TÁMOP-3.1.7-11/2-2011-0575 A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

1 A gazdasági kultúra fejlesztésében mintaadó intézmény A kompetencia alapú nevelésben- oktatásban mintaadó intézmény Projektzáró rendezvény Referencia-intézmények.
 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Nyitórendezvény Edelény, „Digitális írástudással a munkaerő-piaci aktivitás elősegítéséért”
A Than mint referencia intézmény
Györök Beáta - szakmai vezető, Gárdonyi Óvoda - Gárdonyi Tagóvoda
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Zagyvarékason.
Tantestületi felkészítő nap
Lestyánné Hricsovinyi Julianna, Krauszné Simon Nóra
TÁMOP A projekt: Segítség a sikerhez.
TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül” hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása c. pályázat
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP /10/1 TÁMOP /10/1/KMR Pénzügyi követelmények.
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Általános ismertető Tájékoztatás a választható képzési formákról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály, vezető tanácsos, képzési referens Simon Kata.
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
TIOP február 2.. TIOP 1.1.1/09 Tanulói laptop Támogatás összege: Ft Pályázat időtartama: május 1. – március 1.
Új évszázad - Új módszerek1. 2 Támogató: ESZA A projekt megvalósításának kezdete: A projekt befejezésének időpontja:
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.
TÁMOP A-12/ Innováció a szakképzésben, új irány - új iránymutatás a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetéséhez NYITÓRENDEZVÉNY.

TÁMOP /2 – Nyitórendezvény. A Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és EGYMI felkészülése a.
2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Horváth & Dubecz Tanácsadó Kft. TÁMOP projektben megvalósult képzések.
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATOK MEGÚJULÁSÁNAK SZAKMAI TÁMOGATÁSA, EREDMÉNYEI (TÁMOP B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY június 12. Rövidebb képzési idejű szakképzés a Ganz-Munkácsyban TÁMOP B-12/
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Továbbtanulást erősítő kezdeményezések támogatása TÁMOP B számú projekt Projektzáró rendezvénye.
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
Digitális kompetencia fejlesztés Digitális írástudással a munkaerő- piaci aktivitás elősegítéséért.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Előadás másolata:

TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában

• Pályázat benyújtása: • Támogatási szerződés hatályba lépése: • Módosítás után a pályázat fizikai megvalósítása: – • A pályázat megvalósítása: – • Elnyert támogatás: Ft

Költségvetés - Projektmenedzsment: Ft - Projektmenedzsment: Ft - Projekt szakmai megvalósítása: Ft - Projekt szakmai megvalósítása: Ft - Projekt megvalósításához igénybe vett szolgáltatások: Ft - Projekt megvalósításához igénybe vett szolgáltatások: Ft - Egyéb szolgáltatások: Ft - Egyéb szolgáltatások: Ft - Eszközbeszerzés: Ft - Eszközbeszerzés: Ft - Egyéb általános költség: Ft - Egyéb általános költség: Ft

Projektmenedzsment: Projektmenedzser: Tóthné Bali Klára Pénzügyi vezető: Bálintné Molnár Tímea Szakmai megvalósítók Belső szabályzók, eljárásrendek, szakmai dokumentumok kidolgozása Bencze Beáta, Bencze Beáta, Bózsa Brigitta, Bózsa Brigitta, Kovács Gyuláné, Kovács Gyuláné, Kovácsné Stéger Ilona, Kovácsné Stéger Ilona, Molnár Mária Molnár Mária Szőkéné Baracsi Ágnes Szőkéné Baracsi Ágnes

Képzések 1.) 15 órás felkészítés a referencia-intézményi szolgáltatás szervezeti feltételrendszerének kialakítására – Kovács Gyné, Tóthné 1.) 15 órás felkészítés a referencia-intézményi szolgáltatás szervezeti feltételrendszerének kialakítására – Kovács Gyné, Tóthné 2.) 15 órás felkészítés az intézményközi, horizontális tanulás megszervezésének segítése érdekében – Molnár M., Tóthné 2.) 15 órás felkészítés az intézményközi, horizontális tanulás megszervezésének segítése érdekében – Molnár M., Tóthné 3.) 15 órás felkészítés a leendő referencia-intézmény kínálatának szakszerű és eredményes megjelenítésének elősegítése érdekében – Kovács Gyné 3.) 15 órás felkészítés a leendő referencia-intézmény kínálatának szakszerű és eredményes megjelenítésének elősegítése érdekében – Kovács Gyné

4.) 8 órás felkészítés a felsőoktatási gyakorlóhely funkció vállalására – Molnár M., Tóthné 4.) 8 órás felkészítés a felsőoktatási gyakorlóhely funkció vállalására – Molnár M., Tóthné 5.) 60 órás továbbképzés a gyakorlóhelyi mentor tevékemységek ellátására – Bencze B., Kovácsné 5.) 60 órás továbbképzés a gyakorlóhelyi mentor tevékemységek ellátására – Bencze B., Kovácsné 6.) 30 órás tantestületi képzés a referencia-intézmény mintaértékű eljárásainak adaptációját elősegítő támogató tevékenység módszertanáról – 18 fő 6.) 30 órás tantestületi képzés a referencia-intézmény mintaértékű eljárásainak adaptációját elősegítő támogató tevékenység módszertanáról – 18 fő

Szakértői támogatás (3 óra) Nyilvánosság biztosítása Eszközbeszerzés  Tárgyaló berendezése (szekrények, asztal, székek)  Alsós tanári berendezése (íróasztalok, székek)  Fehér tábla  1 db asztali számítógép  2 db laptop  Digitális fényképezőgép Általános költségek Papír, irodaszer

További feladatok:  Elszámolás  Végleges minősítés  A referencia-intézményi működés megkezdése