Budapest, 2013. január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MGM Channel Csatorna a mozirajongók szórakoztatására minőségi mozifilmekkel és a mozizáshoz kapcsolódó egyéb tartalommal Széles műfajválasztékban kínál.
Advertisements

E-Corvina Informatikai Szolgáltató Kft Budapest, Róbert Károly krt ▪ Telefon: (1) ▪ Fax: (1)
A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, %-kal magasabb a 15 és 29 év.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Nemzetközi Életvédő Konferencia Kiáltás az Életért Egyesület.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Pápa Városi Televízió.
Budapest, február 7.. • Brief • A logó • Inspirációk és versenytárselemzés • A honlap • tervezése és végső felépítése • arculata és színrendszere.
A TŐZSDEISKOLA rendszer bemutatása
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
Magyar sikerek Kínában
‘rEUsearch’ Az Európai Unióhoz való csatlakozás hatásai a határon átnyúló kapcsolatokra, agráriumra és kereskedelemre – kutatási projekt (HURO/0801/075)
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Mesés Mesék Élvezd a mesék csodálatos világát!
Luxemburg, Málta,Hollandia
FÜGGETLEN KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI
A nyelvhasználat szabályozásának problémái Szlovákiában.
Külföldi TDK konferencia lehetőségek Kókai Judit márc. 6.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
Menedzsment, struktúrák az egyéni sikersportágakban Versenyképesség?
Új Munka Törvénykönyve: új lehetőségek a munkaügyi működésben
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Spektrum Home A Spektrum Home a Spektrum lokális ismeretterjesztő csatorna új brandje. Míg a Spektrum a tágabban értelmezett környezetünk, az univerzum.
2012 VIVA. VIVA – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével, nemzetközi és hazai fejlesztésű tartalmakkal Csatorna infók Az 1997-ben.
2012 MTV. MTV – Alap információk Lead Ifjúsági szórakoztató csatorna, zenével és nemzetközi reality tartalmakkal Csatorna infók Az MTV több, mint 30 éves.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
A Nemzeti Civil Alapprogram szerepe a civil szektor fejlesztésében
Útban a Web 2.0-ás felsőoktatási könyvtárak felé Válaszadás kihívásokra, fejlődési tendenciákra a szabad tudásáramlás szolgálatában Barna Marianna könyvtáros,
Az európai és hazai vasúti szabályozás aktuális kérdései
Megvalósítás, finanszírozás BTH Kht. 50 millió Ft MT Zrt. 50 millió Ft Budapesti hotelek 140 millió Ft Malév ZRT Budapest Airport.
Korona Üzleti és Szolgáltató Központ Makó, Széchenyi tér
2013. február Kócsújfalu 3 Coaching kutatás évi mini kutatás megismétlése Összehasonlíthatóság + néhány új kérdés 354 kitöltő 24%
Hírnév! Jólét! VV! Képernyő- és valóságshow - kutatás
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
ISMERD MEG HAZÁNKAT! ISKOLA MEGISMERÉSE, BEMUTATÁSA.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
AZ „AUTÓK SZOCIOLÓGIÁJA” Rémai Dániel 2007 Minden jog fenntartva!
SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM MŰSZAKI TUDOMÁNYI KAR JEDLIK ÁNYOS GÉPÉSZ, INFORMATIKAI ÉS VILLAMOSMÉRNÖKI INTÉZET TÁVKÖZLÉSI TANSZÉK 9026 Győr, Egyetem tér 1.
18 éves tankötelezettség A probléma és a kutatás rövid bemutatása Mártonfi György Budapest január 27.
nielsen közönségmérés
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Az audiovizuális szolgáltatások szabályozásának új útjai A médiaszabályozás reformja az Európai Unióban dr. Zachar Balázs Miniszterelnöki Hivatal.
Repozitórium a tudományos publikációk láthatóságáért. Corvinus Kutatások EKK – HUNOR fórum a repozitóriumokról Budapest,
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Televízió.
Modern. építészet Budapest Moszkva.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – december
Top 20 termékosztály – november
Top 20 termékosztály – június
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – augusztus
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
Előadás másolata:

Budapest, január

Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás ideje: 24 óra Technikai lefedettség: közel 2,6 millió háztartás (2013. január) A csatorna megtalálható mind a nagyobb – UPC, Digi, MT, PR Telekom, Tarr, Invitel -, mind a kisebb kábeltelevízió-szolgáltatók kínálatában. Műsorszórás/feladóállomás helye: Hollandia, Amszterdam Műsorszolgáltató: NGC Europe Limited, United Kingdom. A médiajog szempontjából a csatorna a spanyol törvények hatálya alá tartozik. Főbb célcsoportok: 18-49/59 éves férfiak, 18-49/59 évesek magas vásárlóerővel, 18-49/59 éves főbevásárlók National Geographic Channel

Csatorna profilja: Tudományos ismeretterjesztő Főbb tematikák: technika, új technológia, tudományos újdonságok és felfedezések, építészet, történelem, vallás, természetfilmek Top műsorok Gyáróriások – Tabu – Apokalipszis – Szélsőséges világegyetem – A csodálatos kutyadoki – Az antik világ építészeti remekei – Bekasztlizva külföldön A csatorna weboldala:

National Geographic Channel  januártól helyi műsorszerkesztés A premierek a nemzetközi irányelvek szerint kerülnek adásba,egyébként a központi filmbázisból a hazai nézői szokások szerint történik a programválasztás, az adás-idők és ismétlési rendszerek meghatározása.  Megújuló programkínálat • Új, fiatalosabb témák feldolgozása – több lehengerlő sorozat • Kiemelkedő személyiségek, tehetségek bemutatása • Modern filmezési technikák  Aktuális sorozatok • Hull a verda – Vigyázz, simlisek – Munkaruhás értékmentők – Túlélési praktikák – Tabu – Élet a rácsok mögött – Apámra lövök

Petri Andrea Channel manager – National Geographic Channel és Nat Geo Wild Tel: