A Délegyházi Napköziotthonos Óvoda komplex fejlesztése KMOP-4.6.1/B-09-2010-0001.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Európában élő körülbelül 10–12 millió roma közül sokan naponta szembesülnek az előítéletekkel, a tolerancia hiányával, a hátrányos megkülönböztetéssel.
Advertisements

ÚMFT Gazdaságfejlesztési programok sajtóbeszélgetés július 9., Budapest Burány Sándor, államtitkár Kocsis Magdolna, IH vezető GfP sajtóbeszélgetés.
A kiemelt projekt tapasztalatainak hasznosítása „Tett - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 16. Siófok Lénárd Krisztina.
A LEADER+ Pályáztatási feltételek. Kik pályázhatnak?  A pályázónak meg kell felelni a helyi szintű pályázati felhívásban rögzített jogosultsági kritériumoknak.
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
Aktuális pályázati lehetőségek
„A jövő Tiszaburája, Tiszabura jövője”. Észak-alföldi Operatív Program Nevelési Intézmények Fejlesztése ÉAOP-4.1.1/A_ Előzmény: A fejlesztendő.
A as időszak jelenlegi pályázati lehetőségei Dr. Körtvélyesi Katalin 20/
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
TIOP /1 Haizler Lászlóné Bük, november 12. Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése – „Tudásdepó Expressz”  A könyvtárak.
Kombinált Mikrohitel Program. Kombinált mikrohitel - közvetítői pályázat • Együttesen igényelhető vissza nem térítendő támogatás és kedvezményes mikrohitel,
A Jászfényszaru Ipari Park komplex fejlesztése Vállalkozói Klub évindító rendezvénye Jászfényszaru, Polgármesteri Hivatal Díszterme január 27.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Zagyvarékason.
II/3. Működő és a legszegényebbeket elérő szolgáltatások, közösségi akciók Kunbábony, Civil Kollégium Képzési Központ április május
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Egy vonzóbb város: Biharkeresztes
FIP képzés - menetrend 01. – Bevezetés – Általános információk a FIP-ekről 02. – Közfeladatot ellátó szervek, közérdekű adatok közzététele 03. – ÁFSZ és.
Mobil: (30) Cím: 4100 Berettyóújfalu, Széchenyi u. 13.
a Nyugat-dunántúli Operatív Program
„ Tiszaalpár Nagyközség szennyvízelvezetése és tisztítása a település vonzó természeti környezetének, felszíni és felszín alatti vizeinek megóvásáért”
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
Készítette: Lázár Nikolett Földrajz BSc II. évfolyam.
BAKS KÖZSÉG SZENNYVÍZCSATORNÁZÁSA ÉS SZENNYVÍZTISZTÍTÁSA
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
1 A kohéziós politika a költségvetés fogságában 49. Közgazdász-vándorgyűlés, Pécs, szeptember 30. dr. Iván Gábor.
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
Kozik Árpád Műszaki Igazgató ALFA-NOVA Kft május 13.
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű képzési.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
1 Közoktatás fejlesztési elképzeléseinek háttere 2007.
Ászár Község Önkormányzata Dr. Mikolasek Sándor ÚMVP pályázatok Ászáron Szakmai rendezvény a Bakonyalja- Kisalföld kapuja összetartásáért Kisbér.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
Környezetvédelmi pályázatok a GOP-ban PÁTOSZ workshop április 21. Kovalszky Dóra, NFÜ GOP IH.
„K+F+I befektetési portfólió kialakítása Jász-Nagykun-Szolnok megyében weboldal segítségével” című projekt bemutatása Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Területfejlesztési.
Pályázati lehetőségek és tapasztalatok a Gazdaságfejlesztési operatív programban Gáspár Bence Orosháza, július 31.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
BFH Európa Kft. Hollósi Szabolcs ügyvezető
Foglalkoztatási Paktum az Ország Közepe Kistérségben
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
EU-s források ökoiskolák számára Takács Eszter Könczey Réka Budapest, június 6. Magyarországi Ökoiskolák VII. Országos Találkozója.
Klaszter és egyéb vállalkozásfejlesztési pályázatok 2011-ben Morvai Balázs - Pál Attila KSZGYSZ – dec. 14.
A projekt az Európai Unió támogatásával, a Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg. ELŐZMÉNY KMOP /B_2 kódszámú.
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Széchenyi Programiroda Nkft. Széchenyi Programirodák létrehozása, működtetése VOP
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
Környezeti nevelés uniós forrásokból
Iparpolitikai és regionális szempontok a GKM Stratégiájában és az ÚMFT-ben Dr. Cservenyák Ildikó Főosztályvezető, GKM MRTT, V. vándorgyűlése október.
Mitől innovatív egy vállalkozás? Pályázati lehetőségek önkormányzatok számára.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
KDOP /2F A közoktatás tartalmi feladataihoz kapcsolódó infrastrukturális fejlesztések Közép-dunántúli Regionális Döntés-előkészítő, Javaslattevő.
TÁMOP / „Új kor új iskola ” Pénzügyi feladatok bemutatása.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Széchenyi Programiroda Nonprofit Kft. A szervezet a 68/2011 (IV.28) Korm. rendelet alapján, az európai uniós források hatékony felhasználását segítő térítésmentes.
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
171 KLIK fenntartású intézmény kiválasztása Szempontok:  HH és HHH gyermekek aránya  Tanuló létszám  LHH, leghátrányosabb helyzetű kistérségek  Kompetencia.
Esély, Lehetőség, Tehetség, ELTE Iskola felújítás az Eötvös Loránd Tudományegyetemen az Európai Unió támogatásával.
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
Európai Uniós ismeretek
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
Lorem ipsum.
Előadás másolata:

A Délegyházi Napköziotthonos Óvoda komplex fejlesztése KMOP-4.6.1/B

A beruházás főbb adatai: A beruházás összes elszámolható költsége: Ft Az európai uniós támogatás összege: Ft (90%) A saját forrás összege: Ft (10%) Megvalósítás ideje: –

A beruházás főbb adatai: A projekt teljes költsége szerződés szerint (bruttó): Ft Az európai uniós és állami támogatás mértéke (bruttó): Ft A támogatás intenzitása a teljes költségvetés arányában: 58.84% A projekt megnövekedett költségei szerinti támogatási intenzitás

A projekt helyszíne Délegyháza, Árpád utca 2-6. MOST A JÖVŐBEN

A projekt helyszíne 2.

A projekt helyszíne 3.

A projekt helyszíne 4.

A fejlesztés hosszú távú céljai: –Minőségi nevelés megteremtése, fejlesztése –A településfejlődés következtében, tőkeberuházások növelése –Kompetencia alapú nevelés megteremtése –Társadalmi kohézió elősegítése, esélyegyenlőség növelése –A település vonzerejének növelése –A bevándorlási pozitív folyamatok erősítése

–A férőhelyszám miatt elutasított gyermekek elhelyezése az óvodában –Infrastrukturális körülmények javulása –A fenntartáshoz szükséges költségek csökkentése –Egészséges, gyermekbarát motiváló környezet megteremtése –Egyéni és csoportos fejlesztés feltételeinek megteremtése –Hiányos eszközök pótlása A fejlesztés rövid távú céljai:

Eredmények: –6 db 25 fős csoportszoba –6 db a csoportszobákhoz kapcsolódó mosdó –6 db a csoportszobákhoz kapcsolódó öltöző –1 db multifunkciós tornaterem –1 db fejlesztőszoba egyéni fejlesztésre –1 db orvosi elkülönítő –1db óvodavezetői szoba –1db iroda- fogadó terem –1db nevelői szoba –1db konyha és a hozzá tartozó tároló helyiségek –17+1 db parkolóhely –Akadálymentes bejárat

Köszönöm a figyelmet! Erdős Szabolcs Ügyvezető Igazgató Stratégiai Fejlesztési Központ