Olasz intenzív. •Olasz nyelv első idegen nyelvként való intenzív oktatása (heti 4 órában) 1/2 osztály, vagyis 15 diák számára a társadalomtudomány szakirányú.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Advertisements

Hámoriné Váczy Zsuzsa. •Története: 1936-tól szakképzés, flexibilis szakmacsoportos oktatás, a gazdaság, mint megrendelő.
Székesfehérvári Belvárosi I. István Középiskola Székhelyintézmény
Diplomát adó alapszakjaink:
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
Angol nyelvi kompetencia
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
Mintacím szerkesztése Mintaszöveg szerkesztése –Második szint Harmadik szint –Negyedik szint »Ötödik szint 1 ENERGETIKAI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS KOLLÉGIUM „ESZI”
Természettudomány szak
Az idegen nyelvekről a NAT-BAN
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
Magyar diákok külföldön. Miért? Kaland? Állás? Referencia?
Képzések a pécsi bölcsészkaron
(XVI. század- XVIII. elejéig)
SYLVESTER JÁNOS PROTESTÁNS GIMNÁZIUM
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Deutsch hat Zukunft A német nyelvnek van jövője.
Társadalomtudomány szak
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
A MAGYAROK ÉS A NYELVTANULÁS Készítette: Beta Viktória ÁVF Közszolgálati Alapszak XXX. Jubileumi Országos Tudományos Diákköri Konferencia Társadalomtudományi.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Budapest IX. Kerületi Weöres Sándor Általános Iskola és Gimnázium
1 Felsőoktatási intézményi akkreditáció 2006/2007 Dr. Vámosi Tamás Egyetemi adjunktus PTE FEEK Andragógia Intézet.
Óvodai szülői értekezlet Szentgotthárdi Oktatási Intézmény.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
1 Üzleti szakfordító és tolmács SZAKIRÁNY Nyelvi és Készségfejlesztési Tanszék Vogelné Takács Gabriella tanszékvezető
Miért a Közgáz? Iskolai ágazatok: 1.Általános közgazdasági ágazat + 1 év nyelvi előkészítővel Az első évben heti 15 órában tanítjuk az idegen nyelvet.
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Szent László Gimnázium
A Francia Tanszék 50 kredites képzési formái az alapképzésben (BA)
A tanulmányi munka értékelése (2010/2011.). Jegyek eloszlása a 2010/2011. tanévben.
Két tanítási nyelvű oktatás az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskolában Egressy Béni Bilingual Primary School.
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
A ngol az A vasiban Az „ A ” listás nyelv. Miért fontos az angol nyelv?  Világnyelv  A társadalom- és természettudományok, a művészetek és a sport közös.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
Érdi Vörösmarty Mihály Gimnázium Érettségi eredmények május.
1 A Világ – Nyelv Program és a nyelvi előkészítő évfolyam július 07.
EKF Comenius Kar, Sárospatak Dr. Kelemen Judit dékán.
A mentorálási gyakorlat komplex terve (portfólió) A tanárjelölt heti órarendje a mentorálás első, második és harmadik fázisában.
Angol az Avasiban Az „A” listás nyelv.
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
MIÉRT AZ AVASI FRANCIA NYEK?
Kari tájékoztató Bölcsészettudományi Kar Debreceni Egyetem
DARUS a gyermekekért.
Érettségi tájékoztató 2016/2017
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Gál Ferenc Főiskola Pedagógiai Kar
Álmodtunk egy iskolát magunknak
Érettségi eredmények 2017.
magyar nyelv és irodalom
Idegen nyelvek tanítása az alternatív iskolákban
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
FELVÉTELI Berzsenyi Dániel Gimnázium 1858
A könyvtárostanári képzési lehetőségekről
Tájékoztató a felsőoktatási felvételi eljárásról és az emelt szintű képzés választásról február 21.
3. osztályban.
Szegedi Deák Ferenc Gimnázium
Előadás másolata:

Olasz intenzív

•Olasz nyelv első idegen nyelvként való intenzív oktatása (heti 4 órában) 1/2 osztály, vagyis 15 diák számára a társadalomtudomány szakirányú osztályok egyikében. •Az ő esetükben a második idegen nyelv kötelezően az angol.

•A diákok (feltehetően) jó romántudása megkönnyíti az előrehaladást, akárcsak az a motiváló tény, miszerint az ifjúsági kultúrában fontosnak tartott területeken (sport, autógyártás, zene, divat, formatervezés) az olaszok kiválóak.

•Az intenzív olasz nyelvtanulás ugyanakkor megismertet az elmúlt évszázadok nagy olasz kultúrájával (irodalom, festészet, szobrászat, építészet, zene), melynek kisugárzása meghatározó volt az európai műveltség alakulásában.

Az olasz hatás a filmművészet- ben ma is érezhető. A filmnézés, különösen akkor, ha megbeszélés is követi, kitűnő alkalom a nyelvtanulásra.

A Bolyaiban 1990 őszétől oktatjuk az olaszt, a legjobban haladó diákok dobogós helyeket és dicséreteket szereztek a tantárgyverseny országos szakaszán, sokan végeztek olasz nyelv- és irodalom szakot a bölcsészkaron, és ma már ők is tanítanak, illetve az olasz nyelv ismeretét feltételező állást töltenek be.