Nézettség mérése,nézettségi adatok

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1 groupement national interprofessionnel des semences et plants Vetőmagpiac forgalom az Európai Unióban Az EU vetőmag súlya a világ vetőmag termesztésében.
Advertisements


Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Önkormányzati kommunikáció és a helyi nyilvánosság
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
2008. I.-VIII. HÓNAP ESEMÉNYEI KBSZ SZAKMAI NAPOK - HAJÓZÁS Siófok, Orosz Dalma főosztályvezető.
Havonta új katalógussal jelentkezünk!
Humánkineziológia szak
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
Budapest XIII. kerületi Cigány Kisebbségi Önkormányzat felmérése család bevonásával készített kérdőív kiértékelése.
Az APEH-hoz benyújtott bevallások adatai alapján
A tételek eljuttatása az iskolákba
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Védőgázas hegesztések
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
Darupályák tervezésének alapjai
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
1 A KBSZ BEMUTATÁSA év eseményei KBSZ SZAKMAI NAPOK - HAJÓZÁS Budapest, március 31. Orosz Dalma főosztályvezető.
ATL - mit hirdessünk és hol?
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Fekete László Született: Csillagjegye: Vízöntő
Híres magyar nők.
Matematikai alapok és valószínűségszámítás
szakmérnök hallgatók számára
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
Matematika - 5. évfolyam © Kačmárová Fordította: Balogh Szilveszter.
Biológia projektmunka:
Példák I. Viszonyszám számítás.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Helyzetkép Nemzetközi gyakorlat a szépkorúak támogatására Stratégia Szabályozás Esettanulmányok Primer kutatás előzetes eredményei.
7. Házi feladat megoldása
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Összefoglalás 2.. Összefoglalás - 1. feladat (a ; b) = 23·33·7 a szám = 2x·33·72·115 b szám = 24·3y·5·7z x = ? y = ? z = ? Mennyi az x, y és z értéke?
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Háttér, célkitűzések A dohányzás az egyik legsúlyosabb kockázati tényező a rosszindulatú daganatok kialakulásában. A Nemdohányzók védelméről szóló 1999.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
MENETREND HASZNÁLATÁNAK GYAKORLÁSA Feladat: autóbusz, villamos, trolibusz, fogaskerekű, HÉV menetrend gyakorlása El szeretnénk jutni a Selyemrét megállóból.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Moncsi Magazin Szeptemberi szám.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
TÁRSADALOMSTATISZTIKA Sztochasztikus kapcsolatok II.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
Kvantitatív módszerek
„ A NAGY KÖNYV ” Programtervezet. Mi is ez? év legjelentősebb kulturális eseménye Játék, amelynek lényege, hogy mindenki szavazhat kedvenc magyar.
BMRB International Correspondence Analysis
nielsen közönségmérés
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
Előadás másolata:

Nézettség mérése,nézettségi adatok

Lényege Különböző televíziós társaságok különféle módszerekkel állandóan folyó nézettség nyomon követése. Ezen eredmények alapján gyakran statisztikát végeznek.

Szükségessége Meghatározható a különböző csatornák népszerűsége, a műsorok sikeressége Anyagi szempontból fontos a televízió csatornák számára(legfőbb bevételi forrás a reklám) Minél nagyobb a nézettségszám egy bizonyos idősávban, az abban az időben lévő reklámidő annál értékesebb

Magyarországon az AGB Nielsen Media Research végzi Leányvállalata 1992-ben alakult meg 1994-ben kezdtek hozzá a méréshez(Magyar Televízió megbízásából) 1997-ben megjelentek az első kereskedelmi csatornák - versengés miatt volt fontos

Hoygan történik a mérés? Országos szintű reprezentatív minta alapján történik 2007 elején 840 háztartás volt, majd 2009 áprilisától 1040-re nőtt A felmérésben résztvevő háztartásokat(kb. 5000) egy előmérésnek vetik alá,ebből kiválasztanak 200-300 –at A részvétel önkéntes,ezért a háztartások nem kaphatnak pénzt A nézőszám alakulásának mérésére a televízióhoz csatlakoztatott mérőműszereket telepítenek Ezekbe külön-külön bejelentkeznek minden tv-nézés előtt a háztartásban élők,bef.->kijelentkezés A külön-külön való bejelentkezés azért fontos,mert így a korosztályt is figyelembe tudják venni a mérés során Ezeket az adatokat telefonon keresztül továbbítja

Nézettségi változók AMR% : Egy esemény közönségének egy percre jutó átlagos számának százalékos aránya SHR% : A nézett idő csatornák közötti megoszlása,de a videójáték használatra, DVD-nézésre is használják. ATV(perc) : A teljes célcsoport tagjai átlagosan hány percig nézték az eseményt

Hirdetői szektorok megjelenési sorrendje a reklámfilmek gyakorisága alapján

Leggyakrabban közzétett reklámfilmek Szektor db Időtartam (sec.) AMBROXOL-TEVA / CSALAD ACTIVITY + UJ + GYONGY + 1115 FT 30 GYOGYHATASU KESZITMENYEK 4339 130222 SUPER TV2 + FEM3 + PRO4 MAR A SZOLGALTATOKNAL 01 TOMEGTAJEKOZTATAS 4054 4057 ROBERTO CAVALLI PARFUM / NO AGYBAN + TIGRIS 20 SZEPSEGAPOLAS 4014 79884 DANONE ACTIVIA / NOK + VASAR + POCAK + KARACSONY 25 ELELMISZER 3843 95778 NIVEA KREM/BABA+LANYOK+TERHES ANYUKA+100 EV TAPASZTALAT+2013 30 3618 108580 WESTEND CITY CENTER / NOK KIFUTON + KELLEMES UNNEPEKET 30 KERESKEDELEM 2677 80242 DOUWE EGBERTS SENSEO / PHILIPS SENSEO KAVEFOZO + 5 FELE 30 ELVEZETI CIKKEK 2586 77518 NEOGRANORMON KENOCS / ANYUKA+BABA + 3FELE + TEVA 30 2532 75954 L OREAL ELSEVE COLOR-VIVE HAJAPOLO / SZOKE NO+MEDENCE+ NO.1 20 2478 49437 AUCHAN / ERZSEBETUTALVANY 10 2391 23813

AMR: A percenként megjelenő átlagos nézőszám Műsor Csatorna Kezdés Befejezés Dátum AMR: A percenként megjelenő átlagos nézőszám AMR % A percenként megjelenő nézők aránya SHR % Az azonos időszakban tévét nézők közül egy eseményt figyelemmel kísérők száma (százaléka) X-FAKTOR /TEHETSEGKUTATO MUSOR/ RTL KLUB 20:00:05 22:43:09 2012.12.16. 2 240 737 24.0 43.0 HIRADO 18:29:03 19:08:54 2012.12.17 1 513 467 16.0 33.0 RESZKESSETEK BETOROK! 2.-ELVESZVE NEW YORKBAN /AM. FILMVIGJATEK/ 18:56:27 21:10:33 2012.12.25 1 533 456 31.0 BARATOK KOZT /MAGYAR FILMSOR./ 20:40:44 21:21:35 2012.12.21 1 500 339 30.0 HAZASODNA A GAZDA /TARSKERESO SHOW/ 21:30:09 22:31:27 2012.12.19 1 384 837 15.0 A KOD /KVIZSHOW/ 19:14:50 20:01:23 2012.12.18 1 451 006 FOKUSZ /KOZELETI MAGAZIN/ 20:14:14 20:46:22 1 383 202 27.0 FOKUSZ PLUSZ /MAGAZIN/ 19:01:06 19:25:10 2012.12.15 1 343 687 14.0 29.0 TWILIGHT SAGA - NAPFOGYATKOZAS /AM. ROM. DRAMA/ 20:01:09 22:23:19 2012.12.02 1 340 757 TENYEK TV2 18:29:51 18:56:04 1 298 725 COBRA 11 /NEMET AKCIOSOR./ 19:00:45 19:56:48 1 333 756 26.0 NAPLO /A TV2 HETI MAGAZINJA/ 18:57:51 19:59:26 2012.12.09 1 320 369 25.0 A GYANU ARNYEKABAN /MAGYAR DOKUREALITY-SOR./ 17:18:08 18:22:00 2012.12.12 1 256 425 13.0 35.0 JEGKORSZAK - ALLATI NAGY KARACSONY /AM. ANIMACIOS FILM/ 18:56:02 19:16:33 2012.12.26 1 209 143 RESZKESSETEK BETOROK! /AM. VIGJATEK/ 18:56:22 20:56:37 2012.12.24 1 145 465 12.0 THE VOICE - MAGYARORSZAG HANGJA /TEHETSEGKUTATO SHOW-MUSOR/ 20:26:48 22:18:24 2012.12.07 1 168 737 HIRADO ESTE M1 19:30:10 19:55:29 2012.12.31 1 110 301 POEN PENTEK /KABARE/ 20:03:57 20:56:05 1 114 384 X-FAKTOR NAP /AZ RTL KLUB MUSORA/ 19:00:23 19:53:11 2012.12.16 1 184 956 23.0 JOBAN ROSSZBAN /MAGYAR FILMSOR./ 20:55:29 21:30:14 1 116 926 22.0 DR. CSONT /AM. KRIMISOR./ 21:35:59 22:33:57 2012.12.03 1 031 369 11.0 CASTLE /AM. FILMSOR./ 21:28:31 22:18:36 1 052 705 TELBRATYO /AM. VIGJ./ 20:02:04 22:11:12 2012.12.23 1 078 233 CSALADI TITKOK /MAGYAR REALITY-SOR./ 19:26:48 20:21:54 1 070 412 FRIZBI HAJDU PETERREL /MAGYAR TALK SHOW/ 22:05:08 23:07:46 968 790 10.0 NEGY KARACSONY /AMERIKAI ROMANTIKUS VIGJATEK/ 21:10:34 22:46:57 968 595 AKTIV /MAGAZIN MUSOR/ 19:18:30 19:40:57 989 597 21.0 TUCATJAVAL OLCSOBB 2 /AM. VIGJATEK/ 19:24:54 21:12:24 2012.12.28 988 734 CSUCSFORMABAN 2. /AM. AKCIO VIGAJTEK/ 19:50:42 21:33:13 2012.12.30 979 169 20.0 ZIMMER FERI 2. /MAGYAR VIGJATEK/ 20:03:50 22:00:39 2012.12.22 966 084

Top15 célcsoport:férfi összes csatorna Műsor Csatorna Kezdés Befejezés Dátum AMR: A percenként megjelenő átlagos nézőszám AMR % A percenként megjelenő nézők aránya SHR % Az azonos időszakban tévét nézők közül egy eseményt figyelemmel kísérők száma (százaléka) X-FAKTOR /TEHETSEGKUTATO MUSOR/ RTL KLUB 20:00:05 22:43:09 2012.12.16. 839 641 19.0 36.0 RESZKESSETEK BETOROK! 2.-ELVESZVE NEW YORKBAN /AM. FILMVIGJATEK/ 18:56:27 21:10:33 2012.12.25. 700 689 16.0 31.0 COBRA 11 /NEMET AKCIOSOR./ 19:00:45 19:56:48 2012.12.02. 649 963 15.0 29.0 HIRADO 18:29:54 18:54:14 2012.12.09. 628 538 14.0 BARATOK KOZT /MAGYAR FILMSOR./ 20:43:11 21:24:45 2012.12.19. 563 314 13.0 26.0 A KOD /KVIZSHOW/ 19:14:57 20:00:38 2012.12.20. 551 837 12.0 27.0 TENYEK TV2 18:29:53 18:53:11 2012.12.08. 532 903 RESZKESSETEK BETOROK! /AM. VIGJATEK/ 18:56:22 20:56:37 2012.12.24. 539 454 FOKUSZ /KOZELETI MAGAZIN/ 18:59:18 19:24:53 2012.12.28. 519 747 TWILIGHT SAGA - NAPFOGYATKOZAS /AM. ROM. DRAMA/ 20:01:09 22:23:19 547 437 25.0 JEGKORSZAK - ALLATI NAGY KARACSONY /AM. ANIMACIOS FILM/ 18:56:02 19:16:33 2012.12.26. 535 677 24.0 HAZASODNA A GAZDA /TARSKERESO SHOW/ 21:30:09 22:31:27 493 253 11.0 FOKUSZ PLUSZ /MAGAZIN/ 19:01:06 19:25:10 2012.12.15. 494 156 CSUCSFORMABAN 2. /AM. AKCIO VIGAJTEK/ 19:50:42 21:33:13 2012.12.30. 498 808 22.0 NAPLO /A TV2 HETI MAGAZINJA/ 18:57:51 19:59:26 491 753 21.0

Top15 összes csatorna célcsoport :nő Műsor Csatorna Kezdés Befejezés Dátum AMR: A percenként megjelenő átlagos nézőszám AMR % A percenként megjelenő nézők aránya SHR % Az azonos időszakban tévét nézők közül egy eseményt figyelemmel kísérők száma (százaléka) X-FAKTOR /TEHETSEGKUTATO MUSOR/ RTL KLUB 20:00:05 22:43:09 2012.12.16. 1 401 096 28.0 48.0 HIRADO 18:29:03 19:08:54 2012.12.17. 956 942 19.0 37.0 A KOD /KVIZSHOW/ 19:14:50 20:01:23 2012.12.18. 930 437 34.0 BARATOK KOZT /MAGYAR FILMSOR./ 20:40:44 21:21:35 2012.12.21. 943 872 33.0 HAZASODNA A GAZDA /TARSKERESO SHOW/ 21:30:09 22:31:27 2012.12.19. 891 584 18.0 FOKUSZ /KOZELETI MAGAZIN/ 20:14:14 20:46:22 904 554 31.0 A GYANU ARNYEKABAN /MAGYAR DOKUREALITY-SOR./ 17:18:08 18:22:00 2012.12.12. 827 679 17.0 40.0 FOKUSZ PLUSZ /MAGAZIN/ 19:01:06 19:25:10 2012.12.15. 849 531 32.0 RESZKESSETEK BETOROK! 2.-ELVESZVE NEW YORKBAN /AM. FILMVIGJATEK/ 18:56:27 21:10:33 2012.12.25. 832 767 NAPLO /A TV2 HETI MAGAZINJA/ TV2 19:00:19 19:56:15 2012.12.02. 833 685 29.0 TENYEK 18:29:51 18:56:04 796 802 16.0 TWILIGHT SAGA - NAPFOGYATKOZAS /AM. ROM. DRAMA/ 20:01:09 22:23:19 793 320 X-FAKTOR NAP /AZ RTL KLUB MUSORA/ 19:00:23 19:53:11 789 587 THE VOICE - MAGYARORSZAG HANGJA /TEHETSEGKUTATO SHOW-MUSOR/ 20:26:48 22:18:24 2012.12.07. 758 240 15.0 JOBAN ROSSZBAN /MAGYAR FILMSOR./ 19:49:19 20:22:33 2012.12.14. 723 995 14.0 26.0