpályázható tevékenységek BM/9674-2/2011. sz. nyílt pályázati felhívás alapján Európai Integrációs Alap dr. Gyöngy Anna BM EUEFO.
„Építő közösségek a tényői IKSZT-ben”
Egészségvédelem hónapról-hónapra
Tanfolyami kínálatunkból Számítástechnikai alapismeretek, 20 óra Szövegszerkesztés, 30 óra Táblázatkezelés, 36 óra Prezentációkészítés, 20 óra ECDL, 150.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A projekt termékei OKJ-s képzési anyagok Földművelésügyi Minisztérium, március 30. SEE-REUSE „Az európai megújuló energia oktatás megerősítése a.
Csapatépítés A kiutazás előtt fontos, hogy a csapat tagjai megismerkedjenek egymással. Az egymásba vetett bizalmunk ezáltal megerősödött. A csapatmunka.
Kulcskompetenciák, munkaerő-piaci kulcskompetenciák
„NŐ AZ ESÉLY” TÁMOP B-2- 12/ , 0012.
Felkészülés a nagy útra!
Interkulturális kommunikáció Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara HR-klub október 24.
„NŐ AZ ESÉLY” TÁMOP B-2- 12/ A romák munkaerő-piaci reintegrációjának elősegítése, -A TÁMOP B-1-11/1kiemelt projektre épül,
IKER felülvizsgálata, referenciakeret bemutatása IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Tájékoztató a HEFOP 1.1 „A munkanélküliség megelőzése és kezelése” című intézkedés eredményeiről Rózsa Zoltán ESZA Kht. programvezető november 29.
ATALANTA Oktatási Kft. Nyelvi képzések.
Általános kerettantervű képzés emelt szintű biológia oktatással
Önkormányzati tisztségviselők és képviselők képzésének új lehetőségei
A KÖZÉPKORI EGYHÁZ KIALAKULÁSA.
A Projekt bemutatása A foglalkoztatási helyzet javítása különböző érdekképviseletek együttműködésével, célja a foglalkoztatás szempontjából hátrányos.
Felsőoktatási Szakképzés
SZÁMALK-Szalézi Szakgimnázium
Előadás másolata:

Hogyan érvényesülj magyarul? EIA/2012/1.1.1 számú projekt A 2013-as „Hogyan érvényesülj magyarul?” című projektünk, a 2012-es, „Hogyan intézzük ügyeinket magyarul?” című projektre épül.

Hogyan érvényesülj magyarul? EIA/2012/1.1.1 számú projekt 2012-es projekt indikátorai:  12 hónap  12 csoport  1440 tanóra  144 fő sikeres képzése 2013-as projekt indikátorai:  12 hónap  14 csoport  1680 tanóra  168 fő sikeres képzése

Hogyan érvényesülj magyarul? EIA/2012/1.1.1 számú projekt A projekt újdonságai:  számos kirándulás  közös élményszerzés a magyarországi beilleszkedés; a kulturális környezetbe való beolvadás segítése

Hogyan érvényesülj magyarul? EIA/2012/1.1.1 számú projekt 120 órás projekt, magyar nyelvi gyakorlati képzés részei: I. és II. szintűek számára  Latin betűs írás és fonetika megtanítása  Gyakorlatorientált magyarnyelv-tanfolyam  Alapvető kulturális ismeretek, hagyományok, szokások, életmód, értékek Magyarországon  Terepgyakorlat I.  Munkaerőpiaci felkészítő tréning I. III. szintűek számára  Gyakorlatorientált magyarnyelv-tanfolyam  Magyarországi társadalmi, kulturális és történelmi ismeretek  Terepgyakorlat II. (múzeumlátogatás)  Munkaerőpiaci felkészítő tréning II. Sérülékeny csoportok (idősek) számára  Latin betűs írás és fonetika megtanítása  Gyakorlatorientált magyarnyelv- tanfolyam  Informatikai alapismeretek a gyakorlatban (36 állomásos, internetkapcsolattal ellátott számítógép termünkben)  Alapvető kulturális ismeretek, hagyományok, szokások, életmód, értékek Magyarországon  Munkaerőpiaci felkészítő tréning I.

Hogyan érvényesülj magyarul? EIA/2012/1.1.1 számú projekt

Figyelmüket köszönjük! január 14.