Társadalmi Megújulás Operatív Program Zagyvarékason.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A LEADER+ Pályáztatási feltételek. Kik pályázhatnak?  A pályázónak meg kell felelni a helyi szintű pályázati felhívásban rögzített jogosultsági kritériumoknak.
Advertisements

TÁMOP / „Táguló világ” - Kompetencia alapú oktatás Jászárokszálláson
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
Györök Beáta - szakmai vezető, Gárdonyi Óvoda - Gárdonyi Tagóvoda
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
MI MENNYI 2011-BEN ? BÉREK, ILLETMÉNYEK, SZOCIÁLIS ÉS MUNKANÉLKÜLI ELLÁTÁSOK Készítette: Korózs Lajos szociológus.
Tantestületi felkészítő nap
Váll. ir. ktg-e: I. Értékesítés nettó árbevétele II.
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
A TÁMOP / projekt költségei. A projekt támogatási összegei Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola.
Gazdálkodási ismeretek 11. osztály
TÁMOP /10/1 TÁMOP /10/1/KMR Pénzügyi követelmények.
Minőségi oktatás létrehozása – Hátránykompenzáció közoktatási és kulturális szolgáltatások fejlesztésével és tartalmi modernizációjával Magyarhomorogon.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
Szűts József Általános Iskola
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
Nemzeti Civil Alapprogram 2010-es pályázati év Költségvetés tervezése.
Az oktatási intézmények önkormányzati működésével kapcsolatos felvetések ( egy jegyző gondolatai, értelmezései és esetleges válaszai) Készítette: Molnárné.
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
NYITÓRENDEZVÉNY TÁMOP A „Lépéshátrány nélkül”- hasznosítható végzettség megszerzésének támogatása.
TANTÁRGYI KÖVETELMÉNYEK Vizsga Gyakorlati részjegy: –2 ZH –ZH pótlás: utolsó gyakorlat –Gyak UV: vizsgaidőszak első két hetében 2 időpont –Értékelés: az.
intézményi folyamat-szaktanácsadó
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
Mérleg, eredménykimutatás, cash flow
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
TÁMOP /1 Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben.
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
Magyar Adótanácsadók és Könyvviteli Szolgáltatók Országos Egyesülete ÉVKÖZI ART és ÁFA VÁLTOZÁSOK Előadó: Vadász Iván Budapest, július 13.
A tea varázslatos világa. 1. Célrendszer I.  Általános célok:  Élményszerzés nyújtása  Viselkedéskultúra fejlesztése  Szabadidő hasznos eltöltésére.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) NCA-ÖNSZ-08-C-0070 A Társadalmi Megújulás Operatív Programról: a HEFOP.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
TÁMOP A-12/ Innováció a szakképzésben, új irány - új iránymutatás a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetéséhez NYITÓRENDEZVÉNY.

Nemzeti Civil Alapprogram 2010-es pályázati év Költségvetés tervezése.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Új Magyarország Fejlesztési Terv
„Jót, s jól! Ebben áll a nagy titok!”
A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.
TÁMOP /09 Az önkéntesség elterjesztése Az elszámolhatóság feltételei.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Kertvárosi Általános Művelődési Központ.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Pénzforgalmi terv a gyakorlatban
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
A Sugovica ÁMK Kiscsávolyi Tagiskolájában
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
A pénzügyi tervezés és elszámolhatóság kérdései TÁMOP /1 (KMR) és TÁMOP /2 (KONV) A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének.
1 A megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásához nyújtható támogatások Székesfehérvár, január 29.
Záró konferencia Pályázati cél Az iskolás korú gyermekek, tanulók természettudományos érdeklődésének felkeltése, ismereteik mélyítése.
A projekt főösszege: ,-Ft
Barcsák Marianna KPSZTI
Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési Egyesület
LEADER pályázati lehetőségek az Innovatív Dél-Zala Helyi Akciócsoport területén önkormányzati szféra számára Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési.
Lorem ipsum.
Előadás másolata:

Társadalmi Megújulás Operatív Program Zagyvarékason

Kompetencia alapú nevelés- oktatás, a zagyvarékasi Damjanich János Általános Iskolában és Óvodában Előadó: Polónyi László igazgató

A támogatási keret az alábbi tárgykörökre fordítható

I. Projekt előkészítés költségei Ft Egyéb szolgáltatások költségei  helyzetelemzés, szakértői díj

II. Projekt menedzsment Ft Személyi jellegű egyéb kifizetés  Munkavállalóknak, tagoknak fizetett személyi jellegű kifizetések Bérjárulék  Nyugdíjbiztosítási és egészségbiztosítási járulék Munkaadói járulék

III. Projekt szakmai megvalósítása Ft Vásárolt anyagok költségei  Iskolai taneszköz hiány pótlása, iskolai szolgáltatói kosár, kompetenciafejlesztő óvodai programcsomag Ki nem emelt egyéb igénybevett szakmai szolgáltatások költségei  Szakértői díjak

III. Projekt szakmai megvalósítása Személyi jellegű egyéb kifizetés  Munkavállalóknak, tagoknak fizetett személyi jellegű kifizetések Bérjárulékok  Nyugdíjbiztosítási és egészségbiztosítási járulék  Munkaadói járulék

IV. Célcsoport számára biztosított egyéb támogatások költségei Ft Utazási és kiküldetési költségek

V. Projekt megvalósításához igénybevett szolgáltatások Ft Egyéb anyagköltség  Projektindító nap megszervezésével kapcsolatosan felmerülő dologi kiadások (tájékoztató füzetek, ásványvíz, kávé) Oktatás és továbbképzés költségei Egyéb igénybevett szolgáltatások  Tanácsadói díjak, előadói díjak

VI. Egyéb szolgáltatások Ft Nyilvánosság biztosításának költsége  Hirdetőtábla, újságcikk, iskolai honlap-fejlesztés

VII. Építés, felújítás, bővítés /eszköz beszerzés Ft Irodai, igazgatási berendezések és felszerelések  Laptop  Nyomtató  CD-s rádió  TV  DVD lejátszó  Tároló polc, faliújság, mágnestábla  Videokamera  Digitális fényképezőgép

VIII. Egyéb projekt végrehajtásával összefüggő (általános) költség Ft Vásárolt anyagok költségei  Irodaszerek (fénymásoló papír, tollak, nyomtatópatron, iratkezelési eszközök) Különféle egyéb költségek  Posta, telefonköltség

IX. Tartalék 0 Ft

I. Projekt előkészítés költségei II. Projekt menedzsment III. Projekt szakmai megvalósítása IV. Célcsoport számára biztosított egyéb támogatások költségei V. Projekt megvalósításához igénybevett szolgáltatások VI. Egyéb szolgáltatások VII. Építés, felújítás, bővítés /eszköz beszerzés VIII. Egyéb projekt végrehajtásával összefüggő (általános) költség IX. Tartalék Összesen: Ft

A fő összeg megoszlása A Ft –ot a zagyvarékasi önkormányzat nyerte két fő feladat-ellátási helyre Általános Iskola:  Ft Óvoda:  Ft

A projekt szervezeti felépítése

Köszönöm a figyelmet!