Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila 2002. december 18.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Advertisements

Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
A direkt marketing fogalma
Dr. Eszes István. A sarki online fűszeres Eszes István Ph.D. Budapesti Gazdasági Főiskola Magyar Marketing Szövetség 17. konferenciája Balatonalmádi,
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
Készítette: Horváth Zsolt Éliás Krisztián
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
Hogyan segítheti a telematika az egészségügy fejlesztését? Dr. Csurgó B. Mária SOTE Családorvosi Tanszék Egészségügyi információs rendszerek, távegészségügyi.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
E-KERESKEDELEM SZABÁLYOSAN
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Adatbányászat a kontrollingban
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Környezettudatos fogyasztói magatartás – a zöld marketing perspektívái
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
A külső környezet elemzése
A kommunikációs mix elemei
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
Az e-kereskedelem (e-business)
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Elektronikus kereskedelem
SZEMÉLYZETI MARKETING
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Virtuális jelenlét a Facebook-on avagy adalékok az egészségügy számára Egészségtelen emberek egészséges profilja a Facebook-on.
Marketing alapismeret
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Helyzet- és igényfelmérés.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
Az értékesítési rendszer
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Profit maximalizálás interaktív kommunikációval. „Senki sem számított a spanyol inkvizícióra.” (Monty Python)
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
1 Business Intelligence Omegaglen Kft. EMI tréning EMI tréning Varga István
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Új agrárlogisztikai trendek és a bővített ellátási lánc
KNOLL-FÉLE „Innovációs ellátási lánc” --modell 10-- Ellátási láncok,bővítésük és gazdasági elemzésük
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Leonardo da Vinci projektek. Leonardo da Vinci program célkit ű zései a szakmai készségek és a szakmai tudás fejlesztése a szakmai alapképzésben résztvevők.
Vállalkozásfejlesztés az Interneten Oroszországban Pisartsov Andrei Business Development in the Internet.
Mi történik a piacon?. A rohanó világ üzenetei “ Customers want new kinds of color printing that offset simply cannot do.” Kispéldányszám Gyorsabb átfutás.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
Az Internet.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
A könyvtár, mint az információs társadalom stratégiai tényezője Dr. Tóvári Judit
Az e-kereskedelem szakma ProInterNet wokshop március 24. Kis Ervin Egon Elnök, SzEK.org.
IKTA-FÓRUM Fehér Éva Projektmenedzser Budapest IKTA-2000 Négyrétegű Regionális Információs Rendszer tervezése és fejlesztése DARFT Informatikai.
Vállalkozásmenedzsment I.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
A reklámtörvény és a hatályos adatkezelési szabályok III. Mfor Marketing Konferencia április 22.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
Hangosabban vagy figyelmesebben ? A fogyasztó és a telekommunikációs üzenetek változása.
Balogh Virág Főtitkár Magyar Reklámszövetség A kuponozás jogi buktatói.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Desztináció-marketing
A külső környezet elemzése
Operatív menedzsment és versenyképesség
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.

Customer Relationship Marketing és a Database Marketing irányába történő elmozdulás  One-to-one marketing: – Fogyasztó azonosítása – Fogyasztó egyéni megkülönböztetése – Interakció az individuális fogyasztóval, közös tanulás (azonnali piaci intelligencia) – Az ajánlatok, üzenetek, szolgáltatások személyre szabása  Fogyasztói adatbázis tartalma – Eddigi vásárlások – Demográfiai adatok – Pszichografikus adatok (pl. életmód, személyiség) – Mediagrafikus adatok

Az integrált direkt marketing irányába történő elmozdulás  Tradicionális megközelítés: a költés 60%-a hirdetésekre, 20%-a direct mail-re, 10%-a telemarketingre, 10%-a public relation-re.  Új típusú megközelítés: 10% hirdetésekre, 25% direct mail-re, 65% telemarketingre. Sokkal hatékonyabb!

Business-to-Business: Internet  Business-to-business elektronikus kereskedelem 10X nagyobb lesz, mint a fogyasztói  A vállalkozások az internetet használják a vásárlásra, eladásra, tárgyalásra, kutatásra, toborzásra, tréningre, kapcsolatok kiépítésére stb.