Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek helyi felhasználása és az intézkedési terv Zalaegerszeg május 21.
Advertisements

Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2011 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Pályaválasztás 2014/15.
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása
A közoktatás általános és területi folyamatai a különböző hierarchiaszintű térségekben PTE TTK FÖLDTUDOMÁNYOK DOKTORI ISKOLA BLAHÓ JÁNOS.
Az országos mérések megújult rendszere
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
A Tudor korszak - képekben.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI NAPOK
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
A ÉVI KOMPETENCIAMÉRÉS FIT- JELENTÉSEINEK ÚJ ELEMEI Balázsi Ildikó.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Középpontban a fejlődés
A reformáció és ellenreformáció nevelésügye XVI-XVII. század
A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben Mérési terület Évf. Képzési forma Átlageredmény
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Kompetenciamérés eredményei 2008 Készítette: Bánné Mészáros Anikó.
Kölcsey Ferenc Gimnázium1714 (1684;1744) Országosan 1635 (1634;1636) 8 évfolyamos gimnáziumokban 1826 (1821;1830) 6 évfolyamos gimnáziumokban 1805 (1803;1808)
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Kis és nagy iskolák HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ
A tanulói jelentés.
Mire jó a FIT elemző szoftver?
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Statisztikai alapfogalmak
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
FIT elemző szoftver: Kinek és miért?
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
Országos kompetenciamérés
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
A PISA2009 eredményei Szövegértés tíz év távlatában Balázsi Ildikó és Ostorics László Oktatási Hivatal Közoktatási Mérési Értékelési Osztály.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Országos mérési eredmények
Határon túli magyar tanulók teljesítménye a PISA vizsgálatok alapján
Általános iskola eredménye, értékelése
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Gáspár Katalin Az országos kompetenciamérések eredményei a „zebegényi példa”-ként ismert Kokas-csoportban Kivonat a Szerző Személyiségformálás, kompetenciafejlesztés.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
A gimnázium ÉV VÉGI STATISZTIKÁJA
3. osztályban.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes

1. szint alatt1. szint5. szint6. szint7.szint A képességszintek új skálája: 0 képességpont 2. szint3. szint4. szint 2200 képességpont

6. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

6. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

6. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként

6. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében

6. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

6. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

6. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként

8. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

8. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

8. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként

8. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében

8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése az évfolyamon

8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése osztályonként

8. évfolyamMatematika A tanulók egyéni fejlődése a komplex fejlődési modell alapján osztályonként

8. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

8. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

8. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként

8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése az évfolyamon

8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése osztályonként

8. évfolyamSzövegértés A tanulók egyéni fejlődése a komplex fejlődési modell alapján osztályonként

A különböző képzési formákban tanulók továbbtanulási aránya

Mérési terület Évf. Iskolai átlag Megyeszék- helyi ált. isk. Országos átlag Matematika Szövegértés A 2010-es eredmények összefoglalva:

Mérési terület Évf. AlapszintAz alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) A telephelyen (évfolyamon) OrszágosanA megfelelő képzési típusban/ települési típusban Matematika képességszint 25,038,930, képességszint 34,540,535,4 Szövegértés képességszint 16,125,617, képességszint 25,830,825,2 Az alapszintet el nem érő tanulók aránya

Mérési terület Évf. Átlageredmények Matematika (1511;1582) 1497 (1464;1528) 1585 (1555;1616) (1600;1668) 1599 (1563;1629) 1585 (1547;1625) Szövegértés (1486;1553) 1518 (1483;1548) 1545 (1516;1572) (1545;1600) 1600 (1542;1636) 1506 (1438;1563) A 2010-es év mérési eredményei az előző évekéhez viszonyítva A évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan magasabb A évi eredmény nem különbözik szignifikánsan az adott év eredményétől