Korszerű ügyfélkezelés Wolf András Qualysoft Informatikai Zrt

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
Advertisements

IMIR monitoring és információs rendszer
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
MLBKT Konferenica 2012.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
IBM Software Group © 2006 IBM Corporation Hatékonyság és üzleti intelligencia Egységesített felület meglévő alkalmazásainkhoz Szabó János Technikai szakértő.
Karbantartás- és eszköz menedzsment Maintenance Assistant™ rendszerrel
Intranet portál bemutató
Windows SharePoint Services 3.0
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest Magyarság az információs társadalomban Szövetség a Közös Célokért társulás, Felvidék  Az.
A vevői igényekre formált informatikai innováció
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
IVSZ IT piaci felmérés, 2006 Sajtótájékoztató december 6.
Mobil eszközök alkalmazása vállalati környezetben
Törökbálint város környezeti GIS alkalmazásainak megvalósítása
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Csoportmunka szolgáltatások megvalósítása a T-Mobile-ban Keresztúri Éva T-Mobile Magyarország.
Avem încredere EU és üzlet határok nélkül román–magyar üzleti konferencia Egyszerűen a siker felé Befektetési és uniós tanácsadás Romániában Diósi László.
RENDSZERINTEGRÁLÁS B_IN012_1
19 July 2014 © 2007 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice HP PPM Center HP Projekt.
SharePoint 2007 Farkas Bálint. Miért? Vízió a webről: a fejlesztés annyi, hogy „összekattintjuk” a weboldalakat előre megépített komponensekből Pl.: napló.
Hatásos munkatársak – sikeres vállalat Office 2010 és a kapcsolódó lehetőségek Nagy Levente Üzletágvzető Microsoft Magyarország.
Közigazgatási technológia
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat A Microsoft nagyvállalati projektmenedzsment megoldása Előadó:Kőnig Tibor
Az Office Business Application (OBA) alkalmazásmodell Az üzleti probléma: központosított, mégis rugalmas feladatkövetés A lehetséges megoldások nagyvállalati.
AXAPTA a Diego-ban Rábe Ágnes Diego – ügyvezető igazgató
Dokumentumkezelés. A 2007-es Microsoft Office rendszer dokumentumkezelési szolgáltatásai Kőnig Tibor szakmai vezető Microsoft Magyarország
A CRM bevezetési projektek sajátosságai
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT biztonság menedzsment a gyakorlatban (döntéshozóknak) Kovács Balázs META Group Stratis.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az ERP jövője – a jövő ERP-je Biber Attila Microsoft Magyarország Kft.
Wentzel István Microsoft Magyarország
Nagyvállalati projektmenedzsment GTM szeminárium sorozat Microsoft Project Server 2003 Egyedi projekt alkalmazások: pályázatok, beruházások kezelése a.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Dokumentumkezelés GTM szeminárium sorozat Kontor 2004 ügyviteli keretrendszer Előadók: Szalontai Zoltán (T-Systems) Albert István (MSDN Kompetencia Központ)
Digitális Oktatási Alapcsomag Fontos dokumentumok, következtetések és státuszok megosztása a munkatársakkal A csapat tagjainak informálása és a fontos.
Áttérés az Office 365 szolgáltatásra Microsoft Online Services Áttérés a BPOS rendszerről az Office 365 használatára meglévő BPOS-ügyfelek esetén.
Kiss Tibor Rendszeradminisztrátor (MCP) DevNet Solution Kft. Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
Korszerű irodai ügymenet komplex dokumentum-kezelési megoldásokkal.
Összekapcsolható funkciók Címek Időpontok Projektek Számlák Dokumentumok Cikkek Értékesítési lehetőségek Feladatok Telefonhívások.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
CRM konferencia A CRM kiszervezés gyakorlata, szintjei Kiss Tibor
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
VIR KK VIR Kompetencia Központ (BICC, Business Intelligence Competency Center) Hodász Attila – BDX Kft.
Távhőszolgáltatási konferencia, Eger
Versenyképes vállalatirányítás változó üzleti és jogi környezetben Nagy Lajos, Konzulens Velence November 22.
Költség hatékony és rugalmas infrastruktúra ami az ismert és meglevő termékeken alapul  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló.
Microsoft CRM online Strén András
IT-ÜZLET-INTELLIGENCIA Polner Tamás Szerver üzletág vezető Microsoft Magyarország
Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.
Változás 3 Projektszemlélet váltás tanulságai és eredményei a MABISZ-BOMA projekten keresztül bemutatva.
III. SPSS Adatelemzési Konferencia Az adatbányászati piac trendjei Hogyan használjuk ki lehetőségeinket? Szirmai Ákos Partner, szakmai igazgató április.
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
A Microsoft Dynamics NAV rendszerre építve, egy egységes gazdálkodási rendszer: KÖZÜGY Közigazgatási Önkormányzati Ügyvitel |
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia 2005
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
Üzleti felhőszolgáltatások ÜZLETI ALKALMAZÁSOK ALKALMAZÁSOKCSOPORTMUNKAADATTÁROLÁSPLATFORMFELÜGYELETHATÉKONYSÁG KOMMUNIKÁCIÓ.
WORKFLOW MENEDZSMENT MUNKAFOLYAMAT KEZELÉS
XXIII. Országos Jegyző-Közigazgatási Konferencia Integrált vezetői információrendszer önkormányzatoknak Zalaszám Informatika Kft. Varga János projektvezető.
Hatékony energia-értékesítési folyamatok a Magyar Telekomnál Ortenszky Loránd.
BIRDIE Business Information Reporter and Datalyser Előadó: Schneidler József.
Országos nagykereskedelmi menedzser
Sales Back Office Specialista Dolgozz velünk az Élet habos oldalán!
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés
Előadás másolata:

Korszerű ügyfélkezelés Wolf András Qualysoft Informatikai Zrt Korszerű ügyfélkezelés Wolf András Qualysoft Informatikai Zrt. TÁVHŐ konferencia 2011. május 18

A Qualysoft Csoport 1999 Qualysoft Ausztria (Bécs) 2000 Qualysoft Németország (Stuttgart) 2001 Qualysoft Magyarország (Budapest, Veszprém) 2005 Qualysoft Szerbia (Belgrád) 2006 Qualysoft Szlovákia (Pozsony) 2007 Qualysoft Románia (Bukarest, Kolozsvár) 2010 Qualysoft Ukrajna (Kijev) 2011 Qualysoft Csehország (Prága)? 2011 Qualysoft Horvátország (Zágráb)? Árbevétel (2009): Csoport - 11,5 M € Qualysoft Magyarország – 5,8 M € Munkatársak: Csoport > 230 fő, Qualysoft Magyarország 120 fő

Fogyasztó központú szolgáltatás teljes körű IT támogatása! Mit értünk CRM rendszerek alatt? Olyan korszerű, a meglevő informatikai infrastruktúrába integrálható rendszerek, amelyek lehetőséget biztosítanak: az üzleti kapcsolatok (ügyfelek, partnerek, szállítók, kivitelezők, erőművek stb.) kezelésére, az ügyfelekhez kapcsolódó tevékenységek, szolgáltatások kezelésével kapcsolatos komplex feladatok informatikai támogatására (értékesítés folyamata, csatlakozás, kampány menedzsment stb.), a kapcsolódó üzleti folyamatok gyors, hatékony és gazdaságos működésének biztosítására és átláthatóságára. Fő mondanivaló: Nem csak a hagyományos kereskedelemhez kapcsolódó üzletágak kamatoztatják a CRM rendszerek kínálta lehetőségeket. Fogyasztó központú szolgáltatás teljes körű IT támogatása!

Absztrakt CRM megközelítés Partnerek Készülékek Érdeklődők, szegmensek Csatlakozó objektum Fogyasztási hely Kapcsolattartók Esetek Szerződéses folyószámlák Aktivitások Fő mondanivaló: Nem csak a hagyományos kereskedelemhez kapcsolódó üzletágak kamatoztatják a CRM rendszerek kínálta lehetőségeket.

Microsoft Dynamics CRM rendszer iparági helyzete Courtesy of Gartner (July 2010) Piaci élvonalba tartozó, Iparág-független, Nagyvállalati megoldás. A Microsoft Dynamics CRM 2008 óta a legdinamikusabban fejlődő platform. A rendszer szolgáltatásai, kényelmi funkciói, integrálhatósága és testreszabhatósága miatt nagyvállalati körben az egyik legelfogadottabb CRM platformmá nőtte ki magát.

Kapcsolati háló, aktivitások, folyamatok, rálátás Microsoft Dynamics CRM – Kiterjedt funkciók és könnyű elérhetőség Vállalati PC munkaállomás Távoli elérés Mobiltelefon Értékesítés Ügyfélszolgálat Marketing Kiterjesztett CRM funkc. Fő mondanivaló: az ügyfelekhez, partnerekhez kapcsolódó értékesítés, ügyfélszolgálat és marketing funkciók támogatása a rendszer testreszabhatósága, saját folyamatok, űrlapok, funkcionalitás integrálása ügyfelek, partnerek kapcsolatainak rugalmas ábrázolása workflow-val támogatott vállalati folyamatok Mindez megfejelve azzal, hogy gyakorlatilag bárhonnan elérjük a rendszert, annak funkcionalitásait. Kapcsolati háló, aktivitások, folyamatok, rálátás Cloud On-premises

Tudásbázis, tartalomkezelés Microsoft Dynamics CRM – Nagyvállalati megoldás Tudásbázis, tartalomkezelés Együttműködés Frontend Vállalati keresés, tudásbázis, dokumentumok Értékesítés és ügyfélkezelés alaprendszer Microsoft Dynamics CRM Hang, jelenlét, telefon, chat Integrált munkaállomás, 360 ügyfélkép, munkafolyamatok Csatornák Integráció Alkalmazások integrációja. Kereskedelem, terméktörzs, kinnlevőség stb Portál és további csatornák integrációja

A Microsoft Dynamics CRM feladatkörei Konzisztens ügyféladatbázis Meglévő és potenciális ügyfelek 360 fokos ügyfélkép Ügyfélérték Szegmentálás és kommunikáció Célcsoportok és kampányok (lakosság, üzleti, nagy, kicsi, komplex, rossz, jó stb.) Ügyfélszerzés Projekt lehetőségtől a szerződésig (kivitelező, engedélyezési dokumentumok, folyamatkezelés) Kampány menedzsment Ügyfélszolgálat Esetek és munkafolyamatok Felhasználói szerepek Ügyintézőtől a vezetőig, értékesítőktől a üzletirányításig Adminisztráció Üzleti területek kulcsfelhasználóinak kiszolgálása konfigurációs felületekkel Kezelőfelületek Outlooktól a mobiltelefonig

Segít eligazodni az adatokban Beépített riport szolgáltatások Online műszerfalak Sharepoint dokumentumtár Excel kapcsolat „Fogd és vidd” típusú űrlap konfiguráció Munkafolyamat és párbeszédpanel

A Microsoft CRM kezelőfelületei 2017.04.04. A Microsoft CRM kezelőfelületei Outlook integráció Email Telefonhívás Beépített keresők Sablonok Beépített riportok Mobil hozzáférés Böngésző Kommunikációs szolgáltatások, rendszer interfészek

Microsoft CRM – Gazdag vékonykliens alapú felhasználói felület Azonos funkciókkal: Office, Outlook, Sharepoint Beépül Címtár Levélkövetés Naptár Kontaktok, névjegyek Excel kezelőszervek

Call Center, IVR támogatás dialógusokkal

Microsoft CRM - Üzleti intelligencia szolgáltatások Műszerfal mindenkinek Valósidejű Beépül Offline üzemmódban is Excel kezelőszervek Outlook-ból is elérhető

Microsoft CRM - Testreszabhatóság Saját működés szerint testre szabható űrlapok és menük Saját munkafolyamatok vezérlése Rugalmasan továbbfejleszthető architektúra (.NET) Felhasználói felület támogatás a konfigurációkhoz

Microsoft CRM – további rendszer szolgáltatások Szerepkör alapú űrlapnézetek Kiterjedt vállalati workflow-támogatás Könnyű testreszabhatóság Vezetői adatok és műszerfalak Célszámok definiálása és a teljesülésük nyomon követése Mező szintű adatbiztonság/szerepkörök

Microsoft CRM a vállalati IT architektúrában Főbb mondanivaló: - Felhasználói oldalról nincs szükség a böngészőn kívül semmilyen más szoftverre Szerver oldalról: Microsoft SQL adatbázisszerver alapú rendszer Exchange kiszolgáló On-the-fly integrálható Sharepoint szerverrel Vállalati alkalmazásokkal történő integráció gyakorlatilag bármely meglévő integrációs eszközzel működik.

Mit várunk tőle a TÁVHŐ-ben? Költséghatékonyságot ügyfelenként, csatornánként, partnerenként Gyorsabb belső folyamatok Hatékony partnerkezelés Egyedi ajánlatok (üzleti, társasház stb.) Szolgáltatások igény szerinti bővülése Szerviz szolgáltatások Hatékony ügyfélkezelést (Operational Excellence) Kommunikáció Kampánykezelés Pályázatok Hatékony belső folyamatok Kintlévőség kezelés, és behajtás támogatását Díjhátralékosok Támogatottak Szerviz és hibakezelés Elsőszámú integrált információforrás a szervezetben! Fő mondanivaló: Nem csak a hagyományos kereskedelemhez kapcsolódó üzletágak kamatoztatják a CRM rendszerek kínálta lehetőségeket.

Közszolgáltatás üzletág igazgató Köszönöm a figyelmet! Wolf András Közszolgáltatás üzletág igazgató Telefon: +36 (1) 889 9800 Fax: +36 (1) 889 9810 Mobil: +36 (70) 930 9192 andras.wolf@qualysoft.com Fő mondanivaló: Nem csak a hagyományos kereskedelemhez kapcsolódó üzletágak kamatoztatják a CRM rendszerek kínálta lehetőségeket.