KI LESZEK ÉN? Önismereti komplex személyiségfejlesztő projekt

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A komplex tehetségfejlesztési program moduljainak tartalma
Advertisements

Iskolai tehetséggondozás a Rendőrképzésben TÁMOP / Előadó: Nemes Ferenc r. alezredes.
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
Magyar Tehetséggondozó Társaság
Tehetségazonosítás gyakorlata
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Házi dolgozat Csibésztábor, Csibésztanya – feketén - fehéren
Széchenyi tehetségműhely
Tehetségnevelés, tehetségpontok és az alapfokú művészetoktatás Művészeti Nevelés – Kultúra – Társadalom; jelen és jövő Budapest, E február 27.
Üdvözlök mindenkit!.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
TÁMOP /A
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Színjátékos tehetséggondozó projekt
KÖLYÖKKUCKÓ – ALTERNATÍV REINTEGRÁCIÓS PROJEKT A JÖVŐ MUNKAVÁLLALÓIÉRT Regionális Érdekvédelem Alapítvány - Nyíregyháza ___________________________________________________________________.
„Let’s speak!” angol nyelvi diákkör Jónás Lászlóné.
TÁMOP /A – RÉV projekt ORSZÁGOS MUNKAERŐ-PIACI SZOLGÁLTATÓ ÉS SZAKMAI TÁMOGATÓ HÁLÓZAT III. ORSZÁGOS HÁLÓZATI TALÁLKOZÓ Budapest
Változások – kompetenciafejlesztés az óvodai nevelésben
Szocioterápia szerepe az időskorúak gondozásában
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
KOMPETENCIA- KOMPETENCIA- ALAPÚ OKTATÁS.
A könyvtár szerepe a tehetséggondozásban
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
A közösségépítés mint a készség- és képességfejlesztés eszköze (Gulyás Gabriella) Országos Múzeumandragógiai Konferencia Széphalom, május
Szabó József: A múzeumok új kihívása: a múzeumandragógia.
Kompetencia alapú idegen nyelvi
TEHETSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK AZ IDEGEN NYELV OKTATÁSBAN
Budapest Környéki Népfőiskolai Szövetség Személy- és csapatépítési program.
„Ü GYES KEZEK, OKOS FEJEK ” TEHETSÉGKERESŐ PROGRAM május 11. A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
A TEHETSÉGGONDOZÁS KRITIKUS PONTJAI I
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
A tehetségtantervek készítésének módszertana
„Vásárhelyi Tehetségpont”
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
A komplex tehetségfejlesztő program
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Quo vadis? Kudá igyos?.
Csoportos tehetségsegítő tevékenységek megvalósítása
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
Matematikai projektek és jó gyakorlatok
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Debreceni Egyetem Gyakorló Óvodája. Tehetségpontunk Humán erőforrás Speciális képesítések Tehetségműhelyeink: -Borsószem bábcsoport -Kismesterségek -Gyermektorna.
EÖTVÖS JÓZSEF ISKOLAALAPÍTVÁNY SZAKKÖZÉPISKOLÁJA BÉKÉSCSABA.
A kiemelten tehetséges gyermekek, tanulók gondozásának pedagógiai szakszolgálati feladata BMPSZ Pécsi Tagintézménye Berta Zita.
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
Az E-galéria kiállítása Gergely Borbála első önálló tárlata az E-galéria „Tehetségek” című sorozatában december 2 – december 2 – 18.
Az Arany János Tehetséggondozó Program szerepe a Sárospataki Árpád Vezér Gimnázium és Kollégium tehetséggondozó munkájának pedagógiai, módszertani fejlesztésében.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
Prof. Csermely Péter a Nemzeti Tehetségsegítő Tanács elnöke
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
Szekeres - ösztöndíjasok: Az E-galéria kiállítása
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Csoportos technikák, kompetencia-fejlesztő foglalkozások
„Esély és ösztönzés” tehetséggondozó modell
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
A Kodály Zoltán Általános Iskola és AMI komplex tehetségfejlesztő munkája Készítette: Moskovics Marianna --- tehetséggondozó.
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Előadás másolata:

KI LESZEK ÉN? Önismereti komplex személyiségfejlesztő projekt KÉPZŐMŰVÉSZET „ÁLOM design”

KI LESZEK ÉN? Önismereti komplex személyiségfejlesztő projekt KÉPZŐMŰVÉSZET CÉLCSOPORT: (14-19 éves korosztály) KONKRÉT CÉLJAINK: pályaorientáció segítése felvételire való felkészítés esélyegyenlőség biztosítása

A BEVÁLOGATÁS ELVEI: A TEHETSÉGKRITÉRIUMOK ALAPJÁN KI LESZEK ÉN? Önismereti komplex személyiségfejlesztő projekt KÉPZŐMŰVÉSZET A KÉPZŐMŰVÉSZET TERÜLETÉN TEHETSÉGES TANULÓK KIVÁLASZTÁSÁNAK PSZICHOLÓGIAI ALAPJAI FEJLESZTJÜK : az önismeretet, önképet a társas kapcsolatokat a kommunikációt a meglévő képességeket jelentkezés, ajánlás (művészeti áganként maximum 10 fő) A BEVÁLOGATÁS ELVEI: A TEHETSÉGKRITÉRIUMOK ALAPJÁN

KI LESZEK ÉN? Önismereti komplex személyiségfejlesztő projekt KÉPZŐMŰVÉSZET A SZÉK  KÖZÖS TÉMÁNK

(erős vagy gyenge oldal?) KI LESZEK ÉN? Önismereti komplex személyiségfejlesztő projekt KÉPZŐMŰVÉSZET KI A TEHETSÉG A KÉPZŐMŰVÉSZETBEN? Allen Jones: Ülj rám (Kunsthalle múzeum, pop art) KREATÍV (erős vagy gyenge oldal?)

Speciális képességfejlesztés : környezet-tudatos szék? KI LESZEK ÉN? Önismereti komplex személyiségfejlesztő projekt KÉPZŐMŰVÉSZET Speciális képességfejlesztés : környezet-tudatos szék?

KI LESZEK ÉN? Önismereti komplex személyiségfejlesztő projekt KÉPZŐMŰVÉSZET SZÉK - FA SZÉK- KOSÁR Speciális képességfejlesztés : fogalompár

KI LESZEK ÉN? Önismereti komplex személyiségfejlesztő projekt KÉPZŐMŰVÉSZET Speciális képességfejlesztés: tárgytervezés Láthatatlan szék Kutya szék (doberman)

KI LESZEK ÉN? Önismereti komplex személyiségfejlesztő projekt KÉPZŐMŰVÉSZET Speciális képességfejlesztés: formatervezés „design” Organikus szék Origami szék

Speciális képességfejlesztés: lehet-e egy széknek „affinitása”? KI LESZEK ÉN? Önismereti komplex személyiségfejlesztő projekt KÉPZŐMŰVÉSZET Speciális képességfejlesztés: lehet-e egy széknek „affinitása”?

KI LESZEK ÉN? Önismereti komplex személyiségfejlesztő projekt KÉPZŐMŰVÉSZET „ÁLOM design”