Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Infláció Készítette: Beck Petra Pap Bettina.
Márkaépítés – Hitelesség
Elektronikus Ügyfélkapu – kapcsolat az ügyfél és a közigazgatás között
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Lobbizás az egészségügyben
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
MARKETING.
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
VÁLSÁGÁLLÓ PORTFÓLIÓMENEDZSMENT KILÁTÁS A ‘B’ ÉPÜLETBŐL május 11. Sellyey Tamás, Indotek Group.
Kiállítási megjelenés az egészségiparban, avagy „Kell –e a jó bornak cégér?” Csáti Csilla Sales Manager Ventiv Expo Kft. Budapest,
Reklám.
A NEW WAVES csapat bemutatja: Airwaves – Válaszd a kihívást! Országos Média Verseny 2010 Döntő Készítették: Orova Zita, Totth Ádám, Vadász Kinga (Budapesti.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
Makroökonómia I.2006/2007. tanév, 2. félév 8. előadás 1/11 DátumTémakörElőadó február 6.Bevezetés – A makroökonómia tudománya Fenyővári Zsolt február 13.A.
MIBŐL ÁLL A TÉVÉMŰSOR MIBŐL ÁLLNAK A TÉVÉK MIBŐL ÁLL A MÉDIARENDSZER Riport, hírműsor médiastruktúra.
Marketingkommunikáció
Egyedi karácsonyi csomagok December. 1. csomag HKSzCSPSzoV Bumeráng Összesen.
A könyvtár marketing stratégiája
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Marketingkommunikáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Mindent a rajongótáborról… Klausz Melinda közösségi média specialista kozossegi-media.com kozossegimedia.cafeblog.hu.
SZEMÉLYZETI MARKETING
A reklámköltések alakulása Magyarországon Forrás: Mediagnózis Milliárd Forintban.
ATL - mit hirdessünk és hol?
7. Előadás Termék stratégia
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
FOGYASZTÓI MAGATARTÁS
Laparoscopos appendectomia osztályunk gyakorlatában
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Sajnos nincs a homlokukra írva… Szegmentált célcsoport elérés - jogszerűen.
Színhasználat Készítette: Bene Attila
© Robert Bosch GmbH reserves all rights even in the event of industrial property rights. We reserve all rights of disposal such as copying and passing.
A marketingkommunikáció
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
Média Ajánlat.
Juventus általános prezentáció.
KERESKEDELMI LÁNCOK MARKETINGJE Mihálszki Zsuzsa – Szakma Napja, szeptember 29.
Fata László Juttatások jogi háttere SZJA tv. 1. sz. melléklet 0% közteher évi LX. törvény Egészségbiztosítás.
1 Alternatív optimum Nem csak egy megoldása van!.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
ATM VONATKOZÁSÚ ESEMÉNYEK KBSZ SZAKMAI NAPOK- REPÜLÉS Siófok, április 8. Pál László balesetvizsgáló.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
K&H gyógyvarázs mesedoktorok a weben. egyszer volt, hol nem volt… 10 év 492 millió forint 134 kórház 136 mentőállomás.
A FALUSI TURIZMUS HÉTVÉGÉJE JÚNIUS Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület HAZAJÁRÓ HÉTVÉGE.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
Lifestyle Hotel Mátra Superior,
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Az Ön weboldala már Windows 10-kompatibilis?
Legyen Ön is Milliomos! A játék beállítása:
*Társadalmi innovációs példák és gyakorlatok Dr. Szabó-Tóth Kinga
Előadás másolata:

Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió

Ki akar rádióban reklámozni? •TV kiegészítés •Közepes, vagy kisebb budget (2-10 m ft) •Célzott közönség elérése •On-air promóció, mint műsorelem •Mert a rádióreklám nem zavar

Mire JÓ a rádióreklám? •Mitől jó a rádióreklám? –Vizuális? Vizuális! –Rugalmasabb, gyorsabb –Napszakfüggő –Személyes •Alternatív megoldások –Edukációs spot – „talking head” –Reklám ÉLŐBEN a műsorvezetővel –Integrált megoldások – on-air+off- air+web

Válságkor NŐ a rádióreklám szerepe! •Kevesebb költés – akkor rádió! •Kevesebb image – több „call to action” •Személyre szabott promóciók •Értékesebb a gyorsabb reakcióidő –Versenytársak akcióira a leggyorsabb válasz –Leggyorsabb „gyártási” procedúra –Gyorsabb megjelenés - telítettség függvényében

Köszönöm a figyelmet! Bolla Zsolt / Sláger Rádió