György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
MasterCard - Év bankja 2010 Gauder Milán regionális igazgató MasterCard Europe.
HOGYAN CSÖKKENTHETŐ A FORGALOMBA KERÜLŐ KÉSZPÉNZ MENNYISÉGE? IIR Cash Management konferencia október 1. Homa Péter, Bankkártya.hu.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Data Explorer Kft. Tóth Nándor Ügyvezető.
Mi változott 2008 ősze óta? Pénzügyi Kommunikáció Konferencia okt. 21. Karády Mariann TNS Media Intelligence.
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete Pénzintézetek társadalmi felelősségvállalása és a Green Banking koncepció KOVÁCS Sándor Zsolt tudományos segédmunkatárs.
AZ ELSŐDLEGES FORGALMAZÓK SZEREPE A KÖLTSÉGVETÉS ÉVI FINANSZÍROZÁSÁBAN.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
Az L&P Solutions több mint 7 éves története alatt minőségi regionális szereplővé vált
Devizaadósok Szövetsége Szervezeti felépítése és kommunikációs rendszere Frissítve:
Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf - igazgató Raiffeisen Bank Zrt. Szeged – május.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
Mobilfizetés Magyarországon
VI. Országos Távmunka Konferencia december 6. Az OTP Csoport távmunka tapasztalatai Magyarországon és Romániában.
Lehetséges együttműködési területek az online bankkártya elfogadás területén.
Devizahitelezések es helyzet 1,7 millió magyar háztartásnak van deviza alapú hitele -> 60 % -a CHF alapú MNB meglátás: kockázatos Simor András jegybankelnök:
E-beszerzés Bravo csoport.
» Our customers are more successful. A nyílt forráskódú rendszerek kockázatai – a költséghatékonyság más módjai György István Ügyvezető igazgató Update.
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
A felhők mögött ott az ember: update
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Követelésvásárlás az eladó és vevő szemszögéből A múltkor sokkal kedvezőbb árat kaptam…
2010. Június 4. – MNB Konferencia „Fókuszban a lakossági megtakarítások” Személyes pénzügyek Lehetőségek és kihívások.
A külföldi működő tőke szerepe a magyar gazdaságban avagy Mit adtak nekünk a Rómaiak? Havas István Amerikai Kereskedelmi Kamara, elnök Közgazdász Vándorgyűlés.
Távhőszolgáltatási konferencia, Eger
2005. Április-December GfK HungariaPénzügykutatásK&H Bank – Midcorp Client Monitor K&H Bank Midcorp Client Monitor Április - December.
Az informatikai tanácsadás jövője – mit tehetünk érte? Hetyei József Certified Management Consultant (CMC) NJSZT szakértő főiskolai vezető oktató, szakvezető.
Internetes bankok piacformáló hatása
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Miért nem működik még az okostévé modell?
Üdvözöljük az IIR Konferencia résztvevőit! IIR Konferencia 2000.
Fejlesztés Menedzser ismertető II.rész 1 A Projektekről nyilvántartott fontosabb adatok Alapadatok, Mérföldkövek, Emberi erőforrások, Költségek, Szoftver.
Rövid bemutatkozás N.D. – rólam Educomm Eduverzum MVEHE Prompt / ITStudy SZIE No Roaming Külföldi mobilnet Mobil alkalmazások fejlesztése Code Wave A horvát.
Államadósság és állampapírpiac
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
Vezérigazgatói Találkozó – 2010 október 1.
Lehetséges együttműködési területek az internetes bankkártya elfogadás területén.
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
A Feng Shui alkalmazása a bankszektorban
Szalay Kitti Balogh Gergely Nagy Viktor
 Az elmúlt években ki kristályosodtak azok az alapelvek, amelyek meghatározóak a CIB Bank működése során, és továbbra is változatlanok:  Fenntartható.
Direct Banking E-Banking Summit március 5. Berkes Tibor Pénzügyi Szolgáltatások Osztályvezető.
December 1. IKT piaci tendenciák, várható trendek Kátai Szabolcs IVSZ.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Molnár Ferenc „Innováció a vállalatirányításban és az ügyfélkapcsolat kezelésben” Debrecen, Szeptember 17.
Út az etikus bank felé – az Ökobank projekt Kapitány Ákos Tanácsadók a Fenntartható Fejlődésért.
A bankok reagálása a válság okozta intézkedésekre, kontra ügyfelek Lábos Nikolett Gabriella Konzulens: Csányi Tamás Nemzeti Tehetség Program Tehetségútlevél.
KAVOSZ Zrt – az MKIK és VOSZ létrehozta a KAVOSZ Zrt-t Feladatai:  Szakmai irányítás  Több mint 200 regisztráló iroda koordinálása  Ügyfelek.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
Bemutatkozik a rEVOLUTION Software A Budapesti Értéktőzsde sajtótájékoztatója április 22. Bódog Norbert ügyvezető igazgató előadása előadása.
Budapest, december 8. A PÉNZÜGY SZEKTOR ÖT ÉVE, 2008-TÓL 2012-IG NÉMETH BÉLA.
AREUS Infokommunikációs Zrt AREUS Infokommunikációs Zrt Okos városok adatközpontjai.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
KÖFOP Pályázatokhoz kapcsolódó finanszírozási lehetőségek a Széchenyi Kártya Program keretében.
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
A kutatási program leírása
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
<Fejléc - Előadás címe>
Információvédelem Menedzselése VIII. Szakmai Fórum
Kooperatív Képzés - Avaya
Legjobb végrehajtás elve (best execution)
Business Intelligence (Üzleti Intelligencia)
Előadás másolata:

György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft Élmény a bankolás? György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft

Miről beszéltünk az elmúlt években? 4-Apr-17 Mobil alkalmazások (iPad, tablet) Felhő alapú szolgáltatások (SaaS) Közösségi CRM update.COSMIC Mi jöhet még?

A CRM világkép változása 4-Apr-17

Új szempont: az ügyfél élmény! Új fogalom a CXM A CRM evolúció 4-Apr-17 Operatív CRM - közösségi CRM (sCRM) Az „ügyfél hangja” fontos számukra. Új szempont: az ügyfél élmény! Új fogalom a CXM

Az élmény kritikus szempont az ügyfél számára - Az ügyfélélmény fontossága pénzintézeteknél Az élmény kritikus szempont az ügyfél számára Tele/online bankolás jelentősége várhatóan lényegesen növekedni fog – az USA-ban és Nyugat-Európában a tranzakciók több mint fele már digitális Partnerként segítsen pénzügyeimben Minőségi e- szolgáltatással rendelkezzen Minőségi CC szolgáltatással rendelkezzen Támogasson szociális ügyeket Sok fiókkal rendelkezzen Banki ajánlatok legyenek vonzóak és érdekesek Rendelkezzen széles termékkörrel Sok ATM-mel rendelkezzen Szolgáltatásait folyamatosan fejlessze Bank hitelkamatai legyenek jobbak a versenytársakénál Betéti kamat legyen jobb a versenytársakénál Nyújtson átlagon felüli minőséget Személyzet legyen segítőkész Személyzet legyen szakértő a pénzügyekben Legyen gyors az ügyfélkezelés Legyen precíz és megbízható a végrehajtás Ügyfélélményt befolyásoló válaszok %-ban ‘fontos‘ válasz Forrás: Gfk Forrás: GfK, 2009

A biztosítók esetében még rosszabb a helyzet Mi a helyzet az USA-ban? 4-Apr-17 Az USA-ban a bankok az ügyfélélmény alapján az 5. helyezettek, az élelmiszer láncok, gyorséttermek (!), az üzletláncok és a futárszolgálatok mögött A biztosítók esetében még rosszabb a helyzet

NPS érték az érintkezési pont függvényében Mi a helyzet itthon? 1 NPS érték az érintkezési pont függvényében Összes ügyfél Fióki ügyfelek On-line ügyfelek Vezetők TKSZ TKSZ  MKB Bank  Budapest Bank Budapest Bank  Unicredit Bank Unicredit Bank  Budapest Bank Budapest Bank  Unicredit  Budapest Bank Budapest Bank  Raiffeisen Bank Raiffeisen Bank  CIB/IEB  CIB Bank / IEB CIB Bank / IEB  Unicredit Bank Unicredit Bank Átlagos  K&H  Raiffeisen Bank Raiffeisen Bank  CIB Bank / IEB CIB Bank / IEB  MKB  K&H Bank  Erste Bank  Allianz Bank Allianz Bank  K&H Bank  Raiffeisen Lemaradók  MKB Bank TKSZ  Erste  Erste Bank  OTP Bank  Citibank  Citibank  Citibank  Allianz  OTP Bank  Allianz Bank Allianz Bank  OTP NPS: Net Promoter Score (Nettó ajánlási valószínűség) = % ajánlók - % kritikusok TKSZ: Takarékszövetkezetek Forrás: GfK

Az ügyfélélmény stratégiává válik 4-Apr-17 Az ügyfélélmény stratégiává válik Hogy élik meg az ügyfelek a bankkal való interakciót? A pozitív élmény hatásai Újabb vásárlások (upselling) Csökken a valószínűsége annak, hogy a versenytárshoz megy az ügyfél (ügyfélmegtartás) Nagy valószínűséggel ajánlani fogja a bankot másnak (akvizíció) ROI

CX technológiai trendek 4-Apr-17 Mobil alkalmazások térnyerése Csatornák integrációja Drámain növekvő információ mennyiség „Big data” paradigma

Sikertényezők: stratégia, folyamatok, technológia és emberek CXM folyamat 4-Apr-17 Sikertényezők: stratégia, folyamatok, technológia és emberek

23 év szakmai tapasztalat Erős iparági fókusz update válasza 4-Apr-17 23 év szakmai tapasztalat Erős iparági fókusz Bevezetési tapasztalat több száz FSI ügyfélnél Kiérlelt módszertan Üzleti igényekhez illeszkedő üzleti modell (SaaS, in-house) Transzparens, tervezhető költségek

Köszönöm a figyelmet! 4-Apr-17