Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes
1. szint alatt1. szint5. szint6. szint7.szint A képességszintek új skálája: 0 képességpont 2. szint3. szint4. szint 2200 képességpont
6. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :
6. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
6. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként
6. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében
6. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :
6. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
6. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként
8. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :
8. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
8. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként
8. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében
8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése az évfolyamon
8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése osztályonként
8. évfolyamMatematika A tanulók egyéni fejlődése a komplex fejlődési modell alapján osztályonként
8. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :
8. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
8. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként
8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése az évfolyamon
8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése osztályonként
8. évfolyamSzövegértés A tanulók egyéni fejlődése a komplex fejlődési modell alapján osztályonként
A különböző képzési formákban tanulók továbbtanulási aránya
Mérési terület Évf. Iskolai átlag Megyeszék- helyi ált. isk. Országos átlag Matematika Szövegértés A 2010-es eredmények összefoglalva:
Mérési terület Évf. AlapszintAz alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) A telephelyen (évfolyamon) OrszágosanA megfelelő képzési típusban/ települési típusban Matematika képességszint 25,038,930, képességszint 34,540,535,4 Szövegértés képességszint 16,125,617, képességszint 25,830,825,2 Az alapszintet el nem érő tanulók aránya
Mérési terület Évf. Átlageredmények Matematika (1511;1582) 1497 (1464;1528) 1585 (1555;1616) (1600;1668) 1599 (1563;1629) 1585 (1547;1625) Szövegértés (1486;1553) 1518 (1483;1548) 1545 (1516;1572) (1545;1600) 1600 (1542;1636) 1506 (1438;1563) A 2010-es év mérési eredményei az előző évekéhez viszonyítva A évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan magasabb A évi eredmény nem különbözik szignifikánsan az adott év eredményétől